Klacht 1:1x in de zoveel jaar leen ik ook eens 1 of 2 boeken, om eens wat af te wisselen. (lees niet zo graag, maar soms vind ik het wel ontspannend mits de genre mij bevalt).
Nou goed, vandaag oftuwel dit weekend was het weer zo ver en moest dus het pasje van mijn Ma lenen anders moet ik weer een nieuwe kopen van
¤30,-!!! euro en dat zie ik ook niet zo zitten voor mijn lees-motivatie.
Ik vraag nog aan haar: ''Staan er geen boeken meer op?'' gezien ik anders voor niets fiets.
''Nee, nee, er staat zelfs nog wat euro's tegoed op!''
''Weet je het zeker? Moet namelijk naar ''...'' (een dorp verderop) en heb geen zin om voor niets te fietsen.
''Nee, nee, echt niet.''
Je kan er namelijk niet meer als 8 boeken lenen.
Daar aangekomen: ''Helaas ik kan ze je niet meegeven, gezien al 8 tijdschriften zijn geleend op dit pasje.''
KLACHT: mensen die niet langer nadenken als een secondeKlacht 2:Al een aantal weken staat er een fiets op een B-weg en niemand die hem pakt of iets mee doet.
Ik denk ga eens kijken of die open staat gezien me eigen fiets nogal kraakt (was helemaal niet van plan hem te stelen), was alleen nieuwschierig.
Dus ik sta naast de fiets en geef er een duwtje aan, al gauw bleek dat deze op slot stond en dacht. ''Hmm raar''.
Kijk ik naar links, staat er zo'n vrouw over schutting mee te gluren alsof ik hem wou stelen.

Mijn reactie was dan ook kort maar doeltreffend: ''En kan je het zien? Bel maar gauw 8844.''
Snel ging ze naar binnen om te bellen, of om van de schrik te bekomen.
KLACHT: bemoeizuchtige mensen[ Bericht 1% gewijzigd door BrandBierMaaktGelukkig op 16-01-2009 17:29:34 ]