Buiten het feit om dat het een onwijs triest woord is, is het nog dubbelop ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik vind dat zoals TS het nu uitlegt hij wel gelijk heeft
Ik word langzamerhand kankerziek van al dat regelgeneuk hier in nederland![]()
Wat heeft dat met Nederland te makenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik vind dat zoals TS het nu uitlegt hij wel gelijk heeft
Ik word langzamerhand kankerziek van al dat regelgeneuk hier in nederland![]()
Ik word zo langzamerhand kanker gaat zo lastig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Buiten het feit om dat het een onwijs triest woord is, is het nog dubbelop ook
Jezus... het onderwijs in Nederland faalt wederom keihard.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef immortalsean het volgende:
een tijdje geleden ook dat er een zwartrijder in de trein was
ging die helemaal druk doen, en proberen weg te lopen
maar werd keihard terug geduwd door de kaartjesknippert.
had ook nog eens geen id bij zich dus werd door de politie opgehaald
zwartrijdersgeen medelijden mee.
ben zelf eens vergeten kaartje te kopen, maar gewoon die 35 euro betaalt, en 't was goed. mensen die moeilijk doenpaupers
Mensen die niet tegen et woordje kanker kunnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Buiten het feit om dat het een onwijs triest woord is, is het nog dubbelop ook
De essentie is dat de regering steeds meer op et fucking communisme van stalin gaat lijkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:14 schreef fathank het volgende:
Boeiend of TS gelijk heeft. Z'n OP staat zo vol met spelfouten dat ik de essentie van het verhaal amper snap
Ben jij van de taalpolitie ofzo?quote:
ET?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen et woordje kanker kunnen![]()
[..]
De essentie is dat de regering steeds meer op et fucking communisme van stalin gaat lijken![]()
Net als dat rookverbodwtf als ik wil roken bepaal ik dat zelf wel ik vind dat er anders ook een verbod op dikke mensen moet komen dat is ook ongezond
Ik weet niet in hoeveel topics op FOK! deze fout al is verbeterdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ben jij van de taalpolitie ofzo?Nationaal dictee is pas volgend jaar weer
Nee ik heb nog nooit gevlogen hoor, alleen naar amerika, zuidafrika australie singapore egypte marokko zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Nederland te maken![]()
Ik weet niet of je wel eens internationaal gevlogen hebt? Maar als er iemand achter je bijna een hernia trapt door tegen je stoel te porren mag je heus ook niet opeens naar Economy class. Er is in de spits altijd 1 rijtuig 1e klas. Mja ze mogen de treinen wel wat langer maken al vraag ik me af of dat helpt? Metro , bus , tram is op spitsuur ook altijd overvol
Neuh maar chicks geilen op je als je et schrijft ipv hetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef sinadO het volgende:
[..]
ET?
[ afbeelding ]
Is je fucking H toets dood, josti dat je d'r loopt?
Zwartrijden is iets anders, dan geef ik je groot gelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef immortalsean het volgende:
een tijdje geleden ook dat er een zwartrijder in de trein was
ging die helemaal druk doen, en proberen weg te lopen
maar werd keihard terug geduwd door de kaartjesknippert.
had ook nog eens geen id bij zich dus werd door de politie opgehaald
zwartrijdersgeen medelijden mee.
ben zelf eens vergeten kaartje te kopen, maar gewoon die 35 euro betaalt, en 't was goed. mensen die moeilijk doenpaupers
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef Man_of_Aran het volgende:
Smerige vuile honden zijn het ook
... NAARST ...
... naarst ...
... zowiezo ...
... Probeerd ...
... volgde de boetes!
... hardere bedreigingen.
... Want ja. Ik zat terwijl ...
... dat je toch betaald.
Want burgers ... wat hun gezegd wordt.
Betaal jij je OV zelf?quote:En ja natuurlijk vanvangen we een lege 1e klasse rijtuig niet voor een 2e klasse zodat je toch meer ruimte creeerd voorreizigers zonder dat je het spoor zwaarder hoeft te belasten.
vergeetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:33 schreef Rio het volgende:
[..]
[..]
Betaal jij je OV zelf?
En wat moet een retard als jij met een OV? Je wilt toch niet gaan beweren dat je studeert he?
Ga volgende keer lekker voor de trein zitten, stuk oerwoudschorem dat je bent.
nietquote:Wordt ik
Aha fijn . Dan zou je dus moeten weten dat reizen in zijn algemeenheid onderscheid kent in klassen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee ik heb nog nooit gevlogen hoor, alleen naar amerika, zuidafrika australie singapore egypte marokko zo kan ik nog wel even doorgaanEn dan is dat alsnog anders, je hoeft toch niet te gaan staan als er ook zitplaatsen zijn. Kijk als et dan een treinreis van 10 min is ofzo oke dan snap ik et, maar als je 2 uur in de trein moet zitten..
![]()
Maak nou eens een post zonder spelfouten klapjosti, en we behandelen hem serieus. Nu is het een grote spellingsrampquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:36 schreef Man_of_Aran het volgende:
Ja tuurlijk. Ik betaal enkele duizende euro's voor een treinabonnement. Als ik daadwerkelijk in de trein wil moet ik maar een 1e klaskaart erbij kopen. Anders moet ik maar net-zo-lang op het perron blijven staan totdat de spits voorbij is.
Of als een hond naarst een lege stoel kan staan. Want stel je voor dat ik met mij onwaardige kaartje hun stoel slijt.
De NS valt het natuurlijk totaal niet te verwijten dat ze met kleine treinen in de spits Utrecht-Schiphol gaan rijden die ook nog eens regelmatig uitvallen.
Nee die vieze burger wil zitten. NETSCHOT VOOR DE ONGEHOORZAME BURGER. Hoe durf je kritiek te hebben !
Schapen zijn jullie. De NS heeft het meest wildvreemde beleid. Maarja het is hun beleid en da's heilig. Alsof je het beleid geen bullshit mag vinden! Meteen iedereen die het er niet mee eens is de kop indrukken. En jullie ondersteunen dat nog ook. Heil NS en alle andere bedrijven en/of machthebbers
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:36 schreef Man_of_Aran het volgende:
Iek kann neit speeelen. Mein pozt iz onleeesbar.
Ja maar daar gaat het toch niet omquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:37 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Aha fijn . Dan zou je dus moeten weten dat reizen in zijn algemeenheid onderscheid kent in klassen.
Heeft niets met Nederland te maken . Zelfde toestanden heb ik Madrid ook meegemaakt.
Hey, nu ben je niet stoer meer voor je bitches!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja en al die mensen die nu zitten te zeuren op TS over zijn taalgebruik![]()
Kleutershet is echt wel leesbaar hoor
Oh ja!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hey, nu ben je niet stoer meer voor je bitches!
Buffalo-Soldier zei HET ipv et!!!
In die situatie mag het uiteraard wel, dat is anders maar jij bent geen chickies hosselaar dus dat zie je waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hey, nu ben je niet stoer meer voor je bitches!
Buffalo-Soldier zei HET ipv et!!!
Ja met deze post steel je echt de showquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen et woordje kanker kunnen![]()
[..]
De essentie is dat de regering steeds meer op et fucking communisme van stalin gaat lijken![]()
Net als dat rookverbodwtf als ik wil roken bepaal ik dat zelf wel ik vind dat er anders ook een verbod op dikke mensen moet komen dat is ook ongezond
Betaal dan gewoon bij...quote:
Lolquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maak nou eens een post zonder spelfouten klapjosti, en we behandelen hem serieus. Nu is het een grote spellingsramp
Misschien heb ik het verkeerd hoor, maar je weet dat toch wanneer je een tweedeklasabonnement/-kaartje koopt. Die zit in de spits nu eenmaal vol. Zelfde als naar het bos gaan en gaan janken omdat er bomen staan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:36 schreef Man_of_Aran het volgende:
Ja tuurlijk. Ik betaal enkele duizende euro's voor een treinabonnement. Als ik daadwerkelijk in de trein wil moet ik maar een 1e klaskaart erbij kopen. Anders moet ik maar net-zo-lang op het perron blijven staan totdat de spits voorbij is.
Of als een hond naarst een lege stoel kan staan. Want stel je voor dat ik met mij onwaardige kaartje hun stoel slijt.
De NS valt het natuurlijk totaal niet te verwijten dat ze met kleine treinen in de spits Utrecht-Schiphol gaan rijden die ook nog eens regelmatig uitvallen.
Nee die vieze burger wil zitten. NETSCHOT VOOR DE ONGEHOORZAME BURGER. Hoe durf je kritiek te hebben !
Schapen zijn jullie. De NS heeft het meest wildvreemde beleid. Maarja het is hun beleid en da's heilig. Alsof je het beleid geen bullshit mag vinden! Meteen iedereen die het er niet mee eens is de kop indrukken. En jullie ondersteunen dat nog ook. Heil NS en alle andere bedrijven en/of machthebbers
Totdat die je voortanden uit je muil hoekt omdat de koffie niet te zuipen is!quote:
Die is er ook, alleen geen zitplaats. Zolang jij niet kan aantonen dat de NS met jou een overeenkomst is aangegaan dat ze jou een zitplaats garanderen, heb je geen poot om op te staan.. Wat doe je nou moeilijk..?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:58 schreef Man_of_Aran het volgende:
Prima. Hebben ze zometeen 1 2e klas wagon en 3 1e klas. Sta jij vast vooraan om 1e klas te betalen.
Als ik een 2e klas kaart koop verwacht ik een plek in de 2e klas. Als ik een bioskoop kaart koop verwacht ik dat ik de zaal inkom. Of moet ik dat een balkonkaart komen om het risico te vermijden dat ik de zaal niet inkan en op de volgende voorstelling mag wachten?
De NS is ook het enige bedrijf wat ik kan bedenken waar je betaald voor een dienst maar niet kan zitten. Probeer dat maar eens in een bioscoop, restraurant, theather voorstelling etc. En ja je betaald voor de voorstelling/eten. Daar hoeft geen zitplaats bij.
Komt nog eens bij dat er de laatste tijd nog wel eens een ongelukje met een trein gebeurd. In een auto MOET je een gordel. Maar in de trein kan je op een traptree gaan staan. Weet je zeker dat je zwaargewond bent als er iets gebeurd op onze oh-zo-veilige spoor
Je koopt een eerste klas kaartje, als je verzekerd wil zijn van een zitplaats. Dat is het hele idee. Als vervolgens, wanneer het een beetje druk is, iedereen in de eerste klas mag gaan zitten, hebben bij het volgende station de mensen met een duurder kaartje toch geen zitplaats, omdat jij daar bent gaan zitten met je pauper OV. Dikke vette pech voor jou dus, slecht moment een ergens een principekwestie van te maken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:36 schreef Man_of_Aran het volgende:
Daar gaat het wel om!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het toch niet om![]()
Het gaat erom dat als de 2e klas helemaal vol zit, en er in de 1e klas geen kip zit dat et belachelijk is dat je daar niet mag zitten
Zelfs ik, en ik reis bijna nooit met de trein, weet dat een treinkaartje/abonnement/ov kaart geen garantie is op een zitplek. Ook niet in 1e klas trouwens, alleen heb je dan meer kans op een zitplek omdat minder mensen een 1e klas kaartje kopen. Lees de kleine lettertjes maarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:58 schreef Man_of_Aran het volgende:
Als ik een 2e klas kaart koop verwacht ik een plek in de 2e klas.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:36 schreef Man_of_Aran het volgende:
blablabla
NETSCHOT VOOR DE ONGEHOORZAME BURGER. Hoe durf je kritiek te hebben !
En zo hoort het.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zelfs ik, en ik reis bijna nooit met de trein, weet dat een treinkaartje/abonnement/ov kaart geen garantie is op een zitplek. Ook niet in 1e klas trouwens, alleen heb je dan meer kans op een zitplek omdat minder mensen een 1e klas kaartje kopen. Lees de kleine lettertjes maar
Nee, je betaald voor een 2e klas zitplaats, in dit geval kan NS deze niet bieden, dus moet NS een vervangende zitplaats aan bieden, de 1e klas!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:08 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Daar gaat het wel om!
Als je eerste klas wilt reizen dien je in bezit te zijn van een een eersteklas kaartje (waar je dus bijna het dubbele voor betaalt)
Dat de NS faalt en te weinig materieel inzet is weer een totaal andere discussie. Denk dat als TS dat gesteld had was er niet zo negatief gereageerd .
We hebben (bijna) allemaal wel eens in een overvolle trein gestaan met een 2e klas kaartje . TS gaat eigen rechter spelen.
Onzin. Je betaald om vervoerd te worden, er staat nergens dat de NS jou een zitplaats moet geven. Dat zou wat zijn zeg, wanneer de hele trein dan vol zit, mag iemand die moet blijven staan zeker geld terugvorderenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:21 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Nee, je betaald voor een 2e klas zitplaats, in dit geval kan NS deze niet bieden, dus moet NS een vervangende zitplaats aan bieden, de 1e klas!!
Het zou standaard beleid moeten worden alss de trein vol zit, dat dan de 1e klas gebruikt wordt. Tevens ben ik er voorstander van afschaffing van de 1e klas.
Ga de voorwaarden eens doorlezen, en laat dan even het stukje zien waarin staat dat je betaalt voor een ZITplaats.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:21 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Nee, je betaald voor een 2e klas zitplaats, in dit geval kan NS deze niet bieden, dus moet NS een vervangende zitplaats aan bieden, de 1e klas!!
Het zou standaard beleid moeten worden alss de trein vol zit, dat dan de 1e klas gebruikt wordt. Tevens ben ik er voorstander van afschaffing van de 1e klas.
Zoek eens een 'oud' treinkaartje op in je portomonnee of je plakboek desnoods: daar staat toch echt 'vervoersbewijs' op en niet 'zitplaats'. Menig poster die deze verbetering/verheldering biedt heeft, net als de conducteur waarmee ik dezelfde discussie eens gevoerd heb, gelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:21 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Nee, je betaaldt voor een 2e klas zitplaats, in dit geval kan NS deze niet bieden, dus moet NS een vervangende zitplaats aan bieden, de 1e klas!!
Je koopt een vervoersbewijs; recht op vervoer dus. Geen recht op een zitplaats.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:21 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Klopt. Je koopt een vervoersbewijs.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Onzin. Je betaald om vervoerd te worden, er staat nergens dat de NS jou een zitplaats moet geven. Dat zou wat zijn zeg, wanneer de hele trein dan vol zit, mag iemand die moet blijven staan zeker geld terugvorderen
Ik ben het ook niet tegengekomen in de algeme voorwaardenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Onzin. Je betaald om vervoerd te worden, er staat nergens dat de NS jou een zitplaats moet geven. Dat zou wat zijn zeg, wanneer de hele trein dan vol zit, mag iemand die moet blijven staan zeker geld terugvorderen
Je weet gewoon echt niet dat het woord 'naarst' niet is wat je bedoelt?! Zelfde voor 'netschot', zoals ook al duidelijk gemaakt door iemand die een plaatje van een netschot heeft gepost... Een spelfout a la d(t), ok, maar je gebruikt gewoon andere woorden met een heel andere uitspraak en betekenis?!?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:36 schreef Man_of_Aran het volgende:
Jij snapt echt niet dat er een essentieel verschil is tussen dik zijn in andermans bijzijn, en roken in diezelfde situatie?!?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
(...)
wtf als ik wil roken bepaal ik dat zelf wel ik vind dat er anders ook een verbod op dikke mensen moet komen dat is ook ongezond
Spelling en ramp afzonderlijk wel. Spellingsramp is gewoon een correcte samentrekking.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:55 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Lol![]()
Beetje bitchen op andermans taalgebruik om vervolgens zelf woorden te gaan verzinnen.![]()
Of is "spellingsramp" een woord dat we tegenkomen in de Dikke van Dale?
Vooral doorgaan met jezelf offtopic voor joker te zetten . Scoor je mee
I thank youquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Spelling en ramp afzonderlijk wel. Spellingsramp is gewoon een correcte samentrekking.
Er is wel een groot verschil tussen foutief Nederlands (of welke taal dan ook..) en 'verzinnen' van woorden die niet in de Van Dale staan: je kunt altijd woorden bedenken of samenstellen of woorden uit spreektaal gebruiken die niet in de Van Dale staan maar toch echt kunnen bijdragen aan je gesprek, als ze een (duidelijke) betekenis hebben en niet verkeerd gespeld zijn (wat bij nieuwe woorden vaak prima eenduidig te bepalen is)... zoek 'collegezaalreserveringssysteem' maar eens op in dat woordenboek, bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:55 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Lol![]()
Beetje bitchen op andermans taalgebruik om vervolgens zelf woorden te gaan verzinnen.![]()
Of is "spellingsramp" een woord dat we tegenkomen in de Dikke van Dale?
Vooral doorgaan met jezelf offtopic voor joker te zetten . Scoor je mee
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Spelling en ramp afzonderlijk wel. Spellingsramp is gewoon een correcte samentrekking.
Spelling + ramp = spellingramp! Zonder een S. Lul toch niet zo dom manquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker met de auto?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:37 schreef Sargon het volgende:
1e klas is ook onzinnig, iig wel in de hoeveelheid als nu. Zonder OV kost een retourtje Leiden Amsterdam iets van 13 euro, belachelijk hoog om vervolgens ook nog eens te moeten gaan staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker met de auto?ook geen alternatief als je in het centrum wil zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helder licht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:13 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Spelling + ramp = spellingramp! Zonder een S. Lul toch niet zo dom man
[..]
Dan ga je toch lekker met de auto?Euhm, met 2 man met de auto gaan is doorgaans goedkoper dan 2 treinkaartjes zonder korting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
[..]
Dan ga je toch lekker met de auto?Bovendien betaal ik minder bijtelling dan dat een ov-jaarkaart zou kosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
TS was niet met 2 man.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Euhm, met 2 man met de auto gaan is doorgaans goedkoper dan 2 treinkaartjes zonder korting.
Als je van je werkgever een OV-jaarkaart zou krijgen ipv een leasebak, zou je helemaal geen bijtelling betalen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Bovendien betaal ik minder bijtelling dan dat een ov-jaarkaart zou kosten.
Laat staan in België, Duitsland, Luxemburg en Oostenrijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:18 schreef fathank het volgende:
Met een OV-jaarkaart kom ik ook op iedere plek in Nederland binnen afzienbare tijd.
quote:De officier van justitie is gewoon een of andere gast achter een webcam
camsexxe met de officier van justitiequote:Op woensdag 28 januari 2009 12:24 schreef zovty het volgende:
[..]Serieus, gaat dat zo?
Gelijk vragen: wat heb je aan? Heb je zin? Laat eens wat zien...
en dat mag ook niet. Verder moest iemand je gewoon voor de trein duwen, scheelt de Nederlandse staat en dus de belastingbetalers een hoop geld met je onzinnigheden die je poogt te beschrijven in dit topic.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:58 schreef Man_of_Aran het volgende:
Prima. Hebben ze zometeen 1 2e klas wagon en 3 1e klas. Sta jij vast vooraan om 1e klas te betalen.
Als ik een 2e klas kaart koop verwacht ik een plek in de 2e klas. Als ik een bioskoop kaart koop verwacht ik dat ik de zaal inkom. Of moet ik dat een balkonkaart komen om het risico te vermijden dat ik de zaal niet inkan en op de volgende voorstelling mag wachten?
De NS is ook het enige bedrijf wat ik kan bedenken waar je betaald voor een dienst maar niet kan zitten. Probeer dat maar eens in een bioscoop, restraurant, theather voorstelling etc. En ja je betaald voor de voorstelling/eten. Daar hoeft geen zitplaats bij.
Komt nog eens bij dat er de laatste tijd nog wel eens een ongelukje met een trein gebeurd. In een auto MOET je een gordel. Maar in de trein kan je op een traptree gaan staan. Weet je zeker dat je zwaargewond bent als er iets gebeurd op onze oh-zo-veilige spoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |