Re misschien kan je dit topic verplaatsen naar dat topic.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:19 schreef Re het volgende:
heya,
ja dat is lastig en ik heb er niet 1, 2, 3 een antwoord op, wat zou je willen doen om de prikkels zoveel mogelijk te vermijden zonder dat je natuurlijk je doel vermijdt?
misschien hier eens kijken voor wat advies van "lotgenoten"
PDD [Autisme, Asperger en PDD-NOS] deel 12
Dat is waar. Maar wel makkelijk als mod toch.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:32 schreef Re het volgende:
topic hoeft niet verplaatst te worden, iedereen mag gewoon een topic aanmaken, anders hadden we ook maar één "help!, relatie!..." topic
Wat jij zegt klopt helemaal. Zo makkelijk is dat niet als jij het laat overkomen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:40 schreef BlueMage het volgende:
TS ik denk dat iedereen, PDD-NOS of niet erg verlegen kan zijn en kan gaan stuntelen als hij/zij gevoelens van verliefdheid voelt opkomen. Je kunt idd gewoon 'ns een praatje maken zoals 'hallo, alles goed?' maar je kunt ook toch maar proberen je stoute schoenen aan te trekken en bijv te vragen aan zo'n meisje dat je wel leuk vindt of ze misschien 'n keer na 't werk/school whatever met jou ergens 'n kop koffie wil gaan drinken ofzo. Hou 't simpel, ergste wat kan gebeuren is dat ze keihard 'Nee' zegt, jammer dan, volgende keer beter.
M.
Hij zegt dat hij nooit uit gaat en niet drinkt. Verder is alcohol niet altijd de oplossing.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:52 schreef F04 het volgende:
Misschien helpt alcohol als je wat losser wil worden?
Is er dan iets wat wel altijd een oplossing is? Alcohol zou ik gewoon proberen. Baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij nooit uit gaat en niet drinkt. Verder is alcohol niet altijd de oplossing.
Ik zeg ook niet dat 't makkelijk is (maar verliefd zijn/relaties etc zijn dat voor niemandquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat jij zegt klopt helemaal. Zo makkelijk is dat niet als jij het laat overkomen.Maar als je niets doet gebeurt er ook niks. Ik wou dat ik vaker het lef had/heb om zoiets te doen. Maar dat heb ik dus niet.
Dat weet ik. Ik ben ook bezig met dat soort dingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat 't makkelijk is (maar verliefd zijn/relaties etc zijn dat voor niemand) maar 't cliché 'oefening baart kunst' geldt ook hier.
M.
En die ben ik dus nooit tegen gekomen. Dat iemand anders het initiatief neemt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef Ernemmertje het volgende:
PDD-nos ? Hmm. herkenbaar verhaal, maar niet voor mezelf.
Het initiatief nemen komt vanzelf wel in de toekomst. Of je moet er eentje vinden die zelf initiatief neemt.![]()
![]()
Dat lijkt mij ook wel wat. Misschien werkt het ook nog.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:56 schreef Maanvis het volgende:
Kun je anders niet gewoon dmv een 'wingman' meisjes versieren? Of op meisjes af stappen en haar het woord laten doen? Dat werkt vaak beter dan ongeinspireerde smalltalk!
Maar als je toch iets zoals bijvoorbeeld autisme hebt wordt het nog moeilijker. En niet iedereen doet mee aan deze modegrill op iedereen een labeltje te plakken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:14 schreef Maanvis het volgende:
Oja, nog even een woord van geruststelling: 80% van de jongens kan helemaal geen vrouwen versieren. Dat heeft voor het overgrote deel niets met een of andere modieuze psychische aandoening te maken.
Er zijn genoeg vrouwen die wel kicken op autisten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar als je toch iets zoals bijvoorbeeld autisme hebt wordt het nog moeilijker. En niet iedereen doet mee aan deze modegrill op iedereen een labeltje te plakken.
Dat weet ik. Op ieder potje past een deksel en ieder gek zijn gebrek.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die wel kicken op autisten.
Anders check je even mijn postgeschiedenis en dan weet je het.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:26 schreef Tommzzz het volgende:
offtopic: is TS & tijnbrein zelfde persoon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |