Je wilt scoren toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede avond jonge dame hoe gaat het met u?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je wilt scoren toch?
TIP 1: Als je een meisje langskomt dan doe:
"Pssst"
"Hey chick"
En als ze dan niet reageert zeg je met een stoere blik
"Domme hoer"
En kans op een blauwtje en blauw oogquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je wilt scoren toch?
TIP 1: Als je een meisje langskomt dan doe:
En als ze dan niet reageert zeg je met een stoere blik
"Domme hoer"
Heb niets meer van hem gehoord na mijn smsje...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik vond het een moodspoilerPaste niet bij de rest, dus weg!
[..]
InderdaadWeg dus
[..]
Hoi! Hoe is het afgelopen met mister nice guy van 41??
Het is goed. Keek net de Nationale IQ Test. Klopte niets van, was veel te makkelijk. Was echt niemand in het publiek onder de 115 ofzo, en zelf had ik maar 10 fout.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede avond jonge dame hoe gaat het met u?
Hehequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn IQ is trouwens best hoog met die testen van BNN altijd
Je zou het niet zeggen met mn beroerde spelling
Je weet het wel MNRquote:
Dat dus. Die rijen enzo ben ik in het echt ook onwijs slecht in, en hier had ik alles goed.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
Wat een creepquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, zo' n man tegen wie ik alleen vriendelijk deed wilde me versieren. That s it.
Respect afdwingen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
En kans op een blauwtje en blauw oog
Wat had je uiteindelijk gestuurd dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb niets meer van hem gehoord na mijn smsje...
Ze willen binnenkort een test gaan doen op mijn analytisch denkvermogen.. Vond ik een beetje raar toen ik dat hoorde. Heb ook nog niet gevraagd waarom ze dat wilde weten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
Het was echt te simpel jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
Het is goed. Keek net de Nationale IQ Test. Klopte niets van, was veel te makkelijk. Was echt niemand in het publiek onder de 115 ofzo, en zelf had ik maar 10 fout.
Ik wilde even polsen of ik je goed begrepen had, that's allquote:
Dat me dat niet zo'n goed idee leek, en dat ik hem wel weer een keer in de kroeg zag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat had je uiteindelijk gestuurd dan?
Is toch een prima smsje?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat me dat niet zo'n goed idee leek, en dat ik hem wel weer een keer in de kroeg zag.
Of T we gaan er gewoon vanuit dat we uberslim zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat dus. Die rijen enzo ben ik in het echt ook onwijs slecht in, en hier had ik alles goed.
Bij mij ook.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |