Is alweer over. Goede keuze van de Spanjaard, die kan beterquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:49 schreef Wopper1 het volgende:
Ik wist trouwens heel niet dat Verdasco en Ivanovic een setje zijn![]()
.
Die bedoelde ik eigenlijk ook, maar ik was in de war met de US-open QF 2007, wat een geweldige partij was voor beide. 7-6 7-6 6-2. Niet zo overtuigend als die van de AO, maar wel prachtig om te zien. Beide speelde fenomenaal.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk dat je de Australian Open bedoelt...
Ja? Volgens mij zat Melle van Gemerden vandaag bij hem in de box, die zat ook al een paar keer bij Ana in de box.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is alweer over. Goede keuze van de Spanjaard, die kan beter
Was toch al 2 keer gestuiterd?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat dat punt gewoon geteld is.Snap niet dat de umpire dat niet zag.
Nee, hoorde het vanmorgen vroeg eigenlijk voor het eerst bij Eurosport.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
NietVerdasco zat al bij haar op de tribune bij de WTA kampioenschappen in Doha afgelopen november.
Berdych-Safarova dacht ik.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:52 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nee, hoorde het vanmorgen vroeg eigenlijk voor het eerst bij Eurosport.
Wel geinig, zo zijn er inmiddels al heel wat ATP-WTA koppels.
Melzer - Cibulkova
Stepanek () - Vaidisova
Monfils - WTA no. 10 tm 30
etc..
Gonzalezquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Berdych-Safarova dacht ik.
En met wie doet Dulko het ook alweer?
Ja, is voorbij. Waarom Van Gemerden er zat? Misschien heeft Verdasco wat ballen met hem geslagen (Verdasco is immers ook een adidas-jongen en Van Gemerden is een hitting-partner van Ivanovic)? Misschien zijn ze bevriend geraakt in die paar maanden dat hij wat met Ivanovic had?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja? Volgens mij zat Melle van Gemerden vandaag bij hem in de box, die zat ook al een paar keer bij Ana in de box.
En natuurlijk Federer-Mirkaquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Gonzo en Dulko is ook al heel lang over.
Berdych en Safarova idd al heel lang, vroeger ook Moya en Pennetta. Daarnaast hebben Tursunov en Andreev een relatie
Setje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:49 schreef Wopper1 het volgende:
Ik wist trouwens heel niet dat Verdasco en Ivanovic een setje zijn![]()
.
En Agassi en Graff..quote:
quote:
Tot morgen. Welterusten.quote:
Vrees van niet..moet fucking om 8u 's ochtends beginnen met werken..wel al om 12u klaar maar tegen die tijd heeft Federer meneer Roddick allang vernederd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:58 schreef kevin_ het volgende:
Iemand nog naar het damestennis kijken vannacht.
Klote is dat..quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vrees van niet..moet fucking om 8u 's ochtends beginnen met werken..wel al om 12u klaar maar tegen die tijd heeft Federer meneer Roddick allang vernederd.
Wie weet, ligt eraan of ik niet door de wekker heen slaap. Gebeurde de laatste 2 dagen al, het ritme gaat me langzaam opbrekenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:58 schreef kevin_ het volgende:
Iemand nog naar het damestennis kijken vannacht.
Ik werk maar 12u in de week maar stond ineens ingedeeld op deze kuttijd en daar kwam ik pas maandag achterquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:06 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Klote is dat..
Ik neem meestal wel een tijdje vrij voor dit soort toernooien.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wie weet, ligt eraan of ik niet door de wekker heen slaap. Gebeurde de laatste 2 dagen al, het ritme gaat me langzaam opbreken.
Was Stepanek niet ooit ook het vriendje van Hingis?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:52 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nee, hoorde het vanmorgen vroeg eigenlijk voor het eerst bij Eurosport.
Wel geinig, zo zijn er inmiddels al heel wat ATP-WTA koppels.
Melzer - Cibulkova
Stepanek () - Vaidisova
Monfils - WTA no. 10 tm 30
etc..
9.30quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:47 schreef Zinedinho het volgende:
Hoelaat begint de mannenfinale eigenlijk op zondag?!? ?
Daardoor ging ze aan de cokequote:Op donderdag 29 januari 2009 08:26 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Was Stepanek niet ooit ook het vriendje van Hingis?
Vette varkens kun je ze ook noemen, 80% van de top 100.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:20 schreef robbolo het volgende:
Niet dat ze echt dik zijn, maar een redelijk vet laag zie je toch wel veel.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vette varkens kun je ze ook noemen, 80% van de top 100.
Je kunt gebrek aan snelheid blijkbaar genoeg compenseren met hard slaan. Maar goed, snappen doe ik het zeker niet; als topsporter niet afgetraind zijnquote:
Sommige mensen hebben misschien niet de goede genen. Kijk naar Lindsay Davenport en Arantxa Sanchez, volgens mij worden die echt vetkleppen zodra ze stoppen met trainen. Ik ken ook genoeg mensen die zich kapottrainen en toch nog overgewicht hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kunt gebrek aan snelheid blijkbaar genoeg compenseren met hard slaan. Maar goed, snappen doe ik het zeker niet; als topsporter niet afgetraind zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |