Dat is zeker waar, sommige mensen komen nou eenmaal een stuk sneller aan dan anderen. Komt omdat ze hun eten beter verteren. Maar dit houdt in dat ze ook minder nodig hebben, dus minder eten werkt nog steeds.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:39 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben misschien niet de goede genen. Kijk naar Lindsay Davenport en Arantxa Sanchez, volgens mij worden die echt vetkleppen zodra ze stoppen met trainen. Ik ken ook genoeg mensen die zich kapottrainen en toch nog overgewicht hebben.
Tot 1-1 dus.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:51 schreef sven2345 het volgende:
Hoe lang kan Andy bijblijven is de vraag
Ziet er wel naar uit jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vrees dat dit weer zo'n dag wordt voor Roddick
Liefhebber van tennis.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Van Lottum is verliefd op Federer volgens mij
http://www.atdhe.netquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef franklop het volgende:
iemand een gratis livestream (dus niet via sites van wedkantoren enzo) ?Heb de links niet op school.
http://www.rojadirecta.com/canal/australian_open_1.htmquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef franklop het volgende:
iemand een gratis livestream (dus niet via sites van wedkantoren enzo) ?Heb de links niet op school.
Misschien kun je het via jullie provider ook op Ned 1 zien ?quote:
Dat mislukte dropshotje van Fed is me ook niet onbekendquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:35 schreef TheGeneral het volgende:
Die slicebal langs de lijn langs Roddick heb ik al wat vaker gezien tegen hem
Zoals altijd op 5-5* of 6-5*.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:57 schreef Dos37 het volgende:
Nu gaat de break komen.
Heb ook niet het idee dat Roddick op het randje speelt, hij bouwt een te grote veiligheidsmarge in en krijgt vervolgens gewoon op z'n klote van Federer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:38 schreef sven2345 het volgende:
Ja normale / goeie spelers slaan die bal keihard in de andere hoek als winner weg, roddick is bang om de bal in het net te slaan en slaat hem met een ruime boog over het net:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |