Geloof ook nooit dat het unaniem was, of ze hebben de stemming gedaan toen heel de selectie bijelkaar zat, en het eerst aan de ouderen gevraagd waarna iedereen tegen stemde.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:19 schreef RedGuy het volgende:
Ik denk dat Bisewar dus niet tegen Verbeek was.
Geen Been vandaag..........quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:02 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond verzorgt Mario Been toch de analyse bij eredivisie live? Dat doet ie toch altijd op vrijdag avond?
Kan leuk worden omdat het natuurlijk maar over 1 ding gaat.
NSBers welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:21 schreef sjimz het volgende:
Mooi fluitconcert bij de opkomst.
D-K, Feyenoordsupporters fluiten toch niemand uit?
Feyenoord supporters zijn dus niets anders dan andere supporters.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Blijkbaar zitten er wat joden op de tribune![]()
Het anders onverslaanbare Feyenoord...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Heerlijk, het ontslag van Verbeek heeft meteen effect. Voor Heerenveen.²
Ga je eens bezighouden met andere ploegen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
El Ahamdi in der verkoop dan maar?
quote:De kans dat Diego Biseswar zijn contract bij Feyenoord verlengt is er sinds het ontslag van Gertjan Verbeek niet groter op geworden. De aanvaller was al afgeschreven bij de Rotterdamse club, maar onder Verbeek kreeg Biseswar afgelopen zomer alsnog een eerlijke kans. Prompt groeide de aanvaller uit tot de revelatie van het seizoen.
,,Onder Verbeek wist Diego waar hij aan toe was, hij was een vaste waarde’’ zegt zijn zaakwaarnemer Jeroen Hoogewerf. ,,Straks met een nieuwe trainer is dat nog maar afwachten. Voor Diego speelt dat een rol in zijn afwegingen, dat lijkt me logisch. Hij heeft voor zichzelf een lijstje gemaakt met alle plussen en minnen. Dat hij van Verbeek wél het volle vertrouwen kreeg, was een plus in het voordeel van Feyenoord. Die valt nu weg.’’
Het contract van Biseswar loopt komende zomer af, waardoor hij dan transfervrij kan vertrekken. Gezien zijn status is ook een tussentijds vertrek niet uitgesloten. ,,Als er een droomclub langskomt, is dat zeker een optie,’’ aldus Hoogewerf. ,,Maar op dit moment is hij er nog niet uit. Hij heeft keus te over, er zijn genoeg geïnteresseerde clubs, maar dat maakt zijn beslissing niet makkelijker. Hij zal zijn gevoel volgen.’’
En wie garandeert Biseswar dan dat hij bij die andere clubs wel een basisplaats krijgt?quote:
Iedereen die te maken had met die pool is, volgens mij al weg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:45 schreef sjimz het volgende:
Transfervrij de deur uit.
Goed rendement voor de talentenpool.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaan er nog mensen naar het Maasgebouw de spelers opwachten?
gio speelt helemaal kutquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Alle oudjes weg (behalve Gio, dat is en blijft stiekem wel mijn held) lijkt me toch wel een goed plan
Geef het goede voorbeeld D-K.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jezus man.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die vraag ik dan nu ook vriendelijk om te moven als je hier enkel bent om te trollen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef pfaf het volgende:
Leuk, al die (Ajax)users die ik nog nooit eerder heb gezien die in dit topic komen buurten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |