Registerquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:54 schreef Christiaan het volgende:
In-hou-ds-op-ga-ve
verwarmd uraniumquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:55 schreef Andyy het volgende:
hoezo staat dit bij Defensie ?
zoek je verwarmd uranium ofzo ?
Daar staat heus niet in Natuurkunde: Soortelijke warmte blz 26 ofzo hoor.quote:
Niet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daar staat heus niet in Natuurkunde: Soortelijke warmte blz 26 ofzo hoor.
Binas havo/vwo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet?
Ik kan me herinneren van wel namelijk.
Welke binas heb je?
Ik zou dat doen.quote:
Oeh thanks dat zal ik morgen tijdens mijn proefwerk even raadplegenquote:
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:01 schreef IHVK het volgende:
je kan kijken bij warmte, bij soortelijke, bij stofeigenschappen, metalen, stoffen.
Maar ik weet bijna zeker dat het ergens in het register staat.
(en het laatst heb ik het in mei gebruikt dus zo lang is het niet geleden!)
Het register staat achteraan!quote:
Waar de fuck staat bij jou warmte in de inhoudsopgave dan? Ik zie het echt niet staan hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:04 schreef IHVK het volgende:
of bij warmte misschien staat daaronder : soortelijke warmte.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oeh thanks dat zal ik morgen tijdens mijn proefwerk even raadplegen
quote:soortelijke warmte
- alliages 9
- gassen en dampen 12
- metalen 8
- vaste stoffen 10
- vloeistoffen 11
Achteraan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waar de fuck staat bij jou warmte in de inhoudsopgave dan? Ik zie het echt niet staan hoor.
Nee. 8/9/10/11/12quote:
Zo ongeveer de belangrijkste tabel binnen de natuur- en scheikundequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Gevonden![]()
hij staat bij zoeen belachelijk tabelletje, onder de naam Gegevens van vloeistoffen enzo
Nee! Ik heb vast nog meer vragen zo.quote:
Die hoeven wij eigenlijk nog vrijwel nooit te gebruiken (lees: nooit)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo ongeveer de belangrijkste tabel binnen de natuur- en scheikunde
Nee, dat blijktquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die hoeven wij eigenlijk nog vrijwel nooit te gebruiken (lees: nooit)
Moet je nagaan!!1quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:09 schreef Bravebart het volgende:
Hoe erg is het überhaupt met de jeugd gesteld als ze niet meer weten dat de inhoudsopgave voorin staat en het register achterin. En dat het register steekwoorden bevat en de inhoudsopgave de geordende inhoud van het boek.
Maar dat terzijde...
Ja, of dat het vooraan net zo snel gevonden is als achterin. Even categorie natuurkunde scannen is zo gedaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:09 schreef Bravebart het volgende:
Hoe erg is het überhaupt met de jeugd gesteld als ze niet meer weten dat de inhoudsopgave voorin staat en het register achterin. En dat het register steekwoorden bevat en de inhoudsopgave de geordende inhoud van het boek.
Maar dat terzijde...
Ja, so.quote:
Geeft niet hoorquote:
Juistquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:12 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja, of dat het vooraan net zo snel gevonden is als achterin. Even categorie natuurkunde scannen is zo gedaan.
Daar stond iets anders.quote:
Echt?quote:
Staat voorin niks over in hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echt?Misschien ff in het register opzoeken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |