quote:Obama zweert aan bijbel op 20 Januari
WASHINGTON (ANP) – De toekomstige president van de Verenigde Staten, Barack Obama, legt op 20 januari de eed af op dezelfde bijbel als oud-president Abraham Lincoln tijdens zijn inauguratie. Dat meldden Amerikaanse media dinsdag. De bijbel bevindt zich in de nationale bibliotheek.
Bij de inauguratie zullen onder anderen de oud-presidenten Jimmy Carter, George H.W. Bush en Bill Clinton aanwezig zijn.
Lincoln, de zestiende president van de VS, werd in 1861 beëdigd. Hij was afkomstig uit de staat Illinois, die Obama als senator in het Congres vertegenwoordigde. Lincoln leidde de Noordelijke Staten tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog en maakte een officieel einde aan de slavernij. In 1865 werd Lincoln neergeschoten.
Ik weet het, maar het wordt steeds gekker he daar!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:42 schreef Roi het volgende:
Dat zou nergens op slaan. Amerika is een Christelijk land.
Je hebt goede bronnen in het witte huis?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het wordt steeds gekker he daar!
Ik hoor namelijk geruchten dat hij van plan is omdat te doen...
Ja hoor. Je moet niet alles geloven wat je aan geruchten hoort. Zijn tegenstanders beweren nog steeds dat ie moslim is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Van z'n vrouw?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Menelikboy het volgende:
Van welke gebande POL/NWS relnichten ben jij een kloon??quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Tuurlijk als zijn vader moslim is en trouwt met een christen vrouw dan hoor het kind later een moslim te worden. En trouwens hij ging ook naar een Islamitische school gefinancieerd door een rijke Saudieer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor. Je moet niet alles geloven wat je aan geruchten hoort. Zijn tegenstanders beweren nog steeds dat ie moslim is.
Die geruchten zijn er al sinds het begin, het doel van die geruchten is kwaadwillend, alhoewel het mij in principe geen snars zou kunnen schelen of het de Bijbel, Torah, Koran, Oepanishaden of zelfs de Edda zou zijn. Als hij een moslim zou zijn geweest – wat dus niet zo is – wat dan nog? Waarom zouden die geen president van de VS kunnen worden?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Menelikboy het volgende:
denk je nou echt serieus werkelijk dat Obama, die al meerdere keren duidelijk heeft aangegeven christelijk te zijn en geen moslim, nu opeens bij z'n inweiding de Koran gaat pakken?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Dat zou mij verbazen, omdat hij geen moslim is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:41 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Mijn vraag is aan jullie:
Wat zouden jullie ervan vinden als hij ook opeens trouw zweert aan de Koran?
Bron?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:46 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Tuurlijk als zijn vader moslim is en trouwt met een christen vrouw dan hoor het kind later een moslim te worden. En trouwens hij ging ook naar een Islamitische school gefinancieerd door een rijke Saudieer.
En je weet zelf hoe Haram het is als je van je geloof weg gaat van de Islam vooral tegenover een Saudieer die veel voor je heeft gedaan. ahahha
Gelul. In Amerika denkt ook nog een aanzienlijk deel van de bevolking dat Irak achter de aanslagen op 11 september 2001 zat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Menelikboy het volgende:
Zijn vader was afvallige. Geboren als moslim, maar later atheïst. Dat hij een madrassa zou hebben bezocht is onzin. Hij heeft een openbare school bezocht. Je weet het wel mooi aan te dikken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:46 schreef Menelikboy het volgende:
Tuurlijk als zijn vader moslim is en trouwt met een christen vrouw dan hoor het kind later een moslim te worden. En trouwens hij ging ook naar een Islamitische school gefinancieerd door een rijke Saudieer.
Ik ben benieuwd! hahahah...quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:47 schreef Menelikboy het volgende:
Verschillende bronnen, maar let maar op je gaat zien hahahah..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |