abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65081626
haha feyenoord
gr gr
pi_65081643
Kampioenuh
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:10:09 #4
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65081654
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat zeker, maar waarom zegt hij niet gewoon wat er voorgevallen is?
Omdat dat wel zo netjes is.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65081702
De manier waarop mag de spelersgroep kwalijk worden genomen, wat er voor de rest ook gebeurd is.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:11:20 #6
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65081711
quote:
Feyenoord met moed der wanhoop verder
ROTTERDAM - Met de moed der wanhoop trachtte Feyenoord donderdag over te gaan tot de orde van de dag. Dat viel voor niemand mee in De Kuip.
afbeelding vergroten Leon Vlemmings: ,,Geen grote veranderingen."
Een dag na het spectaculaire vertrek van hoofdtrainer Gertjan Verbeek, technisch directeur Peter Bosz en assistent-coach Wim Jansen was de Rotterdamse volksclub nog in shock.

Algemeen directeur Eric Gudde, die nu zelf zwaar onder vuur ligt, sprak van een leeg gevoel. Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst omschreef de stemming in de spelersgroep als zwaar aangeslagen. Interim-coach Leon Vlemmings, die nauw met Verbeek samenwerkte, gaf bij zijn presentatie in de perskamer blijk van dubbele emoties. En het legioen? De fanatieke fans scholden hun favorieten verrot bij het betreden en het verlaten van het trainingsveld.

Voor de harde kern, die Verbeek woensdagavond bij zijn gedwongen afscheid al langdurig toejuichte en een ovationeel applaus bezorgde, zijn met name de spelers verantwoordelijk voor de huidige crisis en chaos in De Kuip. Zij zouden Verbeek bewust hebben tegengewerkt, ook door gevoelige informatie over de karaktertrainer te lekken naar de pers.

,,Dat laatste vind ik ook verschrikkelijk,’’ liet Van Bronckhorst openhartig weten. ,,Maar dat schijnt erbij te horen in de huidige voetballerij. Er valt weinig tot niets tegen te doen. De spelersgroep is echter zeker niet de hoofdschuldige in de kwestie rond Verbeek. Iedereen bij Feyenoord heeft schuld. Maar wij krijgen als spelers nu de zwartepiet toegeschoven, vooral ook door de uitlatingen die Verbeek woensdagavond na zijn ontslag heeft gedaan. Dat vinden wij zeer betreurenswaardig.’’ Verbeek zei woensdagavond in de perskamer van

De Kuip onder meer dat de wil bij de spelers ontbrak om er samen nog iets van te maken bij Feyenoord. Ook miste hij bij zijn selectie een open en eerlijke houding ten opzichte van hem. ,,Dat was niet leuk om te horen, nee,’’ bekende Van Bronckhorst. ,,Dat verhoogt de druk op de spelers nog eens extra. En die druk is al zo hoog. Het roept ook kwade bedoelingen bij de supporters op. Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen.’’

Interim-coach Vlemmings durfde zo’n beetje als enige Feyenoorder donderdag voorzichtig naar de toekomst te kijken. Hij moest ook wel. Vrijdag al wacht SC Heerenveen in het Abe Lenstra Stadion en dinsdag komt de Friese ploeg naar De Kuip voor de KNVB-beker.
De 38-jarige Brabander liet weten dat hij niet van plan is grote veranderingen aan te brengen in de technische aanpak. ,,Dat zou ook heel raar zijn. Ik ben ten slotte een volwaardig lid geweest van de trainersstaf van Gertjan Verbeek. Het is logisch dat je dan bijvoorbeeld de opstelling niet gelijk omver gooit. Ik zie wel hoe lang deze situatie voortduurt. Ik heb er in elk geval veel vertrouwen in. De spelers en de directie ook. Verbeek staat eveneens achter me. Ik steek nu mijn nek uit in een moeilijke situatie. Maar morgen kan alles bij Feyenoord alweer anders zijn.’’
pi_65081797
Vooral na de uitlatingen van Verbeek gisteren? Hahaha, hij heeft zeker onder een steen geleefd de laatste maanden...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 19:17:35 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_65081951
Ik probeer al minutenlang een leuke eerste post te verzinnen voor dit topic

Lukt me niet

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65081990
Wat een gedoe om een middelmatige trainer zeg.
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:18:24 #10
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65081991
De nieuwe opstelling:
-------------Darley
Greene - Bahia - Vlaar - Gio
-----Landzaat--El Ahmadi
Guzman - Wijnaldum - Bruins
----- Biseswar/Tomasson?

Nieuwe spits + vc kopen en je hebt gewoon een leuk team.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_65081995
quote:
FC Dordrecht wil nieuwe keeper

FC Dordrecht wil zich in de winterstop versterken met een nieuwe keeper

Dat is nodig omdat Govert Boyen is teruggekeerd naar België. Sjoerd Rensen en Nick van der Ploeg zijn nu de enige keepers waar trainer Gert Kruys over kan beschikken. FC Dordrecht speelt vrijdag de thuiswedstrijd tegen Top Oss. Brian Pinas en Resham Sardar kunnen door blessures niet in actie komen. Tijdens de laatste training viel ook Didi Longuet uit met een blessure. Zijn inzetbaarheid is twijfelachtig.
Wie brengt Timmer even?
Elite
Tegen TTIP
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 januari 2009 @ 19:18:43 #12
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65082009
quote:
"Na de ochtendtraining op woensdag kwam Verbeek naar mij toe", vertelde hij. "Hij vroeg of ik in de selectie de mening over hem wilde gaan vragen. Verbeek wilde weten of er bij de spelers nog vertrouwen in hem bestond. De uitslag was unaniem. Niemand wilde nog verder met Verbeek. Dat heb ik daarna tegen hem gezegd."
Dan vertelt Verbeek toch niets dan de waarheid als hij zegt dat de wil bij de spelers ontbrak om er samen nog iets van te maken? Hoe kan Gio dan verbaasd en verbolgen zijn over die opmerking?

Ik denk dat deze "verbazing" aardig aangeeft waarom de spelers de hoofdschuldigen zijn ... - een compleet gebrek aan zelfreflectie en gebrek zicht op hun eigen rol blijkbaar
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_65082082
Vind het gewoon te triest dat ze nu Verbeek nog eens een trap nageven..
had van v Bronckhorst wel meer verwacht.

vertrouwen in de gehele spelersgroep is echt helemaal weg ,
wat een engerds.
eerst de trainer wegnaaien en dan gaan janken dat ie het beestje bij de naam noemt !
als ze geen vertrouwen in de trainer meer hebben dan willen ze toch niet met hem verder ?
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65082124
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:18 schreef M.Melandri het volgende:
Wat een gedoe om een middelmatige trainer zeg.
Het gaat allang niet meer om de trainer , hoor !
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:22:25 #15
53267 TC03
pi_65082153
Over de keepers, achten jullie het nog nodig om Krul te halen, als Mulder het zo goed doet bij Excelsior?
pi_65082231
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:18 schreef Doc het volgende:

[..]

Dan vertelt Verbeek toch niets dan de waarheid als hij zegt dat de wil bij de spelers ontbrak om er samen nog iets van te maken? Hoe kan Gio dan verbaasd en verbolgen zijn over die opmerking?

Ik denk dat deze "verbazing" aardig aangeeft waarom de spelers de hoofdschuldigen zijn ... - een compleet gebrek aan zelfreflectie en gebrek zicht op hun eigen rol blijkbaar
Dat dus...

Buiten dat het dus duidelijk is dat Feijenoord zich laat leiden door een muitende spelersselectie. Echt van de zotte. Blijkt Verbeek echt buiten zijn boekje gegaan te zijn (wat ik me echt niet kan voorstellen), dan dienen de spelers daar gewoon een boekje over open te doen. Het kost ze immmers ook weinig moeite om bepaalde zaken naar de pers te lekken.
Elite
Tegen TTIP
pi_65082358
Feijenoord
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:33:05 #18
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65082585
Nog wat gemist??
  Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 19:37:44 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_65082788
Nu in DWDD

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:39:39 #20
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65082854
wat een teringlijers die spelers. verbeek nog een trap na geven ook.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_65082923
Elite
Tegen TTIP
pi_65082968
Wolf
pi_65083028
In de rug geschoten met paintball
pi_65083032
Het zal nog wel eens naar buiten komen wat er exact is gebeurd. Ben er toch wel benieuwd naar.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:44:30 #25
53267 TC03
pi_65083046
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
pi_65083065
Mario samen met Wolf
Als de tegenstander niet bang wordt van onze spelers dan worden ze het wel van onze staf
  Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 19:44:51 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_65083067
Ben geen fan van Wolf./

Maar wel goeie teksten nu

pi_65083082
De Wolf biedt zichzelf aan als assistent...
pi_65083084
Wolfie de verlosser.
pi_65083099
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:45 schreef buddyb het volgende:
De Wolf biedt zichzelf aan als assistent...
Open sollicitatie als je het aan mij vraagt.

"als ik maar kan helpen"
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:47:02 #31
53267 TC03
pi_65083138
John de Wolf met z'n "x-aantal".
pi_65083146
Feyenoord
Sterker door Strijd!
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65083162
Tony Adams samen met Mario en John
pi_65083166
Adams als hoofdcoach
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:47:38 #35
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65083170
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:39 schreef Fortitudo het volgende:
wat een teringlijers die spelers. verbeek nog een trap na geven ook.
Ja, inderdaad. En ook een klein beetje zelfreflectie over de prestaties en al het randgedoe er om heen is té veel gevraagd voor de meeste.

Wat ik helemaal achterlijk vind is dat er dus blijkbaar één bepaalde spelerskliek binnen Feyenoord is die ALLES denkt te kunnen doen en laten wat ze willen. Hoe weinig cellen moet je in hoofd hebben om bijvoorbeeld onwaarheden te lekken naar de pers.
pi_65083202
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mwha. Ruud Brood misschien?
pi_65083216
misschien krijgen we dan eindelijk weer spijkerharde verdedigers !!!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 19:48:50 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_65083219
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

pi_65083223
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat dus...

Buiten dat het dus duidelijk is dat Feijenoord zich laat leiden door een muitende spelersselectie. Echt van de zotte. Blijkt Verbeek echt buiten zijn boekje gegaan te zijn (wat ik me echt niet kan voorstellen), dan dienen de spelers daar gewoon een boekje over open te doen. Het kost ze immmers ook weinig moeite om bepaalde zaken naar de pers te lekken.
En daarom weet ik wel zeker dat Verbeek weinig te verwijten valt. Dan hadden Timmer, Lucius en Hofland hoogstpersoonlijk een persconferentie vanuit de Skihut belegd om dat met liefde de wereld in te helpen.
Wat een aanfluiting zeg: drie jaar bouwen en dan zodra de heren "profs" gaan janken en expres hun best niet doen alles weer overboord zetten. Been is gek als hij eraan begint, als ik hem was dan zou ik lekker bij NEC blijven en lol in zijn werk houden.
Ik hou me er maar aan vast dat de vorige keer dat we in de degradatiezone zaten, het jaar erop een kampioenschap volgde. Waardeloos dit
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:50:35 #41
53267 TC03
pi_65083271
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

En daarom weet ik wel zeker dat Verbeek weinig te verwijten valt. Dan hadden Timmer, Lucius en Hofland hoogstpersoonlijk een persconferentie vanuit de Skihut belegd om dat met liefde de wereld in te helpen.
Wat een aanfluiting zeg: drie jaar bouwen en dan zodra de heren "profs" gaan janken en expres hun best niet doen alles weer overboord zetten. Been is gek als hij eraan begint, als ik hem was dan zou ik lekker bij NEC blijven en lol in zijn werk houden.
Ik hou me er maar aan vast dat de vorige keer dat we in de degradatiezone zaten, het jaar erop een kampioenschap volgde. Waardeloos dit
Daar zat wel twee seizoenen tussen.
pi_65083340
Wel mooi al die open sollicitaties
pi_65083346
quote:
Telesport meldt op hun website dat oud-tennisser Mark Koevermans hoog op het verlanglijstje van Feyenoord staat om Chris Woerts op te volgens als commercieel directeur. Momenteel is Koevermans werkzaam bij het kledingmerk O'Neill.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65083410
quote:
Feyenoord spelers logen over ontslag

De Feyenoord selectie heeft zelf met journalisten van het AD gebeld, om te vertellen dat Verbeek ontslagen was. Toen dit gebeurde was Verbeek nog lang niet ontslagen. Toen de krant het nieuws op internet zette, verspreide het bericht zich zo snel dat het bestuur met de rug tegen de muur kwam.

Dit heeft Giovanni van Bronckhorst toegegeven. De aanvoerder was aanwezig op de persconferentie en sprak daarna met RTV Rijnmond. Tegenover die zender vertelde hij dat het verhaal klopt. De spelers brachten dus de leugen naar buiten dat Verbeek ontslagen was. Ze hoopten hiermee dat het bestuur het bericht zou volgen. Van Bronckhorst liet weten het gebeuren te betreuren. Vanmiddag zal het gesprek te zien zijn op RTV Rijnmond en te horen op Radio Rijnmond. Daar spreekt 'Gio' openhartig over de crisis bij Feyenoord.
Allejezus zeg als je dat op je werkvloer doet wordt je op staande voet ontslagen. Niet dat ze er wakker van zullen liggen, maar die kliek eruit of ik eruit. Ga ik wel bij de volgende club van Verbeek op de tribune zitten.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_65083454
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

Daar zat wel twee seizoenen tussen.
Serieus? Ik herinner me iets anders (in mijn hoofd gaat het zo: mijn vader vloekte de tv stijf en een seizoen later stonden we samen op de Coolsingel en iets met paplepels en ingieten enzo)
pi_65083674
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef pfaf het volgende:
Tony Adams moet het worden volgens De Wolf..
Kan ie samen met Henkie en Tim naar de skihut
pi_65083993
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Dat is op professioneel gebied nogal een stapje terug. Maar dat is niks vreemds.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_65084177
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef tong80 het volgende:
Ben geen fan van Wolf./

Maar wel goeie teksten nu

Juist niet. Wat een ego. Kruip dan maar naar de Kuip eikel.
  Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 20:18:59 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_65084354
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Juist niet. Wat een ego. Kruip dan maar naar de Kuip eikel.
Ik geloof dat ie het meende

Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 20:19:55 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_65084392
Mijn god ben ik John de Wolf aan het verdedigen.

SCH je haalt het slechtste in me naar boven

donderdag 15 januari 2009 @ 20:20:16 #51
53267 TC03
pi_65084410
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik geloof dat ie het meende

Ik geloof het ook, maar ik vind het toch maar vals sentiment.
pi_65084906
Is er al een nieuwe trainer?
pi_65084981
Supporters uiten hun ongenoegen over het vertrek van Verbeek

Mooie tekst tegen Lucius: "kun je kijken met je paardenmuil"
  donderdag 15 januari 2009 @ 20:36:41 #54
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65085074
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:34 schreef Catullus het volgende:

hehe
pi_65085244
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:54 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Allejezus zeg als je dat op je werkvloer doet wordt je op staande voet ontslagen. Niet dat ze er wakker van zullen liggen, maar die kliek eruit of ik eruit. Ga ik wel bij de volgende club van Verbeek op de tribune zitten.
als dat waar is moeten ze de spelers die hier verantwoordelijk voor zijn gewoon ontslaan.

Zoveel restwaarde hebben die spelers toch niet meer
pi_65085254
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:22 schreef TC03 het volgende:
Over de keepers, achten jullie het nog nodig om Krul te halen, als Mulder het zo goed doet bij Excelsior?
Doet Mulder het goed bij Excelsior dan? Als dat zo is, de eredivisie is natuurlijk wel even iets anders, maar goed. Alles beter dan Timmer (alleen al om de persoon).
pi_65085456
De marktwaarde van de spelers zal er door dit soort Nazi-acties er ook niet op voorruit gaan.
Wie wil er nou zulke landverraders in z'n groep?
Ik kan me goed voorstellen dat voetballers van andere clubs zeggen "Over m'n lijk dat ik met een ex-feyenoorder samen ga voetballen"
Wie dit leest is gek
  donderdag 15 januari 2009 @ 20:50:01 #58
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65085534
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
De marktwaarde van de spelers zal er door dit soort Nazi-acties er ook niet op voorruit gaan.
Wie wil er nou zulke landverraders in z'n groep?
Ik kan me goed voorstellen dat voetballers van andere clubs zeggen "Over m'n lijk dat ik met een ex-feyenoorder samen ga voetballen"
idd daar zat ik ook al aan te denken
wie wil er nou lucius of hofland nog
pi_65085766
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:50 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

idd daar zat ik ook al aan te denken
wie wil er nou lucius of hofland nog
Nou ja ze willen vuurwerk misschien gaan verbieden, je moet het toch ergens vandaan halen
pi_65085875
Duidelijk dat het bestuur niet in de slangenkuil durft te springen om het op te lossen. Wat een stelletje zielige, achterbakse vuile honden zijn dat.
Als bestuur moet je een statement maken en of een zware financiele sanctie opleggen of per direct ontslaan. Om dezelfde redenen dat Verbeek kon vertrekken.
Idd Mario Been zou gek zijn als ie met dat trieste kliekje landverraders zou moeten gaan werken.
Wie denken die paardelullen dat ze zijn?! Gio betreurd het voorval, flikker op!
Tis een tering aktie van die gast, ik word per minuut kwaaier gewoon.

Een persbericht zodat het bestuur met de rug tegen de muur zou komen.
Jezus wat onwijs kansloos dat je iemand (Verbeek) zo keihard genaaid word door zijn team!!

Walgelijke aktie
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_65085911
Ik had v Bronckhorst altijd wel hoog zitten. Maar dit.. damn. Lekken dat je trainer ontslagen is. Klinkt als een gemiddelde groep 6 die zout in de koffie van de juf doet. Belachelijk.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:04:28 #62
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_65086114
Dan maar maandag bij de beloftenpot tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax de frustraties verbaal botvieren op de bezoekende partij.
Gelukkig is het weer in De Kuip trouwens die confrontatie, heeft toch altijd net dat beetje meer.

En dat lekken is gewoon triest, dat Gio dat uberhaupt kenbaar durft te maken, zou me kapot schamen als aanvoerder zijnde.
pi_65086130
Het is mijn club niet maar door zulke acties gaat me bloed wel koken, walgelijk.

Zulke mensen moet je echt afschieten, walgelijke nsb-ers... En die gio nog met z'n opmerking dat Verbeek niet zo netjes was in z'n laatste woorden moet zich helemaal doodschamen.

En dan nog durven zeggen dat zoiets een enorme druk op de groep legt, mag hopen dat ze die jongens finaal afzagen. Walgelijk.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_65086435
quote:

anders laat je je kind gewoon thuis, ook al is het papa-dag te triest.
pi_65086623
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:12 schreef ASroma het volgende:

[..]

anders laat je je kind gewoon thuis, ook al is het papa-dag te triest.
Joh, houd lekker je muil.
Elite
Tegen TTIP
pi_65086642
Idd kijk die ranzig Lucius of Hofland konden wat mij betreft altijd al de tyfus krijgen.
Gemiddelde spelers die alleen maar kaarten pakken.
Maar Gio heb ik altijd een toffe gozer gevonden, netjes, erg goede verdediger geweest, schitterende carriere die bij F'Noord mooi afgesloten zou worden.
Nou echt klasse deze aktie! Gio moet zijn ogen uit zijn kop schamen.
Ik hoop dat ie trots kan zijn op zichzelf als ie zijn kinderen verteld wat respect bijvoorbeeld betekend.

Zum kotzen die gasten, ben benieuwd wat de supporters hiervan vinden en of ze er wat van durfen zeggen.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_65086780
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Joh, houd lekker je muil.
voor jou wel happel! Heil Happel!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 januari 2009 @ 21:24:02 #68
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65086914
quote:

[..]

quote:
,Dat laatste vind ik ook verschrikkelijk,’’ liet Van Bronckhorst openhartig weten. ,,Maar dat schijnt erbij te horen in de huidige voetballerij. Er valt weinig tot niets tegen te doen. De spelersgroep is echter zeker niet de hoofdschuldige in de kwestie rond Verbeek. Iedereen bij Feyenoord heeft schuld. Maar wij krijgen als spelers nu de zwartepiet toegeschoven, vooral ook door de uitlatingen die Verbeek woensdagavond na zijn ontslag heeft gedaan. Dat vinden wij zeer betreurenswaardig.’’ Verbeek zei woensdagavond in de perskamer van
Oftewel "het is naar dat wij de trainer een mes in de rug steken, maar dat de trainer daar wat van zegt - ja DAT is een schande! Het is niet onze schuld dat we de trainer zo naaien!"

Mijn hemel wat een proleten ...
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:24:59 #69
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65086949
2 dagen op werk bezoek en dan kom je thuis

Wat een laffe spelers, met name die van bronckhorst
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:25:07 #70
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_65086957
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:17 schreef fuckbuddy het volgende:
Ben benieuwd wat de supporters hiervan vinden en of ze er wat van durfen zeggen.
Wat denk je zelf, Rotterdammers zijn verbaal nogal direct als iets ze niet bevalt.
En het is gewoon dieptriest, dat de chemie ontbreekt of het gewoon niet klikt tussen een groot deel van de selectie en de trainer, oke dat kan dan nog en ook dán moet je het intern houden.
Maar eerder nog als aanvoerder de aandacht op jezelf als spelersgroep vestigen om te melden dat er niets is en er gezellig gechat is met koekje en al en er enkele maanden later ineens totaal gene vertrouwen meer is én dan ook nog eens de media de boel vermelden nog voordat het daadwerkelijk zover gekomen is, dat is echt om je kapot te schamen.

En als je als spelersgroep ditgeen op de mat heb durven leggen én dan durft te stellen dat het aan de trainer ligt zonder uberhaupt je problemen, gedachten en opvattingen met diezelfde persoon te delen, dan ben je echt hol waard, laat staan het Feyenoord shirt.
Over het bestuur maar niet te beginnen, die hebben zichzelf helemaal openlijk voor lul gezet zo, voor de zoveelste keer.
De tijdelijke werknemers zijn blijkbaar degene die belangrijker zijn binnen Feyenoord, lekkere gezonde situatie.
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:25:59 #71
165624 Jodelaar
Wintersporter! uit ZH 079
pi_65087000
David Hart
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_65087052
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
2 dagen op werk bezoek en dan kom je thuis

Wat een laffe spelers, met name die van bronckhorst
Inderdaad, mijn respect voor hem is ook enorm afgenomen.
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:28:25 #73
139407 jorienvdherik
pi_65087125
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:27 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Inderdaad, mijn respect voor hem is ook enorm afgenomen.
Hoe hard kan je een trainer laten vallen, valt mee dat bosz ook weg is.

Echt geen 1 maar dan ook geen 1 speler bij Feyenoord momenteel vind ik normaal, het zijn allemaal klootzakken
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:28:35 #74
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_65087131
quote:

Ik moest lachen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_65087276
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:20 schreef ASroma het volgende:

[..]
voor jou wel happel! Heil Happel!
-knip-

Beetje simpel scoren door af te geven op iemand die zijn zoon op zijn arm meeneemt naar een training, waar hij wat scheldwoorden hoort. Boehoe, bescherm die kleine van de grote boze mensenwereld...

[ Bericht 2% gewijzigd door Prosac op 15-01-2009 22:02:11 (niet doen) ]
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:42:11 #76
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_65087729
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Echt geen 1 maar dan ook geen 1 speler bij Feyenoord momenteel vind ik normaal, het zijn allemaal klootzakken
Dat vind ik dan weer een beetje te kort door de bocht, dat hele "unaniem" verhaal zal er wel op neergekomen zijn dat enkele verwende oude profs het er doorheen gedrukt hebben en Gio weer als loopjongen het nieuws kon vertellen.

Vind het wel weer toppunt qua moment van handelen, contractverlengingen staan weer stil, gasten die nu een kans krijgen (Biseswar bijvoorbeeld) zullen echt niet zomaar bijtekenen nu er geen nieuwe trainer bekend is.
Net je winterkamp gehad en maar vrolijk trainen met z'n allen en de schijn op houden.
En dat alles achter de rug van de trainer om en het dan vreemd vinden dat de trainer het niet netjes hield, nee gek hé.

Echt, wat een walgelijke gasten zitten er in deze selectie, maar ik geloof niet dat onze jonge backs, een Wijnaldum, Fer, Biseswar, Bruins of een van de vele A-junioren het niet zag zitten in de aanpak, want die gasten zijn wel erger/zwaarder gewend in de jeugd.
De jeugd krijgt bij mij dan ook het voordeel van de twijfel en dat een Slory op bezoek komt bij Verbeek vind ik dan wel weer mooi, unaniem ... my ass.
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:42:58 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65087760
Volgens mij zit er wel een TV-soap/serie in: wie is de grootste Mol/Rat bij F'noord?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_65087807
Franky
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 januari 2009 @ 21:47:18 #79
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65087951
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Doe niet zo achterlijk, randdebiel.

Beetje simpel scoren door af te geven op iemand die zijn zoon op zijn arm meeneemt naar een training, waar hij wat scheldwoorden hoort. Boehoe, bescherm die kleine van de grote boze mensenwereld...
Mijn dochters corrigeren me al als ik weer eens scheld tijdens het voetbal kijken
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 januari 2009 @ 21:52:42 #80
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65088188
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:42 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer een beetje te kort door de bocht, dat hele "unaniem" verhaal zal er wel op neergekomen zijn dat enkele verwende oude profs het er doorheen gedrukt hebben en Gio weer als loopjongen het nieuws kon vertellen.
Dat vraag ik me af: in welke mate laat Gio zich als loopjongen gebruiken. Hij is de aanvoerder en moet zodoende het woord doen - maar als hij als aanvoerder er zwaar tegen was, dan zou je toch mogen verwachten dat hij wat meer tegenwicht zou geven. Net zoals het zwak is wat Gio nu zegt, zou het minstens zo zwak zijn als hij dit allemaal zegt doordat hij zich onderdruk gezet voelt. Dan zou hij zijn aanvoerdersband moeten inleveren en tegen die gasten zeggen: als jullie dat vinden laat een van jullie dat maar zeggen - ik ben gekke henkie niet. Ik denk dus dat het " Gio is maar een loopjongen verhaal" geen hout snijdt en hem zeker zijn uitspaken aan te rekenen zijn..
quote:
Echt, wat een walgelijke gasten zitten er in deze selectie, maar ik geloof niet dat onze jonge backs, een Wijnaldum, Fer, Biseswar, Bruins of een van de vele A-junioren het niet zag zitten in de aanpak, want die gasten zijn wel erger/zwaarder gewend in de jeugd.

De jeugd krijgt bij mij dan ook het voordeel van de twijfel en dat een Slory op bezoek komt bij Verbeek vind ik dan wel weer mooi, unaniem ... my ass.
Wat er nou echt waar is achter dat "unaniem" verhaal zal ook wel eens bekend worden ...
pi_65088272
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:31 schreef Happel het volgende:

[..]

-knip-

volgens mij moet jij ook een keer naar een training toe om je frustraties te botvieren

relax kameraad

[ Bericht 2% gewijzigd door Prosac op 15-01-2009 22:02:38 ]
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:56:32 #82
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65088346
quote:

bron?
pi_65088532
Slory op bezoek bij Verbeek?

Je kan er inderdaad nu wel op rekenen dat Biseswar nooit meer bijtekent. Verbeek was juist de reden om te blijven voor hem.
pi_65088601
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:00 schreef Sloggi het volgende:
Slory op bezoek bij Verbeek?

Je kan er inderdaad nu wel op rekenen dat Biseswar nooit meer bijtekent. Verbeek was juist de reden om te blijven voor hem.
Dat daacht ik nou ook. Volgens mij heeft hij het toch ook een keer gezegd, dat de trainer hem een kans heeft gegeven en daarvoor dankbaar was.
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:03:20 #85
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_65088645
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:56 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

bron?
Bekenden van 'm in m'n vriendenkring.
Overigens is dat Larsson verhaal wat rond circuleerde deze week ook nogal uit verband getrokken, (informele) gesprekken zijn er geweest, een toezegging allerminst.
Maar dat verbaast me dan weer weinig, VI hé.

En Biseswar kunnen we inderdaad wel op ons buik schrijven, bij een normale voetbalclub van dergelijk formaat geen probleem, maar bij Feyenoord al bijna een lamlegging van de aanvalshoede, ook veelzeggend.
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:03:36 #86
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_65088659
Ik wil graag weer top spelers als Henkie Fraser, John de Wolf, Ruud Heus Henk Vos en Ton Lokhoff terug! Waar zijn die tijden gebleven!! Als Beenhakker komt, heb je wel kans dat er wat schwung komttin dit elftal. Potentieel is er genoeg ,zeker gezien het feit dat er geen enkele Nederlands club echt goed is momenteel. 3e plaats is nog haalbaar.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_65088827
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:54 schreef ASroma het volgende:

[..]

volgens mij moet jij ook een keer naar een training toe om je frustraties te botvieren

relax kameraad
Zou inderdaad goed voor me zijn...
Elite
Tegen TTIP
pi_65089414
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik wil graag weer top spelers als Henkie Fraser, John de Wolf, Ruud Heus Henk Vos en Ton Lokhoff terug! Waar zijn die tijden gebleven!! Als Beenhakker komt, heb je wel kans dat er wat schwung komttin dit elftal. Potentieel is er genoeg ,zeker gezien het feit dat er geen enkele Nederlands club echt goed is momenteel. 3e plaats is nog haalbaar.
wij worden kampioen
pi_65089961
Vind de actie van de spelersgroep alleen maar walgelijker..:r

Van te voren de pers inlichten, hoe halen ze het in hun hoofd. Ongelooflijk wat een huichelaars er bij ons rondlopen. Ongeacht wat er zich allemaal heeft voorgedaan de afgelopen maanden, op deze manier ga je niet met mensen om. Dat je vervolgens nog zo'n verklaring durft af te geven is helemaal van de gekke..

En alsof de uitlatingen van Verbeek gisterenavond voor iedereen de druppel was. Het was smiddags al bekend dat onze selectie in en in rot was. Ze moeten godverredomme gewoon es gaan voetballen ipv zich met achterkamertjespolitiek bezig te houden.
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:31:27 #90
139407 jorienvdherik
pi_65089990
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:30 schreef Staanplaats het volgende:
Vind de actie van de spelersgroep alleen maar walgelijker..:r

Van te voren de pers inlichten, hoe halen ze het in hun hoofd. Ongelooflijk wat een huichelaars er bij ons rondlopen. Ongeacht wat er zich allemaal heeft voorgedaan de afgelopen maanden, op deze manier ga je niet met mensen om. Dat je vervolgens nog zo'n verklaring durft af te geven is helemaal van de gekke..

En alsof de uitlatingen van Verbeek gisterenavond voor iedereen de druppel was. Het was smiddags al bekend dat onze selectie in en in rot was. Ze moeten godverredomme gewoon es gaan voetballen ipv achterkamertjespolitiek houden.
gewoon niet meer gaan kijken naar de spelers.
  Moderator donderdag 15 januari 2009 @ 22:33:56 #91
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65090104
Hoe zou dat nu gaan dan, dat "de selectie" naar het AD belt?
Dat idee moet toch van één persoon komen? Die dat in zijn kliekje voorgesteld heeft?
En zal dat wérkelijk met de hele selectie overlegd zijn daarna?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:36:51 #92
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65090246
ik denk lucius, hofland of timmer met zn grafbek
pi_65090424
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:36 schreef Fortitudo het volgende:
ik denk lucius, hofland of timmer met zn grafbek
Precies, de drie grootste kwallen in de selectie. Ik snap ook niet dat v. Bronckhorst als AANVOERDER dan niet ingrijpt. Ook al ben je niet meer vóór die trainer, zo ga je niet met mensen om. Hij had die speler zn telefoon uit zn klauwen moeten pakken en eens laten zien dat hij een aanvoerder is...
pi_65090488
Been wil volgens mij echt heel hard 'bel me' roepen .
  Moderator donderdag 15 januari 2009 @ 22:43:31 #95
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65090543
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:40 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Precies, de drie grootste kwallen in de selectie. Ik snap ook niet dat v. Bronckhorst als AANVOERDER dan niet ingrijpt. Ook al ben je niet meer vóór die trainer, zo ga je niet met mensen om. Hij had die speler zn telefoon uit zn klauwen moeten pakken en eens laten zien dat hij een aanvoerder is...
Mee eens. Tenminste: áls hij ervan op de hoogte was.

Van Bronckhorst zat in een spagaat, en het is nooit zo'n redenaar geweest of een leider. Hij is alleen maar aanvoerder vanwege zijn ervaring en harde werken, niet omdat hij nou zo'n overwicht heeft. Ik geloof niet dat hij een van de ratten is.

Degene die deze valse info naar het AD heeft gelekt, zouden ze op staande voet moeten ontslaan. En alle spelers die er vanaf wisten ook. Maar ja, dadelijk is het wél de hele selectie. Dan gaat dat niet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:43:35 #96
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_65092928
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:41 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:44:12 #97
111382 Ofyles2
pi_65092952
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De moderne variant van de dolkstoot.
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:55:40 #98
111382 Ofyles2
pi_65093354
quote:

[..]

Inderdaad. Ik heb geen respect meer voor Lucius en Van Bronckhorst.

Ik verdenk beiden ervan op de trainer te hebben geschoten.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 00:24:45 #99
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_65094181
Nogmaals, als Gudde ballen heeft, zou 'ie eigenlijk het gehele eerste elftal een tijdje terug moeten zetten, bij wijze van straf. Het was toch een unanieme actie? Dan ook unaniem de lasten dragen. Dan wordt vanzelf wel duidelijk wie de echte rotte appels in de selectie zijn.

Op elke andere werkvloer zou je met dit soort acties jegens je baas er knoeperdhard uitgelazerd worden. Het is werkelijk waar van de zotte, ik heb er een dag over kunnen nadenken, maar het klopt echt van geen kanten, hoe slecht Verbeek ook met mensen om kan gaan.

Wat ze echt hadden moeten doen, als spelers zelfstandig een persconferentie beleggen waarin ze melden geen vertrouwen meer te hebben in de trainer(s). Dán was je open en eerlijk geweest en had je nog enig respect afgedwongen. Maar niet schijnheilig het AD bellen. Bah, bah, bah!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 16 januari 2009 @ 00:48:06 #100
111382 Ofyles2
pi_65094660
Prem Radhakishun verwoordde het treffend in De Pers: de mens denkt corrupt.

In ieder geval eis ik de Duitse methode: niet de trainer offeren, maar de selectie radicaal aanpassen door de grootste Comorra (Van Bronckhorst, Lucius en Timmer) samen met nog wat andere incapabele salaristrekkers op straat te smijten en geschikte vervangers aantrekken.

Omdat mijn wens helaas irreëel is, ben ik per direct voor elke tegenstander van Feyenoord.
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 00:53:20 #101
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65094744
Van Bronckhorst is m.i. niet echt een slechterik, het is gewoon geen leider en hij wist zich geen houding te geven, in zijn rol tussen groep en trainer.
En Gio heeft wel een echt Feyenoord-hart. Die mag toch wel wat krediet?
Lucius en Timmer en zeker ook Hofland.. da's een ander verhaal.
pi_65095115
Andro, als je dat doet dan eisen waarschijnlijk veel spelers dat hun contract wordt ontbonden. Zij zijn gehaald om in het eerste te spelen en vertelden de club slechts dat zij niet konden samenwerken met de (vorige) trainer. Zij begrepen dus ook alle commotie niet, want een trainer is slechts een passant die bij de spelersgroep moet passen. Niet?

M'n punt is dat dat soort dingen voor een buitenstaander die weinig met de realiteit te maken heeft goed en rechtvaardig lijke te zijn, maar totaal niet te realiseren zijn in het echt. Het beste nu is om het gewoon even te vergeten, te focussen op de komende wedstrijden en als spelers als Lucius, Timmer en wie dan ook het zo gespeeld heeft dat Verbeek geen keuze had dan op te rotten weggaan het verhaal weer op te halen en ze goed zwart te maken. Op dit moment hebben we er echter geen ZAK aan. De club staat veelste laag, we liggen uit de UEFA-cup en we kunnen geen enkele speler halen. Rust, rust en nog meer rust is wat er nodig is. Spelers zijn wel gek als ze nu naar Feyenoord komen, en juist dat moet veranderen - Feyenoord moet weer een optie worden. Dat gebeurt alleen als er rust is, het team, de trainer en het bestuur geloofwaardig uitstralen en er weer een beetje gepresteerd wordt.

*zucht* .. je wilt niet weten hoe misselijk deze hele rotzooi mij maakt, maar ik wil echt uit dat diepe diepe dal.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 01:18:31 #103
111382 Ofyles2
pi_65095146
Aanvulling op vorige post: André Bahia, Kevin Hofland en Tim de Cler mogen wat mij betreft ook nog eens opkrassen, zo zwak als een flesje leeg.

En ook Alex Ferguson verwoordde het uitstekend: My way or the highway.

Kortom: er moet een krachtige trainer komen, die tegelijkertijd sympathie uitstraalt maar ook geen harde maatregelen schuwt. Jammer dat Stanislav Bernikov nooit meer mag trainen, die had een perfecte oplossing tegen dit soort crises.
pi_65095571
Weet niet of dit al gepost was maar zag dit op fr12.nl.
Worden we helemaal Chelski aan de maas.
Geloof er weinig van maar bij Feyenoord kijk ik echt nergens meer van op.
Maarja welke idioot "geeft" er 150 miljoen voor deze puinzooi.
------------------------------------------------
Alles werd eigenlijk al in een sneltreinvaart duidelijk: Gertjan Verbeek was ontslagen, Peter Bosz en Wim Jansen dienden hun ontslag in, terwijl de raad van commisarissen niet op de wensen in konden gaan vanwege ontbrekende financiele middelen, werd duidelijk dat er een anonieme bron zich had aangemeld om de afkoopsom van Verbeek te voldoen (een ruime jaarsalaris) maar deze bron stelde hierbij ook een voorwaarde: deze man die de naam David Hart heeft wilde deze noodlijdende club uit de brand helpen maar wel op de voorwaarde dat hij Feyenoord helemaal zou gaan regeren en ik weet als medewerker van de club en om anoniem te blijven zal u mijn naam niet lezen dat dhr Hart Feyenoord een voorstel heeft gedaan de club over te nemen voor het bedrag van 150 Miljoen EURO, inclusief de schulden op zich te nemen, de schulden die 18 Miljoen EURO bedragen. De vastgoed makelaar David Hart is een miljonair, zijn vermogen worden geschat op circa 355 Miljoen EURO. Hart, is supporter van Feyenoord en wilde niks voor de club doen zolang Peter Bosz er de scepter zwaaide.
De akte zal nog deze week ondertekend worden en Hart zal aanstaande maandag na de wedstrijd tegen SC Heerenveen een persconferentie gaan beleggen in De Kuip.
Naar alle waanschijnlijkheid heeft David Hart al in de afgelopen dagen contact gezocht met diverse mensen in de voetbalwereld om hen te polsen voor een eventuele komst naar Feyenoord. De namen die hardnekkig circuleren zijn Willem van Hanegem als technisch adviseur, Martin van Geel (Roda JC, en ex speler van Feyenoord) als technisch directeur, Mario Been (NEC Nijmegen) is waanschijnlijk tweede keus, want diverse bronnen in het Maasgebouw bevestigen dat David Hart pasgeleden een gesprek heeft gehad met Frank Rijkaard. Ook zijn oud Feyenoorders gepolst terug te keren in De Kuip zoals Henk Fraser (ADO Den Haag) en Ruud Heus (Willem 11).
De kans lijkt ook aanzienlijker te worden dat ook Jacobs, Gudde en vd Well het veld moeten gaan ruimen, de deal lijkt al in krannen en kuiken en zeer spoedig zal men wederom een persconferentie gaan beleggen dat zal gaan gebeuren na de eredivisiewedstrijd tegen SC Heerenveen in het Abe Lenstra Stadion, door deze heisa lijken we gered, tegen de wil in van het Legioen die nu wel erg agressief beginnen te worden rondom de Kuip, want het was een wens van de supporters dat wij niet zouden worden opgekocht het is wel gebeurd maar klinkt gek we zijn nu wel uit de schulden.

Dit stuk stond op fr-forum
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 16 januari 2009 @ 02:32:49 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65095877
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 01:57 schreef Benigoi het volgende:
Alles werd eigenlijk al in een sneltreinvaart duidelijk: Gertjan Verbeek was ontslagen, Peter Bosz en Wim Jansen dienden hun ontslag in, terwijl de raad van commisarissen niet op de wensen in konden gaan vanwege ontbrekende financiele middelen, werd duidelijk dat er een anonieme bron zich had aangemeld om de afkoopsom van Verbeek te voldoen (een ruime jaarsalaris) maar deze bron stelde hierbij ook een voorwaarde: deze man die de naam David Hart heeft wilde deze noodlijdende club uit de brand helpen maar wel op de voorwaarde dat hij Feyenoord helemaal zou gaan regeren en ik weet als medewerker van de club en om anoniem te blijven zal u mijn naam niet lezen dat dhr Hart Feyenoord een voorstel heeft gedaan de club over te nemen voor het bedrag van 150 Miljoen EURO, inclusief de schulden op zich te nemen, de schulden die 18 Miljoen EURO bedragen. De vastgoed makelaar David Hart is een miljonair, zijn vermogen worden geschat op circa 355 Miljoen EURO. Hart, is supporter van Feyenoord en wilde niks voor de club doen zolang Peter Bosz er de scepter zwaaide.
De akte zal nog deze week ondertekend worden en Hart zal aanstaande maandag na de wedstrijd tegen SC Heerenveen een persconferentie gaan beleggen in De Kuip.
Naar alle waanschijnlijkheid heeft David Hart al in de afgelopen dagen contact gezocht met diverse mensen in de voetbalwereld om hen te polsen voor een eventuele komst naar Feyenoord. De namen die hardnekkig circuleren zijn Willem van Hanegem als technisch adviseur, Martin van Geel (Roda JC, en ex speler van Feyenoord) als technisch directeur, Mario Been (NEC Nijmegen) is waanschijnlijk tweede keus, want diverse bronnen in het Maasgebouw bevestigen dat David Hart pasgeleden een gesprek heeft gehad met Frank Rijkaard. Ook zijn oud Feyenoorders gepolst terug te keren in De Kuip zoals Henk Fraser (ADO Den Haag) en Ruud Heus (Willem 11).
De kans lijkt ook aanzienlijker te worden dat ook Jacobs, Gudde en vd Well het veld moeten gaan ruimen, de deal lijkt al in krannen en kuiken en zeer spoedig zal men wederom een persconferentie gaan beleggen dat zal gaan gebeuren na de eredivisiewedstrijd tegen SC Heerenveen in het Abe Lenstra Stadion, door deze heisa lijken we gered, tegen de wil in van het Legioen die nu wel erg agressief beginnen te worden rondom de Kuip, want het was een wens van de supporters dat wij niet zouden worden opgekocht het is wel gebeurd maar klinkt gek we zijn nu wel uit de schulden.

nou dan heeft hij zijn vermogen goed verborgen gehoduen want Quote heeft hem nog niet op de lijst staan.......
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65096186
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:33 schreef Gert het volgende:
Hoe zou dat nu gaan dan, dat "de selectie" naar het AD belt?
Dat idee moet toch van één persoon komen? Die dat in zijn kliekje voorgesteld heeft?
En zal dat wérkelijk met de hele selectie overlegd zijn daarna?
dat vraag ik mij dus ook af, ik kan eigenlijk niet geloven dat Van Bronckhorst hier achter staat

spelers
pi_65096219
quote:

het is nu zo erg dat dat onze enige redding lijkt

ik ben er tegen, maar als het dan toch niet anders kan, dan maar door iemand die hart voor de club heeft (al ken ik die hele gozer niet)
pi_65096782
Gio is de enige van de dertigers die ik nog krediet geef, ondanks zn wazige verhaal nu op rijnmond!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 07:11:53 #109
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65096926
Ben benieuwd of er vanavond nog "we love you Feijenoord" word gezongen
pi_65096998
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 01:15 schreef Hamilcar het volgende:
Andro, als je dat doet dan eisen waarschijnlijk veel spelers dat hun contract wordt ontbonden. Zij zijn gehaald om in het eerste te spelen en vertelden de club slechts dat zij niet konden samenwerken met de (vorige) trainer. Zij begrepen dus ook alle commotie niet, want een trainer is slechts een passant die bij de spelersgroep moet passen. Niet?

M'n punt is dat dat soort dingen voor een buitenstaander die weinig met de realiteit te maken heeft goed en rechtvaardig lijke te zijn, maar totaal niet te realiseren zijn in het echt. Het beste nu is om het gewoon even te vergeten, te focussen op de komende wedstrijden en als spelers als Lucius, Timmer en wie dan ook het zo gespeeld heeft dat Verbeek geen keuze had dan op te rotten weggaan het verhaal weer op te halen en ze goed zwart te maken. Op dit moment hebben we er echter geen ZAK aan. De club staat veelste laag, we liggen uit de UEFA-cup en we kunnen geen enkele speler halen. Rust, rust en nog meer rust is wat er nodig is. Spelers zijn wel gek als ze nu naar Feyenoord komen, en juist dat moet veranderen - Feyenoord moet weer een optie worden. Dat gebeurt alleen als er rust is, het team, de trainer en het bestuur geloofwaardig uitstralen en er weer een beetje gepresteerd wordt.

*zucht* .. je wilt niet weten hoe misselijk deze hele rotzooi mij maakt, maar ik wil echt uit dat diepe diepe dal.
Je hebt wel een punt. Het clubbelang staat boven elk ander belang, het enige wat telt is de club ooit weer eens gezond wordt.

De druk ligt bij de spelers, laat hen nou maar bewijzen dat dit de enige goede keuze was. Er zal gewoon een gigantisch inhaalslag moeten worden gemaakt de 2de seizoenhelft
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_65097130
Dat gerucht over David Hart mag je hier niet posten. Ik had dat gerucht gister ook gepost, maar een kreeg een boze PM van een voor mij onbekende user die meende dat hij David Hart goed kende.

Fuck him
  vrijdag 16 januari 2009 @ 07:46:45 #112
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65097146
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 07:11 schreef Keltie het volgende:
Ben benieuwd of er vanavond nog "we love you Feijenoord" word gezongen
En "We support the Feyenoord boys"
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_65097147
quote:
Vrienden en familie onder loep Van onze Telesportredactie

ROTTERDAM - Behalve over de invulling van de nieuwe technische staf buigt Feyenoord zich momenteel over de houding ten opzichte van de vrienden- en kennissenkring, die het vertrokken technisch verantwoordelijke duo Wim Jansen-Peter Bosz de afgelopen jaren heeft binnengehaald. Zo wordt onder meer gekeken naar hoofd jeugdopleiding Stanley Brard (zwager Jansen), spitsentrainer John Lammers (boezemvriend Bosz) en hersteltrainer Bjorn Rekelhof (vertrouweling Verbeek), die er bij de spelers slecht opstaat, omdat hij allerlei informatie vanuit de spelersgroep doorklikte naar de
pi_65097449
Waarschijnlijk dus eerste half jaar Beenhakker als interim trainer waarna hij daarschijft als TD en Been het trainersstokje van hem overneemt.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:31:02 #116
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_65098676
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 02:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nou dan heeft hij zijn vermogen goed verborgen gehoduen want Quote heeft hem nog niet op de lijst staan.......
Ik betwijfel dit verhaal ook... maar we zullen wel zien
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_65098721
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 07:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat gerucht over David Hart mag je hier niet posten. Ik had dat gerucht gister ook gepost, maar een kreeg een boze PM van een voor mij onbekende user die meende dat hij David Hart goed kende.

Fuck him
Ado zeker ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65098727
quote:

Kan um niet openen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Luni op 16-01-2009 09:51:55 ]
pi_65099333
quote:

Als het zo'n grote Feyenoordfan is, waarom haalt hij dan Rijkaard en van Geel?
pi_65100483
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:33 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ado zeker ?
Nee ene Willem06
Een voor mij onbekende user.
pi_65100535
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee ene Willem06
Een voor mij onbekende user.
Zal wel een kloon van Crane zijn.
pi_65100569
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zal wel een kloon van Crane zijn.
Crane connecties met zo'n captiaal machtige man? Dacht het niet
Waar is Crane btw?
pi_65100634
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waar is Crane btw?
De overname aan het voorbereiden denk ik
  vrijdag 16 januari 2009 @ 10:31:27 #124
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_65100649
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waar is Crane btw?
lange ban volgens mij
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  vrijdag 16 januari 2009 @ 10:42:50 #125
63192 ursel
pi_65101055
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:31 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

lange ban volgens mij
Volgens mij in de prullenbak idd..
pi_65101202
user willem06 op fr12.nl
quote:
Beste Feijenoord fans,

Via dit bericht laten wij namens David Hart weten dat de geruchten die de ronde doen absoluut niet waar zijn en mogelijk betrekking hebben op iemand anders uit het Rotterdamse.

Met vriendelijke groet,
Namens David Hart
pi_65101533
Succes vanavond! Vlammen met die hap!
pi_65101834
quote:
Vrienden en familie onder loep Van onze Telesportredactie

ROTTERDAM - Behalve over de invulling van de nieuwe technische staf buigt Feyenoord zich momenteel over de houding ten opzichte van de vrienden- en kennissenkring, die het vertrokken technisch verantwoordelijke duo Wim Jansen-Peter Bosz de afgelopen jaren heeft binnengehaald. Zo wordt onder meer gekeken naar hoofd jeugdopleiding Stanley Brard (zwager Jansen), spitsentrainer John Lammers (boezemvriend Bosz) en hersteltrainer Bjorn Rekelhof (vertrouweling Verbeek), die er bij de spelers slecht opstaat, omdat hij allerlei informatie vanuit de spelersgroep doorklikte naar de technische staf
je zou toch zeggen dat ze hem dan wel zouden mogen ..
soort zoekt soort..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65103993
Kwam net zo'n oude foto tegen van een spandoek:
"Ajax is erger dan aids"
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 12:23:05 #130
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65104666
quote:
Ook van Bronckhorst heeft begrip voor de teleurstelling van de fans, maar hij baalt wel van het feit dat zowel de directie als de trainer de spelers in een kwaad daglicht heeft gesteld. Zo noemde Verbeek zijn selectie 'niet integer'.

Dat raakt ons wel, alsdus de aanvoerder, die juist vindt dat er de laatste weken open en eerlijk is gecommuniceerd.

Het is niet terecht dat wij als spelers de zwartepiet krijgen. Iedereen is schuldig aan deze situatie.
Hoe verzint die mafkees het? Eerlijk & open?

Als ze zo eerlijk en open waren hadden jullie niet naar het AD gebeld Gio.

Je praat poep, hele GROTE poep.

van Bronckhorst

rest van de selectie

Bron is de papieren versie van het AD, kon het online niet zo gauw vinden
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:28:58 #131
63192 ursel
pi_65104874
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]
Nu officieel..

Oud-tennisser Koevermans volgt Woerts op in Kuip
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:34:31 #132
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_65105061
Mocht Been komen, mag hij van mij El-Akchaoui meenemen.
The Most Incredible, Baby
pi_65105234
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef RedGuy het volgende:
Mocht Been komen, mag hij van mij El-Akchaoui meenemen.
Nog wel meer spelers.
pi_65105251
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:39 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Nog wel meer spelers.
het hele elftal ...
aan inzet geen gebrek !
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65105396
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:40 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

het hele elftal ...
aan inzet geen gebrek !
Ik dacht aan jongens als Lasse Schöne en eventueel Collins John.
pi_65105442
quote:
Ben er wel content mee.
pi_65105459
quote:
Rotterdammer Mark Koevermans (40) treedt per 1 april 2009 bij Feyenoord

Rotterdammer Mark Koevermans (40) treedt per 1 april 2009 bij Feyenoord in dienst als commercieel directeur van de club. De voormalige proftennisser is momenteel nog commercieel directeur Centraal en Oost-Europa bij sportmerk O’Neill en volgt bij de Kuipclub Chris Woerts op. ‘Voor mij gaat hiermee een droom in vervulling’, aldus Koevermans.

‘Mark is absoluut de juiste kandidaat voor deze positie’, aldus algemeen directeur Eric Gudde over de aanstelling van Koevermans. ‘Hij is zakelijk zeer succesvol bij O’Neill, is een voormalige topsporter met veel elan en een groot netwerk. Bovendien, en dat is mooi meegenomen, is Mark al zijn leven lang Feyenoord-supporter en heeft hij aangegeven dat dit voor hem een droomkans is. Dat verzekert ons ervan dat hij alles uit de kast gaat halen om van deze functie een succes te maken.’

De afgelopen elf jaar was Mark Koevermans werkzaam voor het sportmerk O’Neill, nadat hij eerder een eigen bedrijf in sportdistributie opbouwde. Hij leidde bij het surfmerk acht jaar de marketingdivisie en initieerde grote surf- en snowboard-evenementen als Evolution in Davos, Xtreme in Verbier en de Deep Blue Open op de Malediven. In die periode herwon O’Neill zijn vooraanstaande positie als sportmerk. De laatste drie jaar was Koevermans commercieel directeur Centraal en Oost-Europa en zorgde hij mede voor een grote expansie van het merk in Rusland en andere Oost-Europese landen.

Nu stapt hij over naar de voetbalwereld. ‘Voor mij gaat er een jongensdroom in vervulling’, laat Koevermans weten. ‘Ik kom al vanaf mijn vijfde als supporter in het stadion, heb een ingelijst kaartje van de finale in 2002 op kantoor hangen en kijk er naar uit nu echt deel uit te gaan maken van de club Feyenoord. De combinatie van mijn absolute liefde voor de club én Rotterdam en het werk dat ik de laatste elf jaar bij O’Neill heb gedaan, zorgen er voor dat deze functie heel goed bij mij past.’
Bij sportliefhebbers is de naam Koevermans voor altijd verbonden aan de heroïsche overwinning die hij als tennisser boekte in het beslissende Davis Cuptoernooi enkelspel tegen Sergi Bruguera. Mark Koevermans was professional van 1987 tot 1994 met een 37e plaats op de wereldranglijst als hoogste ranking. Vooral in het dubbel was hij sterk. ‘Ik was in mijn tennis een speler die het best presteerde in teamverband, die het moest hebben van keihard werken en die altijd wilde winnen. Die mentaliteit heb ik nog steeds en daarom zal ik me bij Feyenoord ook thuis voelen.’

Koevermans deed zowel in het bedrijfsleven als in zijn topsportcarrière de nodige ervaring op die hem sterkt in de gedachte een succes te kunnen maken van zijn nieuwe baan. ‘Ik weet hoe het is om te leven als topsporter, heb een netwerk opgebouwd en kan ook de vertaalslag maken van topsport naar potentiële partners en sponsoren. Ik kijk ook enorm uit naar de spannende dingen die hier staan te gebeuren met het nieuwe stadion. Ik weet dat het niet makkelijk wordt, maar ik hoop het Rotterdamse bedrijfsleven massaal achter de club te krijgen. Dat is een grote uitdaging, maar daar houd ik wel van.’
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:49:02 #138
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65105517
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ben er wel content mee.
Op basis van wat?
Ken hem niet, weet niet of'ie succes heeft gehad bij O'Neill.
Ik reken hem later wel af op z'n werk.. Of prijs hem, dat kan ook
pi_65106211
Ik ben echt reuze benieuwd naar het voetbal dat er vanavond op de mat wordt gelegd.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:14:21 #140
63192 ursel
pi_65106282
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:49 schreef Keltie het volgende:

[..]

Op basis van wat?
Ken hem niet, weet niet of'ie succes heeft gehad bij O'Neill.
Ik reken hem later wel af op z'n werk.. Of prijs hem, dat kan ook
Mja, als die niet goed zijn best had gedaan had die het ook geen 11 jaar uitgehouden bij O'Neill
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 13:18:16 #141
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65106420
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:53 schreef Luni het volgende:

[..]

Als het zo'n grote Feyenoordfan is, waarom haalt hij dan Rijkaard en van Geel?
Zal dus ook wel een lulverhaal zijn. Als je als gefortuneerde Feyenoord-supporter de boel wil overnemen, dan kom je niet met die namen.
pi_65106530
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 08:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarschijnlijk dus eerste half jaar Beenhakker als interim trainer waarna hij daarschijft als TD en Been het trainersstokje van hem overneemt.
Komt ie weer "thuis"

Zo,op naar friesland,zal gezellig worden
pi_65108206
Ja reken maar op leuke originele spreekkoren van H'veen, of een spandoek met een "pakkende" tekst..
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:13:20 #144
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_65108489
even wat anders..
in hoeverre zal Hiddink haalbaar zijn..?
pi_65108546
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:06 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja reken maar op leuke originele spreekkoren van H'veen, of een spandoek met een "pakkende" tekst..
blije gozer
pi_65108595
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

blije gozer
pi_65108632
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:13 schreef inZanity het volgende:
even wat anders..
Niet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 16 januari 2009 @ 14:17:35 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65108650
quote:
even wat anders..
niet.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:23:56 #149
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_65108943
feyenoordnet.nl

Er is absoluut geen sprake van een mogelijke overname van Feyenoord door vastgoedmakelaar David Hart. De afgelopen dagen deed het gerucht de ronde dat de gefortuneerde zakenman zijn zinnen op de Rotterdamse club had gezet.

Op internet viel onder meer te lezen dat Hart een bedrag van 150 miljoen euro over zou hebben voor Feyenoord. Daarbij zou hij ook de schulden van de Stadionclub op zich nemen. Deze geruchten worden nu echter nadrukkelijk naar het rijk der fabelen gewezen.

"Absoluut onwaar", reageert een woordvoerder van Hart tegenover VoetbalPrimeur. "Een overname van Feyenoord door de heer Hart is ondenkbaar. Hij legt zich met name toe op de autoracesport."
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_65108945
quote:
even wat anders..
denk dat het waarschijnlijker is dat Gert Jan terug keert dan dat Guus Hiddink bij Feyenoord aan de slag gaat
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65109202
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef Nightwulf het volgende:
feyenoordnet.nl

Er is absoluut geen sprake van een mogelijke overname van Feyenoord door vastgoedmakelaar David Hart. De afgelopen dagen deed het gerucht de ronde dat de gefortuneerde zakenman zijn zinnen op de Rotterdamse club had gezet.

Op internet viel onder meer te lezen dat Hart een bedrag van 150 miljoen euro over zou hebben voor Feyenoord. Daarbij zou hij ook de schulden van de Stadionclub op zich nemen. Deze geruchten worden nu echter nadrukkelijk naar het rijk der fabelen gewezen.

"Absoluut onwaar", reageert een woordvoerder van Hart tegenover VoetbalPrimeur. "Een overname van Feyenoord door de heer Hart is ondenkbaar. Hij legt zich met name toe op de autoracesport."
Lijkt me ook niet meer dan logisch ?
Wie wil hier in godsnaam geld in steken ?
verdampt nog sneller dan op een bank in IJsland
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65109674
Als je fatsoenlijke mensen aanstelt en helemaal opnieuw begint is Feyenoord er binnen 5 jaar weer bovenop. Als je aan blijft modderen dan wordt het niet veel slechter maar ook niet veel beter.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:07:54 #153
53267 TC03
pi_65110755
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef Sloggi het volgende:
Als je fatsoenlijke mensen aanstelt en helemaal opnieuw begint is Feyenoord er binnen 5 jaar weer bovenop. Als je aan blijft modderen dan wordt het niet veel slechter maar ook niet veel beter.
Inderdaad. Feyenoord kan ondanks het gebrek aan liggende gelden en de schulden nog altijg hogere salarissen betalen dan de meeste eredivisieclubs, en het onderzoek van de VI toonde aan dat de meeste spelers in de eredivisie voor Feyenoord willen spelen. Kortom, met een slim aankoopbeleid, een goede scouting en goede transfers van wat spelers die nog restwaarde (oké, daar noem ik ook wel iets wat al sinds mensenheugenis verkeerd zit bij Feyenoord ) moet het dan mogelijk zijn een aardige selectie op de mat te krijgen in een paar jaar...

Maar dan moet je wel de goede mensen aanstellen, en die zijn ook weer spaarzaam.
pi_65111742
Feyenoord Feyenoord wat gaan we doen vandaag
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:38:54 #155
63192 ursel
pi_65111908
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Feyenoord Feyenoord wat gaan we doen vandaag
Alleen wie willen is de vraag..
pi_65113338
Ik denk dat de nieuwe (interim-) trainer sowieso op zijn vroegst na de wedstrijd van dinsdag bekend wordt gemaakt. Wie dat zou moeten worden, ik heb geen idee. Zoals ik al eerder zei is voor mij Beenhakker de ideale optie, maar alleen als hij in het nieuwe seizoen TD wordt. Dan kan Been in juli instappen als trainer. Maar goed, Beenhakker heeft nog een doorlopend contract dus dat wordt 'm ook niet tenzij hij zelf iets forceert.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:20:24 #157
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_65113504
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:17 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat de nieuwe (interim-) trainer sowieso op zijn vroegst na de wedstrijd van dinsdag bekend wordt gemaakt. Wie dat zou moeten worden, ik heb geen idee. Zoals ik al eerder zei is voor mij Beenhakker de ideale optie, maar alleen als hij in het nieuwe seizoen TD wordt. Dan kan Been in juli instappen als trainer. Maar goed, Beenhakker heeft nog een doorlopend contract dus dat wordt 'm ook niet tenzij hij zelf iets forceert.
volgens mij botert het niet meer zo tussen hem en de poolse bond, dus ik zie wel opties.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_65113519
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:17 schreef Sloggi het volgende:
Een functie als bondscoach én trainer van een club is prima te combineren, zie Hiddink met Australië en PSV.
pi_65113537
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:20 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Een functie als bondscoach én trainer van een club is prima te combineren, zie Hiddink met Australië en PSV.
Voor Beenhakker is dat geen optie.
pi_65113668
quote:
Feyenoord kende al een voetbalcrisis, een financiële crisis en sinds woensdag een trainerscrisis, maar blijkt ook al een tijdje een machtscrisis te hebben. Terwijl de directie onderzocht of het wegsturen van 'lastige', niet meewerkende spelers mogelijk was om zo trainer Gertjan Verbeek een kans van slagen te geven, liep een van de spelers naar een lid van de Raad van Commissarissen (RvC).
Daarmee was het spel op de wagen. Woensdag vertrokken trainer Gertjan Verbeek, assistent Wim Jansen en technisch directeur Peter Bosz. Het gesprek van - naar verluidt - Kevin Hofland met de commissarissen bracht de ontwikkelingen bij Feyenoord in een stroomversnelling.

Ook al ontkent algemeen directeur Eric Gudde te zijn overruled, nog op de avond van de nieuwjaarsreceptie waar hij aangaf vast te houden aan de ingezette lijn (mét Verbeek dus), werd hij door een commissaris op de schouder getikt. De problemen tussen spelers en trainer zouden onoplosbaar groot zijn, heette het. Gudde bracht nog diezelfde avond Verbeek op de hoogte. De trainer besloot de volgende dag na een vreemde training dat hij 'de vertrouwenskwestie' moest stellen in de groep. Hij verzocht aanvoerder Giovanni van Bronckhorst de stemming onder de spelers te peilen. De aanvoerder toog met de dramatische uitkomst, een unaniem 'nee' tegen Verbeek, eerst naar de directie.

Opvallend en veelzeggend voor het 'raffinement' waarmee de trainer werd weggewerkt, was dat terwijl Van Bronckhorst nog bij de directie zat, het nieuws van het ontslag van Verbeek al was uitgelekt naar de media. In werkelijkheid duurde het nog uren voor de kogel door de kerk was. Van Bronckhorst erkende gisteren besmuikt dat het 'lekken' door een van de spelers moet zijn gebeurd en toonde zich daarover zeer gegeneerd.

De technische staf zat woensdagmiddag urenlang te wachten op een verdict van de directie. Jansen gaf aan loyaal te blijven aan Verbeek bij een eventueel ontslag. Verbeek en Jansen adviseerden Vlemmings beschikbaar te blijven voor de club. "We zaten daar urenlang, dus hadden we wel even de tijd om de zaken goed door te nemen", zei Vlemmings gisteren.

Van Bronckhorst zei gisteren ook dat hij ongeveer een week voor de kerst al was gebeld door een commissaris die van hem wilde weten wat er met de groep en de trainer aan de hand was. "Ik vertelde deze commissaris hetzelfde als ik ook tegen Bosz had gezegd."

En zo ontstaat duidelijkheid over de vraag waarom binnen 24 uur Eric Gudde een ander geluid verkondigde. De Feyenoord-commissarissen, die ooit hadden gezworen zich nimmer met de dagelijkse leiding (Gudde's werk) te bemoeien en op afstand te controleren, beslisten indirect over het lot van de trainer door de spelers te volgen in hun mening.

Wat begon met een problematische verhouding tussen Hofland, Roy Makaay, Theo Lucius en de trainer, eindigde in een ingreep door de commissarissen die vonden dat het zo niet langer kon.

Het is de vraag hoe lang Eric Gudde er nog zit
pi_65113770
RvC is dus de volgende die eruit zouden moeten ..
spelers lopen echt overal te bitchen en te janken.. ongelofelijk
echt heel de club is verrot..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65114096
Wat een gelul. Er zitten een paar rotteappels in de spelers groep. Waarschijnlijk heb je daar met een andere trainer niet eens meer last van...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2009 16:38:05 ]
pi_65114201
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:37 schreef Sloggi het volgende:
Wat een gelul. Er zitten een paar rotteappels in de spelers groep. Waarschijnlijk heb je daar met een andere trainer niet eens meer last van...
welke andere trainer stapt hier nou onbevoordeeld in ?
dat is toch gewoon onmogelijk...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:58:11 #164
139407 jorienvdherik
pi_65114837
Vanavond winnen
pi_65115594
Komt Heerenveen - Feyenoord op tv vanavond?
lollig
pi_65115822
Heerenveen gaat eraf met 0-4.
Feyenoord wil laten zien dat ze zonder Verbeek 10x beter zijn, met zn chaggerijnige kop. Gelukkig maar dat ie weg is, zijn alternatieve methodes werken gewoon niet bij een club als Feyenoord, waar het meerendeel ook nog is 30+ is.
pi_65116066
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:22 schreef ub40_bboy het volgende:
Komt Heerenveen - Feyenoord op tv vanavond?
Samenvatting bij het sportjournaal om half 11
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:38:08 #168
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_65116120
Eredivisie Live en Nos in samenvatting.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:40:08 #169
123545 DatMeenJeNiet
pi_65116190

Men, wat was ik kapot na deze wedstrijd. Feye speelde die wedstrijd echt goed. Maarja, Alves...........
pi_65116623
Lucius centraal achterin vanavond? .

Vraag me af hoe de sfeer in het uitvak gaat zijn tijdens de wedstrijd.
pi_65116707
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lucius centraal achterin vanavond? .

Vraag me af hoe de sfeer in het uitvak gaat zijn tijdens de wedstrijd.
Ik ook.Echt spijt dat ik geen kaart heb gehaald
pi_65116806
Feyenoord zit in ene heel lastige situatie. Geen geld, Geen spelers om te verkopen, geen exeptionele talenten. En bovendiengeen technische staf en zonder geld kan je geen beleid maken.
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 18:02:15 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65116831
Vanavond verzorgt Mario Been toch de analyse bij eredivisie live? Dat doet ie toch altijd op vrijdag avond?

Kan leuk worden omdat het natuurlijk maar over 1 ding gaat.

Ten tweede, Verbeek keek erg uit naar Heerenveen - Feyenoord ook omdat Heerenveen zn oude club is.

Zou Verbeek vanavond op de tribune zitten?

En wat als de camera's hem eenmaal te pakken hebben en hij op het grote scherm in het stadion verschijnt?

Ik denk dat het hele stadion dan maar 1 naam scandeert
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_65116865
Verbeek gaat daar niet zitten nu denk ik.
Klik dan als je durft
pi_65116913
quote:
Fräser stopt aan het einde van het seizoen bij ADO

Henk Fräser (42) neemt na dit seizoen afscheid van ADO Den Haag.
De oefenmeester is dan twee jaar actief geweest bij de Haagse voetbalclub. [/b]"Ik hoop op een nieuwe uitdaging,"[/b] zegt de ex-prof van onder meer Feyenoord.

Fräser begon vorig jaar bij ADO na een dienstverband van acht jaar als jeugdtrainer van Feyenoord. In Den Haag werd hij assistent van trainer Wiljan Vloet. Met de hoofdmacht promoveerde hij naar de eredivisie. Dit seizoen veranderde de rol van Fräser die zich door de komst van Bob Kootwijk meer op Jong ADO moest toeleggen.

Met de Haagse beloften staat Fräser momenteel bovenaan in de reserve eerste divisie. "We gaan voor het kampioenschap," stelt Fräser die na acht jaar Feyenoord blij is dat hij de stap heeft genomen om bij een andere club te werken. "Ik heb veel geleerd en heb ADO Den Haag leren kennen als een fantastische club."
Hoezo hij wil terug naar Feyenoord .
pi_65116914
Verbeek natuurlijk juichen bij goals van Heerenveen
pi_65116954
Ben benieuwd of Verbeek vanvond op de tribune zit
  vrijdag 16 januari 2009 @ 18:14:39 #178
185115 Juk
Misschien
pi_65117133
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ieder normaal mens zou zo'n situatie uit de weg gaan. Maar ik denk niet dat Verbeek iemand is die confrontaties uit de weg gaat.
The only thing I fear is my MoM
pi_65117530
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vermoed van wel!
Trots van het Noorden!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 18:38:02 #180
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65117692
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Ik ook.Echt spijt dat ik geen kaart heb gehaald
Goed juist. Dat hele uitvak zou vanavond gewoon leeg moeten blijven.
Elite
Tegen TTIP
pi_65117719
Behalve de spelers, welke rotte appels zijn er nu eigenlijk nog over in de staf en bestuur?
Klik dan als je durft
  vrijdag 16 januari 2009 @ 18:39:51 #182
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65117738
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:38 schreef Suijk het volgende:
Behalve de spelers, welke rotte appels zijn er nu eigenlijk nog over in de staf en bestuur?
Van Well, Jacobs (zat er al onder VdH) en Gudde. Verder mag Kerkum ook wel wat anders gaan doen en moet de hele organisastie van top tot teen doorgelicht worden. Tijd voor nieuwe elan.
Elite
Tegen TTIP
pi_65117816
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:38 schreef Suijk het volgende:
wat mij betreft iedereen .. incl RvC
allemaal oppleuren
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 18:43:38 #184
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_65117833
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:45 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Ik dacht aan jongens als Lasse Schöne en eventueel Collins John.
Doe maar niet heb je helemaal niks aan
Maar helaas voor ons denk ik dat Been in de zomer naar Feyenoord gaat en ter plekke El-Ak en Dani Fernandez meeneemt. Heb je in ieder geval weer 2 volledige vleugelverdedigers
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_65117867
Die Gudde ook, hoe lang zeg ik al dat het helemaal niets is. Dat kon je vanaf dag 3 al zien. Met al z'n verhalen over dat stadion. Wat een bullshit komt er uit die man zeg.
pi_65117913
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:42 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

wat mij betreft iedereen .. incl RvC
allemaal oppleuren
Precies, tot aan Brunings en al die wijven van hem aan toe.
pi_65118715
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Goed juist. Dat hele uitvak zou vanavond gewoon leeg moeten blijven.
Daar is ook wat voor te zeggen, maar aan de andere kant had ik daar graag gezeten om ze 90 minuten lang de kanker te schelden, dan kan ik wel effe gebruiken in deze hectische tijden.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:40:03 #188
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_65119665
Eens kijken wat het vanavond gaat worden.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_65120211
quote:
Datum: 16-01-2009 Bron: Brabantsdagblad.nl

Feyenoord kende al een voetbalcrisis, een financiële crisis en sinds woensdag een trainerscrisis, maar blijkt ook al een tijdje een machtscrisis te hebben. Terwijl de directie onderzocht of het wegsturen van 'lastige', niet meewerkende spelers mogelijk was om zo trainer Gertjan Verbeek een kans van slagen te geven, liep een van de spelers naar een lid van de Raad van Commissarissen (RvC).
Daarmee was het spel op de wagen. Woensdag vertrokken trainer Gertjan Verbeek, assistent Wim Jansen en technisch directeur Peter Bosz. Het gesprek van - naar verluidt - Kevin Hofland met de commissarissen bracht de ontwikkelingen bij Feyenoord in een stroomversnelling.

Ook al ontkent algemeen directeur Eric Gudde te zijn overruled, nog op de avond van de nieuwjaarsreceptie waar hij aangaf vast te houden aan de ingezette lijn (mét Verbeek dus), werd hij door een commissaris op de schouder getikt. De problemen tussen spelers en trainer zouden onoplosbaar groot zijn, heette het. Gudde bracht nog diezelfde avond Verbeek op de hoogte. De trainer besloot de volgende dag na een vreemde training dat hij 'de vertrouwenskwestie' moest stellen in de groep. Hij verzocht aanvoerder Giovanni van Bronckhorst de stemming onder de spelers te peilen. De aanvoerder toog met de dramatische uitkomst, een unaniem 'nee' tegen Verbeek, eerst naar de directie.

Opvallend en veelzeggend voor het 'raffinement' waarmee de trainer werd weggewerkt, was dat terwijl Van Bronckhorst nog bij de directie zat, het nieuws van het ontslag van Verbeek al was uitgelekt naar de media. In werkelijkheid duurde het nog uren voor de kogel door de kerk was. Van Bronckhorst erkende gisteren besmuikt dat het 'lekken' door een van de spelers moet zijn gebeurd en toonde zich daarover zeer gegeneerd.

De technische staf zat woensdagmiddag urenlang te wachten op een verdict van de directie. Jansen gaf aan loyaal te blijven aan Verbeek bij een eventueel ontslag. Verbeek en Jansen adviseerden Vlemmings beschikbaar te blijven voor de club. "We zaten daar urenlang, dus hadden we wel even de tijd om de zaken goed door te nemen", zei Vlemmings gisteren.

Van Bronckhorst zei gisteren ook dat hij ongeveer een week voor de kerst al was gebeld door een commissaris die van hem wilde weten wat er met de groep en de trainer aan de hand was. "Ik vertelde deze commissaris hetzelfde als ik ook tegen Bosz had gezegd."

En zo ontstaat duidelijkheid over de vraag waarom binnen 24 uur Eric Gudde een ander geluid verkondigde. De Feyenoord-commissarissen, die ooit hadden gezworen zich nimmer met de dagelijkse leiding (Gudde's werk) te bemoeien en op afstand te controleren, beslisten indirect over het lot van de trainer door de spelers te volgen in hun mening.

Wat begon met een problematische verhouding tussen Hofland, Roy Makaay, Theo Lucius en de trainer, eindigde in een ingreep door de commissarissen die vonden dat het zo niet langer kon.

Het is de vraag hoe lang Eric Gudde er nog zit
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:57:31 #190
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65120295
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:24 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

denk dat het waarschijnlijker is dat Gert Jan terug keert dan dat Guus Hiddink bij Feyenoord aan de slag gaat
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:58:18 #191
139407 jorienvdherik
pi_65120331
perriodon wil nog wat voor feyenoord doen !
pi_65120703
quote:
Warm 'welkom' Feyenoord in Heerenveen

De spelers van Feyenoord hebben vrijdagavond bij het Abe Lenstra Stadion een warm 'welkom' gekregen van de eigen aanhang. Een groepje van tientallen fanatieke fans wachtte de Rotterdammers bij het stadion van SC Heerenveen op. Toen de deur van de spelersbus openging, werd hard de naam van ex-trainer Gertjan Verbeek gescandeerd. Daarna kregen de spelers bij de korte wandeling naar de ingang van het stadion tal van verwensingen naar het hoofd geslingerd.

De verstandhouding tussen de harde supporterskern van Feyenoord en de spelers staat sinds woensdag onder hoogspanning. Op die dag stemde de voltallige A-selectie coach Verbeek weg. In zijn kielzog stapten ook technisch directeur Peter Bosz en assistent-trainer Wim Jansen op.

Het onvermijdelijke vertrek van karaktertrainer Verbeek, die ondanks de povere twaalfde plaats grote populariteit genoot onder de Rotterdamse aanhang, leidde woensdagavond bij De Kuip al tot woedende reacties bij de verzamelde fans. Een dag later kregen de spelers er tijdens de training opnieuw verbaal van langs. ,,De druk op de spelers is nu enorm'', gaf aanvoerder Giovanni van Bronckhorst toe.

Het duel tussen SC Heerenveen en Feyenoord, de eerste eredivisiewedstrijd in 2009, begint om 20.45 uur.
pi_65120726
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
?
pi_65120949
Bies weg
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:15:07 #195
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65120985
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
En zo zal het de komende tijd wel doorgaan.
Elite
Tegen TTIP
pi_65120988
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:11 schreef Luni het volgende:

[..]

Daar is ook wat voor te zeggen, maar aan de andere kant had ik daar graag gezeten om ze 90 minuten lang de kanker te schelden, dan kan ik wel effe gebruiken in deze hectische tijden.
Precies ja!

Biseswar gaat dus niet verlengen.Optieften dan
pi_65121002
Supporters Feyenoord zingen de spelers toe dat ze moeten werken voor hun "kanker" geld, en terecht !!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:19:25 #198
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_65121145
Ik denk dat Bisewar dus niet tegen Verbeek was.
pi_65121175
Succes boys!
Ik houd me hart vast.....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 16 januari 2009 @ 20:20:42 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65121194
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
nou daar wordt je vrolijk van
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65121240
Mooi fluitconcert bij de opkomst.
D-K, Feyenoordsupporters fluiten toch niemand uit?
pi_65121262
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:19 schreef RedGuy het volgende:
Ik denk dat Bisewar dus niet tegen Verbeek was.
Geloof ook nooit dat het unaniem was, of ze hebben de stemming gedaan toen heel de selectie bijelkaar zat, en het eerst aan de ouderen gevraagd waarna iedereen tegen stemde.
pi_65121338
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:02 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond verzorgt Mario Been toch de analyse bij eredivisie live? Dat doet ie toch altijd op vrijdag avond?

Kan leuk worden omdat het natuurlijk maar over 1 ding gaat.
Geen Been vandaag..........
pi_65121400
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:21 schreef sjimz het volgende:
Mooi fluitconcert bij de opkomst.
D-K, Feyenoordsupporters fluiten toch niemand uit?
NSBers wel
pi_65121426
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Blijkbaar zitten er wat joden op de tribune
Feyenoord supporters zijn dus niets anders dan andere supporters.
En ik geef ze groot gelijk dat ze ze uitfluiten.
pi_65121437
Wat was er mis met je eerste antwoord?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:27:34 #207
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_65121455
Ja, ik vind uitfluiten in deze situatie ook terecht.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:28:23 #208
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65121494
nog steeds ben ik razend dat zoiets kan gebeuren bij een van de mooiste clubs van europa
pi_65121571
ze zijn oud en duur zet ze maar te huur
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_65121605
- Reageer eens normaal -

[ Bericht 95% gewijzigd door RayMania op 16-01-2009 21:21:25 ]
pi_65121630
- Ook normaal reageren graag -

[ Bericht 96% gewijzigd door RayMania op 16-01-2009 21:21:39 ]
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:33:46 #212
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65121703
Wat een liefde hier...
Elite
Tegen TTIP
pi_65122537
Morgen rellen?
pi_65122549
- Kappen met trollen -

[ Bericht 100% gewijzigd door RayMania op 16-01-2009 21:21:52 ]
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:52:20 #215
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65122563
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:51 schreef Jasza het volgende:
Morgen rellen?
Nee dinsdag.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:53:05 #216
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_65122596
Heerlijk, het ontslag van Verbeek heeft meteen effect. Voor Heerenveen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:53:54 #217
63192 ursel
pi_65122631
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:58:31 #218
53267 TC03
pi_65122817
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Heerlijk, het ontslag van Verbeek heeft meteen effect. Voor Heerenveen.

²
Het anders onverslaanbare Feyenoord...
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:12:28 #219
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_65123390
Godverdomme wat een pech. Eerst van de lijn gehaald, daarna schot op de lat

Feyenoord verdient de 1 - 1. Ze spelen best aardig.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:15:03 #220
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_65123521
Weer een enorme kans! Verdomme!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:15:36 #221
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_65123558
Elleboog van Dingsdag. Dat is rood scheidsrechter
pi_65123880
Hier de wedstrijd graag volgen; Live Eredivisieverslagen # 107 - Zonder verbeek
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:25:01 #223
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65124036
Het vertrek van Verbeek werpt z'n vruchten af .
2000 light years from home
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:32:33 #224
139407 jorienvdherik
pi_65124449
El Ahamdi in der verkoop dan maar?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:34:56 #225
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65124551
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
El Ahamdi in der verkoop dan maar?
Ga je eens bezighouden met andere ploegen.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:41:04 #226
139407 jorienvdherik
pi_65124842
quote:
De kans dat Diego Biseswar zijn contract bij Feyenoord verlengt is er sinds het ontslag van Gertjan Verbeek niet groter op geworden. De aanvaller was al afgeschreven bij de Rotterdamse club, maar onder Verbeek kreeg Biseswar afgelopen zomer alsnog een eerlijke kans. Prompt groeide de aanvaller uit tot de revelatie van het seizoen.

,,Onder Verbeek wist Diego waar hij aan toe was, hij was een vaste waarde’’ zegt zijn zaakwaarnemer Jeroen Hoogewerf. ,,Straks met een nieuwe trainer is dat nog maar afwachten. Voor Diego speelt dat een rol in zijn afwegingen, dat lijkt me logisch. Hij heeft voor zichzelf een lijstje gemaakt met alle plussen en minnen. Dat hij van Verbeek wél het volle vertrouwen kreeg, was een plus in het voordeel van Feyenoord. Die valt nu weg.’’

Het contract van Biseswar loopt komende zomer af, waardoor hij dan transfervrij kan vertrekken. Gezien zijn status is ook een tussentijds vertrek niet uitgesloten. ,,Als er een droomclub langskomt, is dat zeker een optie,’’ aldus Hoogewerf. ,,Maar op dit moment is hij er nog niet uit. Hij heeft keus te over, er zijn genoeg geïnteresseerde clubs, maar dat maakt zijn beslissing niet makkelijker. Hij zal zijn gevoel volgen.’’
pi_65125050
Transfervrij de deur uit.
Goed rendement voor de talentenpool.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:52:10 #228
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65125379
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:53:02 #229
53267 TC03
pi_65125412
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:41 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
En wie garandeert Biseswar dan dat hij bij die andere clubs wel een basisplaats krijgt?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:57:22 #230
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65125638
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:45 schreef sjimz het volgende:
Transfervrij de deur uit.
Goed rendement voor de talentenpool.
Iedereen die te maken had met die pool is, volgens mij al weg.
Elite
Tegen TTIP
pi_65126445
Tering zeg, opflikkeren met die kutselectie
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:16:06 #232
139407 jorienvdherik
pi_65126516
wat was die nr 6 van Feyenoord goed man !
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:18:57 #233
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_65126645
pi_65126742
Alle oudjes weg (behalve Gio, dat is en blijft stiekem wel mijn held ) lijkt me toch wel een goed plan
pi_65126795
Gaan er nog mensen naar het Maasgebouw de spelers opwachten?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:23:05 #236
123545 DatMeenJeNiet
pi_65126818
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:23:53 #237
139407 jorienvdherik
pi_65126857
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Alle oudjes weg (behalve Gio, dat is en blijft stiekem wel mijn held ) lijkt me toch wel een goed plan
gio speelt helemaal kut
pi_65126887
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

gio speelt helemaal kut
Ik zou me eerder druk maken om Isaksson als ik jou was
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:24:30 #239
165624 Jodelaar
Wintersporter! uit ZH 079
pi_65126888
- Doe eens niet -

[ Bericht 95% gewijzigd door RayMania op 16-01-2009 22:29:34 ]
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_65126901
quote:
Geef het goede voorbeeld D-K.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:30:31 #241
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65127152
quote:
Jezus man.
Elite
Tegen TTIP
pi_65127180
- Kappen met trollen -

[ Bericht 87% gewijzigd door RayMania op 16-01-2009 22:37:48 ]
pi_65127210
Wat heerlijk dat de competitie weer is begonnen. Er gaat niets boven een weekend waarin ouderwets verloren word.

vrijdag 16 januari 2009 @ 22:32:37 #244
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65127238
Leuk, al die (Ajax)users die ik nog nooit eerder heb gezien die in dit topic komen buurten.
pi_65127279
weer verloren
pi_65127409
Ik heb echt medelijden met de supporters in het uitvak.
Tiendalli is de enige die wel applaus krijgt.

Je ziet Tiendalli gewoon bijna huilen.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:37:41 #247
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_65127453
Is alles al naar de klote?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:38:53 #248
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65127503
ik ben gewoon een beetje misselijk
pi_65127508
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef pfaf het volgende:
Leuk, al die (Ajax)users die ik nog nooit eerder heb gezien die in dit topic komen buurten.
Die vraag ik dan nu ook vriendelijk om te moven als je hier enkel bent om te trollen.

Bij dezen.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:41:34 #250
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65127594
lucius met zn paardenbek en die smerige hofland

maar timmer is de grootste rat nog volgens mij
pi_65127607
quote:
Hoi

Tiendalli was wel oké
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_65127614
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:36 schreef sjimz het volgende:
Ik heb echt medelijden met de supporters in het uitvak.
Tiendalli is de enige die wel applaus krijgt.

Je ziet Tiendalli gewoon bijna huilen.
En terecht, je hoorde hem ook nooit, ook niet toen hij niet speelde
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:42:14 #253
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_65127617
Tiendalli zag er inderdaad erg triest uit.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:43:12 #254
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_65127656
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:41 schreef Fortitudo het volgende:
lucius met zn paardenbek en die smerige hofland

maar timmer is de grootste rat nog volgens mij
De schijnheilig 3 éénheid. Hoe durft Timmer de schuld te geven aan de trainer? Hij moet eens meer gaan trainen en die skihut uit zijn (tedere) hoofdje zetten.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_65127715
Makaay in tranen.
pi_65127722
Makaay: we hebben er alles aan gedaan

pi_65127730
quote:
Ik heb jou ook nog nooit eerder in dit topic gezien
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_65127786
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Makaay: we hebben er alles aan gedaan

Maar dan ook echt álles! Zelfs de trainer weggepest!
pi_65127820
Makaay lijkt maar niet uit zijn woorden te komen. Vuile angsthaas.

Een koude douche voor jouw.
pi_65127834
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:44 schreef sjimz het volgende:
Makaay in tranen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65127846
ik vind het jammer voor de spelers die het wel gewoon goed doen en leon vlemmings

ik hoop dat hij uiteindelijk wel aanblijft als assistent
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:48:34 #262
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_65127848
Het is weer een triest teringzooitje.
Maar toch weer blij dat de bal weer rolt.
pi_65127860
Leuk publiek
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:49:01 #264
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65127862
Spelers die gaan janken. En dan moet dinsdag nog komen.

Want dat wordt al helemaal geen pretje voor het gros van de spelers...
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:49:38 #265
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65127882

[ Bericht 44% gewijzigd door Fortitudo op 16-01-2009 22:52:31 ]
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:50:11 #266
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_65127895
Huilde Makaay echt?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:50:13 #267
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65127898
makaay heb ik gemist?
pi_65127914
Hopelijk verliezen ze dinsdag ook
pi_65127989
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Huilde Makaay echt?
pi_65127998
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Huilde Makaay echt?
Niet echt volgens mij. Hij heeft altijd al een jankkop/stem gehad eigenlijk.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:54:48 #271
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_65128063
Jezus, Makaay was echt even z'n woorden kwijt. Of is hij altijd zo in interviews?
-
pi_65128079
maar zag je ook een traantje dan ofzo?
pi_65128092
dit wordt gewoon wachten totdat bijv lucius tikke krijgt in rotterdam. Als die oudjes slim zijn pakken ze zelf hun biezen, en nog wel voor dinsdag.

Ik voel me echt drie x vertyfd.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:55:51 #274
139407 jorienvdherik
pi_65128109
18 duels = 9 duels verloren = 50 procent
pi_65128191
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag je eerste wiskunde les gehad knul?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:58:21 #276
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_65128192
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:55 schreef mister_popcorn het volgende:
dit wordt gewoon wachten totdat bijv lucius tikke krijgt in rotterdam. Als die oudjes slim zijn pakken ze zelf hun biezen, en nog wel voor dinsdag.

Zouden er echt mensen zijn die spelers gaan slaan?
pi_65128214
Lucius is echt een grappenmaker bij elke goal, iedereen de schuld geven.
lollig
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:59:12 #278
139407 jorienvdherik
pi_65128225
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ja, ik ken er een paar bij Ajax
pi_65128259
Het viel me nog mee.
pi_65128271
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:55 schreef mister_popcorn het volgende:

Dit meen je niet?
pi_65128289
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
5 winst
pi_65128331
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Vos heeft bij feyenoord al een x een klap gehad?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 23:02:23 #283
185115 Juk
Misschien
pi_65128342
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De schijnheilig 3 éénheid. Hoe durft Timmer de schuld te geven aan de trainer? Hij moet eens meer gaan trainen en die skihut uit zijn (tedere) hoofdje zetten.

²
Waarom komen toch elke keer die namen vandaan?
Lucius is de enige die consequent naar buiten toe dingen heeft lopen roepen. Volgens mij worden die andere namen door 1 iemand verzonnen en daarna door alle internet schapen overgenomen.

En dat ze unaniem hebben besloten is ook gewoon niet waar, maar iedereen met een beetje verstand kan snappen wat de gevolgen zijn van zeggen dat er 15 tegen stemmen en de rest voor. Dan wil iedereen weten wie er wel en niet tegen hebben gestemt en dan krijg je een tweedeling in de groep waar ook een nieuwe trainer niks mee kan. Als 1 blok naar buiten treden is gewoon beter, ook al lieg je dan.
Dat er dan iemand is die het nodig vindt om centjes te verdienen door veel te vroeg het ontslag van Verbeek te melden maakt dat nu dus iedereen op het verdachte bankje zit.
The only thing I fear is my MoM
  vrijdag 16 januari 2009 @ 23:02:29 #284
139407 jorienvdherik
pi_65128348
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:02 schreef Superheld het volgende:

[..]

Vos heeft bij feyenoord al een x een klap gehad?
Een aantal spelers van Feyenoord ook door ajax supporters
pi_65128350
Het lek is duidelijk boven
pi_65128363
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:00 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

5 winst
Van de huidige nummers 6, 9, 14, 16, 17. En slechts één keer uit.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 23:04:04 #287
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65128400
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Een aantal spelers van Feyenoord ook door ajax supporters
No shit, sherlock...
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 16 januari 2009 @ 23:04:25 #288
139407 jorienvdherik
pi_65128413
En toch wint Feyenoord dit seizoen gewoon de beker.
pi_65128424
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:00 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dit meen je niet?
Het zou mij niet verbazen iig. Dat schijnheilige van die oudere spelers, totaal niet presteren, alleen zakken vullen. Op dit moment zou ik ze tikke kunnen geven, en ik ben geen echt fanatieke suporter.

Maar goed, kan ook waan van het moment zijn, zal morgen wel iets gezakt zijn.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_65128434
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:04 schreef jorienvdherik het volgende:
En toch wint Feyenoord dit seizoen gewoon de beker.
Zou dat het seizoen helemaal goed maken?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 23:05:45 #291
139407 jorienvdherik
pi_65128454
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zou dat het seizoen helemaal goed maken?
Nee, maar wel een goede prestatie in deze donkere jaren
  vrijdag 16 januari 2009 @ 23:06:25 #292
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_65128479
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:04 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Het zou mij niet verbazen iig. Dat schijnheilige van die oudere spelers, totaal niet presteren, alleen zakken vullen. Op dit moment zou ik ze tikke kunnen geven, en ik ben geen echt fanatieke suporter.

Maar goed, kan ook waan van het moment zijn, zal morgen wel iets gezakt zijn.
Nee, dat lost iets op.
pi_65128492
Totaaal geen beleving bij die lui van feyenoord.
pi_65128500
Ik hoop niet dat Feyenoord de beker wint, want deze selectie heeft niks in Europa te zoeken. Dan liever een Groningen of Heerenveen (als het via de competitie niet lukt), dan heb je denk ik meer kansen op punten in Europa.
pi_65128520
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:06 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop niet dat Feyenoord de beker wint, want deze selectie heeft niks in Europa te zoeken. Dan liever een Groningen of Heerenveen (als het via de competitie niet lukt), dan heb je denk ik meer kansen op punten in Europa.
Daar zit wel wat in ja
  vrijdag 16 januari 2009 @ 23:07:47 #296
139407 jorienvdherik
pi_65128529
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:06 schreef RayMania het volgende:
Heerenveen met al die tegengoals en Groningen dat ook niks klaarmaakt in Europa de laatste jaren ?
pi_65128537
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Nee, dat lost iets op.
als n paar tikken ervoor zorgen dat die nsb'ers optyfen is je schip iig een stuk schoner, en aantrekkelijker om er trainer van te zijn.
pi_65128560
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Heerenveen met al die tegengoals en Groningen dat ook niks klaarmaakt in Europa de laatste jaren ?
Beter dan Feyenoord. 3-1, je ziet het.
pi_65128562
quote:

[..]

Weet ik niet, daarom zei ik ook 'denk ik'.
pi_65128569
quote:

[..]

Maar beide beter zijn dan Feyenoord op dit moment. En financieel gezonder.
pi_65128607
quote:

[..]

Die zijn stukken beter dan Feyenoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')