Zouden er echt mensen zijn die spelers gaan slaan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:55 schreef mister_popcorn het volgende:
dit wordt gewoon wachten totdat bijv lucius tikke krijgt in rotterdam. Als die oudjes slim zijn pakken ze zelf hun biezen, en nog wel voor dinsdag.
Ik voel me echt drie x vertyfd.
Ja, ik ken er een paar bij Ajaxquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen zijn die spelers gaan slaan?
Dit meen je niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:55 schreef mister_popcorn het volgende:
dit wordt gewoon wachten totdat bijv lucius tikke krijgt in rotterdam. Als die oudjes slim zijn pakken ze zelf hun biezen, en nog wel voor dinsdag.
Ik voel me echt drie x vertyfd.
5 winstquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
18 duels = 9 duels verloren = 50 procent
Vos heeft bij feyenoord al een x een klap gehad?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen zijn die spelers gaan slaan?
Waarom komen toch elke keer die namen vandaan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De schijnheilig 3 éénheid. Hoe durft Timmer de schuld te geven aan de trainer? Hij moet eens meer gaan trainen en die skihut uit zijn (tedere) hoofdje zetten.²
Een aantal spelers van Feyenoord ook door ajax supportersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:02 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vos heeft bij feyenoord al een x een klap gehad?
Van de huidige nummers 6, 9, 14, 16, 17. En slechts één keer uit.quote:
No shit, sherlock...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een aantal spelers van Feyenoord ook door ajax supporters
Het zou mij niet verbazen iig. Dat schijnheilige van die oudere spelers, totaal niet presteren, alleen zakken vullen. Op dit moment zou ik ze tikke kunnen geven, en ik ben geen echt fanatieke suporter.quote:
Zou dat het seizoen helemaal goed maken?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:04 schreef jorienvdherik het volgende:
En toch wint Feyenoord dit seizoen gewoon de beker.
Nee, maar wel een goede prestatie in deze donkere jarenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou dat het seizoen helemaal goed maken?
Nee, dat lost iets op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:04 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen iig. Dat schijnheilige van die oudere spelers, totaal niet presteren, alleen zakken vullen. Op dit moment zou ik ze tikke kunnen geven, en ik ben geen echt fanatieke suporter.
Maar goed, kan ook waan van het moment zijn, zal morgen wel iets gezakt zijn.
Daar zit wel wat in jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:06 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop niet dat Feyenoord de beker wint, want deze selectie heeft niks in Europa te zoeken. Dan liever een Groningen of Heerenveen (als het via de competitie niet lukt), dan heb je denk ik meer kansen op punten in Europa.
Heerenveen met al die tegengoals en Groningen dat ook niks klaarmaakt in Europa de laatste jaren ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:06 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop niet dat Feyenoord de beker wint, want deze selectie heeft niks in Europa te zoeken. Dan liever een Groningen of Heerenveen (als het via de competitie niet lukt), dan heb je denk ik meer kansen op punten in Europa.
als n paar tikken ervoor zorgen dat die nsb'ers optyfen is je schip iig een stuk schoner, en aantrekkelijker om er trainer van te zijn.quote:
Beter dan Feyenoord. 3-1, je ziet het.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heerenveen met al die tegengoals en Groningen dat ook niks klaarmaakt in Europa de laatste jaren ?
Weet ik niet, daarom zei ik ook 'denk ik'.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heerenveen met al die tegengoals en Groningen dat ook niks klaarmaakt in Europa de laatste jaren ?
Maar beide beter zijn dan Feyenoord op dit moment. En financieel gezonder.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |