Buiten het feit om dat het een onwijs triest woord is, is het nog dubbelop ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik vind dat zoals TS het nu uitlegt hij wel gelijk heeft
Ik word langzamerhand kankerziek van al dat regelgeneuk hier in nederland![]()
Wat heeft dat met Nederland te makenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik vind dat zoals TS het nu uitlegt hij wel gelijk heeft
Ik word langzamerhand kankerziek van al dat regelgeneuk hier in nederland![]()
Ik word zo langzamerhand kanker gaat zo lastig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Buiten het feit om dat het een onwijs triest woord is, is het nog dubbelop ook
Jezus... het onderwijs in Nederland faalt wederom keihard.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef immortalsean het volgende:
een tijdje geleden ook dat er een zwartrijder in de trein was
ging die helemaal druk doen, en proberen weg te lopen
maar werd keihard terug geduwd door de kaartjesknippert.
had ook nog eens geen id bij zich dus werd door de politie opgehaald
zwartrijdersgeen medelijden mee.
ben zelf eens vergeten kaartje te kopen, maar gewoon die 35 euro betaalt, en 't was goed. mensen die moeilijk doenpaupers
Mensen die niet tegen et woordje kanker kunnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Buiten het feit om dat het een onwijs triest woord is, is het nog dubbelop ook
De essentie is dat de regering steeds meer op et fucking communisme van stalin gaat lijkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:14 schreef fathank het volgende:
Boeiend of TS gelijk heeft. Z'n OP staat zo vol met spelfouten dat ik de essentie van het verhaal amper snap
Ben jij van de taalpolitie ofzo?quote:
ET?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen et woordje kanker kunnen![]()
[..]
De essentie is dat de regering steeds meer op et fucking communisme van stalin gaat lijken![]()
Net als dat rookverbodwtf als ik wil roken bepaal ik dat zelf wel ik vind dat er anders ook een verbod op dikke mensen moet komen dat is ook ongezond
Ik weet niet in hoeveel topics op FOK! deze fout al is verbeterdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ben jij van de taalpolitie ofzo?Nationaal dictee is pas volgend jaar weer
Nee ik heb nog nooit gevlogen hoor, alleen naar amerika, zuidafrika australie singapore egypte marokko zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Nederland te maken![]()
Ik weet niet of je wel eens internationaal gevlogen hebt? Maar als er iemand achter je bijna een hernia trapt door tegen je stoel te porren mag je heus ook niet opeens naar Economy class. Er is in de spits altijd 1 rijtuig 1e klas. Mja ze mogen de treinen wel wat langer maken al vraag ik me af of dat helpt? Metro , bus , tram is op spitsuur ook altijd overvol
Neuh maar chicks geilen op je als je et schrijft ipv hetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef sinadO het volgende:
[..]
ET?
[ afbeelding ]
Is je fucking H toets dood, josti dat je d'r loopt?
Zwartrijden is iets anders, dan geef ik je groot gelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef immortalsean het volgende:
een tijdje geleden ook dat er een zwartrijder in de trein was
ging die helemaal druk doen, en proberen weg te lopen
maar werd keihard terug geduwd door de kaartjesknippert.
had ook nog eens geen id bij zich dus werd door de politie opgehaald
zwartrijdersgeen medelijden mee.
ben zelf eens vergeten kaartje te kopen, maar gewoon die 35 euro betaalt, en 't was goed. mensen die moeilijk doenpaupers
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef Man_of_Aran het volgende:
Smerige vuile honden zijn het ook
... NAARST ...
... naarst ...
... zowiezo ...
... Probeerd ...
... volgde de boetes!
... hardere bedreigingen.
... Want ja. Ik zat terwijl ...
... dat je toch betaald.
Want burgers ... wat hun gezegd wordt.
Betaal jij je OV zelf?quote:En ja natuurlijk vanvangen we een lege 1e klasse rijtuig niet voor een 2e klasse zodat je toch meer ruimte creeerd voorreizigers zonder dat je het spoor zwaarder hoeft te belasten.
vergeetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:33 schreef Rio het volgende:
[..]
[..]
Betaal jij je OV zelf?
En wat moet een retard als jij met een OV? Je wilt toch niet gaan beweren dat je studeert he?
Ga volgende keer lekker voor de trein zitten, stuk oerwoudschorem dat je bent.
nietquote:Wordt ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |