abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65187834
weet iemand gebouwen in de buurt van breda (op fiets afstand zou fijn zijn) die nog in oude staat zijn, die er eng uit zien én waar je naar binnen kunt om een film op te nemen?
ik en een groepje andere mensen moeten voor school een film maken, dus wij dachten meteen: horrorfilm
maar ik heb ff gezocht en kon maar wijnig lokaties vinden die echt geschikt zijn voor een horrorfilm, én waar het mogenlijk is om te filmen zonder dat je moeten verantwoorden tegenover eigenaren van het gebouw.
we hebben nog geen plot voor de film maar als we een lokatie hebben kunnen we daar onze ideën op aanpassen.

even samengevat, het gebouw moet:
- oud zijn (van ook van binnen nog in oude staat of helemaal vervallen, maar liefst wel vijlig zodat het niet instort als je
ergens loop ofzo)
- in de buurt van breda zijn
- eng zijn
- toegankelijk zijn voor ons (film mogenlijkheden, dus niet een gebouw waar niet gefilmt mag worden)
- niet bewoond zijn (leegstaand zou het beste uitkomen, maar als we gewoon naar binnen kunnen en de eigenaren het
geen probleem vinden als we gaan filmen dan is dat ook goed.)

als iemand sugestisch heeft hoor ik het graag
  zondag 18 januari 2009 @ 21:38:05 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_65187869
Niet echt een TRU topic dit
pi_65188031

[ Bericht 100% gewijzigd door svenapv op 18-01-2009 21:43:31 ]
pi_65188381
Niet echt in de buurt maar In België heb je veel vervallen gebouwen, van gewone woonhuizen tot fabrieken. Er zijn een aantal fotografen die foto's daarvan hebben gemaakt en die die plaatsen speciaal opzoeken. Stond ook een keertje in de Quest geloof ik.
pi_65188597
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:37 schreef svenapv het volgende:
weet iemand gebouwen in de buurt van breda (op fiets afstand zou fijn zijn) die nog in oude staat zijn, die er eng uit zien én waar je naar binnen kunt om een film op te nemen?
ik en een groepje andere mensen moeten voor school een film maken, dus wij dachten meteen: horrorfilm
maar ik heb ff gezocht en kon maar wijnig lokaties vinden die echt geschikt zijn voor een horrorfilm, én waar het mogenlijk is om te filmen zonder dat je moeten verantwoorden tegenover eigenaren van het gebouw.
we hebben nog geen plot voor de film maar als we een lokatie hebben kunnen we daar onze ideën op aanpassen.

- oud zijn (van ook van binnen nog in oude staat of helemaal vervallen, maar liefst wel vijlig zodat het niet instort als je
ergens loop ofzo)
- eng zijn
- toegankelijk zijn voor ons (film mogenlijkheden, dus niet een gebouw waar niet gefilmt mag worden)
- niet bewoond zijn (leegstaand zou het beste uitkomen, maar als we gewoon naar binnen kunnen en de eigenaren het

I.p.v. een film maken kun je beter wat meer je best doen bij Nederlands.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 18 januari 2009 @ 21:56:07 #6
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_65188780
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 januari 2009 @ 21:59:00 #7
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65192066
http://www.reumerman.com/hohlenlychen/album/hohlenlychen.html
http://www.reumerman.com/gendarmerie/album/index_html.html
Zoiets? Dan denk ik toch dat je even de grens over moet fietsen.
Leegstaande panden heb je in NL nou eenmaal niet zo veel. In België, zoals RichardRichard al zegt, des te meer.
  maandag 19 januari 2009 @ 08:01:45 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65197290
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:38 schreef PiRANiA het volgende:
Niet echt een TRU topic dit
Zal ik hem naar K&W zetten?
The truth was in here.
  maandag 19 januari 2009 @ 08:36:07 #10
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_65197613
quote:
Op maandag 19 januari 2009 08:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zal ik hem naar K&W zetten?
Apart gevalletje dit
  maandag 19 januari 2009 @ 10:22:45 #11
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65199496
abshoven in munstergeleen is een afgefikt klooster wat er best cool uitziet. Alleen niet te doen met de fiets
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:26:58 #12
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65199587
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:13 schreef Gwywen het volgende:
http://www.reumerman.com/hohlenlychen/album/hohlenlychen.html
http://www.reumerman.com/gendarmerie/album/index_html.html
Zoiets? Dan denk ik toch dat je even de grens over moet fietsen.
Leegstaande panden heb je in NL nou eenmaal niet zo veel. In België, zoals RichardRichard al zegt, des te meer.
die zijn geweldig
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:02:12 #13
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_65200705
quote:

[..]

Lang leve mij! *O*
pi_65218544
quote:

[..]

dat zou dus betekenen dat een dyslect als ik nooit een bericht op een forum zou kunnen plaatsen omdat je elke keer comentaar krijgt op je nederlands? das gewoon triest
het lees gewoon door de fouten heen a.u.b.

de gebouwen van de foto's zijn geweldig echt heel geschikt om te filmen,
is die eerste link (van Swetsenegger) de bredase ring??? ik had niet verwacht dat die er zo uit zou zien, is het gebouw nogsteeds in die staat of is het al weer opgeknapt?

en die gebouwen andere 2 foto reeksten (van Gwywen ) zijn helemaal geweldig, de 1e van die 2 links vond ik het mooiste, maar dat is 757km rijden, met de auto ruim 7 uur!!!!!!!!!!

[ Bericht 13% gewijzigd door svenapv op 19-01-2009 20:35:21 ]
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:13:23 #15
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_65236434
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:10 schreef svenapv het volgende:

[..]

dat zou dus betekenen dat een dyslect als ik nooit een bericht op een forum zou kunnen plaatsen omdat je elke keer comentaar krijgt op je nederlands? das gewoon triest
het lees gewoon door de fouten heen a.u.b.

de gebouwen van de foto's zijn geweldig echt heel geschikt om te filmen,
is die eerste link (van Swetsenegger) de bredase ring??? ik had niet verwacht dat die er zo uit zou zien, is het gebouw nogsteeds in die staat of is het al weer opgeknapt?

en die gebouwen andere 2 foto reeksten (van Gwywen ) zijn helemaal geweldig, de 1e van die 2 links vond ik het mooiste, maar dat is 757km rijden, met de auto ruim 7 uur!!!!!!!!!!
ijW kenodn ook neti weetn adt ej dslycytisch bnet. pO izch makta hte vrdeer evroignes ient zo vlee itu dta ej awt fetuon mkaat wnat nos berin wrket senl en akn tkset zlfes ngo lzeen lsa ed klnekris po ene wlelkiriegeu paltas saatn. Zalong de mdeekelnikres mraa op ed jistue paltas bijlvne si er neits ana de hnad.

ki sanp ellaen neit woarma ej egen spllecehck gberikut las je tcoh al eewt dta ej dslecytscih bnet.

Lukt het?
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:02:14 #16
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_65237702
ik moest lachen
Op weg naar sint juttemes.
pi_65245915
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:37 schreef svenapv het volgende:

ergens loop ofzo)
- eng zijn

Dit klinkt mij als een typische "Eindhovense School" opdracht in de oren tbh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')