abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65081626
haha feyenoord
gr gr
pi_65081643
Kampioenuh
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:10:09 #4
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65081654
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat zeker, maar waarom zegt hij niet gewoon wat er voorgevallen is?
Omdat dat wel zo netjes is.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65081702
De manier waarop mag de spelersgroep kwalijk worden genomen, wat er voor de rest ook gebeurd is.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:11:20 #6
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65081711
quote:
Feyenoord met moed der wanhoop verder
ROTTERDAM - Met de moed der wanhoop trachtte Feyenoord donderdag over te gaan tot de orde van de dag. Dat viel voor niemand mee in De Kuip.
afbeelding vergroten Leon Vlemmings: ,,Geen grote veranderingen."
Een dag na het spectaculaire vertrek van hoofdtrainer Gertjan Verbeek, technisch directeur Peter Bosz en assistent-coach Wim Jansen was de Rotterdamse volksclub nog in shock.

Algemeen directeur Eric Gudde, die nu zelf zwaar onder vuur ligt, sprak van een leeg gevoel. Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst omschreef de stemming in de spelersgroep als zwaar aangeslagen. Interim-coach Leon Vlemmings, die nauw met Verbeek samenwerkte, gaf bij zijn presentatie in de perskamer blijk van dubbele emoties. En het legioen? De fanatieke fans scholden hun favorieten verrot bij het betreden en het verlaten van het trainingsveld.

Voor de harde kern, die Verbeek woensdagavond bij zijn gedwongen afscheid al langdurig toejuichte en een ovationeel applaus bezorgde, zijn met name de spelers verantwoordelijk voor de huidige crisis en chaos in De Kuip. Zij zouden Verbeek bewust hebben tegengewerkt, ook door gevoelige informatie over de karaktertrainer te lekken naar de pers.

,,Dat laatste vind ik ook verschrikkelijk,’’ liet Van Bronckhorst openhartig weten. ,,Maar dat schijnt erbij te horen in de huidige voetballerij. Er valt weinig tot niets tegen te doen. De spelersgroep is echter zeker niet de hoofdschuldige in de kwestie rond Verbeek. Iedereen bij Feyenoord heeft schuld. Maar wij krijgen als spelers nu de zwartepiet toegeschoven, vooral ook door de uitlatingen die Verbeek woensdagavond na zijn ontslag heeft gedaan. Dat vinden wij zeer betreurenswaardig.’’ Verbeek zei woensdagavond in de perskamer van

De Kuip onder meer dat de wil bij de spelers ontbrak om er samen nog iets van te maken bij Feyenoord. Ook miste hij bij zijn selectie een open en eerlijke houding ten opzichte van hem. ,,Dat was niet leuk om te horen, nee,’’ bekende Van Bronckhorst. ,,Dat verhoogt de druk op de spelers nog eens extra. En die druk is al zo hoog. Het roept ook kwade bedoelingen bij de supporters op. Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen.’’

Interim-coach Vlemmings durfde zo’n beetje als enige Feyenoorder donderdag voorzichtig naar de toekomst te kijken. Hij moest ook wel. Vrijdag al wacht SC Heerenveen in het Abe Lenstra Stadion en dinsdag komt de Friese ploeg naar De Kuip voor de KNVB-beker.
De 38-jarige Brabander liet weten dat hij niet van plan is grote veranderingen aan te brengen in de technische aanpak. ,,Dat zou ook heel raar zijn. Ik ben ten slotte een volwaardig lid geweest van de trainersstaf van Gertjan Verbeek. Het is logisch dat je dan bijvoorbeeld de opstelling niet gelijk omver gooit. Ik zie wel hoe lang deze situatie voortduurt. Ik heb er in elk geval veel vertrouwen in. De spelers en de directie ook. Verbeek staat eveneens achter me. Ik steek nu mijn nek uit in een moeilijke situatie. Maar morgen kan alles bij Feyenoord alweer anders zijn.’’
pi_65081797
Vooral na de uitlatingen van Verbeek gisteren? Hahaha, hij heeft zeker onder een steen geleefd de laatste maanden...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 19:17:35 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_65081951
Ik probeer al minutenlang een leuke eerste post te verzinnen voor dit topic

Lukt me niet

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65081990
Wat een gedoe om een middelmatige trainer zeg.
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:18:24 #10
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65081991
De nieuwe opstelling:
-------------Darley
Greene - Bahia - Vlaar - Gio
-----Landzaat--El Ahmadi
Guzman - Wijnaldum - Bruins
----- Biseswar/Tomasson?

Nieuwe spits + vc kopen en je hebt gewoon een leuk team.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_65081995
quote:
FC Dordrecht wil nieuwe keeper

FC Dordrecht wil zich in de winterstop versterken met een nieuwe keeper

Dat is nodig omdat Govert Boyen is teruggekeerd naar België. Sjoerd Rensen en Nick van der Ploeg zijn nu de enige keepers waar trainer Gert Kruys over kan beschikken. FC Dordrecht speelt vrijdag de thuiswedstrijd tegen Top Oss. Brian Pinas en Resham Sardar kunnen door blessures niet in actie komen. Tijdens de laatste training viel ook Didi Longuet uit met een blessure. Zijn inzetbaarheid is twijfelachtig.
Wie brengt Timmer even?
Elite
Tegen TTIP
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 januari 2009 @ 19:18:43 #12
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65082009
quote:
"Na de ochtendtraining op woensdag kwam Verbeek naar mij toe", vertelde hij. "Hij vroeg of ik in de selectie de mening over hem wilde gaan vragen. Verbeek wilde weten of er bij de spelers nog vertrouwen in hem bestond. De uitslag was unaniem. Niemand wilde nog verder met Verbeek. Dat heb ik daarna tegen hem gezegd."
Dan vertelt Verbeek toch niets dan de waarheid als hij zegt dat de wil bij de spelers ontbrak om er samen nog iets van te maken? Hoe kan Gio dan verbaasd en verbolgen zijn over die opmerking?

Ik denk dat deze "verbazing" aardig aangeeft waarom de spelers de hoofdschuldigen zijn ... - een compleet gebrek aan zelfreflectie en gebrek zicht op hun eigen rol blijkbaar
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_65082082
Vind het gewoon te triest dat ze nu Verbeek nog eens een trap nageven..
had van v Bronckhorst wel meer verwacht.

vertrouwen in de gehele spelersgroep is echt helemaal weg ,
wat een engerds.
eerst de trainer wegnaaien en dan gaan janken dat ie het beestje bij de naam noemt !
als ze geen vertrouwen in de trainer meer hebben dan willen ze toch niet met hem verder ?
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65082124
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:18 schreef M.Melandri het volgende:
Wat een gedoe om een middelmatige trainer zeg.
Het gaat allang niet meer om de trainer , hoor !
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:22:25 #15
53267 TC03
pi_65082153
Over de keepers, achten jullie het nog nodig om Krul te halen, als Mulder het zo goed doet bij Excelsior?
pi_65082231
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:18 schreef Doc het volgende:

[..]

Dan vertelt Verbeek toch niets dan de waarheid als hij zegt dat de wil bij de spelers ontbrak om er samen nog iets van te maken? Hoe kan Gio dan verbaasd en verbolgen zijn over die opmerking?

Ik denk dat deze "verbazing" aardig aangeeft waarom de spelers de hoofdschuldigen zijn ... - een compleet gebrek aan zelfreflectie en gebrek zicht op hun eigen rol blijkbaar
Dat dus...

Buiten dat het dus duidelijk is dat Feijenoord zich laat leiden door een muitende spelersselectie. Echt van de zotte. Blijkt Verbeek echt buiten zijn boekje gegaan te zijn (wat ik me echt niet kan voorstellen), dan dienen de spelers daar gewoon een boekje over open te doen. Het kost ze immmers ook weinig moeite om bepaalde zaken naar de pers te lekken.
Elite
Tegen TTIP
pi_65082358
Feijenoord
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:33:05 #18
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65082585
Nog wat gemist??
  Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 19:37:44 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_65082788
Nu in DWDD

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:39:39 #20
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65082854
wat een teringlijers die spelers. verbeek nog een trap na geven ook.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_65082923
Elite
Tegen TTIP
pi_65082968
Wolf
pi_65083028
In de rug geschoten met paintball
pi_65083032
Het zal nog wel eens naar buiten komen wat er exact is gebeurd. Ben er toch wel benieuwd naar.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:44:30 #25
53267 TC03
pi_65083046
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In de rug geschoten met paintball
pi_65083065
Mario samen met Wolf
Als de tegenstander niet bang wordt van onze spelers dan worden ze het wel van onze staf
  Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 19:44:51 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_65083067
Ben geen fan van Wolf./

Maar wel goeie teksten nu

pi_65083082
De Wolf biedt zichzelf aan als assistent...
pi_65083084
Wolfie de verlosser.
pi_65083099
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:45 schreef buddyb het volgende:
De Wolf biedt zichzelf aan als assistent...
Open sollicitatie als je het aan mij vraagt.

"als ik maar kan helpen"
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:47:02 #31
53267 TC03
pi_65083138
John de Wolf met z'n "x-aantal".
pi_65083146
Feyenoord
Sterker door Strijd!
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65083162
Tony Adams samen met Mario en John
pi_65083166
Adams als hoofdcoach
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:47:38 #35
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65083170
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:39 schreef Fortitudo het volgende:
wat een teringlijers die spelers. verbeek nog een trap na geven ook.
Ja, inderdaad. En ook een klein beetje zelfreflectie over de prestaties en al het randgedoe er om heen is té veel gevraagd voor de meeste.

Wat ik helemaal achterlijk vind is dat er dus blijkbaar één bepaalde spelerskliek binnen Feyenoord is die ALLES denkt te kunnen doen en laten wat ze willen. Hoe weinig cellen moet je in hoofd hebben om bijvoorbeeld onwaarheden te lekken naar de pers.
pi_65083202
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mwha. Ruud Brood misschien?
pi_65083216
misschien krijgen we dan eindelijk weer spijkerharde verdedigers !!!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 19:48:50 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_65083219
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

pi_65083223
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat dus...

Buiten dat het dus duidelijk is dat Feijenoord zich laat leiden door een muitende spelersselectie. Echt van de zotte. Blijkt Verbeek echt buiten zijn boekje gegaan te zijn (wat ik me echt niet kan voorstellen), dan dienen de spelers daar gewoon een boekje over open te doen. Het kost ze immmers ook weinig moeite om bepaalde zaken naar de pers te lekken.
En daarom weet ik wel zeker dat Verbeek weinig te verwijten valt. Dan hadden Timmer, Lucius en Hofland hoogstpersoonlijk een persconferentie vanuit de Skihut belegd om dat met liefde de wereld in te helpen.
Wat een aanfluiting zeg: drie jaar bouwen en dan zodra de heren "profs" gaan janken en expres hun best niet doen alles weer overboord zetten. Been is gek als hij eraan begint, als ik hem was dan zou ik lekker bij NEC blijven en lol in zijn werk houden.
Ik hou me er maar aan vast dat de vorige keer dat we in de degradatiezone zaten, het jaar erop een kampioenschap volgde. Waardeloos dit
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:50:35 #41
53267 TC03
pi_65083271
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

En daarom weet ik wel zeker dat Verbeek weinig te verwijten valt. Dan hadden Timmer, Lucius en Hofland hoogstpersoonlijk een persconferentie vanuit de Skihut belegd om dat met liefde de wereld in te helpen.
Wat een aanfluiting zeg: drie jaar bouwen en dan zodra de heren "profs" gaan janken en expres hun best niet doen alles weer overboord zetten. Been is gek als hij eraan begint, als ik hem was dan zou ik lekker bij NEC blijven en lol in zijn werk houden.
Ik hou me er maar aan vast dat de vorige keer dat we in de degradatiezone zaten, het jaar erop een kampioenschap volgde. Waardeloos dit
Daar zat wel twee seizoenen tussen.
pi_65083340
Wel mooi al die open sollicitaties
pi_65083346
quote:
Telesport meldt op hun website dat oud-tennisser Mark Koevermans hoog op het verlanglijstje van Feyenoord staat om Chris Woerts op te volgens als commercieel directeur. Momenteel is Koevermans werkzaam bij het kledingmerk O'Neill.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65083410
quote:
Feyenoord spelers logen over ontslag

De Feyenoord selectie heeft zelf met journalisten van het AD gebeld, om te vertellen dat Verbeek ontslagen was. Toen dit gebeurde was Verbeek nog lang niet ontslagen. Toen de krant het nieuws op internet zette, verspreide het bericht zich zo snel dat het bestuur met de rug tegen de muur kwam.

Dit heeft Giovanni van Bronckhorst toegegeven. De aanvoerder was aanwezig op de persconferentie en sprak daarna met RTV Rijnmond. Tegenover die zender vertelde hij dat het verhaal klopt. De spelers brachten dus de leugen naar buiten dat Verbeek ontslagen was. Ze hoopten hiermee dat het bestuur het bericht zou volgen. Van Bronckhorst liet weten het gebeuren te betreuren. Vanmiddag zal het gesprek te zien zijn op RTV Rijnmond en te horen op Radio Rijnmond. Daar spreekt 'Gio' openhartig over de crisis bij Feyenoord.
Allejezus zeg als je dat op je werkvloer doet wordt je op staande voet ontslagen. Niet dat ze er wakker van zullen liggen, maar die kliek eruit of ik eruit. Ga ik wel bij de volgende club van Verbeek op de tribune zitten.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_65083454
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

Daar zat wel twee seizoenen tussen.
Serieus? Ik herinner me iets anders (in mijn hoofd gaat het zo: mijn vader vloekte de tv stijf en een seizoen later stonden we samen op de Coolsingel en iets met paplepels en ingieten enzo)
pi_65083674
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef pfaf het volgende:
Tony Adams moet het worden volgens De Wolf..
Kan ie samen met Henkie en Tim naar de skihut
pi_65083993
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Dat is op professioneel gebied nogal een stapje terug. Maar dat is niks vreemds.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_65084177
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef tong80 het volgende:
Ben geen fan van Wolf./

Maar wel goeie teksten nu

Juist niet. Wat een ego. Kruip dan maar naar de Kuip eikel.
  Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 20:18:59 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_65084354
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Juist niet. Wat een ego. Kruip dan maar naar de Kuip eikel.
Ik geloof dat ie het meende

Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 20:19:55 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_65084392
Mijn god ben ik John de Wolf aan het verdedigen.

SCH je haalt het slechtste in me naar boven

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')