Ik geloof het ook, maar ik vind het toch maar vals sentiment.quote:
hehequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:34 schreef Catullus het volgende:
Supporters uiten hun ongenoegen over het vertrek van Verbeek
Mooie tekst tegen Lucius: "kun je kijken met je paardenmuil"
als dat waar is moeten ze de spelers die hier verantwoordelijk voor zijn gewoon ontslaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Allejezus zeg als je dat op je werkvloer doet wordt je op staande voet ontslagen. Niet dat ze er wakker van zullen liggen, maar die kliek eruit of ik eruit. Ga ik wel bij de volgende club van Verbeek op de tribune zitten.![]()
![]()
Doet Mulder het goed bij Excelsior dan? Als dat zo is, de eredivisie is natuurlijk wel even iets anders, maar goed. Alles beter dan Timmer (alleen al om de persoon).quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:22 schreef TC03 het volgende:
Over de keepers, achten jullie het nog nodig om Krul te halen, als Mulder het zo goed doet bij Excelsior?
idd daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
De marktwaarde van de spelers zal er door dit soort Nazi-acties er ook niet op voorruit gaan.
Wie wil er nou zulke landverraders in z'n groep?
Ik kan me goed voorstellen dat voetballers van andere clubs zeggen "Over m'n lijk dat ik met een ex-feyenoorder samen ga voetballen"
Nou ja ze willen vuurwerk misschien gaan verbieden, je moet het toch ergens vandaan halenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:50 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
idd daar zat ik ook al aan te denken
wie wil er nou lucius of hofland nog
anders laat je je kind gewoon thuis, ook al is het papa-dagquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:34 schreef Catullus het volgende:
Joh, houd lekker je muil.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:12 schreef ASroma het volgende:
[..]
anders laat je je kind gewoon thuis, ook al is het papa-dagte triest.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Allejezus zeg als je dat op je werkvloer doet wordt je op staande voet ontslagen. Niet dat ze er wakker van zullen liggen, maar die kliek eruit of ik eruit. Ga ik wel bij de volgende club van Verbeek op de tribune zitten.![]()
![]()
Oftewel "het is naar dat wij de trainer een mes in de rug steken, maar dat de trainer daar wat van zegt - ja DAT is een schande! Het is niet onze schuld dat we de trainer zo naaien!"quote:,Dat laatste vind ik ook verschrikkelijk,’’ liet Van Bronckhorst openhartig weten. ,,Maar dat schijnt erbij te horen in de huidige voetballerij. Er valt weinig tot niets tegen te doen. De spelersgroep is echter zeker niet de hoofdschuldige in de kwestie rond Verbeek. Iedereen bij Feyenoord heeft schuld. Maar wij krijgen als spelers nu de zwartepiet toegeschoven, vooral ook door de uitlatingen die Verbeek woensdagavond na zijn ontslag heeft gedaan. Dat vinden wij zeer betreurenswaardig.’’ Verbeek zei woensdagavond in de perskamer van
Wat denk je zelf, Rotterdammers zijn verbaal nogal direct als iets ze niet bevalt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:17 schreef fuckbuddy het volgende:
Ben benieuwd wat de supporters hiervan vinden en of ze er wat van durfen zeggen.
Inderdaad, mijn respect voor hem is ook enorm afgenomen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
2 dagen op werk bezoek en dan kom je thuis![]()
Wat een laffe spelers, met name die van bronckhorst
Hoe hard kan je een trainer laten vallen, valt mee dat bosz ook weg is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:27 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn respect voor hem is ook enorm afgenomen.
Ik moest lachen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:34 schreef Catullus het volgende:
-knip-quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
voor jou wel happel! Heil Happel!
Dat vind ik dan weer een beetje te kort door de bocht, dat hele "unaniem" verhaal zal er wel op neergekomen zijn dat enkele verwende oude profs het er doorheen gedrukt hebben en Gio weer als loopjongen het nieuws kon vertellen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Echt geen 1 maar dan ook geen 1 speler bij Feyenoord momenteel vind ik normaal, het zijn allemaal klootzakken
Mijn dochters corrigeren me al als ik weer eens scheld tijdens het voetbal kijkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk, randdebiel.
Beetje simpel scoren door af te geven op iemand die zijn zoon op zijn arm meeneemt naar een training, waar hij wat scheldwoorden hoort. Boehoe, bescherm die kleine van de grote boze mensenwereld...
Dat vraag ik me af: in welke mate laat Gio zich als loopjongen gebruiken. Hij is de aanvoerder en moet zodoende het woord doen - maar als hij als aanvoerder er zwaar tegen was, dan zou je toch mogen verwachten dat hij wat meer tegenwicht zou geven. Net zoals het zwak is wat Gio nu zegt, zou het minstens zo zwak zijn als hij dit allemaal zegt doordat hij zich onderdruk gezet voelt. Dan zou hij zijn aanvoerdersband moeten inleveren en tegen die gasten zeggen: als jullie dat vinden laat een van jullie dat maar zeggen - ik ben gekke henkie niet. Ik denk dus dat het " Gio is maar een loopjongen verhaal" geen hout snijdt en hem zeker zijn uitspaken aan te rekenen zijn..quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje te kort door de bocht, dat hele "unaniem" verhaal zal er wel op neergekomen zijn dat enkele verwende oude profs het er doorheen gedrukt hebben en Gio weer als loopjongen het nieuws kon vertellen.
Wat er nou echt waar is achter dat "unaniem" verhaal zal ook wel eens bekend worden ...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:42 schreef Lastpost het volgende:
Echt, wat een walgelijke gasten zitten er in deze selectie, maar ik geloof niet dat onze jonge backs, een Wijnaldum, Fer, Biseswar, Bruins of een van de vele A-junioren het niet zag zitten in de aanpak, want die gasten zijn wel erger/zwaarder gewend in de jeugd.
De jeugd krijgt bij mij dan ook het voordeel van de twijfel en dat een Slory op bezoek komt bij Verbeek vind ik dan wel weer mooi, unaniem ... my ass.
volgens mij moet jij ook een keer naar een training toe om je frustraties te botvierenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:31 schreef Happel het volgende:
[..]
-knip-
Beetje simpel scoren door af te geven op iemand die zijn zoon op zijn arm meeneemt naar een training, waar hij wat scheldwoorden hoort. Boehoe, bescherm die kleine van de grote boze mensenwereld...
bron?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:42 schreef Lastpost het volgende:
De jeugd krijgt bij mij dan ook het voordeel van de twijfel en dat een Slory op bezoek komt bij Verbeek vind ik dan wel weer mooi, unaniem ... my ass.
Dat daacht ik nou ook. Volgens mij heeft hij het toch ook een keer gezegd, dat de trainer hem een kans heeft gegeven en daarvoor dankbaar was.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:00 schreef Sloggi het volgende:
Slory op bezoek bij Verbeek?
Je kan er inderdaad nu wel op rekenen dat Biseswar nooit meer bijtekent. Verbeek was juist de reden om te blijven voor hem.
Bekenden van 'm in m'n vriendenkring.quote:
Zou inderdaad goed voor me zijn...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:54 schreef ASroma het volgende:
[..]
volgens mij moet jij ook een keer naar een training toe om je frustraties te botvieren![]()
relax kameraad
wij worden kampioenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik wil graag weer top spelers als Henkie Fraser, John de Wolf, Ruud Heus Henk Vos en Ton Lokhoff terug! Waar zijn die tijden gebleven!! Als Beenhakker komt, heb je wel kans dat er wat schwung komttin dit elftal. Potentieel is er genoeg ,zeker gezien het feit dat er geen enkele Nederlands club echt goed is momenteel. 3e plaats is nog haalbaar.
gewoon niet meer gaan kijken naar de spelers.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:30 schreef Staanplaats het volgende:
Vind de actie van de spelersgroep alleen maar walgelijker..:r
Van te voren de pers inlichten, hoe halen ze het in hun hoofd. Ongelooflijk wat een huichelaars er bij ons rondlopen. Ongeacht wat er zich allemaal heeft voorgedaan de afgelopen maanden, op deze manier ga je niet met mensen om. Dat je vervolgens nog zo'n verklaring durft af te geven is helemaal van de gekke..
En alsof de uitlatingen van Verbeek gisterenavond voor iedereen de druppel was. Het was smiddags al bekend dat onze selectie in en in rot was. Ze moeten godverredomme gewoon es gaan voetballen ipv achterkamertjespolitiek houden.
Precies, de drie grootste kwallen in de selectie. Ik snap ook niet dat v. Bronckhorst als AANVOERDER dan niet ingrijpt. Ook al ben je niet meer vóór die trainer, zo ga je niet met mensen om. Hij had die speler zn telefoon uit zn klauwen moeten pakken en eens laten zien dat hij een aanvoerder is...quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:36 schreef Fortitudo het volgende:
ik denk lucius, hofland of timmer met zn grafbek
Mee eens. Tenminste: áls hij ervan op de hoogte was.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Precies, de drie grootste kwallen in de selectie. Ik snap ook niet dat v. Bronckhorst als AANVOERDER dan niet ingrijpt. Ook al ben je niet meer vóór die trainer, zo ga je niet met mensen om. Hij had die speler zn telefoon uit zn klauwen moeten pakken en eens laten zien dat hij een aanvoerder is...
De moderne variant van de dolkstoot.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In de rug geschoten met paintball
Inderdaad. Ik heb geen respect meer voor Lucius en Van Bronckhorst.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |