abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65464948
Smerige vuile honden zijn het ook

Je hebt een OV jaarkaart van enkele duizenden euro's. De rijtuigen, als ze al rijden, zitten ALTIJD propvol. Als vee wordt je vervoerd. Natuurlijk geen extra treinen inzetten. Reizigers pikken het toch wel.

Nu verwachten ze ook nog dat als de 2e klas en balkoms prop en propvol zitten je NAARST een lege stoel gaan staan. Want ja. Die stoel is bijzonder. Dat heet namelijk eerste klasse. Als je wilt zitten moet je je portemonee nog verder opentrekken.

En ja natuurlijk vanvangen we een lege 1e klasse rijtuig niet voor een 2e klasse zodat je toch meer ruimte creeerd voorreizigers zonder dat je het spoor zwaarder hoeft te belasten.

Dus ik ga zitten op die lege plek. Komt er zo'n verlepte 40 + teef die het nooit verder als gefrustreerde kaartjesknipper heeft gescoord. Of ik naarst de stoel wou gaan staan want ja. Je mag niet zitten hoor! Met zo'n goedkope OV jaarkaart. Ze moet toch ergens haar frustraties kwijt.
Wil ze mijn paspoort. Gaat je helemaal niks aan! Hier heb je mijn OV!

Wordt je ook nog eens van je vrijheid beroofd. Politie erbij. Natuurlijk de trein vertraging van dat boeit de NS zowiezo niet die paar minuten extra erbij.

Uiteraard heel verhaal over hoe stout ik wel niet ben enzo. En hoelang ze me wel niet mogen vastzetten. Wordt ik ook nog voorgeleid aan de officier van justitie. Probeerd hij mij ook nog even te intimideren. Geen argumenten natuurlijk. Behalve regeltjes zijn regeltjes.

De officier van justitie is gewoon een of andere gast achter een webcam die het niet mocht zeggen maar ook zoiets had van waar hebben we het over

En toen volgde de boetes! En toen de brieven van het Incassobureau met steeds hardere bedreigingen. Want ja. Ik zat terwijl ik moet staan. Hoe durf ik Als ik nu niet heeeeeeeeel snel betaal gaan er verschrikkelijke dingen gebeuren

Ik zie ze voor de rechter. Intimidatiepraktijken zijn het gewoon. Ze hebben geen gelijk maar proberen je zo bang te maken dat je toch betaald. Want burgers moeten vooral doen wat hun gezegd wordt. Want anders....

pi_65465035
Hoho, jij overtreedt hier de regels.
pi_65465048
Mooi, dat werd tijd.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_65465148
2e klas = goedkoper. Als je in de eerste klas wilt zitten moet je ervoor betalen gast simpel.
Wel vind ik bij ernstige drukte (dat je hutje mutje in de gangpaden staat geklemd) de eerste klas evt ook gebruikt zou mogen worden.

Mja kom je weer op het punt dat er lieden eerste klas kaartjes kopen niet willen staan omdat hun coupe bevolk is met 2e klas paupers like you

Trouwens volgens mij heb je een probleem met autoriteit of niet? Ik zat laatst met mijn 2e klas ticket ook in de eerste klas . Werd aangesproken en ben netjes naar de 2e klas gegaan.

Dat jij deze situatie zo extreem laat escaleren (politie . incasso. officier etc) geeft alleen maar aan dat je een probleem hebt.

En dat alleen maar omdat je vindt dat jij de regels bepaald! Fail
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:11:24 #5
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_65465204
Mag ik een kwartje voor elke spelfout in de OP? Ik denk dat ik daarmee wel een OV-jaarkaart 1e klas kan betalen
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_65465211
Ts krijgt doodstraf.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:12:01 #7
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_65465227
Door dit voorval heb je je les "Nederlands" gemist..?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_65465271
Ik vind dat zoals TS het nu uitlegt hij wel gelijk heeft
Ik word langzamerhand kankerziek van al dat regelgeneuk hier in nederland
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:14:31 #9
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_65465332
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Buiten het feit om dat het een onwijs triest woord is, is het nog dubbelop ook
Leer spaties gebruiken!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:14:46 #10
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_65465338
Boeiend of TS gelijk heeft. Z'n OP staat zo vol met spelfouten dat ik de essentie van het verhaal amper snap
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_65465450
een tijdje geleden ook dat er een zwartrijder in de trein was

ging die helemaal druk doen, en proberen weg te lopen

maar werd keihard terug geduwd door de kaartjesknippert.

had ook nog eens geen id bij zich dus werd door de politie opgehaald

zwartrijders geen medelijden mee.

ben zelf eens vergeten kaartje te kopen, maar gewoon die 35 euro betaalt, en 't was goed. mensen die moeilijk doen paupers
pi_65465494
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wat heeft dat met Nederland te maken

Ik weet niet of je wel eens internationaal gevlogen hebt? Maar als er iemand achter je bijna een hernia trapt door tegen je stoel te porren mag je heus ook niet opeens naar Economy class. Er is in de spits altijd 1 rijtuig 1e klas. Mja ze mogen de treinen wel wat langer maken al vraag ik me af of dat helpt? Metro , bus , tram is op spitsuur ook altijd overvol
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_65465513
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:14 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik word zo langzamerhand kanker gaat zo lastig.
pi_65465527
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef immortalsean het volgende:

ben zelf eens vergeten kaartje te kopen, maar gewoon die 35 euro betaalt, en 't was goed. mensen die moeilijk doen paupers
Jezus... het onderwijs in Nederland faalt wederom keihard.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_65465560
Oh ja, TS? Je gaat echt enorm op je bek als je dit doorzet.
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_65465562
Overigens zijn de treinen hier ( Rdam Alexander ) in de spits de maximale lengte van het perron . Dat speelt ook een factor lijkt me . TS had zich beter de incasso kosten kunnen besparen en een rijbewijs gaan halen!
pi_65465587
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef Man_of_Aran het volgende:
zowiezo
Sowieso.
pi_65465609
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:14 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Mensen die niet tegen et woordje kanker kunnen
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:14 schreef fathank het volgende:
Boeiend of TS gelijk heeft. Z'n OP staat zo vol met spelfouten dat ik de essentie van het verhaal amper snap
De essentie is dat de regering steeds meer op et fucking communisme van stalin gaat lijken
Net als dat rookverbod wtf als ik wil roken bepaal ik dat zelf wel ik vind dat er anders ook een verbod op dikke mensen moet komen dat is ook ongezond
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_65465630
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:22 schreef Siniti het volgende:

[..]

Sowieso.
Ben jij van de taalpolitie ofzo? Nationaal dictee is pas volgend jaar weer
pi_65465666
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Mensen die niet tegen et woordje kanker kunnen
[..]

De essentie is dat de regering steeds meer op et fucking communisme van stalin gaat lijken
Net als dat rookverbod wtf als ik wil roken bepaal ik dat zelf wel ik vind dat er anders ook een verbod op dikke mensen moet komen dat is ook ongezond
ET?

Is je fucking H toets dood, josti dat je d'r loopt?
pi_65465698
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Ben jij van de taalpolitie ofzo? Nationaal dictee is pas volgend jaar weer
Ik weet niet in hoeveel topics op FOK! deze fout al is verbeterd
pi_65465886
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Wat heeft dat met Nederland te maken

Ik weet niet of je wel eens internationaal gevlogen hebt? Maar als er iemand achter je bijna een hernia trapt door tegen je stoel te porren mag je heus ook niet opeens naar Economy class. Er is in de spits altijd 1 rijtuig 1e klas. Mja ze mogen de treinen wel wat langer maken al vraag ik me af of dat helpt? Metro , bus , tram is op spitsuur ook altijd overvol
Nee ik heb nog nooit gevlogen hoor, alleen naar amerika, zuidafrika australie singapore egypte marokko zo kan ik nog wel even doorgaan En dan is dat alsnog anders, je hoeft toch niet te gaan staan als er ook zitplaatsen zijn. Kijk als et dan een treinreis van 10 min is ofzo oke dan snap ik et, maar als je 2 uur in de trein moet zitten..
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef sinadO het volgende:

[..]

ET?
[ afbeelding ]
Is je fucking H toets dood, josti dat je d'r loopt?
Neuh maar chicks geilen op je als je et schrijft ipv het
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef immortalsean het volgende:

Zwartrijden is iets anders, dan geef ik je groot gelijk Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:33:56 #23
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_65466009
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef Man_of_Aran het volgende:
Smerige vuile honden zijn het ook

... NAARST ...

... naarst ...

... zowiezo ...

... Probeerd ...

... volgde de boetes!

... hardere bedreigingen.

... Want ja. Ik zat terwijl ...

... dat je toch betaald.

Want burgers ... wat hun gezegd wordt.
quote:
En ja natuurlijk vanvangen we een lege 1e klasse rijtuig niet voor een 2e klasse zodat je toch meer ruimte creeerd voorreizigers zonder dat je het spoor zwaarder hoeft te belasten.
Betaal jij je OV zelf?

En wat moet een retard als jij met een OV? Je wilt toch niet gaan beweren dat je studeert he?

Ga volgende keer lekker voor de trein zitten, stuk oerwoudschorem dat je bent.
Ik heb al een boek.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:34:48 #24
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_65466042
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:33 schreef Rio het volgende:

[..]

[..]

Betaal jij je OV zelf?

En wat moet een retard als jij met een OV? Je wilt toch niet gaan beweren dat je studeert he?

Ga volgende keer lekker voor de trein zitten, stuk oerwoudschorem dat je bent.
vergeet
quote:
Wordt ik
niet
Leer spaties gebruiken!
pi_65466092
Ja tuurlijk. Ik betaal enkele duizende euro's voor een treinabonnement. Als ik daadwerkelijk in de trein wil moet ik maar een 1e klaskaart erbij kopen. Anders moet ik maar net-zo-lang op het perron blijven staan totdat de spits voorbij is.

Of als een hond naarst een lege stoel kan staan. Want stel je voor dat ik met mij onwaardige kaartje hun stoel slijt.

De NS valt het natuurlijk totaal niet te verwijten dat ze met kleine treinen in de spits Utrecht-Schiphol gaan rijden die ook nog eens regelmatig uitvallen.

Nee die vieze burger wil zitten. NETSCHOT VOOR DE ONGEHOORZAME BURGER. Hoe durf je kritiek te hebben !

Schapen zijn jullie. De NS heeft het meest wildvreemde beleid. Maarja het is hun beleid en da's heilig. Alsof je het beleid geen bullshit mag vinden! Meteen iedereen die het er niet mee eens is de kop indrukken. En jullie ondersteunen dat nog ook. Heil NS en alle andere bedrijven en/of machthebbers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')