abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65519504
Hallo, ik ben 25 jaar en ik heb PDD-nos. Er is mij vaak bevestigd dat ik een aantrekkelijke leuke jongen ben.
Maar elke keer bij het uitgaan of op mn werk, als ik merk dat een meisje die ik wel leuk vind mij ook wel ziet zitten. Neem ik geen intiatief om haar aan te spreken. Ik sla dan dicht. Ik heb zelfs moeite om normaal te groeten. En als het me dan lukt om te groeten, weet ik totaal niet hoe ik verder moet gaan. Tja alles goed? komt er nog wel uit, maar dan word het echt moeilijk. Dan word het zo'n chaos in mn hoofd dat ik dingen ga zeggen die ik helemaal niet wil zeggen. b.v. praten over mn persoonlijke problemen en familieproblemen. Het houd soms maanden aan dat een meisje mij constant aankijkt en lacht naar me, maar elke keer gaat het weer over. Ik kan niet tegen te veel prikkels. Als er in een gesprek met iemand, iemand naar mij kijkt dan dan word ik daar helemaal gek van. Ik hoef het geeneens te zien, ik voel het gewoon. En in discotheken komen er al helemaal teveel prikkels binnen, daardoor ga ik ook bijna niet meer uit. Ik voel me echt apart nu. Ik denk echt dat ik de enigste ben die het heeft. Gewoon goed eruit zien en PDD-nos hebben. Ik denk soms weleens, had ik maar wat lelijker geweest en wat dommer. Dan had ik het allemaal niet zo intens ervaren. Ik wil daarom graag weten of er meer mensen zijn zoals ik, met of zonder PDD-nos ? Groeten m
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:19:54 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_65519678
heya,

ja dat is lastig en ik heb er niet 1, 2, 3 een antwoord op, wat zou je willen doen om de prikkels zoveel mogelijk te vermijden zonder dat je natuurlijk je doel vermijdt?

misschien hier eens kijken voor wat advies van "lotgenoten"

PDD [Autisme, Asperger en PDD-NOS] deel 12
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_65519855
Mod kan dit topic niet verplaatst worden naar het autisme topic.

Ontopic
Wat jij zegt herken ik ook.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65519893
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:19 schreef Re het volgende:
heya,

ja dat is lastig en ik heb er niet 1, 2, 3 een antwoord op, wat zou je willen doen om de prikkels zoveel mogelijk te vermijden zonder dat je natuurlijk je doel vermijdt?

misschien hier eens kijken voor wat advies van "lotgenoten"

PDD [Autisme, Asperger en PDD-NOS] deel 12
Re misschien kan je dit topic verplaatsen naar dat topic.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:32:37 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_65520183
topic hoeft niet verplaatst te worden, iedereen mag gewoon een topic aanmaken, anders hadden we ook maar één "help!, relatie!..." topic
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_65520331
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:32 schreef Re het volgende:
topic hoeft niet verplaatst te worden, iedereen mag gewoon een topic aanmaken, anders hadden we ook maar één "help!, relatie!..." topic
Dat is waar. Maar wel makkelijk als mod toch.
14 SHADES OF GREY
pi_65522457
TS ik denk dat iedereen, PDD-NOS of niet erg verlegen kan zijn en kan gaan stuntelen als hij/zij gevoelens van verliefdheid voelt opkomen. Je kunt idd gewoon 'ns een praatje maken zoals 'hallo, alles goed?' maar je kunt ook toch maar proberen je stoute schoenen aan te trekken en bijv te vragen aan zo'n meisje dat je wel leuk vindt of ze misschien 'n keer na 't werk/school whatever met jou ergens 'n kop koffie wil gaan drinken ofzo. Hou 't simpel, ergste wat kan gebeuren is dat ze keihard 'Nee' zegt, jammer dan, volgende keer beter.

M.
Hallon!
pi_65522563
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:40 schreef BlueMage het volgende:
TS ik denk dat iedereen, PDD-NOS of niet erg verlegen kan zijn en kan gaan stuntelen als hij/zij gevoelens van verliefdheid voelt opkomen. Je kunt idd gewoon 'ns een praatje maken zoals 'hallo, alles goed?' maar je kunt ook toch maar proberen je stoute schoenen aan te trekken en bijv te vragen aan zo'n meisje dat je wel leuk vindt of ze misschien 'n keer na 't werk/school whatever met jou ergens 'n kop koffie wil gaan drinken ofzo. Hou 't simpel, ergste wat kan gebeuren is dat ze keihard 'Nee' zegt, jammer dan, volgende keer beter.

M.
Wat jij zegt klopt helemaal. Zo makkelijk is dat niet als jij het laat overkomen. Maar als je niets doet gebeurt er ook niks. Ik wou dat ik vaker het lef had/heb om zoiets te doen. Maar dat heb ik dus niet.
14 SHADES OF GREY
pi_65532451
Misschien helpt alcohol als je wat losser wil worden?
pi_65533393
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:52 schreef F04 het volgende:
Misschien helpt alcohol als je wat losser wil worden?
Hij zegt dat hij nooit uit gaat en niet drinkt. Verder is alcohol niet altijd de oplossing.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 29 januari 2009 @ 16:42:50 #11
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_65534683
Dat wat betreft dat je voelt als iemand je aankijkt, dan kan je je ook maar inbeelden. Dat heb ik ook wel eens, dan heb ik heel sterk dat idee en dan kijk ik en is iedereen gewoon met z'n eigen ding bezig. Je moet proberen daar niet teveel mee bezig te zijn en daar niet te veel bij na te denken.
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 29 januari 2009 @ 18:05:02 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_65537762
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 16:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij nooit uit gaat en niet drinkt. Verder is alcohol niet altijd de oplossing.
Is er dan iets wat wel altijd een oplossing is? Alcohol zou ik gewoon proberen. Baat het niet dan schaadt het niet.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_65539160
Als ik uitga gebruik ik zoiezo altijd alcohol. Daar word ik ook losser van, maar ik reageer daar veel heftiger op dan anderen. Ik dans dan alleen maar. En ik word overmoedig en aggressief. Maar het contact leggen blijft dan moeilijk en is altijd oppervlakkig. Ik raak dan vaak ook helemaal in mezelf gekeerd.
pi_65539271
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat jij zegt klopt helemaal. Zo makkelijk is dat niet als jij het laat overkomen. Maar als je niets doet gebeurt er ook niks. Ik wou dat ik vaker het lef had/heb om zoiets te doen. Maar dat heb ik dus niet.
Ik zeg ook niet dat 't makkelijk is (maar verliefd zijn/relaties etc zijn dat voor niemand ) maar 't cliché 'oefening baart kunst' geldt ook hier.

M.
Hallon!
pi_65545594
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat 't makkelijk is (maar verliefd zijn/relaties etc zijn dat voor niemand ) maar 't cliché 'oefening baart kunst' geldt ook hier.

M.
Dat weet ik. Ik ben ook bezig met dat soort dingen.
14 SHADES OF GREY
pi_65548190
PDD-nos ? Hmm. herkenbaar verhaal, maar niet voor mezelf.

Het initiatief nemen komt vanzelf wel in de toekomst. Of je moet er eentje vinden die zelf initiatief neemt.

pi_65548309
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef Ernemmertje het volgende:
PDD-nos ? Hmm. herkenbaar verhaal, maar niet voor mezelf.

Het initiatief nemen komt vanzelf wel in de toekomst. Of je moet er eentje vinden die zelf initiatief neemt.

En die ben ik dus nooit tegen gekomen. Dat iemand anders het initiatief neemt.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:56:04 #18
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_65549452
Kun je anders niet gewoon dmv een 'wingman' meisjes versieren? Of op meisjes af stappen en haar het woord laten doen? Dat werkt vaak beter dan ongeinspireerde smalltalk!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_65549525
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:56 schreef Maanvis het volgende:
Kun je anders niet gewoon dmv een 'wingman' meisjes versieren? Of op meisjes af stappen en haar het woord laten doen? Dat werkt vaak beter dan ongeinspireerde smalltalk!
Dat lijkt mij ook wel wat. Misschien werkt het ook nog.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:14:35 #20
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_65550278
Oja, nog even een woord van geruststelling: 80% van de jongens kan helemaal geen vrouwen versieren. Dat heeft voor het overgrote deel niets met een of andere modieuze psychische aandoening te maken .
Een gedicht over Maanvis
pi_65550434
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:14 schreef Maanvis het volgende:
Oja, nog even een woord van geruststelling: 80% van de jongens kan helemaal geen vrouwen versieren. Dat heeft voor het overgrote deel niets met een of andere modieuze psychische aandoening te maken .
Maar als je toch iets zoals bijvoorbeeld autisme hebt wordt het nog moeilijker. En niet iedereen doet mee aan deze modegrill op iedereen een labeltje te plakken.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:20:05 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_65550488
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar als je toch iets zoals bijvoorbeeld autisme hebt wordt het nog moeilijker. En niet iedereen doet mee aan deze modegrill op iedereen een labeltje te plakken.
Er zijn genoeg vrouwen die wel kicken op autisten.
Een gedicht over Maanvis
pi_65550544
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Er zijn genoeg vrouwen die wel kicken op autisten.
Dat weet ik. Op ieder potje past een deksel en ieder gek zijn gebrek.
14 SHADES OF GREY
pi_65558225
offtopic: is TS & tijnbrein zelfde persoon?
pi_65558299
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:26 schreef Tommzzz het volgende:
offtopic: is TS & tijnbrein zelfde persoon?
Anders check je even mijn postgeschiedenis en dan weet je het.
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')