quote:Obama zweert aan bijbel op 20 Januari
WASHINGTON (ANP) – De toekomstige president van de Verenigde Staten, Barack Obama, legt op 20 januari de eed af op dezelfde bijbel als oud-president Abraham Lincoln tijdens zijn inauguratie. Dat meldden Amerikaanse media dinsdag. De bijbel bevindt zich in de nationale bibliotheek.
Bij de inauguratie zullen onder anderen de oud-presidenten Jimmy Carter, George H.W. Bush en Bill Clinton aanwezig zijn.
Lincoln, de zestiende president van de VS, werd in 1861 beëdigd. Hij was afkomstig uit de staat Illinois, die Obama als senator in het Congres vertegenwoordigde. Lincoln leidde de Noordelijke Staten tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog en maakte een officieel einde aan de slavernij. In 1865 werd Lincoln neergeschoten.
Ik weet het, maar het wordt steeds gekker he daar!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:42 schreef Roi het volgende:
Dat zou nergens op slaan. Amerika is een Christelijk land.
Je hebt goede bronnen in het witte huis?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het wordt steeds gekker he daar!
Ik hoor namelijk geruchten dat hij van plan is omdat te doen...
Ja hoor. Je moet niet alles geloven wat je aan geruchten hoort. Zijn tegenstanders beweren nog steeds dat ie moslim is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Van z'n vrouw?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Menelikboy het volgende:
Van welke gebande POL/NWS relnichten ben jij een kloon??quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Tuurlijk als zijn vader moslim is en trouwt met een christen vrouw dan hoor het kind later een moslim te worden. En trouwens hij ging ook naar een Islamitische school gefinancieerd door een rijke Saudieer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor. Je moet niet alles geloven wat je aan geruchten hoort. Zijn tegenstanders beweren nog steeds dat ie moslim is.
Die geruchten zijn er al sinds het begin, het doel van die geruchten is kwaadwillend, alhoewel het mij in principe geen snars zou kunnen schelen of het de Bijbel, Torah, Koran, Oepanishaden of zelfs de Edda zou zijn. Als hij een moslim zou zijn geweest – wat dus niet zo is – wat dan nog? Waarom zouden die geen president van de VS kunnen worden?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Menelikboy het volgende:
denk je nou echt serieus werkelijk dat Obama, die al meerdere keren duidelijk heeft aangegeven christelijk te zijn en geen moslim, nu opeens bij z'n inweiding de Koran gaat pakken?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Dat zou mij verbazen, omdat hij geen moslim is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:41 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Mijn vraag is aan jullie:
Wat zouden jullie ervan vinden als hij ook opeens trouw zweert aan de Koran?
Bron?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:46 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Tuurlijk als zijn vader moslim is en trouwt met een christen vrouw dan hoor het kind later een moslim te worden. En trouwens hij ging ook naar een Islamitische school gefinancieerd door een rijke Saudieer.
En je weet zelf hoe Haram het is als je van je geloof weg gaat van de Islam vooral tegenover een Saudieer die veel voor je heeft gedaan. ahahha
Gelul. In Amerika denkt ook nog een aanzienlijk deel van de bevolking dat Irak achter de aanslagen op 11 september 2001 zat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Menelikboy het volgende:
Zijn vader was afvallige. Geboren als moslim, maar later atheïst. Dat hij een madrassa zou hebben bezocht is onzin. Hij heeft een openbare school bezocht. Je weet het wel mooi aan te dikken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:46 schreef Menelikboy het volgende:
Tuurlijk als zijn vader moslim is en trouwt met een christen vrouw dan hoor het kind later een moslim te worden. En trouwens hij ging ook naar een Islamitische school gefinancieerd door een rijke Saudieer.
Ik ben benieuwd! hahahah...quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:47 schreef Menelikboy het volgende:
Verschillende bronnen, maar let maar op je gaat zien hahahah..
Er zijn geruchten dat Bush voor de verkiezingen een terreuraanslag in scene gaat zetten en Diebold dan alle stemmen van Obama naar McCain gaat veranderen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Menelikboy het volgende:
Nee man! Ik ook niet. Zit hier echt zo van 'Nou hé, laat maar gebeuren', want het zal mij benieuwen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:51 schreef Menelikboy het volgende:
whaha ik ben ook benieuwd ik kan echt niet wachten man wat hij gaat doen..
Wat vind jij er eigenlijk van? Er is toch een reden dat jij dit topic hebt geopend dus je vindt er vast heel wat van.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:41 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Mijn vraag is aan jullie:
Wat zouden jullie ervan vinden als hij ook opeens trouw zweert aan de Koran?
Ja dat kan wel kloppen maar meestal annuleren ze hun plannen ook wel hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:52 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat Bush voor de verkiezingen een terreuraanslag in scene gaat zetten en Diebold dan alle stemmen van Obama naar McCain gaat veranderen.
Ik vind het eigenlijk misleidend en dom van hem om opeens te zeggen dat hij Moslim is. Want hij heeft altijd beweert christelijk te zijn tegenover de Amerikanen, kijk liegen om best wel kan ik wel begrijpen maar als het gaat om geloof en God, dat kan je beter niet doen man.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat vind jij er eigenlijk van? Er is toch een reden dat jij dit topic hebt geopend dus je vindt er vast heel wat van.
...maar dat doet hij niet echt, alleen in jouw fantasie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:55 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk misleidend en dom van hem om opeens te zeggen dat hij Moslim is.
In de VS niet nee. Wat mij betreft moet de beste man helemaal zelf weten wat hij gelooft. Het is erg jammer dat moslim voor Amerikanen synoniem is voor terrorist. Nitwits.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:55 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk misleidend en dom van hem om opeens te zeggen dat hij Moslim is. Want hij heeft altijd beweert christelijk te zijn tegenover de Amerikanen, kijk liegen om best wel kan ik wel begrijpen maar als het gaat om geloof en God, dat kan je beter niet doen man.
Nee hoor vindt van niet, ik ben gewoon kei realistisch, maar ik stelde alleen maar een vraag hoor!!quote:
Nee, je bent een Brabo, alsof dat op zich al niet erg genoeg is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:06 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Nee hoor vindt van niet, ik ben gewoon kei realistisch,
JOngen wat weet jij? Heb je de koran gelezen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de VS niet nee. Wat mij betreft moet de beste man helemaal zelf weten wat hij gelooft. Het is erg jammer dat moslim voor Amerikanen synoniem is voor terrorist. Nitwits.
Van mijn part zweert hij de eed op zijn favoriete kookboek.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:55 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk misleidend en dom van hem om opeens te zeggen dat hij Moslim is. Want hij heeft altijd beweert christelijk te zijn tegenover de Amerikanen, kijk liegen om best wel kan ik wel begrijpen maar als het gaat om geloof en God, dat kan je beter niet doen man.
Oke vind best, maar als kookboek geen haatzaaiende verzen bevat tegen over christenen?? En meerderheid van bevolking van Amerika is christelijk. Dan is het geen probleem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Van mijn part zweert hij de eed op zijn favoriete kookboek.
"So help me Jamie Oliver".quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Van mijn part zweert hij de eed op zijn favoriete kookboek.
Oke, ik weet genoeg, sluit aub dit topic. En Menelikboy, ga jij lekker chatten op stormfront, daar vind je zat medestandersquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:08 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
JOngen wat weet jij? Heb je de koran gelezen?
Koran zegt dat Christenen en Joden bevriend zijn met elkaar dus zijn het vijanden van de Moslims , dus vandaar dat de relatie tussen christen en moslim niet zo goed is.
Islam zelf begon met vijandigheid tegen de Christenen alleen omdat de profeet Arrogantie had en zo graag geaccepteerdd wou worden.
Zou kunnen toch ouders zijn Christen en Moslimquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:09 schreef Troubled_Soul het volgende:
Hij doet het dan ook niet, hij zweert trouw aan dezelfde bijbel waar Lincoln (z'n grote voorbeeld) ook de eed op aflegde.
Ten eerste verwacht ik sowieso niet dat hij reden heeft aan de koran trouw te zweren, ten tweede is er geen makkelijkere manier om Hellraiser te gaan spelen dan door dat te doen, en daar heeft Barack helemaal geen behoefte aan.
Jij werkt bij de CIA. Oh wacht ff de FBI.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo dom als vele van die moslims die zich WEL druk maken over dat soort onzin.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:46 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
En je weet zelf hoe Haram het is als je van je geloof weg gaat van de Islam vooral tegenover een Saudieer die veel voor je heeft gedaan. ahahha
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:08 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Koran zegt dat Christenen en Joden bevriend zijn met elkaar dus zijn het vijanden van de Moslims , dus vandaar dat de relatie tussen christen en moslim niet zo goed is.
Islam zelf begon met vijandigheid tegen de Christenen alleen omdat de profeet Arrogantie had en zo graag geaccepteerdd wou worden.
Als je WEL goed geinformeerd was dan wist je dat zijn pa naar Kenia was teruggegaan toen hij nog klein was. Daarna heeft hij hem nog EEN keer gezien. Dus hij heeft 0,0 trouw aan zijn vader EN de koran.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:11 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Zou kunnen toch ouders zijn Christen en Moslim
Hij is een jongen en hoort trots te zijn op zijn vader en zou heel ook trouw kunnen zweren op de Koran om lieveling te zijn van zijn vader net als George Bush jr. was bij zijn Vader.
Nog 5 dagen dan gaan we zien tjap.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Jij werkt bij de CIA. Oh wacht ff de FBI.
Waarom zou ik de Koran lezen? Ik ben niet zo achterlijk om te 'geloven' dat iets de absolute waarheid is alleen maar omdat het in een boek staat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:08 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Ga je er nog iets op wedden?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Nog 5 dagen dan gaan we zien tjap.
Geen speld tussen te krijgen man!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:11 schreef Menelikboy het volgende:
Hij is een jongen en hoort trots te zijn op zijn vader en zou heel ook trouw kunnen zweren op de Koran om lieveling te zijn van zijn vader net als George Bush jr. was bij zijn Vader.
Ja, blaat blaat blaat..... hij is niet opgevoed door zijn vader, dus ik zou niet weten waar hij trots op moet zijn? Dat zijn vader hem verwekt heeft?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:11 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Zou kunnen toch ouders zijn Christen en Moslim
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |