welke andere trainer stapt hier nou onbevoordeeld in ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:37 schreef Sloggi het volgende:
Wat een gelul. Er zitten een paar rotteappels in de spelers groep. Waarschijnlijk heb je daar met een andere trainer niet eens meer last van...
Samenvatting bij het sportjournaal om half 11quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:22 schreef ub40_bboy het volgende:
Komt Heerenveen - Feyenoord op tv vanavond?
Ik ook.Echt spijt dat ik geen kaart heb gehaaldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lucius centraal achterin vanavond?.
Vraag me af hoe de sfeer in het uitvak gaat zijn tijdens de wedstrijd.
Hoezo hij wil terug naar Feyenoordquote:Fräser stopt aan het einde van het seizoen bij ADO
Henk Fräser (42) neemt na dit seizoen afscheid van ADO Den Haag.
De oefenmeester is dan twee jaar actief geweest bij de Haagse voetbalclub. [/b]"Ik hoop op een nieuwe uitdaging,"[/b] zegt de ex-prof van onder meer Feyenoord.
Fräser begon vorig jaar bij ADO na een dienstverband van acht jaar als jeugdtrainer van Feyenoord. In Den Haag werd hij assistent van trainer Wiljan Vloet. Met de hoofdmacht promoveerde hij naar de eredivisie. Dit seizoen veranderde de rol van Fräser die zich door de komst van Bob Kootwijk meer op Jong ADO moest toeleggen.
Met de Haagse beloften staat Fräser momenteel bovenaan in de reserve eerste divisie. "We gaan voor het kampioenschap," stelt Fräser die na acht jaar Feyenoord blij is dat hij de stap heeft genomen om bij een andere club te werken. "Ik heb veel geleerd en heb ADO Den Haag leren kennen als een fantastische club."
Ieder normaal mens zou zo'n situatie uit de weg gaan. Maar ik denk niet dat Verbeek iemand is die confrontaties uit de weg gaat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ben benieuwd of Verbeek vanvond op de tribune zit
Ik vermoed van wel!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ben benieuwd of Verbeek vanvond op de tribune zit
Goed juist. Dat hele uitvak zou vanavond gewoon leeg moeten blijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik ook.Echt spijt dat ik geen kaart heb gehaald
Van Well, Jacobs (zat er al onder VdH) en Gudde. Verder mag Kerkum ook wel wat anders gaan doen en moet de hele organisastie van top tot teen doorgelicht worden. Tijd voor nieuwe elan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:38 schreef Suijk het volgende:
Behalve de spelers, welke rotte appels zijn er nu eigenlijk nog over in de staf en bestuur?
wat mij betreft iedereen .. incl RvCquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:38 schreef Suijk het volgende:
Behalve de spelers, welke rotte appels zijn er nu eigenlijk nog over in de staf en bestuur?
Doe maar niet heb je helemaal niks aanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:45 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Ik dacht aan jongens als Lasse Schöne en eventueel Collins John.
Precies, tot aan Brunings en al die wijven van hem aan toe.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:42 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
wat mij betreft iedereen .. incl RvC
allemaal oppleuren![]()
Daar is ook wat voor te zeggen, maar aan de andere kant had ik daar graag gezeten om ze 90 minuten lang de kanker te schelden, dan kan ik wel effe gebruiken in deze hectische tijden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Goed juist. Dat hele uitvak zou vanavond gewoon leeg moeten blijven.
quote:Datum: 16-01-2009 Bron: Brabantsdagblad.nl
Feyenoord kende al een voetbalcrisis, een financiële crisis en sinds woensdag een trainerscrisis, maar blijkt ook al een tijdje een machtscrisis te hebben. Terwijl de directie onderzocht of het wegsturen van 'lastige', niet meewerkende spelers mogelijk was om zo trainer Gertjan Verbeek een kans van slagen te geven, liep een van de spelers naar een lid van de Raad van Commissarissen (RvC).
Daarmee was het spel op de wagen. Woensdag vertrokken trainer Gertjan Verbeek, assistent Wim Jansen en technisch directeur Peter Bosz. Het gesprek van - naar verluidt - Kevin Hofland met de commissarissen bracht de ontwikkelingen bij Feyenoord in een stroomversnelling.
Ook al ontkent algemeen directeur Eric Gudde te zijn overruled, nog op de avond van de nieuwjaarsreceptie waar hij aangaf vast te houden aan de ingezette lijn (mét Verbeek dus), werd hij door een commissaris op de schouder getikt. De problemen tussen spelers en trainer zouden onoplosbaar groot zijn, heette het. Gudde bracht nog diezelfde avond Verbeek op de hoogte. De trainer besloot de volgende dag na een vreemde training dat hij 'de vertrouwenskwestie' moest stellen in de groep. Hij verzocht aanvoerder Giovanni van Bronckhorst de stemming onder de spelers te peilen. De aanvoerder toog met de dramatische uitkomst, een unaniem 'nee' tegen Verbeek, eerst naar de directie.
Opvallend en veelzeggend voor het 'raffinement' waarmee de trainer werd weggewerkt, was dat terwijl Van Bronckhorst nog bij de directie zat, het nieuws van het ontslag van Verbeek al was uitgelekt naar de media. In werkelijkheid duurde het nog uren voor de kogel door de kerk was. Van Bronckhorst erkende gisteren besmuikt dat het 'lekken' door een van de spelers moet zijn gebeurd en toonde zich daarover zeer gegeneerd.
De technische staf zat woensdagmiddag urenlang te wachten op een verdict van de directie. Jansen gaf aan loyaal te blijven aan Verbeek bij een eventueel ontslag. Verbeek en Jansen adviseerden Vlemmings beschikbaar te blijven voor de club. "We zaten daar urenlang, dus hadden we wel even de tijd om de zaken goed door te nemen", zei Vlemmings gisteren.
Van Bronckhorst zei gisteren ook dat hij ongeveer een week voor de kerst al was gebeld door een commissaris die van hem wilde weten wat er met de groep en de trainer aan de hand was. "Ik vertelde deze commissaris hetzelfde als ik ook tegen Bosz had gezegd."
En zo ontstaat duidelijkheid over de vraag waarom binnen 24 uur Eric Gudde een ander geluid verkondigde. De Feyenoord-commissarissen, die ooit hadden gezworen zich nimmer met de dagelijkse leiding (Gudde's werk) te bemoeien en op afstand te controleren, beslisten indirect over het lot van de trainer door de spelers te volgen in hun mening.
Wat begon met een problematische verhouding tussen Hofland, Roy Makaay, Theo Lucius en de trainer, eindigde in een ingreep door de commissarissen die vonden dat het zo niet langer kon.
Het is de vraag hoe lang Eric Gudde er nog zit
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:24 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
denk dat het waarschijnlijker is dat Gert Jan terug keert dan dat Guus Hiddink bij Feyenoord aan de slag gaat
quote:Warm 'welkom' Feyenoord in Heerenveen
De spelers van Feyenoord hebben vrijdagavond bij het Abe Lenstra Stadion een warm 'welkom' gekregen van de eigen aanhang. Een groepje van tientallen fanatieke fans wachtte de Rotterdammers bij het stadion van SC Heerenveen op. Toen de deur van de spelersbus openging, werd hard de naam van ex-trainer Gertjan Verbeek gescandeerd. Daarna kregen de spelers bij de korte wandeling naar de ingang van het stadion tal van verwensingen naar het hoofd geslingerd.
De verstandhouding tussen de harde supporterskern van Feyenoord en de spelers staat sinds woensdag onder hoogspanning. Op die dag stemde de voltallige A-selectie coach Verbeek weg. In zijn kielzog stapten ook technisch directeur Peter Bosz en assistent-trainer Wim Jansen op.
Het onvermijdelijke vertrek van karaktertrainer Verbeek, die ondanks de povere twaalfde plaats grote populariteit genoot onder de Rotterdamse aanhang, leidde woensdagavond bij De Kuip al tot woedende reacties bij de verzamelde fans. Een dag later kregen de spelers er tijdens de training opnieuw verbaal van langs. ,,De druk op de spelers is nu enorm'', gaf aanvoerder Giovanni van Bronckhorst toe.
Het duel tussen SC Heerenveen en Feyenoord, de eerste eredivisiewedstrijd in 2009, begint om 20.45 uur.
?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
perriodon wil nog wat voor feyenoord doen !
Precies ja!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar is ook wat voor te zeggen, maar aan de andere kant had ik daar graag gezeten om ze 90 minuten lang de kanker te schelden, dan kan ik wel effe gebruiken in deze hectische tijden.
nou daar wordt je vrolijk vanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
perriodon wil nog wat voor feyenoord doen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |