abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 januari 2009 @ 20:20:16 #51
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65084410
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik geloof dat ie het meende

Ik geloof het ook, maar ik vind het toch maar vals sentiment.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65084906
Is er al een nieuwe trainer?
pi_65084981
Supporters uiten hun ongenoegen over het vertrek van Verbeek

Mooie tekst tegen Lucius: "kun je kijken met je paardenmuil"
  donderdag 15 januari 2009 @ 20:36:41 #54
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65085074
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:34 schreef Catullus het volgende:

hehe
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_65085244
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:54 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Allejezus zeg als je dat op je werkvloer doet wordt je op staande voet ontslagen. Niet dat ze er wakker van zullen liggen, maar die kliek eruit of ik eruit. Ga ik wel bij de volgende club van Verbeek op de tribune zitten.
als dat waar is moeten ze de spelers die hier verantwoordelijk voor zijn gewoon ontslaan.

Zoveel restwaarde hebben die spelers toch niet meer
pi_65085254
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:22 schreef TC03 het volgende:
Over de keepers, achten jullie het nog nodig om Krul te halen, als Mulder het zo goed doet bij Excelsior?
Doet Mulder het goed bij Excelsior dan? Als dat zo is, de eredivisie is natuurlijk wel even iets anders, maar goed. Alles beter dan Timmer (alleen al om de persoon).
pi_65085456
De marktwaarde van de spelers zal er door dit soort Nazi-acties er ook niet op voorruit gaan.
Wie wil er nou zulke landverraders in z'n groep?
Ik kan me goed voorstellen dat voetballers van andere clubs zeggen "Over m'n lijk dat ik met een ex-feyenoorder samen ga voetballen"
Wie dit leest is gek
  donderdag 15 januari 2009 @ 20:50:01 #58
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65085534
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
De marktwaarde van de spelers zal er door dit soort Nazi-acties er ook niet op voorruit gaan.
Wie wil er nou zulke landverraders in z'n groep?
Ik kan me goed voorstellen dat voetballers van andere clubs zeggen "Over m'n lijk dat ik met een ex-feyenoorder samen ga voetballen"
idd daar zat ik ook al aan te denken
wie wil er nou lucius of hofland nog
pi_65085766
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:50 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

idd daar zat ik ook al aan te denken
wie wil er nou lucius of hofland nog
Nou ja ze willen vuurwerk misschien gaan verbieden, je moet het toch ergens vandaan halen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_65085875
Duidelijk dat het bestuur niet in de slangenkuil durft te springen om het op te lossen. Wat een stelletje zielige, achterbakse vuile honden zijn dat.
Als bestuur moet je een statement maken en of een zware financiele sanctie opleggen of per direct ontslaan. Om dezelfde redenen dat Verbeek kon vertrekken.
Idd Mario Been zou gek zijn als ie met dat trieste kliekje landverraders zou moeten gaan werken.
Wie denken die paardelullen dat ze zijn?! Gio betreurd het voorval, flikker op!
Tis een tering aktie van die gast, ik word per minuut kwaaier gewoon.

Een persbericht zodat het bestuur met de rug tegen de muur zou komen.
Jezus wat onwijs kansloos dat je iemand (Verbeek) zo keihard genaaid word door zijn team!!

Walgelijke aktie
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_65085911
Ik had v Bronckhorst altijd wel hoog zitten. Maar dit.. damn. Lekken dat je trainer ontslagen is. Klinkt als een gemiddelde groep 6 die zout in de koffie van de juf doet. Belachelijk.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:04:28 #62
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_65086114
Dan maar maandag bij de beloftenpot tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax de frustraties verbaal botvieren op de bezoekende partij.
Gelukkig is het weer in De Kuip trouwens die confrontatie, heeft toch altijd net dat beetje meer.

En dat lekken is gewoon triest, dat Gio dat uberhaupt kenbaar durft te maken, zou me kapot schamen als aanvoerder zijnde.
pi_65086130
Het is mijn club niet maar door zulke acties gaat me bloed wel koken, walgelijk.

Zulke mensen moet je echt afschieten, walgelijke nsb-ers... En die gio nog met z'n opmerking dat Verbeek niet zo netjes was in z'n laatste woorden moet zich helemaal doodschamen.

En dan nog durven zeggen dat zoiets een enorme druk op de groep legt, mag hopen dat ze die jongens finaal afzagen. Walgelijk.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_65086435
quote:

anders laat je je kind gewoon thuis, ook al is het papa-dag te triest.
pi_65086623
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:12 schreef ASroma het volgende:

[..]

anders laat je je kind gewoon thuis, ook al is het papa-dag te triest.
Joh, houd lekker je muil.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_65086642
Idd kijk die ranzig Lucius of Hofland konden wat mij betreft altijd al de tyfus krijgen.
Gemiddelde spelers die alleen maar kaarten pakken.
Maar Gio heb ik altijd een toffe gozer gevonden, netjes, erg goede verdediger geweest, schitterende carriere die bij F'Noord mooi afgesloten zou worden.
Nou echt klasse deze aktie! Gio moet zijn ogen uit zijn kop schamen.
Ik hoop dat ie trots kan zijn op zichzelf als ie zijn kinderen verteld wat respect bijvoorbeeld betekend.

Zum kotzen die gasten, ben benieuwd wat de supporters hiervan vinden en of ze er wat van durfen zeggen.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_65086780
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Joh, houd lekker je muil.
voor jou wel happel! Heil Happel!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 januari 2009 @ 21:24:02 #68
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65086914
quote:

[..]

Allejezus zeg als je dat op je werkvloer doet wordt je op staande voet ontslagen. Niet dat ze er wakker van zullen liggen, maar die kliek eruit of ik eruit. Ga ik wel bij de volgende club van Verbeek op de tribune zitten.
quote:
,Dat laatste vind ik ook verschrikkelijk,’’ liet Van Bronckhorst openhartig weten. ,,Maar dat schijnt erbij te horen in de huidige voetballerij. Er valt weinig tot niets tegen te doen. De spelersgroep is echter zeker niet de hoofdschuldige in de kwestie rond Verbeek. Iedereen bij Feyenoord heeft schuld. Maar wij krijgen als spelers nu de zwartepiet toegeschoven, vooral ook door de uitlatingen die Verbeek woensdagavond na zijn ontslag heeft gedaan. Dat vinden wij zeer betreurenswaardig.’’ Verbeek zei woensdagavond in de perskamer van
Oftewel "het is naar dat wij de trainer een mes in de rug steken, maar dat de trainer daar wat van zegt - ja DAT is een schande! Het is niet onze schuld dat we de trainer zo naaien!"

Mijn hemel wat een proleten ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:24:59 #69
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65086949
2 dagen op werk bezoek en dan kom je thuis

Wat een laffe spelers, met name die van bronckhorst
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:25:07 #70
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_65086957
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:17 schreef fuckbuddy het volgende:
Ben benieuwd wat de supporters hiervan vinden en of ze er wat van durfen zeggen.
Wat denk je zelf, Rotterdammers zijn verbaal nogal direct als iets ze niet bevalt.
En het is gewoon dieptriest, dat de chemie ontbreekt of het gewoon niet klikt tussen een groot deel van de selectie en de trainer, oke dat kan dan nog en ook dán moet je het intern houden.
Maar eerder nog als aanvoerder de aandacht op jezelf als spelersgroep vestigen om te melden dat er niets is en er gezellig gechat is met koekje en al en er enkele maanden later ineens totaal gene vertrouwen meer is én dan ook nog eens de media de boel vermelden nog voordat het daadwerkelijk zover gekomen is, dat is echt om je kapot te schamen.

En als je als spelersgroep ditgeen op de mat heb durven leggen én dan durft te stellen dat het aan de trainer ligt zonder uberhaupt je problemen, gedachten en opvattingen met diezelfde persoon te delen, dan ben je echt hol waard, laat staan het Feyenoord shirt.
Over het bestuur maar niet te beginnen, die hebben zichzelf helemaal openlijk voor lul gezet zo, voor de zoveelste keer.
De tijdelijke werknemers zijn blijkbaar degene die belangrijker zijn binnen Feyenoord, lekkere gezonde situatie.
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:25:59 #71
165624 Jodelaar
Wintersporter! uit ZH 079
pi_65087000
David Hart
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_65087052
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
2 dagen op werk bezoek en dan kom je thuis

Wat een laffe spelers, met name die van bronckhorst
Inderdaad, mijn respect voor hem is ook enorm afgenomen.
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:28:25 #73
139407 jorienvdherik
pi_65087125
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:27 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Inderdaad, mijn respect voor hem is ook enorm afgenomen.
Hoe hard kan je een trainer laten vallen, valt mee dat bosz ook weg is.

Echt geen 1 maar dan ook geen 1 speler bij Feyenoord momenteel vind ik normaal, het zijn allemaal klootzakken
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:28:35 #74
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_65087131
quote:

Ik moest lachen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_65087276
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:20 schreef ASroma het volgende:

[..]
voor jou wel happel! Heil Happel!
-knip-

Beetje simpel scoren door af te geven op iemand die zijn zoon op zijn arm meeneemt naar een training, waar hij wat scheldwoorden hoort. Boehoe, bescherm die kleine van de grote boze mensenwereld...

[ Bericht 2% gewijzigd door Prosac op 15-01-2009 22:02:11 (niet doen) ]
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:42:11 #76
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_65087729
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Echt geen 1 maar dan ook geen 1 speler bij Feyenoord momenteel vind ik normaal, het zijn allemaal klootzakken
Dat vind ik dan weer een beetje te kort door de bocht, dat hele "unaniem" verhaal zal er wel op neergekomen zijn dat enkele verwende oude profs het er doorheen gedrukt hebben en Gio weer als loopjongen het nieuws kon vertellen.

Vind het wel weer toppunt qua moment van handelen, contractverlengingen staan weer stil, gasten die nu een kans krijgen (Biseswar bijvoorbeeld) zullen echt niet zomaar bijtekenen nu er geen nieuwe trainer bekend is.
Net je winterkamp gehad en maar vrolijk trainen met z'n allen en de schijn op houden.
En dat alles achter de rug van de trainer om en het dan vreemd vinden dat de trainer het niet netjes hield, nee gek hé.

Echt, wat een walgelijke gasten zitten er in deze selectie, maar ik geloof niet dat onze jonge backs, een Wijnaldum, Fer, Biseswar, Bruins of een van de vele A-junioren het niet zag zitten in de aanpak, want die gasten zijn wel erger/zwaarder gewend in de jeugd.
De jeugd krijgt bij mij dan ook het voordeel van de twijfel en dat een Slory op bezoek komt bij Verbeek vind ik dan wel weer mooi, unaniem ... my ass.
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:42:58 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65087760
Volgens mij zit er wel een TV-soap/serie in: wie is de grootste Mol/Rat bij F'noord?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_65087807
Franky
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 januari 2009 @ 21:47:18 #79
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65087951
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Doe niet zo achterlijk, randdebiel.

Beetje simpel scoren door af te geven op iemand die zijn zoon op zijn arm meeneemt naar een training, waar hij wat scheldwoorden hoort. Boehoe, bescherm die kleine van de grote boze mensenwereld...
Mijn dochters corrigeren me al als ik weer eens scheld tijdens het voetbal kijken
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 januari 2009 @ 21:52:42 #80
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65088188
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:42 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer een beetje te kort door de bocht, dat hele "unaniem" verhaal zal er wel op neergekomen zijn dat enkele verwende oude profs het er doorheen gedrukt hebben en Gio weer als loopjongen het nieuws kon vertellen.
Dat vraag ik me af: in welke mate laat Gio zich als loopjongen gebruiken. Hij is de aanvoerder en moet zodoende het woord doen - maar als hij als aanvoerder er zwaar tegen was, dan zou je toch mogen verwachten dat hij wat meer tegenwicht zou geven. Net zoals het zwak is wat Gio nu zegt, zou het minstens zo zwak zijn als hij dit allemaal zegt doordat hij zich onderdruk gezet voelt. Dan zou hij zijn aanvoerdersband moeten inleveren en tegen die gasten zeggen: als jullie dat vinden laat een van jullie dat maar zeggen - ik ben gekke henkie niet. Ik denk dus dat het " Gio is maar een loopjongen verhaal" geen hout snijdt en hem zeker zijn uitspaken aan te rekenen zijn..
quote:
Echt, wat een walgelijke gasten zitten er in deze selectie, maar ik geloof niet dat onze jonge backs, een Wijnaldum, Fer, Biseswar, Bruins of een van de vele A-junioren het niet zag zitten in de aanpak, want die gasten zijn wel erger/zwaarder gewend in de jeugd.

De jeugd krijgt bij mij dan ook het voordeel van de twijfel en dat een Slory op bezoek komt bij Verbeek vind ik dan wel weer mooi, unaniem ... my ass.
Wat er nou echt waar is achter dat "unaniem" verhaal zal ook wel eens bekend worden ...
pi_65088272
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:31 schreef Happel het volgende:

[..]

-knip-

volgens mij moet jij ook een keer naar een training toe om je frustraties te botvieren

relax kameraad

[ Bericht 2% gewijzigd door Prosac op 15-01-2009 22:02:38 ]
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:56:32 #82
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65088346
quote:

bron?
pi_65088532
Slory op bezoek bij Verbeek?

Je kan er inderdaad nu wel op rekenen dat Biseswar nooit meer bijtekent. Verbeek was juist de reden om te blijven voor hem.
pi_65088601
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:00 schreef Sloggi het volgende:
Slory op bezoek bij Verbeek?

Je kan er inderdaad nu wel op rekenen dat Biseswar nooit meer bijtekent. Verbeek was juist de reden om te blijven voor hem.
Dat daacht ik nou ook. Volgens mij heeft hij het toch ook een keer gezegd, dat de trainer hem een kans heeft gegeven en daarvoor dankbaar was.
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:03:20 #85
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_65088645
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:56 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

bron?
Bekenden van 'm in m'n vriendenkring.
Overigens is dat Larsson verhaal wat rond circuleerde deze week ook nogal uit verband getrokken, (informele) gesprekken zijn er geweest, een toezegging allerminst.
Maar dat verbaast me dan weer weinig, VI hé.

En Biseswar kunnen we inderdaad wel op ons buik schrijven, bij een normale voetbalclub van dergelijk formaat geen probleem, maar bij Feyenoord al bijna een lamlegging van de aanvalshoede, ook veelzeggend.
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:03:36 #86
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_65088659
Ik wil graag weer top spelers als Henkie Fraser, John de Wolf, Ruud Heus Henk Vos en Ton Lokhoff terug! Waar zijn die tijden gebleven!! Als Beenhakker komt, heb je wel kans dat er wat schwung komttin dit elftal. Potentieel is er genoeg ,zeker gezien het feit dat er geen enkele Nederlands club echt goed is momenteel. 3e plaats is nog haalbaar.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_65088827
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:54 schreef ASroma het volgende:

[..]

volgens mij moet jij ook een keer naar een training toe om je frustraties te botvieren

relax kameraad
Zou inderdaad goed voor me zijn...
Elite
Tegen TTIP
pi_65089414
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik wil graag weer top spelers als Henkie Fraser, John de Wolf, Ruud Heus Henk Vos en Ton Lokhoff terug! Waar zijn die tijden gebleven!! Als Beenhakker komt, heb je wel kans dat er wat schwung komttin dit elftal. Potentieel is er genoeg ,zeker gezien het feit dat er geen enkele Nederlands club echt goed is momenteel. 3e plaats is nog haalbaar.
wij worden kampioen
pi_65089961
Vind de actie van de spelersgroep alleen maar walgelijker..:r

Van te voren de pers inlichten, hoe halen ze het in hun hoofd. Ongelooflijk wat een huichelaars er bij ons rondlopen. Ongeacht wat er zich allemaal heeft voorgedaan de afgelopen maanden, op deze manier ga je niet met mensen om. Dat je vervolgens nog zo'n verklaring durft af te geven is helemaal van de gekke..

En alsof de uitlatingen van Verbeek gisterenavond voor iedereen de druppel was. Het was smiddags al bekend dat onze selectie in en in rot was. Ze moeten godverredomme gewoon es gaan voetballen ipv zich met achterkamertjespolitiek bezig te houden.
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:31:27 #90
139407 jorienvdherik
pi_65089990
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:30 schreef Staanplaats het volgende:
Vind de actie van de spelersgroep alleen maar walgelijker..:r

Van te voren de pers inlichten, hoe halen ze het in hun hoofd. Ongelooflijk wat een huichelaars er bij ons rondlopen. Ongeacht wat er zich allemaal heeft voorgedaan de afgelopen maanden, op deze manier ga je niet met mensen om. Dat je vervolgens nog zo'n verklaring durft af te geven is helemaal van de gekke..

En alsof de uitlatingen van Verbeek gisterenavond voor iedereen de druppel was. Het was smiddags al bekend dat onze selectie in en in rot was. Ze moeten godverredomme gewoon es gaan voetballen ipv achterkamertjespolitiek houden.
gewoon niet meer gaan kijken naar de spelers.
  Moderator donderdag 15 januari 2009 @ 22:33:56 #91
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65090104
Hoe zou dat nu gaan dan, dat "de selectie" naar het AD belt?
Dat idee moet toch van één persoon komen? Die dat in zijn kliekje voorgesteld heeft?
En zal dat wérkelijk met de hele selectie overlegd zijn daarna?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:36:51 #92
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65090246
ik denk lucius, hofland of timmer met zn grafbek
pi_65090424
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:36 schreef Fortitudo het volgende:
ik denk lucius, hofland of timmer met zn grafbek
Precies, de drie grootste kwallen in de selectie. Ik snap ook niet dat v. Bronckhorst als AANVOERDER dan niet ingrijpt. Ook al ben je niet meer vóór die trainer, zo ga je niet met mensen om. Hij had die speler zn telefoon uit zn klauwen moeten pakken en eens laten zien dat hij een aanvoerder is...
pi_65090488
Been wil volgens mij echt heel hard 'bel me' roepen .
  Moderator donderdag 15 januari 2009 @ 22:43:31 #95
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65090543
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:40 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Precies, de drie grootste kwallen in de selectie. Ik snap ook niet dat v. Bronckhorst als AANVOERDER dan niet ingrijpt. Ook al ben je niet meer vóór die trainer, zo ga je niet met mensen om. Hij had die speler zn telefoon uit zn klauwen moeten pakken en eens laten zien dat hij een aanvoerder is...
Mee eens. Tenminste: áls hij ervan op de hoogte was.

Van Bronckhorst zat in een spagaat, en het is nooit zo'n redenaar geweest of een leider. Hij is alleen maar aanvoerder vanwege zijn ervaring en harde werken, niet omdat hij nou zo'n overwicht heeft. Ik geloof niet dat hij een van de ratten is.

Degene die deze valse info naar het AD heeft gelekt, zouden ze op staande voet moeten ontslaan. En alle spelers die er vanaf wisten ook. Maar ja, dadelijk is het wél de hele selectie. Dan gaat dat niet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:43:35 #96
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_65092928
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:41 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:44:12 #97
111382 Ofyles2
pi_65092952
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In de rug geschoten met paintball
De moderne variant van de dolkstoot.
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:55:40 #98
111382 Ofyles2
pi_65093354
quote:

[..]

Inderdaad. Ik heb geen respect meer voor Lucius en Van Bronckhorst.

Ik verdenk beiden ervan op de trainer te hebben geschoten.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 00:24:45 #99
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_65094181
Nogmaals, als Gudde ballen heeft, zou 'ie eigenlijk het gehele eerste elftal een tijdje terug moeten zetten, bij wijze van straf. Het was toch een unanieme actie? Dan ook unaniem de lasten dragen. Dan wordt vanzelf wel duidelijk wie de echte rotte appels in de selectie zijn.

Op elke andere werkvloer zou je met dit soort acties jegens je baas er knoeperdhard uitgelazerd worden. Het is werkelijk waar van de zotte, ik heb er een dag over kunnen nadenken, maar het klopt echt van geen kanten, hoe slecht Verbeek ook met mensen om kan gaan.

Wat ze echt hadden moeten doen, als spelers zelfstandig een persconferentie beleggen waarin ze melden geen vertrouwen meer te hebben in de trainer(s). Dán was je open en eerlijk geweest en had je nog enig respect afgedwongen. Maar niet schijnheilig het AD bellen. Bah, bah, bah!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 16 januari 2009 @ 00:48:06 #100
111382 Ofyles2
pi_65094660
Prem Radhakishun verwoordde het treffend in De Pers: de mens denkt corrupt.

In ieder geval eis ik de Duitse methode: niet de trainer offeren, maar de selectie radicaal aanpassen door de grootste Comorra (Van Bronckhorst, Lucius en Timmer) samen met nog wat andere incapabele salaristrekkers op straat te smijten en geschikte vervangers aantrekken.

Omdat mijn wens helaas irreëel is, ben ik per direct voor elke tegenstander van Feyenoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')