abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65109202
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef Nightwulf het volgende:
feyenoordnet.nl

Er is absoluut geen sprake van een mogelijke overname van Feyenoord door vastgoedmakelaar David Hart. De afgelopen dagen deed het gerucht de ronde dat de gefortuneerde zakenman zijn zinnen op de Rotterdamse club had gezet.

Op internet viel onder meer te lezen dat Hart een bedrag van 150 miljoen euro over zou hebben voor Feyenoord. Daarbij zou hij ook de schulden van de Stadionclub op zich nemen. Deze geruchten worden nu echter nadrukkelijk naar het rijk der fabelen gewezen.

"Absoluut onwaar", reageert een woordvoerder van Hart tegenover VoetbalPrimeur. "Een overname van Feyenoord door de heer Hart is ondenkbaar. Hij legt zich met name toe op de autoracesport."
Lijkt me ook niet meer dan logisch ?
Wie wil hier in godsnaam geld in steken ?
verdampt nog sneller dan op een bank in IJsland
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65109674
Als je fatsoenlijke mensen aanstelt en helemaal opnieuw begint is Feyenoord er binnen 5 jaar weer bovenop. Als je aan blijft modderen dan wordt het niet veel slechter maar ook niet veel beter.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:07:54 #153
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65110755
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef Sloggi het volgende:
Als je fatsoenlijke mensen aanstelt en helemaal opnieuw begint is Feyenoord er binnen 5 jaar weer bovenop. Als je aan blijft modderen dan wordt het niet veel slechter maar ook niet veel beter.
Inderdaad. Feyenoord kan ondanks het gebrek aan liggende gelden en de schulden nog altijg hogere salarissen betalen dan de meeste eredivisieclubs, en het onderzoek van de VI toonde aan dat de meeste spelers in de eredivisie voor Feyenoord willen spelen. Kortom, met een slim aankoopbeleid, een goede scouting en goede transfers van wat spelers die nog restwaarde (oké, daar noem ik ook wel iets wat al sinds mensenheugenis verkeerd zit bij Feyenoord ) moet het dan mogelijk zijn een aardige selectie op de mat te krijgen in een paar jaar...

Maar dan moet je wel de goede mensen aanstellen, en die zijn ook weer spaarzaam.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65111742
Feyenoord Feyenoord wat gaan we doen vandaag
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:38:54 #155
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65111908
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Feyenoord Feyenoord wat gaan we doen vandaag
Alleen wie willen is de vraag..
pi_65113338
Ik denk dat de nieuwe (interim-) trainer sowieso op zijn vroegst na de wedstrijd van dinsdag bekend wordt gemaakt. Wie dat zou moeten worden, ik heb geen idee. Zoals ik al eerder zei is voor mij Beenhakker de ideale optie, maar alleen als hij in het nieuwe seizoen TD wordt. Dan kan Been in juli instappen als trainer. Maar goed, Beenhakker heeft nog een doorlopend contract dus dat wordt 'm ook niet tenzij hij zelf iets forceert.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:20:24 #157
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_65113504
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:17 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat de nieuwe (interim-) trainer sowieso op zijn vroegst na de wedstrijd van dinsdag bekend wordt gemaakt. Wie dat zou moeten worden, ik heb geen idee. Zoals ik al eerder zei is voor mij Beenhakker de ideale optie, maar alleen als hij in het nieuwe seizoen TD wordt. Dan kan Been in juli instappen als trainer. Maar goed, Beenhakker heeft nog een doorlopend contract dus dat wordt 'm ook niet tenzij hij zelf iets forceert.
volgens mij botert het niet meer zo tussen hem en de poolse bond, dus ik zie wel opties.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_65113519
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:17 schreef Sloggi het volgende:
Een functie als bondscoach én trainer van een club is prima te combineren, zie Hiddink met Australië en PSV.
pi_65113537
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:20 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Een functie als bondscoach én trainer van een club is prima te combineren, zie Hiddink met Australië en PSV.
Voor Beenhakker is dat geen optie.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65113668
quote:
Feyenoord kende al een voetbalcrisis, een financiële crisis en sinds woensdag een trainerscrisis, maar blijkt ook al een tijdje een machtscrisis te hebben. Terwijl de directie onderzocht of het wegsturen van 'lastige', niet meewerkende spelers mogelijk was om zo trainer Gertjan Verbeek een kans van slagen te geven, liep een van de spelers naar een lid van de Raad van Commissarissen (RvC).
Daarmee was het spel op de wagen. Woensdag vertrokken trainer Gertjan Verbeek, assistent Wim Jansen en technisch directeur Peter Bosz. Het gesprek van - naar verluidt - Kevin Hofland met de commissarissen bracht de ontwikkelingen bij Feyenoord in een stroomversnelling.

Ook al ontkent algemeen directeur Eric Gudde te zijn overruled, nog op de avond van de nieuwjaarsreceptie waar hij aangaf vast te houden aan de ingezette lijn (mét Verbeek dus), werd hij door een commissaris op de schouder getikt. De problemen tussen spelers en trainer zouden onoplosbaar groot zijn, heette het. Gudde bracht nog diezelfde avond Verbeek op de hoogte. De trainer besloot de volgende dag na een vreemde training dat hij 'de vertrouwenskwestie' moest stellen in de groep. Hij verzocht aanvoerder Giovanni van Bronckhorst de stemming onder de spelers te peilen. De aanvoerder toog met de dramatische uitkomst, een unaniem 'nee' tegen Verbeek, eerst naar de directie.

Opvallend en veelzeggend voor het 'raffinement' waarmee de trainer werd weggewerkt, was dat terwijl Van Bronckhorst nog bij de directie zat, het nieuws van het ontslag van Verbeek al was uitgelekt naar de media. In werkelijkheid duurde het nog uren voor de kogel door de kerk was. Van Bronckhorst erkende gisteren besmuikt dat het 'lekken' door een van de spelers moet zijn gebeurd en toonde zich daarover zeer gegeneerd.

De technische staf zat woensdagmiddag urenlang te wachten op een verdict van de directie. Jansen gaf aan loyaal te blijven aan Verbeek bij een eventueel ontslag. Verbeek en Jansen adviseerden Vlemmings beschikbaar te blijven voor de club. "We zaten daar urenlang, dus hadden we wel even de tijd om de zaken goed door te nemen", zei Vlemmings gisteren.

Van Bronckhorst zei gisteren ook dat hij ongeveer een week voor de kerst al was gebeld door een commissaris die van hem wilde weten wat er met de groep en de trainer aan de hand was. "Ik vertelde deze commissaris hetzelfde als ik ook tegen Bosz had gezegd."

En zo ontstaat duidelijkheid over de vraag waarom binnen 24 uur Eric Gudde een ander geluid verkondigde. De Feyenoord-commissarissen, die ooit hadden gezworen zich nimmer met de dagelijkse leiding (Gudde's werk) te bemoeien en op afstand te controleren, beslisten indirect over het lot van de trainer door de spelers te volgen in hun mening.

Wat begon met een problematische verhouding tussen Hofland, Roy Makaay, Theo Lucius en de trainer, eindigde in een ingreep door de commissarissen die vonden dat het zo niet langer kon.

Het is de vraag hoe lang Eric Gudde er nog zit
pi_65113770
RvC is dus de volgende die eruit zouden moeten ..
spelers lopen echt overal te bitchen en te janken.. ongelofelijk
echt heel de club is verrot..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65114096
Wat een gelul. Er zitten een paar rotteappels in de spelers groep. Waarschijnlijk heb je daar met een andere trainer niet eens meer last van...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2009 16:38:05 ]
pi_65114201
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:37 schreef Sloggi het volgende:
Wat een gelul. Er zitten een paar rotteappels in de spelers groep. Waarschijnlijk heb je daar met een andere trainer niet eens meer last van...
welke andere trainer stapt hier nou onbevoordeeld in ?
dat is toch gewoon onmogelijk...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:58:11 #164
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65114837
Vanavond winnen
pi_65115594
Komt Heerenveen - Feyenoord op tv vanavond?
lollig
pi_65115822
Heerenveen gaat eraf met 0-4.
Feyenoord wil laten zien dat ze zonder Verbeek 10x beter zijn, met zn chaggerijnige kop. Gelukkig maar dat ie weg is, zijn alternatieve methodes werken gewoon niet bij een club als Feyenoord, waar het meerendeel ook nog is 30+ is.
pi_65116066
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:22 schreef ub40_bboy het volgende:
Komt Heerenveen - Feyenoord op tv vanavond?
Samenvatting bij het sportjournaal om half 11
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:38:08 #168
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_65116120
Eredivisie Live en Nos in samenvatting.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:40:08 #169
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65116190

Men, wat was ik kapot na deze wedstrijd. Feye speelde die wedstrijd echt goed. Maarja, Alves...........
pi_65116623
Lucius centraal achterin vanavond? .

Vraag me af hoe de sfeer in het uitvak gaat zijn tijdens de wedstrijd.
pi_65116707
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lucius centraal achterin vanavond? .

Vraag me af hoe de sfeer in het uitvak gaat zijn tijdens de wedstrijd.
Ik ook.Echt spijt dat ik geen kaart heb gehaald
pi_65116806
Feyenoord zit in ene heel lastige situatie. Geen geld, Geen spelers om te verkopen, geen exeptionele talenten. En bovendiengeen technische staf en zonder geld kan je geen beleid maken.
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 18:02:15 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65116831
Vanavond verzorgt Mario Been toch de analyse bij eredivisie live? Dat doet ie toch altijd op vrijdag avond?

Kan leuk worden omdat het natuurlijk maar over 1 ding gaat.

Ten tweede, Verbeek keek erg uit naar Heerenveen - Feyenoord ook omdat Heerenveen zn oude club is.

Zou Verbeek vanavond op de tribune zitten?

En wat als de camera's hem eenmaal te pakken hebben en hij op het grote scherm in het stadion verschijnt?

Ik denk dat het hele stadion dan maar 1 naam scandeert
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_65116865
Verbeek gaat daar niet zitten nu denk ik.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_65116913
quote:
Fräser stopt aan het einde van het seizoen bij ADO

Henk Fräser (42) neemt na dit seizoen afscheid van ADO Den Haag.
De oefenmeester is dan twee jaar actief geweest bij de Haagse voetbalclub. [/b]"Ik hoop op een nieuwe uitdaging,"[/b] zegt de ex-prof van onder meer Feyenoord.

Fräser begon vorig jaar bij ADO na een dienstverband van acht jaar als jeugdtrainer van Feyenoord. In Den Haag werd hij assistent van trainer Wiljan Vloet. Met de hoofdmacht promoveerde hij naar de eredivisie. Dit seizoen veranderde de rol van Fräser die zich door de komst van Bob Kootwijk meer op Jong ADO moest toeleggen.

Met de Haagse beloften staat Fräser momenteel bovenaan in de reserve eerste divisie. "We gaan voor het kampioenschap," stelt Fräser die na acht jaar Feyenoord blij is dat hij de stap heeft genomen om bij een andere club te werken. "Ik heb veel geleerd en heb ADO Den Haag leren kennen als een fantastische club."
Hoezo hij wil terug naar Feyenoord .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')