nou dan heeft hij zijn vermogen goed verborgen gehoduen want Quote heeft hem nog niet op de lijst staan.......quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:57 schreef Benigoi het volgende:
Weet niet of dit al gepost was maar zag dit op fr12.nl.
Worden we helemaal Chelski aan de maas.
Geloof er weinig van maar bij Feyenoord kijk ik echt nergens meer van op.
Maarja welke idioot "geeft" er 150 miljoen voor deze puinzooi.
------------------------------------------------
Alles werd eigenlijk al in een sneltreinvaart duidelijk: Gertjan Verbeek was ontslagen, Peter Bosz en Wim Jansen dienden hun ontslag in, terwijl de raad van commisarissen niet op de wensen in konden gaan vanwege ontbrekende financiele middelen, werd duidelijk dat er een anonieme bron zich had aangemeld om de afkoopsom van Verbeek te voldoen (een ruime jaarsalaris) maar deze bron stelde hierbij ook een voorwaarde: deze man die de naam David Hart heeft wilde deze noodlijdende club uit de brand helpen maar wel op de voorwaarde dat hij Feyenoord helemaal zou gaan regeren en ik weet als medewerker van de club en om anoniem te blijven zal u mijn naam niet lezen dat dhr Hart Feyenoord een voorstel heeft gedaan de club over te nemen voor het bedrag van 150 Miljoen EURO, inclusief de schulden op zich te nemen, de schulden die 18 Miljoen EURO bedragen. De vastgoed makelaar David Hart is een miljonair, zijn vermogen worden geschat op circa 355 Miljoen EURO. Hart, is supporter van Feyenoord en wilde niks voor de club doen zolang Peter Bosz er de scepter zwaaide.
De akte zal nog deze week ondertekend worden en Hart zal aanstaande maandag na de wedstrijd tegen SC Heerenveen een persconferentie gaan beleggen in De Kuip.
Naar alle waanschijnlijkheid heeft David Hart al in de afgelopen dagen contact gezocht met diverse mensen in de voetbalwereld om hen te polsen voor een eventuele komst naar Feyenoord. De namen die hardnekkig circuleren zijn Willem van Hanegem als technisch adviseur, Martin van Geel (Roda JC, en ex speler van Feyenoord) als technisch directeur, Mario Been (NEC Nijmegen) is waanschijnlijk tweede keus, want diverse bronnen in het Maasgebouw bevestigen dat David Hart pasgeleden een gesprek heeft gehad met Frank Rijkaard. Ook zijn oud Feyenoorders gepolst terug te keren in De Kuip zoals Henk Fraser (ADO Den Haag) en Ruud Heus (Willem 11).
De kans lijkt ook aanzienlijker te worden dat ook Jacobs, Gudde en vd Well het veld moeten gaan ruimen, de deal lijkt al in krannen en kuiken en zeer spoedig zal men wederom een persconferentie gaan beleggen dat zal gaan gebeuren na de eredivisiewedstrijd tegen SC Heerenveen in het Abe Lenstra Stadion, door deze heisa lijken we gered, tegen de wil in van het Legioen die nu wel erg agressief beginnen te worden rondom de Kuip, want het was een wens van de supporters dat wij niet zouden worden opgekocht het is wel gebeurd maar klinkt gek we zijn nu wel uit de schulden.
Dit stuk stond op fr-forum
dat vraag ik mij dus ook af, ik kan eigenlijk niet geloven dat Van Bronckhorst hier achter staatquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:33 schreef Gert het volgende:
Hoe zou dat nu gaan dan, dat "de selectie" naar het AD belt?
Dat idee moet toch van één persoon komen? Die dat in zijn kliekje voorgesteld heeft?
En zal dat wérkelijk met de hele selectie overlegd zijn daarna?
het is nu zo erg dat dat onze enige redding lijktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:57 schreef Benigoi het volgende:
Alles werd eigenlijk al in een sneltreinvaart duidelijk: Gertjan Verbeek was ontslagen, Peter Bosz en Wim Jansen dienden hun ontslag in, terwijl de raad van commisarissen niet op de wensen in konden gaan vanwege ontbrekende financiele middelen, werd duidelijk dat er een anonieme bron zich had aangemeld om de afkoopsom van Verbeek te voldoen (een ruime jaarsalaris) maar deze bron stelde hierbij ook een voorwaarde: deze man die de naam David Hart heeft wilde deze noodlijdende club uit de brand helpen maar wel op de voorwaarde dat hij Feyenoord helemaal zou gaan regeren en ik weet als medewerker van de club en om anoniem te blijven zal u mijn naam niet lezen dat dhr Hart Feyenoord een voorstel heeft gedaan de club over te nemen voor het bedrag van 150 Miljoen EURO, inclusief de schulden op zich te nemen, de schulden die 18 Miljoen EURO bedragen. De vastgoed makelaar David Hart is een miljonair, zijn vermogen worden geschat op circa 355 Miljoen EURO. Hart, is supporter van Feyenoord en wilde niks voor de club doen zolang Peter Bosz er de scepter zwaaide.
De akte zal nog deze week ondertekend worden en Hart zal aanstaande maandag na de wedstrijd tegen SC Heerenveen een persconferentie gaan beleggen in De Kuip.
Naar alle waanschijnlijkheid heeft David Hart al in de afgelopen dagen contact gezocht met diverse mensen in de voetbalwereld om hen te polsen voor een eventuele komst naar Feyenoord. De namen die hardnekkig circuleren zijn Willem van Hanegem als technisch adviseur, Martin van Geel (Roda JC, en ex speler van Feyenoord) als technisch directeur, Mario Been (NEC Nijmegen) is waanschijnlijk tweede keus, want diverse bronnen in het Maasgebouw bevestigen dat David Hart pasgeleden een gesprek heeft gehad met Frank Rijkaard. Ook zijn oud Feyenoorders gepolst terug te keren in De Kuip zoals Henk Fraser (ADO Den Haag) en Ruud Heus (Willem 11).
De kans lijkt ook aanzienlijker te worden dat ook Jacobs, Gudde en vd Well het veld moeten gaan ruimen, de deal lijkt al in krannen en kuiken en zeer spoedig zal men wederom een persconferentie gaan beleggen dat zal gaan gebeuren na de eredivisiewedstrijd tegen SC Heerenveen in het Abe Lenstra Stadion, door deze heisa lijken we gered, tegen de wil in van het Legioen die nu wel erg agressief beginnen te worden rondom de Kuip, want het was een wens van de supporters dat wij niet zouden worden opgekocht het is wel gebeurd maar klinkt gek we zijn nu wel uit de schulden.
Je hebt wel een punt. Het clubbelang staat boven elk ander belang, het enige wat telt is de club ooit weer eens gezond wordt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:15 schreef Hamilcar het volgende:
Andro, als je dat doet dan eisen waarschijnlijk veel spelers dat hun contract wordt ontbonden. Zij zijn gehaald om in het eerste te spelen en vertelden de club slechts dat zij niet konden samenwerken met de (vorige) trainer. Zij begrepen dus ook alle commotie niet, want een trainer is slechts een passant die bij de spelersgroep moet passen. Niet?
M'n punt is dat dat soort dingen voor een buitenstaander die weinig met de realiteit te maken heeft goed en rechtvaardig lijke te zijn, maar totaal niet te realiseren zijn in het echt. Het beste nu is om het gewoon even te vergeten, te focussen op de komende wedstrijden en als spelers als Lucius, Timmer en wie dan ook het zo gespeeld heeft dat Verbeek geen keuze had dan op te rotten weggaan het verhaal weer op te halen en ze goed zwart te maken. Op dit moment hebben we er echter geen ZAK aan. De club staat veelste laag, we liggen uit de UEFA-cup en we kunnen geen enkele speler halen. Rust, rust en nog meer rust is wat er nodig is. Spelers zijn wel gek als ze nu naar Feyenoord komen, en juist dat moet veranderen - Feyenoord moet weer een optie worden. Dat gebeurt alleen als er rust is, het team, de trainer en het bestuur geloofwaardig uitstralen en er weer een beetje gepresteerd wordt.
*zucht* .. je wilt niet weten hoe misselijk deze hele rotzooi mij maakt, maar ik wil echt uit dat diepe diepe dal.
En "We support the Feyenoord boys"quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:11 schreef Keltie het volgende:
Ben benieuwd of er vanavond nog "we love you Feijenoord" word gezongen
quote:Vrienden en familie onder loep Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Behalve over de invulling van de nieuwe technische staf buigt Feyenoord zich momenteel over de houding ten opzichte van de vrienden- en kennissenkring, die het vertrokken technisch verantwoordelijke duo Wim Jansen-Peter Bosz de afgelopen jaren heeft binnengehaald. Zo wordt onder meer gekeken naar hoofd jeugdopleiding Stanley Brard (zwager Jansen), spitsentrainer John Lammers (boezemvriend Bosz) en hersteltrainer Bjorn Rekelhof (vertrouweling Verbeek), die er bij de spelers slecht opstaat, omdat hij allerlei informatie vanuit de spelersgroep doorklikte naar de
Ik betwijfel dit verhaal ook... maar we zullen wel zienquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dan heeft hij zijn vermogen goed verborgen gehoduen want Quote heeft hem nog niet op de lijst staan.......
Ado zekerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat gerucht over David Hart mag je hier niet posten. Ik had dat gerucht gister ook gepost, maar een kreeg een boze PM van een voor mij onbekende user die meende dat hij David Hart goed kende.
Fuck him![]()
Kan um niet openen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:34 schreef Catullus het volgende:
Supporters uiten hun ongenoegen over het vertrek van Verbeek
Mooie tekst tegen Lucius: "kun je kijken met je paardenmuil"
Als het zo'n grote Feyenoordfan is, waarom haalt hij dan Rijkaard en van Geel?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:57 schreef Benigoi het volgende:
Zal wel een kloon van Crane zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee ene Willem06
Een voor mij onbekende user.
De overname aan het voorbereiden denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Crane connecties met zo'n captiaal machtige man? Dacht het niet![]()
Waar is Crane btw?
lange ban volgens mijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Crane connecties met zo'n captiaal machtige man? Dacht het niet![]()
Waar is Crane btw?
quote:Beste Feijenoord fans,
Via dit bericht laten wij namens David Hart weten dat de geruchten die de ronde doen absoluut niet waar zijn en mogelijk betrekking hebben op iemand anders uit het Rotterdamse.
Met vriendelijke groet,
Namens David Hart
je zou toch zeggen dat ze hem dan wel zouden mogen ..quote:Vrienden en familie onder loep Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Behalve over de invulling van de nieuwe technische staf buigt Feyenoord zich momenteel over de houding ten opzichte van de vrienden- en kennissenkring, die het vertrokken technisch verantwoordelijke duo Wim Jansen-Peter Bosz de afgelopen jaren heeft binnengehaald. Zo wordt onder meer gekeken naar hoofd jeugdopleiding Stanley Brard (zwager Jansen), spitsentrainer John Lammers (boezemvriend Bosz) en hersteltrainer Bjorn Rekelhof (vertrouweling Verbeek), die er bij de spelers slecht opstaat, omdat hij allerlei informatie vanuit de spelersgroep doorklikte naar de technische staf
Hoe verzint die mafkees het? Eerlijk & open?quote:Ook van Bronckhorst heeft begrip voor de teleurstelling van de fans, maar hij baalt wel van het feit dat zowel de directie als de trainer de spelers in een kwaad daglicht heeft gesteld. Zo noemde Verbeek zijn selectie 'niet integer'.
Dat raakt ons wel, alsdus de aanvoerder, die juist vindt dat er de laatste weken open en eerlijk is gecommuniceerd.
Het is niet terecht dat wij als spelers de zwartepiet krijgen. Iedereen is schuldig aan deze situatie.
Nog wel meer spelers.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef RedGuy het volgende:
Mocht Been komen, mag hij van mij El-Akchaoui meenemen.
Ik dacht aan jongens als Lasse Schöne en eventueel Collins John.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:40 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
het hele elftal ...
aan inzet geen gebrek !
Ben er wel content mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Nu officieel..
Oud-tennisser Koevermans volgt Woerts op in Kuip
quote:Rotterdammer Mark Koevermans (40) treedt per 1 april 2009 bij Feyenoord
Rotterdammer Mark Koevermans (40) treedt per 1 april 2009 bij Feyenoord in dienst als commercieel directeur van de club. De voormalige proftennisser is momenteel nog commercieel directeur Centraal en Oost-Europa bij sportmerk O’Neill en volgt bij de Kuipclub Chris Woerts op. ‘Voor mij gaat hiermee een droom in vervulling’, aldus Koevermans.
‘Mark is absoluut de juiste kandidaat voor deze positie’, aldus algemeen directeur Eric Gudde over de aanstelling van Koevermans. ‘Hij is zakelijk zeer succesvol bij O’Neill, is een voormalige topsporter met veel elan en een groot netwerk. Bovendien, en dat is mooi meegenomen, is Mark al zijn leven lang Feyenoord-supporter en heeft hij aangegeven dat dit voor hem een droomkans is. Dat verzekert ons ervan dat hij alles uit de kast gaat halen om van deze functie een succes te maken.’
De afgelopen elf jaar was Mark Koevermans werkzaam voor het sportmerk O’Neill, nadat hij eerder een eigen bedrijf in sportdistributie opbouwde. Hij leidde bij het surfmerk acht jaar de marketingdivisie en initieerde grote surf- en snowboard-evenementen als Evolution in Davos, Xtreme in Verbier en de Deep Blue Open op de Malediven. In die periode herwon O’Neill zijn vooraanstaande positie als sportmerk. De laatste drie jaar was Koevermans commercieel directeur Centraal en Oost-Europa en zorgde hij mede voor een grote expansie van het merk in Rusland en andere Oost-Europese landen.
Nu stapt hij over naar de voetbalwereld. ‘Voor mij gaat er een jongensdroom in vervulling’, laat Koevermans weten. ‘Ik kom al vanaf mijn vijfde als supporter in het stadion, heb een ingelijst kaartje van de finale in 2002 op kantoor hangen en kijk er naar uit nu echt deel uit te gaan maken van de club Feyenoord. De combinatie van mijn absolute liefde voor de club én Rotterdam en het werk dat ik de laatste elf jaar bij O’Neill heb gedaan, zorgen er voor dat deze functie heel goed bij mij past.’
Bij sportliefhebbers is de naam Koevermans voor altijd verbonden aan de heroïsche overwinning die hij als tennisser boekte in het beslissende Davis Cuptoernooi enkelspel tegen Sergi Bruguera. Mark Koevermans was professional van 1987 tot 1994 met een 37e plaats op de wereldranglijst als hoogste ranking. Vooral in het dubbel was hij sterk. ‘Ik was in mijn tennis een speler die het best presteerde in teamverband, die het moest hebben van keihard werken en die altijd wilde winnen. Die mentaliteit heb ik nog steeds en daarom zal ik me bij Feyenoord ook thuis voelen.’
Koevermans deed zowel in het bedrijfsleven als in zijn topsportcarrière de nodige ervaring op die hem sterkt in de gedachte een succes te kunnen maken van zijn nieuwe baan. ‘Ik weet hoe het is om te leven als topsporter, heb een netwerk opgebouwd en kan ook de vertaalslag maken van topsport naar potentiële partners en sponsoren. Ik kijk ook enorm uit naar de spannende dingen die hier staan te gebeuren met het nieuwe stadion. Ik weet dat het niet makkelijk wordt, maar ik hoop het Rotterdamse bedrijfsleven massaal achter de club te krijgen. Dat is een grote uitdaging, maar daar houd ik wel van.’
Op basis van wat?quote:
Mja, als die niet goed zijn best had gedaan had die het ook geen 11 jaar uitgehouden bij O'Neillquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Op basis van wat?
Ken hem niet, weet niet of'ie succes heeft gehad bij O'Neill.
Ik reken hem later wel af op z'n werk.. Of prijs hem, dat kan ook
Zal dus ook wel een lulverhaal zijn. Als je als gefortuneerde Feyenoord-supporter de boel wil overnemen, dan kom je niet met die namen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Als het zo'n grote Feyenoordfan is, waarom haalt hij dan Rijkaard en van Geel?
Komt ie weer "thuis"quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarschijnlijk dus eerste half jaar Beenhakker als interim trainer waarna hij daarschijft als TD en Been het trainersstokje van hem overneemt.
blije gozerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:06 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja reken maar op leuke originele spreekkoren van H'veen, of een spandoek met een "pakkende" tekst..
Nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:13 schreef inZanity het volgende:
even wat anders..
in hoeverre zal Hiddink haalbaar zijn..?
niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:13 schreef inZanity het volgende:
even wat anders..
denk dat het waarschijnlijker is dat Gert Jan terug keert dan dat Guus Hiddink bij Feyenoord aan de slag gaatquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:13 schreef inZanity het volgende:
even wat anders..
Lijkt me ook niet meer dan logisch ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef Nightwulf het volgende:
feyenoordnet.nl
Er is absoluut geen sprake van een mogelijke overname van Feyenoord door vastgoedmakelaar David Hart. De afgelopen dagen deed het gerucht de ronde dat de gefortuneerde zakenman zijn zinnen op de Rotterdamse club had gezet.
Op internet viel onder meer te lezen dat Hart een bedrag van 150 miljoen euro over zou hebben voor Feyenoord. Daarbij zou hij ook de schulden van de Stadionclub op zich nemen. Deze geruchten worden nu echter nadrukkelijk naar het rijk der fabelen gewezen.
"Absoluut onwaar", reageert een woordvoerder van Hart tegenover VoetbalPrimeur. "Een overname van Feyenoord door de heer Hart is ondenkbaar. Hij legt zich met name toe op de autoracesport."
Inderdaad. Feyenoord kan ondanks het gebrek aan liggende gelden en de schulden nog altijg hogere salarissen betalen dan de meeste eredivisieclubs, en het onderzoek van de VI toonde aan dat de meeste spelers in de eredivisie voor Feyenoord willen spelen. Kortom, met een slim aankoopbeleid, een goede scouting en goede transfers van wat spelers die nog restwaarde (oké, daar noem ik ook wel iets wat al sinds mensenheugenis verkeerd zit bij Feyenoordquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef Sloggi het volgende:
Als je fatsoenlijke mensen aanstelt en helemaal opnieuw begint is Feyenoord er binnen 5 jaar weer bovenop. Als je aan blijft modderen dan wordt het niet veel slechter maar ook niet veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |