Ik heb nog geen kinderen. Maar ik zou mijn kinderen als ik die eventueel krijg normaal behandelen. Dus wees maar niet bang. Met een beetje hulp kan ik best een goede vader zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat jij doet met jouw kinderen is niet mijn probleem, ik zou medelijden met ze hebben dat wel.
Ik vind je anders best een schatje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Next dan maar, ik heb geen voorkeurspositie bij jou
Maakt mij niets uit. Bekende is makkelijker denk ik.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:40 schreef Adolecens het volgende:
Trouwens, over de stelling,
Met een bekend of onbekend iemand?
Prima!quote:
Was dat maar waar. Maar misschien na vrijdag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O? Je hebt een vriendin?Joh wink haar even en dan lekker het bed in.
Niet alles is uit te leggen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Maar misschien na vrijdag.![]()
![]()
Ik snapte eigenlijk niet waarom jij mij naam noemde. Nu nog steeds niet eigenlijk?![]()
Het ging toch over iemand in je bed praten. Dat is mij nog nooit gelukt omdat ik nogal onzeker ben en het daarom niet durf.
Wat ben je aan het klussen ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
Zo ff relaxen hoor
zo tussen het klussen en leren door
Ik heb me ook veeeel te veel op mn hals gehaald weer deze week
Heb je hulp nodig?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
Zo ff relaxen hoor
Oke laat maar zitten dan.quote:
En ik lijk weer op jou, dus jij bent ook een schatjequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind je anders best een schatje.![]()
Rhu!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
Zo ff relaxen hoor
Zondag is mn housewarming (stom stom wie plant dat dan ook tussen de tentamens?) dus er moesten nog wat kleine dingen gedaan, dingetjes ophangen en zoquote:
Geen tijd geen tijd!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rhu!
Wel een beetje vroeg gaan slapen he als je een tentamen hebt morgen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geen tijd geen tijd!
Ik slaap over anderhalve week wel
Maandag kan ik slapenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]Een echte bikkel dus, maar of je dat gaat redden
Tja dat is jammer. Volgende keer beter.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
En terug..
en erachter gekomen dat Micha Wertheim niet geheel mijn ding is.
Als het niet je ding is, komt er meestal geen volgende keer...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
Tja dat is jammer. Volgende keer beter.
Maar misschien ook wel.. zie nog welquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het niet je ding is, komt er meestal geen volgende keer...
Scherp.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van anaal Joeyquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Scherp.![]()
Al probeer ik mn vriendin al 2 jaar van het tegenovergestelde te overtuigen.
Nog steeds geen anale sex? Hoe hou je het vol?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef JoeyT het volgende:
Scherp.![]()
Al probeer ik mn vriendin al 2 jaar van het tegenovergestelde te overtuigen.
Zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde dat als Cue de volgende keer naar caberatier gaat dat zij dan wel geniet van de show.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dan ook een kwestie van leren waarderen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van anaal Joey
Er is toch meer dan anle sex.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog steeds geen anale sex? Hoe hou je het vol? [ afbeelding ]
Dat weet ik, dat weet jij, maar niet iedereen gelooft ons zomaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is dan ook een kwestie van leren waarderen.
Ik weet t ook niet meerquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog steeds geen anale sex? Hoe hou je het vol? [ afbeelding ]
ass2mouth bijvoorbeeld. Maar dat komt pas ná de anale sex...quote:
Daarom dram ik al 2 jaar. Eens zullen ze ons toch gaan geloven???quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat weet jij, maar niet iedereen gelooft ons zomaar
Wat een lieverd ben je ook hequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde dat als Cue de volgende keer naar caberatier gaat dat zij dan wel geniet van de show.
Hoe hou je het vol als je dan zo'n lief, strak, maagdelijk kontje voor je ogen ziet...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:20 schreef JoeyT het volgende:
Ik weet t ook niet meer.
Maar af en toe een vingertje (en een klap voor me kop) haalt de druk een beetje van de ketel.
Dat wordt dan op mijn verjaardagquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde dat als Cue de volgende keer naar caberatier gaat dat zij dan wel geniet van de show.
Je moet niet geloven wat ze over kutjes zeggen. Allemaal overdreven. Kringspier FTW!quote:
Weer wat geleerd vandaagquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ass2mouth bijvoorbeeld. Maar dat komt pas ná de anale sex...
Ja Joeyquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je moet niet geloven wat ze over kutjes zeggen. Allemaal overdreven. Kringspier FTW!
Moeilijke keuze. Misschien kan je naar de een gaan en dan later proberen naar de ander te gaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wordt dan op mijn verjaardagMaar moet nog kiezen tussen Jochem Meijer of Op Sterk Water
Dankjequote:
Ik vind jou zo leukquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moeilijke keuze. Misschien kan je naar de een gaan en dan later proberen naar de ander te gaan.
quote:
Later?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moeilijke keuze. Misschien kan je naar de een gaan en dan later proberen naar de ander te gaan.
Belsezar is gewoon een stiekeme genieter. Het is namelijk homo om van anale sex te houden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar moet ik dan wel weer om lachen
(om jouw reactie)
Keuze is makkelijk. Jochem Mijer, die andere kennen we namelijk niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Later?
Jochem meijer is altijd uitverkocht.. en Op Sterk Water treedt verder niet op in de buurt voor gewone zalen. Dus die keuze is er niet
Hehequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Belsezar is gewoon een stiekeme genieter. Het is namelijk homo om van anale sex te houden.
Plaats je de kast niet te hoog?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Belsezar is gewoon een stiekeme genieter. Het is namelijk homo om van anale sex te houden.
Jij nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Keuze is makkelijk. Jochem Mijer, die andere kennen we namelijk niet.
Jammer, maar waar gaan je heen dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Later?
Jochem meijer is altijd uitverkocht.. en Op Sterk Water treed verder niet op in de buurt voor gewone zalen. Dus die keuze is er niet
Heb je een soort van abo genomen ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij nieten wss vele andere
Maar Jochem komt toch wel uit op dvd, die ander niet. Maarja live bij Jochem is ook wel kewl (rij 4)
Euh ik weet niet of ik daar nu blij mee moet zijn.quote:
quote:
Dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer, maar waar gaan je heen dan?
MNR?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Het was gewoon een onschuldig grapje...![]()
En was jij niet degene die zei dat hij altijd voor de kleine jongentjes naar Brazilië gaat?
Ja, dat was ik nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Het was gewoon een onschuldig grapje...![]()
En was jij niet degene die zei dat hij altijd voor de kleine jongentjes naar Brazilië gaat?
Hahahaha! Ow God, je spring nu wel heel hoogquote:
Veel plezier alvast.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietAl gok ik dat het jochem wordt. alleen al omdat dat in Hengelo/enschede is en niet in h'bergen
Ach welnee, na jouw kast opmerking was hij natuurlijk uber duidelijk. Dus ik speel maar meequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha! Ow God, je spring nu wel heel hoog
Weet ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:37 schreef MNR het volgende:
Jochem is echt leuk om naartoe te gaan Cue. Eigen ervaring
O Rebel, ik zou je ook zo van achteren nemen hoor en na jou JoeyT, die zal er dan ook wel klaar voor zitten.quote:
Ik had op jou gehoopt als steun maar neequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O Rebel, ik zou je ook zo van achteren nemen hoor en na jou JoeyT, die zal er dan ook wel klaar voor zitten.![]()
Wel met een flinke zweep, volgens mij heeft hij die heel hard nodig.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh ik weet niet of ik daar nu blij mee moet zijn.
Ik ga 18 april naar Jochemquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij nieten wss vele andere
Maar Jochem komt toch wel uit op dvd, die ander niet. Maarja live bij Jochem is ook wel kewl (rij 4)
Jude Law.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij bent de 5e man die ik leuk vind, dus je komt in dit rijtje
[ afbeelding ]
Wil je ertussen komen?
quote:
Hehe, ik twijfelde net nog ik je moest gelovenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach welnee, na jouw kast opmerking was hij natuurlijk uber duidelijk. Dus ik speel maar mee
Maar tof dat ik zo overuigend ben![]()
Coolquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet ik
ook eigen ervaring.. zelfs toen ie nog in de kleine zaal optrad
Hehe, de sfeer keeps getting better and better. Love it!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O Rebel, ik zou je ook zo van achteren nemen hoor en na jou JoeyT, die zal er dan ook wel klaar voor zitten.![]()
Wel met een flinke zweep, volgens mij heeft hij die heel hard nodig.
Hihihi, heb jij dat nu ook?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ow jongens jullie zijn te grappig vanavond
Hoe moet ik nou leren!
Je moet het eens gevoeld hebben, toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had op jou gehoopt als steun maar nee
Dan zal ik maar niks meer zeggen he?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:41 schreef MNR het volgende:
Hehe, de sfeer keeps getting better and better. Love it!
Ga je nu op mijn gevoel inspelen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niks meer zeggen he?
ben blijkbaar een moodspoiler
Niet doen, neem even van me over.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze zijn stuk voor stukquote:
Ach, jij hebt dan weer die handvol neukertjesquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou niet durven! Dat kreeg je juist onder de kniequote:
Ik moet morgen ook werken hoor!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet doen, neem even van me over.
Ik moet naar bed.![]()
Trusten.
Ja dat is goed.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij bent de 5e man die ik leuk vind, dus je komt in dit rijtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil je ertussen komen?
Huh?? ow, dan heb ik wat gemist.. Wie is de 5e geworden dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, jij hebt dan weer die handvol neukertjes
Waar is je gelikt pic?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Huh?? ow, dan heb ik wat gemist.. Wie is de 5e geworden dan?
Dat valt toch best wel mee.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:44 schreef JoeyT het volgende:
Ik zeg ook wel eens in bed tegen mn vriendin: "kom op Brad, draai je eens om".
Zie fobo.quote:
MNR, ze maakt maar een grapje hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, ik twijfelde net nog ik je moest geloven
[..]
Cool
[..]
Hehe, de sfeer keeps getting better and better. Love it!
Ze?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
MNR, ze maakt maar een grapje hoor.
Goede avond jonge dame hoe gaat het met u?quote:
ik vond het een moodspoilerquote:
Inderdaadquote:
Hoi! Hoe is het afgelopen met mister nice guy van 41??quote:
41?!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:56 schreef Adolecens het volgende:
Hoi! Hoe is het afgelopen met mister nice guy van 41??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |