Dat kan wel? Hoezo pas in juni dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:18 schreef ruud.nl het volgende:
Natuurlijk mag je het opzeggen, dan ben je in juni volgend jaar van je contract af en dan mag je die telefoon houden.![]()
Misschien kun je je contract afkopen, maar reken er niet op dat dat goedkoop zal zijn.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Wat snap je niet aan "2 jarig" ?
In juni volgend jaar zijn de twee jaar van je contractduur voorbij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat kan wel? Hoezo pas in juni dan?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:21 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
In juni volgend jaar zijn de twee jaar van je contractduur voorbij.
Waarom sluit je dan in godesnaam een 2!!! jarig contract af???quote:
Dat is niet echt de bedoeling.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef Dennis101 het volgende:
Dat kan, je betaald dan een afkoopsom die meestal gelijk ligt aan de abonnementskosten voor de resterende maanden. Maar dan mag je wel de telefoon houden.
iphonequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Godverdomme. Je denkt dat T-Mobile die iphone wel aan je weggeeft voor een paar maanden abonnement ?
Ben je nou echt een mongool of doe je zeer doeltreffend alsof ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
T-mobile bevalt me niet. Is er geen mogelijkheid om zonder die kosten het abbo op te zeggen?
Ja, jezelf dood laten verklaren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is niet echt de bedoeling.
T-mobile bevalt me niet. Is er geen mogelijkheid om zonder die kosten het abbo op te zeggen?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, jezelf dood laten verklaren.
Ik hoor wel vaker dat mensen hun abbo opzeggen zonder kosten dus zo vreemd is het niet pannenkoekquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ben je nou echt een mongool of doe je zeer doeltreffend alsof ?
ik hoor ook wel eens dingen die niet waar zijn...quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hoor wel vaker dat mensen hun abbo opzeggen zonder kosten dus zo vreemd is het niet pannenkoek
Na de afgesproken termijn ja , in jouw geval twee jaar dus, leeghoofd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hoor wel vaker dat mensen hun abbo opzeggen zonder kosten dus zo vreemd is het niet pannenkoek
sukkelquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Na die afgesproken termijn ja , in jouw geval twee jaar dus, leeghoofd.
Het is trouwens pannekoek, zonder n.
Alsof ik daarom gevraagd hebquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:40 schreef dahei het volgende:
Het kan als T-Mobile zijn tarieven verhoogt of de voorwaarden in jouw nadeel verandert. Anders is het betalen.... Ze hebben jouw toestel niet voor niets bekostigd...
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Had je eerder moeten bedenken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alsof ik daarom gevraagd hebEven naar iets zoeken. Wil een andere telefoon en lager abbo namelijk
Anders nog jaar wachten..
Het is pannenkoekquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Na de afgesproken termijn ja , in jouw geval twee jaar dus, leeghoofd.
EPICquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Na de afgesproken termijn ja , in jouw geval twee jaar dus, leeghoofd.
nee dus.. slotje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef kurk_droog het volgende:
Allemaal huilenIk wou alleen weten of er een mogelijkheid was om het goedkoop te kunnen verbreken. Het is niet perse nodig..
Ik ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik ben nog van voor 1995 ja.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Dit is wel een goed punt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Dat deed ik dus wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Net of jij bewust pannenkoek schreef.
WEL lezen maar nu al een nieuwe mobiel willenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:04 schreef flappiewappie het volgende:
Mensen die hun contract niet lezen, goude busniss.
Je kan overigens wel gewoon een telefoon los kopen, en je abo kan je binnekort (of na 6 maanden of 12 maanden weet niet precies) een tikkie lager zetten.
Dan koop je die toch.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
WEL lezen maar nu al een nieuwe mobiel willen
Dat kan dus, zie regel twee. Telefoons kosten geld weetje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waarom verbeterde jij me dan niet zelf en haak je pas in als iemand anders dit doet ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat deed ik dus wel.
Is het zo moeilijk om toe te geven dat je geen Nederlands kan?
Jij komt er nog wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:04 schreef flappiewappie het volgende:
Mensen die hun contract niet lezen, goude busniss.
Huilies? Heb je het nu over jezelf?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:15 schreef kurk_droog het volgende:
oh rly ?
Wat een huilies zeg op dit gedeelte van fok. Ga is naar KLB ofzo
Misschien omdat ik eroverheen lasquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarom verbeterde jij me dan niet zelf en haak je pas in als iemand anders dit doet ?
mwahahahahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Misschien omdat ik eroverheen lasIk zag je post pas op pagina 2
Ik zeg ook.. ik las eroverheenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
mwahahahaha
Je quote m'n reactie zelfs, faalhaas.
Dyslectisch zeker ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zeg ook.. ik las eroverheenHet ging om die bovenste zin waar ik op reageerde.. eronder las ik nog niet
Waarom bevalt het niet? Leveren ze niet wat ze zouden moeten leveren? Dan kan je er wel onderuit komen met een hoop gezeik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is niet echt de bedoeling.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:30 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Waarom bevalt het niet? Leveren ze niet wat ze zouden moeten leveren? Dan kan je er wel onderuit komen met een hoop gezeik.
Of is het niet bevallen gewoon een persoonlijk gevoel?
Hij wil gewoon een nieuwe telefoon hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Er zijn mensen die gaan dan werken en kopen er 1.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Hij wil gewoon een nieuwe telefoon hebben.
TS niet natuurlijk! Wat denk je wel niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Er zijn mensen die gaan dan werken en kopen er 1.
Die denkt T-Mobile wel even op te lichtenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:00 schreef Q. het volgende:
[..]
TS niet natuurlijk! Wat denk je wel niet?
Terwijl T-Mobile TS hard in z'n anusje naait.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die denkt T-Mobile wel even op te lichten
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:15 schreef kurk_droog het volgende:oh rly ?
Wat een huilies zeg op dit gedeelte van fok. Ga is naar KLB ofzo
Of niet snappen dat ik de mogelijkheden wou weten om nu al onder dit contract uit te kunnen komen waarna ik een nieuwe mobiel kon krijgen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef Wupppie het volgende:
[..]
![]()
![]()
geweldig, een grote mond geven tegen iemand door te zeggen 'ik had je vader kunnen wezen' maar niet snappen dat je als volwassene (wat je zo graag benadrukt) bepaalde overeenkomsten aangaat...
Kijk daar ga je dus de fout in.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Of niet snappen dat ik de mogelijkheden wou weten om nu al onder dit contract uit te kunnen komen waarna ik een nieuwe mobiel kon krijgen.![]()
je kan ook gewoon je contract lezen natuurlijk. Daar staat in wat wel en niet kan..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Of niet snappen dat ik de mogelijkheden wou weten om nu al onder dit contract uit te kunnen komen waarna ik een nieuwe mobiel kon krijgen.![]()
en dat dus.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk daar ga je dus de fout in.
Je krijgt het niet! Jet koopt de telefoon maar je betaald hem in termijnen.
Ik kan mijn abbo wel veranderen maar alleen naar duurdere abbonementen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:35 schreef 314 het volgende:
Stel je neemt de Samsung Pixon:
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/shopping/product/productdetails.aspx?vid=ResidentialProductPostpaidDetails&ProductId=4969&WT.ac=sc_4969_02
dat kost je 2 jaar een Relax 300 abonnement van ¤ 29,50 per maand en eenmalig ¤ 19,95 , dus 24 x 29,50 + 19,95 = ¤ 727,95 --> daarvoor heb je dan die telefoon en kun je 2 jaar bellen
los kost dit toestel ongeveer ¤ 500 : http://www.samsung-bresson.nl/pixon-aanbiedingen.htm
voor zeg maar ¤ 230 kun jij dus 24 maanden bellen, nog geen tientje per maand
denk je nou dat T-Mobile na 6 maanden (6 x ¤ 30) jouw abonnement ontbindt en je die telefoon laat houden??
Als je echt een ander toestel wil dan zou ik na een bepaalde termijn je abonnement naar een goedkopere wijzigen (dit kan na x aantal maanden op de T-Mobile website), en dan gewoon een nieuw toestel los kopen en daar je oude simkaart in doen, en die gsm die je niet meer wil doorverkopen
Echt ? Dat is raar zeg !quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kan mijn abbo wel veranderen maar alleen naar duurdere abbonementen.
ik kan na een x aantal maanden volgens mij ook naar beneden bijstellen hoor.. wat voor abbo heb je nu dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kan mijn abbo wel veranderen maar alleen naar duurdere abbonementen.
Relax 150 met sms maximaal. Maar ik zi dat mijn contract van juli is dus misschien dat het in februari wel lukt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef 314 het volgende:
[..]
ik kan na een x aantal maanden volgens mij ook naar beneden bijstellen hoor.. wat voor abbo heb je nu dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |