ff quotenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:27 schreef KissableZlet het volgende:
Hi allen,
Ik woon in een ( studenten ) huis met 5 anderen en wij zitten elkaar zo goed als altijd 'leuk' te verneuken. Ik ben gister zelf heel hard gepakt door een huisgenootje wat een filmpje op dumpert had gezien ( Hier ). Overigens is ook de tv stuk en alle andere apparaten eromheen dus denk even goed aan de consequenten voordat je hem ook gebruikt! Mijn vraag was of jullie andere goeie grappen hadden of filmpjes van grappen om vrienden / huisgenoten te verneuken?
Ik dacht eerst ook dat hij bedoelde dat hij het was in dat filmpje maar als je de tekst goed bestudeert kan je eruit halen dat zijn huisgenoot na het zien van dat filmpje hetzelfde gedaan heeft bij hem. Het filmpje is enkel ter verduidelijking.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:05 schreef _Led_ het volgende:
Filmpje is afkomstig uit Amerika en al veel vaker gezien.
En als ik 't niet al gekend had had ik 't vreemd gevonden dat je als chick nu in zulke blote zomerwear loopt terwijl het in nederland 3 graden is.
En als ik dat niet raar had gevonden zou ik het huis er wel heel Amerikaans uit hebben vinden zien.
Fakert
Verneuken, bezeiken, bij de neus nemen, voor de gek houden.quote:
Of de spoelbak openmaken en daarin schijten. Voordat ze door hebben waar de stank vandaan komt ben je ook een paar dagen verder.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:17 schreef --H-I-M-- het volgende:
de bekendste truc is natuurlijk om een mooi stuk kabeljauw achter een radiator te tapen...verwarming aan en gegarandeerd 2 weken feest. Mocht je extra handig zijn, dan kun je hem ook in de plaat achter de verwarming plaatsen, wat de vis onvindbaar maakt.
Slechte Grap Van De Dag nominatie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:48 schreef Florian_ het volgende:
Tijd voor de goede matige grap:
Geef je huisgenoot 50 cent. Hij zo "oh, dankjewel [ afbeelding ]". Daarna trap je hem met al je andere huisgenoten keihard in elkaar. Als hij daarna, al bloed en tanden uitspugend, vraagt waarom jullie dat deden roep je keihard: "bweheh, we hadden je toch gekocht? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:48 schreef Florian_ het volgende:
Tijd voor de goede matige grap:
Geef je huisgenoot 50 cent. Hij zo "oh, dankjewel [ afbeelding ]". Daarna trap je hem met al je andere huisgenoten keihard in elkaar. Als hij daarna, al bloed en tanden uitspugend, vraagt waarom jullie dat deden roep je keihard: "bweheh, we hadden je toch gekocht? [ afbeelding ]
DAAROM DOE IK OOK HBO HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:49 schreef wallofdolls het volgende:
Ja eens denken.
Ik heb alleen maar heel slechte dingen gedaan.
Bij iemand anders in zn kamer plassen, overal maar niet in de pot
Bij mensen beneden je op het raam kloppen met een rol tape
De brandslang op mensen richten
Schuurmiddel op de deurklink bij andere kamers
Alles in een kamer op de kop zetten
Een tafel achter de deurklink haken
Geen verbijsterend intelligente dingen
Wat heeft dat nou voor zin, schuurmiddel op de deurklink?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:49 schreef wallofdolls het volgende:
Ja eens denken.
Ik heb alleen maar heel slechte dingen gedaan.
Bij iemand anders in zn kamer plassen, overal maar niet in de pot
Bij mensen beneden je op het raam kloppen met een rol tape
De brandslang op mensen richten
Schuurmiddel op de deurklink bij andere kamers
Alles in een kamer op de kop zetten
Een tafel achter de deurklink haken
Geen verbijsterend intelligente dingen
Dat wordt toch niet ervaren als een prettig gevoel als iemand thuis komt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:55 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou voor zin, schuurmiddel op de deurklink?
geboortedatum: 30-01-1985quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:50 schreef wallofdolls het volgende:
DAAROM DOE IK OOK HBO HAHAHAHAHA![]()
![]()
ik ben jullie voor
Laat me raden: eerst MBO gedaan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:50 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
DAAROM DOE IK OOK HBO HAHAHAHAHA![]()
![]()
ik ben jullie voor
Niet persoonlijk bedoelt maar iemand zijn kamer onder zeiken komt meer over als iets wat een MBO'er zou doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:36 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Eerst VWO doen en er dan op de universiteit achter komen dat je liever HBO doet?
bedoeld met een t schrijven ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:37 schreef mirved het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoelt maar iemand zijn kamer onder zeiken komt meer over als iets wat een MBO'er zou doen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:36 schreef wallofdolls het volgende:
Eerst VWO doen en er dan op de universiteit achter komen dat je liever HBO doet? dat dit toch te moeilijk voor je is?
Ik een spellingsprobleemquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:02 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Och ik had gewoon een mentaliteitsprobleem.
Iemand heeft hier "De griezels" gelezenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:41 schreef ACT-F het volgende:
Ach, het zijn toch leuke grappen, student of niet. Wat dacht je ervan om een kamer letterlijk op z'n kop te zetten met secondelijm? Dus van die lichte Ikea tafels en stoelen vastplakken aan het plafond en de lampenkap op de vloer. Vergeet de wandversieringen ook niet om te draaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |