Omdat dat wel zo netjes is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat zeker, maar waarom zegt hij niet gewoon wat er voorgevallen is?
quote:Feyenoord met moed der wanhoop verder
ROTTERDAM - Met de moed der wanhoop trachtte Feyenoord donderdag over te gaan tot de orde van de dag. Dat viel voor niemand mee in De Kuip.
afbeelding vergroten Leon Vlemmings: ,,Geen grote veranderingen."
Een dag na het spectaculaire vertrek van hoofdtrainer Gertjan Verbeek, technisch directeur Peter Bosz en assistent-coach Wim Jansen was de Rotterdamse volksclub nog in shock.
Algemeen directeur Eric Gudde, die nu zelf zwaar onder vuur ligt, sprak van een leeg gevoel. Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst omschreef de stemming in de spelersgroep als zwaar aangeslagen. Interim-coach Leon Vlemmings, die nauw met Verbeek samenwerkte, gaf bij zijn presentatie in de perskamer blijk van dubbele emoties. En het legioen? De fanatieke fans scholden hun favorieten verrot bij het betreden en het verlaten van het trainingsveld.
Voor de harde kern, die Verbeek woensdagavond bij zijn gedwongen afscheid al langdurig toejuichte en een ovationeel applaus bezorgde, zijn met name de spelers verantwoordelijk voor de huidige crisis en chaos in De Kuip. Zij zouden Verbeek bewust hebben tegengewerkt, ook door gevoelige informatie over de karaktertrainer te lekken naar de pers.
,,Dat laatste vind ik ook verschrikkelijk,’’ liet Van Bronckhorst openhartig weten. ,,Maar dat schijnt erbij te horen in de huidige voetballerij. Er valt weinig tot niets tegen te doen. De spelersgroep is echter zeker niet de hoofdschuldige in de kwestie rond Verbeek. Iedereen bij Feyenoord heeft schuld. Maar wij krijgen als spelers nu de zwartepiet toegeschoven, vooral ook door de uitlatingen die Verbeek woensdagavond na zijn ontslag heeft gedaan. Dat vinden wij zeer betreurenswaardig.’’ Verbeek zei woensdagavond in de perskamer van
De Kuip onder meer dat de wil bij de spelers ontbrak om er samen nog iets van te maken bij Feyenoord. Ook miste hij bij zijn selectie een open en eerlijke houding ten opzichte van hem. ,,Dat was niet leuk om te horen, nee,’’ bekende Van Bronckhorst. ,,Dat verhoogt de druk op de spelers nog eens extra. En die druk is al zo hoog. Het roept ook kwade bedoelingen bij de supporters op. Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen.’’
Interim-coach Vlemmings durfde zo’n beetje als enige Feyenoorder donderdag voorzichtig naar de toekomst te kijken. Hij moest ook wel. Vrijdag al wacht SC Heerenveen in het Abe Lenstra Stadion en dinsdag komt de Friese ploeg naar De Kuip voor de KNVB-beker.
De 38-jarige Brabander liet weten dat hij niet van plan is grote veranderingen aan te brengen in de technische aanpak. ,,Dat zou ook heel raar zijn. Ik ben ten slotte een volwaardig lid geweest van de trainersstaf van Gertjan Verbeek. Het is logisch dat je dan bijvoorbeeld de opstelling niet gelijk omver gooit. Ik zie wel hoe lang deze situatie voortduurt. Ik heb er in elk geval veel vertrouwen in. De spelers en de directie ook. Verbeek staat eveneens achter me. Ik steek nu mijn nek uit in een moeilijke situatie. Maar morgen kan alles bij Feyenoord alweer anders zijn.’’
Wie brengt Timmer even?quote:FC Dordrecht wil nieuwe keeper
FC Dordrecht wil zich in de winterstop versterken met een nieuwe keeper
Dat is nodig omdat Govert Boyen is teruggekeerd naar België. Sjoerd Rensen en Nick van der Ploeg zijn nu de enige keepers waar trainer Gert Kruys over kan beschikken. FC Dordrecht speelt vrijdag de thuiswedstrijd tegen Top Oss. Brian Pinas en Resham Sardar kunnen door blessures niet in actie komen. Tijdens de laatste training viel ook Didi Longuet uit met een blessure. Zijn inzetbaarheid is twijfelachtig.
Dan vertelt Verbeek toch niets dan de waarheid als hij zegt dat de wil bij de spelers ontbrak om er samen nog iets van te maken? Hoe kan Gio dan verbaasd en verbolgen zijn over die opmerking?quote:"Na de ochtendtraining op woensdag kwam Verbeek naar mij toe", vertelde hij. "Hij vroeg of ik in de selectie de mening over hem wilde gaan vragen. Verbeek wilde weten of er bij de spelers nog vertrouwen in hem bestond. De uitslag was unaniem. Niemand wilde nog verder met Verbeek. Dat heb ik daarna tegen hem gezegd."
Het gaat allang niet meer om de trainer , hoor !quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:18 schreef M.Melandri het volgende:
Wat een gedoe om een middelmatige trainer zeg.
Dat dus...quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan vertelt Verbeek toch niets dan de waarheid als hij zegt dat de wil bij de spelers ontbrak om er samen nog iets van te maken? Hoe kan Gio dan verbaasd en verbolgen zijn over die opmerking?
Ik denk dat deze "verbazing" aardig aangeeft waarom de spelers de hoofdschuldigen zijn ... - een compleet gebrek aan zelfreflectie en gebrek zicht op hun eigen rol blijkbaar
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In de rug geschoten met paintball
Open sollicitatie als je het aan mij vraagt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:45 schreef buddyb het volgende:
De Wolf biedt zichzelf aan als assistent...
Ja, inderdaad. En ook een klein beetje zelfreflectie over de prestaties en al het randgedoe er om heen is té veel gevraagd voor de meeste.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:39 schreef Fortitudo het volgende:
wat een teringlijers die spelers. verbeek nog een trap na geven ook.
Mwha. Ruud Brood misschien?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tony Adams samen met Mario en John
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tony Adams samen met Mario en John
En daarom weet ik wel zeker datquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat dus...
Buiten dat het dus duidelijk is dat Feijenoord zich laat leiden door een muitende spelersselectie. Echt van de zotte. Blijkt Verbeek echt buiten zijn boekje gegaan te zijn (wat ik me echt niet kan voorstellen), dan dienen de spelers daar gewoon een boekje over open te doen. Het kost ze immmers ook weinig moeite om bepaalde zaken naar de pers te lekken.
Daar zat wel twee seizoenen tussen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En daarom weet ik wel zeker datVerbeek
weinig te verwijten valt. Dan hadden Timmer, Lucius en Hofland hoogstpersoonlijk een persconferentie vanuit de Skihut belegd om dat met liefde de wereld in te helpen.
Wat een aanfluiting zeg: drie jaar bouwen en dan zodra de heren "profs" gaan janken en expres hun best niet doen alles weer overboord zetten. Been is gek als hij eraan begint, als ik hem was dan zou ik lekker bij NEC blijven en lol in zijn werk houden.
Ik hou me er maar aan vast dat de vorige keer dat we in de degradatiezone zaten, het jaar erop een kampioenschap volgde. Waardeloos dit
quote:Telesport meldt op hun website dat oud-tennisser Mark Koevermans hoog op het verlanglijstje van Feyenoord staat om Chris Woerts op te volgens als commercieel directeur. Momenteel is Koevermans werkzaam bij het kledingmerk O'Neill.
Allejezus zeg als je dat op je werkvloer doet wordt je op staande voet ontslagen. Niet dat ze er wakker van zullen liggen, maar die kliek eruit of ik eruit. Ga ik wel bij de volgende club van Verbeek op de tribune zitten.quote:Feyenoord spelers logen over ontslag
De Feyenoord selectie heeft zelf met journalisten van het AD gebeld, om te vertellen dat Verbeek ontslagen was. Toen dit gebeurde was Verbeek nog lang niet ontslagen. Toen de krant het nieuws op internet zette, verspreide het bericht zich zo snel dat het bestuur met de rug tegen de muur kwam.
Dit heeft Giovanni van Bronckhorst toegegeven. De aanvoerder was aanwezig op de persconferentie en sprak daarna met RTV Rijnmond. Tegenover die zender vertelde hij dat het verhaal klopt. De spelers brachten dus de leugen naar buiten dat Verbeek ontslagen was. Ze hoopten hiermee dat het bestuur het bericht zou volgen. Van Bronckhorst liet weten het gebeuren te betreuren. Vanmiddag zal het gesprek te zien zijn op RTV Rijnmond en te horen op Radio Rijnmond. Daar spreekt 'Gio' openhartig over de crisis bij Feyenoord.
Serieus? Ik herinner me iets anders (in mijn hoofd gaat het zo: mijn vader vloekte de tv stijf en een seizoen later stonden we samen op de Coolsingel en iets met paplepels en ingieten enzo)quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar zat wel twee seizoenen tussen.
Kan ie samen met Henkie en Tim naar de skihutquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef pfaf het volgende:
Tony Adams moet het worden volgens De Wolf..
Dat is op professioneel gebied nogal een stapje terug. Maar dat is niks vreemds.quote:
Juist niet. Wat een ego. Kruip dan maar naar de Kuip eikel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef tong80 het volgende:
Ben geen fan van Wolf./
Maar wel goeie teksten nu
Ik geloof dat ie het meendequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Juist niet. Wat een ego. Kruip dan maar naar de Kuip eikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |