Dat kan wel? Hoezo pas in juni dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:18 schreef ruud.nl het volgende:
Natuurlijk mag je het opzeggen, dan ben je in juni volgend jaar van je contract af en dan mag je die telefoon houden.![]()
Misschien kun je je contract afkopen, maar reken er niet op dat dat goedkoop zal zijn.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Wat snap je niet aan "2 jarig" ?
In juni volgend jaar zijn de twee jaar van je contractduur voorbij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat kan wel? Hoezo pas in juni dan?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:21 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
In juni volgend jaar zijn de twee jaar van je contractduur voorbij.
Waarom sluit je dan in godesnaam een 2!!! jarig contract af???quote:
Dat is niet echt de bedoeling.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef Dennis101 het volgende:
Dat kan, je betaald dan een afkoopsom die meestal gelijk ligt aan de abonnementskosten voor de resterende maanden. Maar dan mag je wel de telefoon houden.
iphonequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Godverdomme. Je denkt dat T-Mobile die iphone wel aan je weggeeft voor een paar maanden abonnement ?
Ben je nou echt een mongool of doe je zeer doeltreffend alsof ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
T-mobile bevalt me niet. Is er geen mogelijkheid om zonder die kosten het abbo op te zeggen?
Ja, jezelf dood laten verklaren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is niet echt de bedoeling.
T-mobile bevalt me niet. Is er geen mogelijkheid om zonder die kosten het abbo op te zeggen?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, jezelf dood laten verklaren.
Ik hoor wel vaker dat mensen hun abbo opzeggen zonder kosten dus zo vreemd is het niet pannenkoekquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ben je nou echt een mongool of doe je zeer doeltreffend alsof ?
ik hoor ook wel eens dingen die niet waar zijn...quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hoor wel vaker dat mensen hun abbo opzeggen zonder kosten dus zo vreemd is het niet pannenkoek
Na de afgesproken termijn ja , in jouw geval twee jaar dus, leeghoofd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hoor wel vaker dat mensen hun abbo opzeggen zonder kosten dus zo vreemd is het niet pannenkoek
sukkelquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Na die afgesproken termijn ja , in jouw geval twee jaar dus, leeghoofd.
Het is trouwens pannekoek, zonder n.
Alsof ik daarom gevraagd hebquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:40 schreef dahei het volgende:
Het kan als T-Mobile zijn tarieven verhoogt of de voorwaarden in jouw nadeel verandert. Anders is het betalen.... Ze hebben jouw toestel niet voor niets bekostigd...
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |