Lees aub ff niets meer dan de titel voordat je laat zien dat je bijdehandjes gegeten hebt, daar staat het wel goed.quote:
Helpt pur afdoende om rook tegen te houden?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef goldhorn het volgende:
ik zou zeggen:
Als ge ut nie wit, doe de ut met pur en kit.
Met pur kun je de grote gaten/kieren vullen en met kit de kleine kiertjes...
Hen kennende gaan ze niet de hele boel weer open trekken om dat tegen te gaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:47 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom zou jij dit moeten doen??
Zij hebben blijkbaar te diep geboord en jou opgezadeld met hun probleem......
Aso's dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:53 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Hen kennende gaan ze niet de hele boel weer open trekken om dat tegen te gaan.
Het is het type dat een muurtje metselt en zich totaal niet interesseert of de afwerking bij de buren net zo netjes is als aan hun kant.
Pur is idd gasdicht. Dichtkitten zou ik doen met normale (heldere) siliconenkit en dan met wat baksteengruis in de natte kit afwerken.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:51 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Helpt pur afdoende om rook tegen te houden?
En welke soort kit is in dit geval het beste?
Daar verkopen ze bij veel tuincentrums al een goed middeltje voor, AA KATTEN-,EN HONDENWEG.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:51 schreef fokkieslim het volgende:
Je moet iets in de schuur zetten wat flink stinkt,iets van amonia oid,waarschijnlijk gaan hen de boel rookdicht maken.
Koop anders wat stinkbommen,en werp ze als hen roken.
De vervuiler betaald toch,niet jij.
gewoon een gaatje boren in de muur dan naar de buren?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:44 schreef klipper het volgende:
[..]
Daar verkopen ze bij veel tuincentrums al een goed middeltje voor, AA KATTEN-,EN HONDENWEG.![]()
En dat stinkt gegarandeerd, of een stinkdier zijn last heeft losgelaten......![]()
![]()
Niet vergeten om het gaatje goed dicht te stoppen.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
gewoon een gaatje boren in de muur dan naar de buren?en t daar door heen gieten?:)
uiteraard eerst alles rookdicht maken.. daarna een gaatje maken om die stank door te gooien hequote:Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef klipper het volgende:
[..]
Niet vergeten om het gaatje goed dicht te stoppen.![]()
Ik was trouwens erg blij dat ik het in de winter gebruikt had, anders had ik mooi de hele zomer niet de tuin in gekund,wat stinkt dat spul zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |