Jij nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Keuze is makkelijk. Jochem Mijer, die andere kennen we namelijk niet.
Jammer, maar waar gaan je heen dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Later?
Jochem meijer is altijd uitverkocht.. en Op Sterk Water treed verder niet op in de buurt voor gewone zalen. Dus die keuze is er niet
Heb je een soort van abo genomen ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij nieten wss vele andere
Maar Jochem komt toch wel uit op dvd, die ander niet. Maarja live bij Jochem is ook wel kewl (rij 4)
Euh ik weet niet of ik daar nu blij mee moet zijn.quote:
quote:
Dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer, maar waar gaan je heen dan?
MNR?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Het was gewoon een onschuldig grapje...![]()
En was jij niet degene die zei dat hij altijd voor de kleine jongentjes naar Brazilië gaat?
Ja, dat was ik nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Het was gewoon een onschuldig grapje...![]()
En was jij niet degene die zei dat hij altijd voor de kleine jongentjes naar Brazilië gaat?
Hahahaha! Ow God, je spring nu wel heel hoogquote:
Veel plezier alvast.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietAl gok ik dat het jochem wordt. alleen al omdat dat in Hengelo/enschede is en niet in h'bergen
Ach welnee, na jouw kast opmerking was hij natuurlijk uber duidelijk. Dus ik speel maar meequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha! Ow God, je spring nu wel heel hoog
Weet ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:37 schreef MNR het volgende:
Jochem is echt leuk om naartoe te gaan Cue. Eigen ervaring
O Rebel, ik zou je ook zo van achteren nemen hoor en na jou JoeyT, die zal er dan ook wel klaar voor zitten.quote:
Ik had op jou gehoopt als steun maar neequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O Rebel, ik zou je ook zo van achteren nemen hoor en na jou JoeyT, die zal er dan ook wel klaar voor zitten.![]()
Wel met een flinke zweep, volgens mij heeft hij die heel hard nodig.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh ik weet niet of ik daar nu blij mee moet zijn.
Ik ga 18 april naar Jochemquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij nieten wss vele andere
Maar Jochem komt toch wel uit op dvd, die ander niet. Maarja live bij Jochem is ook wel kewl (rij 4)
Jude Law.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij bent de 5e man die ik leuk vind, dus je komt in dit rijtje
[ afbeelding ]
Wil je ertussen komen?
quote:
Hehe, ik twijfelde net nog ik je moest gelovenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach welnee, na jouw kast opmerking was hij natuurlijk uber duidelijk. Dus ik speel maar mee
Maar tof dat ik zo overuigend ben![]()
Coolquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet ik
ook eigen ervaring.. zelfs toen ie nog in de kleine zaal optrad
Hehe, de sfeer keeps getting better and better. Love it!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O Rebel, ik zou je ook zo van achteren nemen hoor en na jou JoeyT, die zal er dan ook wel klaar voor zitten.![]()
Wel met een flinke zweep, volgens mij heeft hij die heel hard nodig.
Hihihi, heb jij dat nu ook?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ow jongens jullie zijn te grappig vanavond
Hoe moet ik nou leren!
Je moet het eens gevoeld hebben, toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had op jou gehoopt als steun maar nee
Dan zal ik maar niks meer zeggen he?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:41 schreef MNR het volgende:
Hehe, de sfeer keeps getting better and better. Love it!
Ga je nu op mijn gevoel inspelen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niks meer zeggen he?
ben blijkbaar een moodspoiler
Niet doen, neem even van me over.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze zijn stuk voor stukquote:
Ach, jij hebt dan weer die handvol neukertjesquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou niet durven! Dat kreeg je juist onder de kniequote:
Ik moet morgen ook werken hoor!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet doen, neem even van me over.
Ik moet naar bed.![]()
Trusten.
Ja dat is goed.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij bent de 5e man die ik leuk vind, dus je komt in dit rijtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil je ertussen komen?
Huh?? ow, dan heb ik wat gemist.. Wie is de 5e geworden dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, jij hebt dan weer die handvol neukertjes
Waar is je gelikt pic?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Huh?? ow, dan heb ik wat gemist.. Wie is de 5e geworden dan?
Dat valt toch best wel mee.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:44 schreef JoeyT het volgende:
Ik zeg ook wel eens in bed tegen mn vriendin: "kom op Brad, draai je eens om".
Zie fobo.quote:
MNR, ze maakt maar een grapje hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, ik twijfelde net nog ik je moest geloven
[..]
Cool
[..]
Hehe, de sfeer keeps getting better and better. Love it!
Ze?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
MNR, ze maakt maar een grapje hoor.
Goede avond jonge dame hoe gaat het met u?quote:
ik vond het een moodspoilerquote:
Inderdaadquote:
Hoi! Hoe is het afgelopen met mister nice guy van 41??quote:
41?!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:56 schreef Adolecens het volgende:
Hoi! Hoe is het afgelopen met mister nice guy van 41??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |