Friedelquote:Ouders Rachel Hazes komen met onthullend boek
Uitgegeven: 10 september 2008 16:48
AMSTERDAM - Jan en Friedel van Galen brengen dit najaar een boek uit waarin ze alles onthullen over hun dochter Rachel, de weduwe van André Hazes.
"We zijn vergevorderd en ik heb al een uitgever", vertelt Van Galen in weekblad Privé. "Het boek zal alles vertellen en niets verzwijgen. Schokkend, dat mag je van me aannemen, maar wel de enige echte waarheid." De relatie tussen Rachel en haar ouders is sinds het overlijden van Hazes in een neerwaartse spiraal terechtgekomen. "We leven op dit moment op voet van oorlog met Rachel en dat is nog zachtjes uitgedrukt", verklaart de vader van de weduwe.
De ruzie is volgens hem niet alleen te wijten aan de starre houding die Rachel aanneemt tegenover iedereen die de muziek van Hazes wil gebruiken. "Er is meer, veel meer", zegt Van Galen. "Zo erg dat ik er nauwelijks over kan praten."
Juridische maatregelen
Rachel vindt het belangrijk om de nalatenschap van haar man te beschermen en deinst niet terug voor juridische maatregelen.
De weduwe beschuldigde begin vorig jaar de fansite AndréHazesFan.nl ervan beeld- en geluidsmateriaal van Hazes onrechtmatig te hebben gebruikt.
Wat precies in het boek naar buiten gebracht zal worden is nog niet bekendgemaakt. "We hebben bij de uitgeverij moeten tekenen dat we niets over de inhoud zullen prijsgeven", stelt Van Galen. "Ook niet wanneer het uitkomt en waar het over gaat."
Verbaasd
De manager van Rachel reageert verbaasd op de uitlatingen van de ouders van haar cliënte. "O wat grappig", lacht ze.
"Rachel heeft het interview niet gelezen en dat gaat ze ook niet doen. Ze heeft dus ook geen behoefte om op het artikel te reageren."
(c) Novum
quote:Moeder Rachel Hazes wordt kunstmatig in slaap gehouden
(16-1-2009) Friedel van Galen, de moeder van Rachel Hazes, wordt kunstmatig in slaap gehouden omdat ze bij het aanzien van al de slangen rond haar bed een paniekaanval krijgt.
"Ik vind het heel naar om mijn moeder zo te zien", vertelde Rachel aan Shownieuws. Rachel zegt dat ze sinds een paar maanden weer contact met Friedel heeft. "Wij zijn als twee handen op één buik. We zijn altijd zo close geweest en nu nog steeds." Volgens weekblad Prive, het weekblad dat Friedel afgelopen weken interviewde, zou Rachel tot afgelopen zondag overigens geen contact met haar moeder hebben gehad.
Bij Friedel werd vrijdag haar linkerlong verwijderd. Op dit moment krijgt ze antibiotica toegediend omdat ze een infectie aan haar rechterlong long heeft opgelopen. De artsen hebben laten weten dat dit vaker voorkomt bij deze ingreep.
Friedel zal nog het hele weekend in slaap worden gehouden.
Dat is ook erg inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:40 schreef Elounda het volgende:
Je kan er van vinden wat je wil, maar het is toch heel erg.
Met leugenaars (en ook golddigers) maak ik korte metten, niets simpelers als gewoon vertellen hoe het zit als je toch de media opzoekt cq te woord staat. Overigens wens ik Friedel het beste, ook voor haar kleinkinderen, dat staat los van alles.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Suko, niet zo hard zijn om RaggelZoiets is toch wel vreselijk..
Ik heb ook met verbazing zitten kijken, vrolijk haar vriendje voorstellen tijdens de verjaardag van Roxanne. Ook nog vertellend dat mams (die ze sinds 4 maanden weer ziet, zegt ze) nog steeds slapend wordt gehouden, zij heeft nog een longontsteking er bij, niet goed. Maar Raggel geeft vriendje nog een omhelzing en neemt nog een slok. Tuurlijk is met een nieuwe vriend als weduwe of als je gescheiden niks mis, alleen zoals zij het doet, wat ze mist is klasse, ze is zo ordinair/simpel. En die kinderen, hebben ze mediatraining gehad of zo, zo rap en gladjes praten, de onschuld is daar ook wel vanaf.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:01 schreef Stansfield het volgende:
Tering rachel is net op boulevard met haar nieuwe lover. Wat een sloerie. Zonnebank bruin, tieten half uit haar jurk en met haar nieuwe vriend van 31 ofzo.
quote:\FOTO'S: De 16e verjaardag van Roxeanne Hazes
19 januari 2009, Maandag
Gisteren vierde Roxeanne Hazes haar 16e verjaardag en dat liet ze niet zomaar voorbij gaan. Veel bekende Nederlanders zoals Patrick Kluivert, Rossana Lima, Gerard Joling en Patty Brard kwamen opdraven om Roxeanne te feliciteren. Ook haar vriendje, met wie ze al drie jaar verkering heeft, was natuurlijk aanwezig.
De BN'ers waren echter niet de grootste aandachttrekkers van de avond. Moeder's nieuwe liefde Niccolò was er ook en stond naast Rachel Hazes als officiële nieuwe liefde. Rachel, aanwezig met een pittige decolleté, laat weten dat ze dolgelukkig is met haar Italian stallion. Ze verblijdde haar dochter die avond met een flink Breitling horloge.
quote:Rachel Hazes showt nieuwe vriend
Love is in the air
Roxeanne Hazes werd dit weekend zestien jaar. Het feestje was een mooi moment voor moeder Rachel om haar nieuwe Italiaanse vriend Nicollo te showen.
Roxeanne en Dre zijn in hun nopjes met de nieuwe vriend van moederlief. "Ik ben heel blij dat ze zo straalt. Dat kan maar door één ding komen. Ze lacht weer elke dag", aldus Dre.
Ondanks dat de vonk duidelijk is overgeslagen tussen Rachel en Nicollo, moest de weduwe van de grootste volkszanger van Nederland wel even over de streep gehaald worden. "Ze hield het eerst af. En ik vond dat ze dat wel moet doen. Vier jaar zonder man dat kan natuurlijk niet", zegt Roxeanne. "Ik heb mama echt aangemoedigd. 'Sms hem nou terug. Bel hem nou terug.'"
Toch zijn de zorgen van Rachel nog niet voorbij. Haar moeder Friedel heeft longkanker en ligt momenteel in het ziekenhuis. "Dat vind ik heel moeilijk. Hoe m'n moeder erbij ligt, heel naar. Ze ligt aan de beademing en heeft een buis door haar keel. Ja, dat was heel naar om te zien."
"Ik heb net weer contact gehad met het ziekenhuis. Het is stabiel. Maar de linkerlong van m'n moeder is verwijderd. En ze heeft er longontsteking overheen gekregen."
Maar de zestiende verjaardag van Roxeanna vooral een feestelijk aangelegenheid. Ook haar vriendje Enrico was aanwezig. RTL Boulevard sprak even met het jonge stelletje.
Inderdaad, ze deinst er niet naar wat andere van vinden..En trek dat gerust aanquote:Op maandag 19 januari 2009 21:40 schreef Suko het volgende:
Tja, die jurk, geen klasse dus, maar dat wisten we al.
Tering, wat een volk.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:22 schreef Ole het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ros en pat waren ook van de partij
[ afbeelding ]
vriendje van Rox?
[ afbeelding ]
Zou ze die uh...peins....uhm....tja...kortom, siliconen-tits! Is ze meegeweest met Brard, die vult al jaren van alles en nog wat op. Hier staan nog meer 'gezellige' kiekjes.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad, ze deinst er niet naar wat andere van vinden..
Dat Rachel zich zo kleed..Dat is toch niet normaalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ze doet wát niet???
Ik zou me nogal schamen als mijn moeder er zo bijliep op mijn 16e verjaardagsfeestje. Zowel over haar absurde huidskleur als over haar absurde expositie van de kneedbommen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat Rachel zich zo kleedT..Dat is toch niet normaalEn ze trekt zich nergens IETS van aan dat ze zo loopT met haar blote boezem bij haar dochter dr verjaardag!!
quote:
die is jonger toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Het is dat 'niet naar deinsen' wat ik niet helemaal begrijp....
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.....
Is kleine Dré eigenlijk al 16? Heeft die ook zo'n fuif gehad?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef ElizabethR het volgende:
<knip>
Ik zou me nogal schamen als mijn moeder er zo bijliep op mijn 16e verjaardagsfeestje. Zowel over haar absurde huidskleur als over haar absurde expositie van de kneedbommen.
Yes. Krijg nou wat, de Hazes-clan kan nog even verder aan de fuif: André (Dré) Hazes jr (Amsterdam, 21 januari 1994) Morgen dus 15jr.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:50 schreef Ole het volgende:
[..]
die is jonger toch?
Eens even zoeken hoor
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is afleiding, zodat niemand meer naar dat hoofd kijkt
Inderdaad zeg! En dan zal grote Dré wel een jaar nuchter zijn geweest, want om een vrouw Raggel te bezwangeren daar moet je goeie kwaliteit sperma voor hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:27 schreef Ole het volgende:
Dan heeft Raggel dat 16 jaar geleden wel snel gedaan![]()
Binnen een maand of 3 weer zwanger P
Ik ga mee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Rucola gaat voor de lires, dames en heren.
Dit wordt een eenzame kerst voor Raggel en haar nieuwe jongens. Let maar op.
Heeft ze speciaal voor Rucola gedaan, échte liefde hoorquote:
Ik vermoed met grote overtuiging dat ze weer een teken van Dré heeft gezien en toen besloot dat De Vlieger eigenlijk betekende: De Balonnen. En zo is het allemaal gekomen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:08 schreef Ole het volgende:
Zou Roggel haar nieuwe jongens ook een naam hebben gegeven? Net als Sjors met haar Harries?
Uit mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Het is dat 'niet naar deinsen' wat ik niet helemaal begrijp....
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.....
Dat wel natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Heeft ze speciaal voor Rucola gedaan, échte liefde hoor
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef peterfan het volgende:
Hoe zou Dré het eigenlijk vinden dat zijn zoon gay is?
Grappig, dat ging van de week ook door mij heen toen ik Dreeeeetje zag bij Shownieuws..quote:
Hij ziet er op de foto's best keurig uit, met dat overhemd en die lamswollen trui om zijn schoudersquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:27 schreef Elounda het volgende:
Die Ricola. Die heeft werkelijk géén idee waar hij in terecht is gekomen...
Ik eet de restjes van Andres as op als het niet zo is!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:53 schreef Elounda het volgende:
[..]
Grappig, dat ging van de week ook door mij heen toen ik Dreeeeetje zag bij Shownieuws..
En mijn Gaydar werkt dus echt niet..
Zou het wezen denk je???
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik eet de restjes van Andres as op als het niet zo is!
Blufquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik eet de restjes van Andres as op als het niet zo is!
Ach, arme kleine Dreetje, die weet het waarschijnlijk zelf (nog) niet eens, misschien is het niet zo, laten we hem daarmee niet plagen, hij is nog zo jong....quote:
Ik weet het niet hoor, zou zo'n (vast wel vet Rooms) Italiaans ventje daar nou echt op 'vallen'? Het ontbreken van enig decorum én het feit dat ze haar dochter in de schaduw zet op d'r eigen verjaardag moet toch ook hem niet ontgaan zijn. Of het is soort zoekt soort natuurlijk, dat kan ook.quote:Het moest het ‘sweet sixteen’ feestje worden van dochter Roxeanne Hazes. Maar moeder Rachel ging er met de aandacht vandoor.
Tijdens de partij in de lokale Vinkeveense dico droeg ze een kinky korset waar de hele Hazes-handel dreigde uit te puilen. Het was onmogelijk om niet naar haar uitpuilborsten te kijken. Die arme Rox in haar zwarte jurkje viel er helemaal bij in het niet.
We zijn trouwens telkens weer verbaasd als we lezen dat Rachel nog geen 40 jaar is. Door haar getaande, teak-kleurige huid en weggeplukte wenkbrauwen zou je haar zó 50+ geven.
Party kopt vrolijk ‘ballonnenfeestje’ en dat was het in dit geval ook. Italiaanse lover Niccolo stond er bij en keek er –glunderend!- naar.
quote:
RACHEL HAZES: 'GEEN SEKS IN ANDRÉ'S BED!'
27-01-2009 08:28:37
RACHEL HAZES: 'GEEN SEKS IN ANDRÉ'S BED!'
Exclusief aan Story onthult Rachel Hazes (38) dat ze haar vriend Niccolò Armatoli (31) nog niet in haar eigen bed durft te beminnen.
De liefdesgevoelens die Rachel voor de Intaliaanse clubeigenaar Niccolò Armatoli koestert, zijn na de samen doorgebrachte feestdagen in Florence nog heviger geworden, vertelt de weduwe van André Hazes aan Story: 'Na ons laatste samenzijn bij hem thuis weet ik helemáál zeker dat hij de ware voor mij is! Ik weet heus wel dat je nooit kan voorspellen hoe een relatie zich ontwikkelt, maar Niccolò lijkt echt de man op wie ik ruim vier jaar lang gewacht heb. Hij is superlief en vreselijk charmant - ik mag zelf nog geen deur opendoen. En hij is zo leuk met Roxeanne en Dré. De kinderen zijn inmiddels even dol op hem als ik.'
Schoonmoeder
En ook Niccolò zou de relatie zeer serieus nemen. 'In Florence heeft Niccolò mij voorgesteld aan zijn moeder, die in het appartement onder hem woont. Zo'n leuke vrouw! Ik heb een échte Italiaanse schoonmoeder, die in grote pannen pastasaus staat te roeren. Ze gaf mij een warm welkom in haar familie.'
Seks
'Thuis in Almere is de situatie echter iets minder ontspannen,' vertelt Rachel openhartig verder. 'Het klint misschien gek, maar ik kan Noccolò niet beminnen in mijn eigen bed. Ik kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om in hetzelfde bed waarin ik jarenlang met Andrié sliep en vree, nu de liefde te bedrijven met mijn vriend. Dan zou ik het nare gevoel hebben dat André meekijkt. Ik kan het gewoon niet. Daarom logeren Niccolò en ik altijd in hotels, als hij bij mij is. Nee, een ander bed kopen wil ik nog niet. Daar ben ik nog niet aan toe. Het zou toch als verraad aan André voelen.'
"ik mag zelf nog geen deur opendoen." + "In Florence heeft Niccolò mij voorgesteld aan zijn moeder, die in het appartement onder hem woont. Zo'n leuke vrouw! Ik heb een échte Italiaanse schoonmoeder, die in grote pannen pastasaus staat te roeren. Ze gaf mij een warm welkom in haar familie."quote:
Ik vind het schokkend dat ik ouder ben dan Rachelquote:We zijn trouwens telkens weer verbaasd als we lezen dat Rachel nog geen 40 jaar is. Door haar getaande, teak-kleurige huid en weggeplukte wenkbrauwen zou je haar zó 50+ geven.
Het zou pas schokkend zijn wanneer je er ouder uit zou zienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik vind het schokkend dat ik ouder ben dan Rachel
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het zou pas schokkend zijn wanneer je er ouder uit zou zien
quote:EINDE ITALIAANS AVONTUUR? Geen bruiloft en geen baby voor Rachel Hazes
(25-2-2009) Ondanks dat Rachel Hazes opnieuw liefdesgeluk vond bij de Italiaanse Niccolò, zal ze nooit zijn achternaam aannemen. En een baby komt er ook niet! Is dit voor Rachel Hazes het voorspel van een Italiaans liefdesdrama of hebben Rachel en haar jonge minnaar een goed gesprek gehad?
"Het heeft niets te maken met gebrek aan vertrouwen in onze relatie, maar alles met mijn verleden met André", vertelt Rachel in weekblad Story. "Hij wilde zeker dat ik gelukkig zou worden met een andere man na zijn dood. Maar als ik een andere achternaam krijg... Hij zou gek worden! Ik mocht op mijn bankpasje al niet eens Rachel Hazes-van Galen zetten van hem!" Rachel bekijkt het allemaal van de positieve kant. "André was er zó trots op dat ik zijn achternaam droeg. Beschouw het dus maar als een eerbetoon dat ik mijn leven lang Hazes zal heten."
Ook een liefdesbaby zit er niet aan te komen. Rachel vertelt: "Daar hebben Niccolò en ikzelf geen behoefte meer aan." Haar dochter Roxanne (16) is wel bijna klaar voor een kleine: "Roxanne wil graag jong moeder worden, het liefst op haar negentiende. (...) Dus dan ben ik oma! En dat is misschien nog wel leuker dan zelf weer een kindje opvoeden..."
Op de een of andere manier manier vind ik de Veerkampjes sympathieker, die zijn zoals ze zijn, prints and all. Raggel & co doen zich meer voor dan dat ze zijn. Zij teren op de faam van man/paps, de Veerkampjes zijn met z'n 3-tjes bekend geworden. Uiteindelijk is het natuurlijk allemaal crap, maar er zijn verschilletjes...imo of course.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
t zijn net de veerkampjes
alleen het panterprintje ontbreekt
O dat had ik me niet eens gerealiseerd!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:17 schreef Ole het volgende:
Tjeemig dan heb je dus Roggel als oma en Friedel als overgrootmoeder
OMGquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:17 schreef Ole het volgende:
Tjeemig dan heb je dus Roggel als oma en Friedel als overgrootmoeder
Dan heet ze niet Hazes en dan kent niemand haar meerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
OMGVreemd dat zij niet de achternaam van Nicolo huppelpup mag dragen ! Als ze gaan trouwen.
Ik heb ooit ergens gelezen dat dat de reden is dat Priscilly Presley nog altijd Elvis' naam draagt al waren ze allang gescheiden toen hij stierf. Of het waar is weet ik natuurlijk niet maar het zou me niets verbazen wanneer Rachel zo redeneert.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan heet ze niet Hazes en dan kent niemand haar meer
Maar ze is weduwe. En ze was getrouwd op het moment van overlijden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:36 schreef computergirl het volgende:
maar Hazes is toch niet haar eigen naam?
Heb gewoon nu al te doen met dat kindquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat had ik me niet eens gerealiseerd!![]()
The horror! Kom je ter wereld, open je je oogjes en dan kijk je recht in de goudverbrande kraaienpoten van die twee. "Het heb Dré ze owge!! Ja tog???"
Dat kind kruipt eigenhandig terug in Roxanne, wedden?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Het blijft toch een prachtig verhaal, die raggel die als kindje al gaat met de vriend van haar vader, die zich weer dood zuipt met bier en knakworstjes toe, en raggel die zich dan 24/7 laat dekken door een zonnebank en een gladde Italiaan... en dan wil haar dochter van zestien al op jonge leeftijd kids...
Zoiets bedenk je toch niet?![]()
Om het verhaal compleet te maken stel ik voor dat Roxanna zich laat dekken door bv Rene Froger die vervolgens zijn vrouw voor haar verlaat of door Emile Ratelband die hetzelfde doet.
Kan iemand zich hier in vinden?
quote:Story > Nieuws & Gossip > MOEDER RACHEL HAZES OVERLEDEN
24-04-2009 13:30:22
MOEDER RACHEL HAZES OVERLEDEN
Friedel van Galen, de moeder van Rachel Hazes, is overleden, zo meldt story.nl.
Vorige week berichtte Story dat Friedel thuis herstellende was van twee chemokuren na haar longoperatie. Rachel vertelde toen nog optimistisch: "De kanker lijkt met het wegnemen van één long en deze kuren onder controle. Ze moet nog één chemokuur ondergaan."
In de afgelopen weken was Rachel zoveel mogelijk bij haar moeder, met wie ze lange tijd ruzie had. De verwijdering ontstond toen bekend werd dat Friedel en haar echtgenoot Jan een boek over het leven van Rachel en André Hazes zouden schrijven.
Maar Rachel zette al haar boosheid aan de kant toen ze vorig jaar hoorde hoe ziek haar moeder was. Alles werd uitgesproken en Friedel ontmoette ook Rachel's nieuwe liefde Niccolo Armaroli.
Vlak voor de dood van haar moeder verzoende Rachel zich ook weer met haar vader. Voor Friedel betekende dat heel veel. Niemand had echter verwacht dat zij zo snel zo komen te overlijden.
ze is al gerooktquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:32 schreef Duderella het volgende:
Die levert vast minder vuurpijlen op dan Dré.
Ik mag er eigenlijk niet mee spotten natuurlijkquote:
Omgquote:
nietr raggel maar dr moeder!quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:31 schreef Duderella het volgende:
Inderdaad, laten we een beetje respect hebben.
RIP Raggel!!!
Mag ik Roggel toch nog wel een bitje rust wensen, na alle commoosie!quote:
Ik gok iets eeeeuhmmmmmmmmm zwarts met eeeuhmmmmmmm veel goud.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:05 schreef JaneDoe het volgende:
je hebt wel een punt, is ook niet niks
wat voor outfit zal ze aanhebben bij de uitvaart???
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:27 schreef Suko het volgende:
Ajee, da's wel sneu, zouden Dreetje + Rox het nog hebben goedgemaakt met hun oma? Die twee hadden niet meer zoveel contact met haar. Anyway, over de doden niets dan goeds zullen we maar zeggen...
Dat heeft Raggel van haar moederquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:35 schreef lady-wrb het volgende:
63![]()
ze zag er in elk geval wel jaren ouder uit
Dat zeg ik, over de doden niets dan goeds....quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.![]()
Friedel was een hele leuke vrouw. Heel hartelijk. Knap gezichtje ook en lang niet dom! Humor had ze ook, evenals hobbies. Zo schreef ze graag. Helaas heeft ze haar meesterstuk niet kunnen voltooien. Ze bleef steken bij de spelling van 'Rachel', de hoofdpersoon van haar veelbelovende debuut. Op haar geliefde witte Hartman-tafel voor de stacaravan werd een opengeslagen woordenboek gevonden op de pagina die begon met Ra-ge-bol (m, -'len). Friedel heeft haar veelbelovende werk hier moeten staken. Zoekend naar Rachel.
Wij zullen haar missen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:40 schreef lady-wrb het volgende:
nah, ik denk meer van de nicotine (en dan heb ik het weer niet over dr nieuwe slapie )
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.![]()
Friedel was een hele leuke vrouw. Heel hartelijk. Knap gezichtje ook en lang niet dom! Humor had ze ook, evenals hobbies. Zo schreef ze graag. Helaas heeft ze haar meesterstuk niet kunnen voltooien. Ze bleef steken bij de spelling van 'Rachel', de hoofdpersoon van haar veelbelovende debuut. Op haar geliefde witte Hartman-tafel voor de stacaravan werd een opengeslagen woordenboek gevonden op de pagina die begon met Ra-ge-bol (m, -'len). Friedel heeft haar veelbelovende werk hier moeten staken. Zoekend naar Rachel.
Wij zullen haar missen.
Gut, daar zeg je zo wat! Zie ik haar nog voor aan ook....quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:47 schreef Ole het volgende:
Nu kan Roggel aan haar boek beginnen:
"Kind van Friedel, Het Ware Verhaal"
Hoe ik als kind werd gekoppeld aan André, het echte gezicht van Friedel ...
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:01 schreef Suko het volgende:
[..]
Gut, daar zeg je zo wat! Zie ik haar nog voor aan ook....
sorry, ik kom niet meer bijquote:Op maandag 27 april 2009 16:05 schreef LoveProfusion het volgende:
exclusief: de speech die Rachel Hazes gaat houden op de crematie van haar moeder Friedel is uitgelekt. Ook vonden wij wat aantekening die wij u niet wilden onthouden:
Nou Friedel,
Ik ben het dan. Je dochter. Rachel.
Daar liggie dan. Het sal wel mindur gesellug worden whore. Nou pa is er ook, die vuile klootsak. Hij heb je nu niet die mooie pimpelpaarse ogenschaduwd opgedaan met die mooie kermisgouwe rand eromheen.
Ben d'r op gewesuh door Picolo. Het is de laatste itliaanse trent. Jah ik heb een nieuwe vrient mensen... ik sag een visioen van Dre. Ik zat in een vuurtoruh en ik stond met Dre ff lekker te paffen en toen kwam Picolo aanroeien met een boot, nou mooie boot hoor, maar hij heb pas egt een mooie catamaran in zijn broek
* pauze voor gelach van het publiek*
In ieder geval nou Dre zei in mijn Visioen dat ik moest springen naar Picolo toe. Nou ik sprong iets te vroeg maar ik bleef gelukkig drijvuh..nou toen hees die Picolo me in die boot. Ik weet dat het erg lijkt op dat verhaal van Kluun maar als hij gaat seiken dan klaag ikhem zo aan want ik heb natuurlijk wel Dre zijn naam te beschermen.
Maar goed...
*pauze..houdt blad voor gesicht so dat mensen denken dat je jankt*
Hier lig ie dan, in je nepgouwe kist. Met je mooie ogenschaduwd en je trouwjurk. Ja want je sei altijd dat je even slank was gebleven als toen je trouwde met pa, die vuile rothond. Maar we sien allemaal dat ik wel slank ben geblevuh na 2 kinderen en jij niet. Maar goed jou wet is wil. Wie de bal wil terugverwachten mot hem ketsen. En daarom lig je er nu in je veel te kleine trouwjurk die helemaal vergeeld is door je gerook.
Ik sal je missuh hoor, al was je soms wel een kutwijf. Je bril komt in Dre's museum naast de pisbakken. In de toiletten, stond je ook altijd zoveel te roddelen en dingen te bekokstofen, rotwijf.
*zwaai naar Dries en Peter Beense, die komen altijd*
Ik weet nog hoe je me voor mijn 3de verjaardag een zonnebank gaf. Na 2 weken moest ik de lampen alweer vervangen omdat ze nonstop aan hadden staan, maar bruin waren we wel.
Nou dat was het dan. Bedankt mensen voor het komen, over een paar maanden is pa aan de beurt dus ik hou het nu maar kort, bovendien heeft shownieuws ook een deadline en ik heb niet veel tijd want picolo heeft zo een zakendeal in een verlaten loods bij de havens met wat Colombianen, wasmiddel ofzo haha.
Nou dalijk krijg je je ultieme sonnebank, laat me effe weten of het wat is.
Nou ma sullen we nog 1 keer poseren? dan haal je eindelijk de voorkant van de telegraaf die je so graag wilde.
*loop naar dat wijf toe*
*trek jurkje bij tieten wat omlaag*
*trek die heks omhoog*
*glimlach en poseer*
*niet vergeten mee te delen in de winst van de verkoop van de foto;s*
*bandje instarten zodat Rox en Dre hun nieuwe single "in rook opgegaan"kunnen zingen
*kist eigenhandig in de oven flikkeren*
*in de gaten houden of Peter Beense het bij 1 plak cake houdt*
ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:29 schreef Ole het volgende:![]()
we zijn hier heul niet vals
Hoe komt die Rob de Nijs erbij dat mensen op internet zo gemeen ziijn
quote:Op maandag 27 april 2009 16:05 schreef LoveProfusion het volgende:
exclusief: de speech die Rachel Hazes gaat houden op de crematie van haar moeder Friedel is uitgelekt. Ook vonden wij wat aantekening die wij u niet wilden onthouden:
Nou Friedel,
Ik ben het dan. Je dochter. Rachel.
Daar liggie dan. Het sal wel mindur gesellug worden whore. Nou pa is er ook, die vuile klootsak. Hij heb je nu niet die mooie pimpelpaarse ogenschaduwd opgedaan met die mooie kermisgouwe rand eromheen.
Ben d'r op gewesuh door Picolo. Het is de laatste itliaanse trent. Jah ik heb een nieuwe vrient mensen... ik sag een visioen van Dre. Ik zat in een vuurtoruh en ik stond met Dre ff lekker te paffen en toen kwam Picolo aanroeien met een boot, nou mooie boot hoor, maar hij heb pas egt een mooie catamaran in zijn broek
* pauze voor gelach van het publiek*
In ieder geval nou Dre zei in mijn Visioen dat ik moest springen naar Picolo toe. Nou ik sprong iets te vroeg maar ik bleef gelukkig drijvuh..nou toen hees die Picolo me in die boot. Ik weet dat het erg lijkt op dat verhaal van Kluun maar als hij gaat seiken dan klaag ikhem zo aan want ik heb natuurlijk wel Dre zijn naam te beschermen.
Maar goed...
*pauze..houdt blad voor gesicht so dat mensen denken dat je jankt*
Hier lig ie dan, in je nepgouwe kist. Met je mooie ogenschaduwd en je trouwjurk. Ja want je sei altijd dat je even slank was gebleven als toen je trouwde met pa, die vuile rothond. Maar we sien allemaal dat ik wel slank ben geblevuh na 2 kinderen en jij niet. Maar goed jou wet is wil. Wie de bal wil terugverwachten mot hem ketsen. En daarom lig je er nu in je veel te kleine trouwjurk die helemaal vergeeld is door je gerook.
Ik sal je missuh hoor, al was je soms wel een kutwijf. Je bril komt in Dre's museum naast de pisbakken. In de toiletten, stond je ook altijd zoveel te roddelen en dingen te bekokstofen, rotwijf.
*zwaai naar Dries en Peter Beense, die komen altijd*
Ik weet nog hoe je me voor mijn 3de verjaardag een zonnebank gaf. Na 2 weken moest ik de lampen alweer vervangen omdat ze nonstop aan hadden staan, maar bruin waren we wel.
Nou dat was het dan. Bedankt mensen voor het komen, over een paar maanden is pa aan de beurt dus ik hou het nu maar kort, bovendien heeft shownieuws ook een deadline en ik heb niet veel tijd want picolo heeft zo een zakendeal in een verlaten loods bij de havens met wat Colombianen, wasmiddel ofzo haha.
Nou ma sullen we nog 1 keer poseren? dan haal je eindelijk de voorkant van de telegraaf die je so graag wilde.
*loop naar dat wijf toe*
*trek jurkje bij tieten wat omlaag*
*trek die heks omhoog*
*glimlach en poseer*
*niet vergeten mee te delen in de winst van de verkoop van de foto;s*
*bandje instarten zodat Rox en Dre hun nieuwe single "in rook opgegaan"kunnen zingen
*kist eigenhandig in de oven flikkeren*
*in de gaten houden of Peter Beense het bij 1 plak cake houdt*
quote:Op maandag 27 april 2009 16:05 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:01 schreef lady-wrb het volgende:
zeg, las ik nou goed op de cover van zo'n roddelblad dat pa toch dat boek nog gaat uitbrengen over rachel? (story geloof ik, ik zag het in het langslopen)
edit: na wat speuren, blijkt het in de weekend te staan.
wie gaat er deze week naar de kapper?
http://www.heleweekweekend.nl/
Het welbekende Jan Smit-syndroom.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:36 schreef Ole het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Drétje binnenkort als André door het leven wil gaan
quote:Eerste single voor Dré Hazes
Dré Hazes (15), zoon van wijlen André Hazes, heeft zijn eerste eigen single gemaakt: Dat Weet Je.
Dré Hazes. FOTO MARCEL HEMELRIJK
Het liedje is geschreven en geproduceerd door het Nederlandse duo Emile Hartkamp en Norus Padidar, die ook Frans Bauer, René Froger en Marianne Weber onder hun hoede hebben.
Hazes jr. maakt op 22 mei zijn tv-debuut met de single bij Sterrencruise van de TROS. Eerder had de jonge Hazes al een hit met zijn vader, Bedankt Mijn Vriend.
Dat lied zong hij tijdens de uitvaart van zijn vader in Amsterdam
Ik zapte er net voorbij! Ze heeft dr wenkbrauwen geminimaliseerd! En dr haar zit platter. En ze is niet huidkankerbruin! Het maakte het er niet beter op.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:47 schreef Ole het volgende:
Nu bij shownieuws
ziet ze er raar uit?
Of is het mijn nieuwe tv
Wie?? Doe's vertellen!! Waarom ziet 'ze' er raar uit??/quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:47 schreef Ole het volgende:
Nu bij shownieuws
ziet ze er raar uit?
Of is het mijn nieuwe tv
Raggel,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wie?? Doe's vertellen!! Waarom ziet 'ze' er raar uit??/
Met pukkels op haar kinquote:Ik zapte er net voorbij! Ze heeft dr wenkbrauwen geminimaliseerd! En dr haar zit platter. En ze is niet huidkankerbruin! Het maakte het er niet beter op.
OMG!!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:32 schreef Ole het volgende:
Niet nodig, op www.shownieuws.tv kun je alles terugzien!
asje
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=77582
Se siet?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:04 schreef kissaa het volgende:
Se siet er uitgewoond en wrak uit, en het was al niet veel
Ik probeer het Amsterdamse accent na te doen.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:09 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik probeer het Amsterdamse accent na te doen.
Danny de Munck heeft het over Sieken op het schip de Sonnebloem....
Ja nou ze is er niet echt op vooruit gegaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:04 schreef kissaa het volgende:
Se siet er uitgewoond en wrak uit, en het was al niet veel
Ze lijkt me ook zo'n type die dat dan jaaaaaaaaren blijft zeggen tegen die kids.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik kan eigenlijk niet anders dan mijn eigen geluk opofferen voor mijn kinderen. [/i]
Ik denk dat zij haar hele leven niets anders gehoord heeft van Friedelquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze lijkt me ook zo'n type die dat dan jaaaaaaaaren blijft zeggen tegen die kids.
Ja zo'n type is het welquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze lijkt me ook zo'n type die dat dan jaaaaaaaaren blijft zeggen tegen die kids.
die nico heeft dr gewoon de bons gegeven hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
AMSTERDAM - Rachel Hazes en haar Italiaanse vriend Niccolo Armaroli zijn uit elkaar gegaan. Rachel: "Ik kan het gewoon niet meer."
Dit meldt weekblad Story. Rachel en Niccolo waren sinds vorig jaar oktober samen. Het op en neer reizen naar Italië zou haar hebben opgebroken. "Natuurlijk zou het ideaal zijn om te emigreren, maar dat gaat niet", treurt Rachel.
"Mijn kinderen zijn leerplichtig. Die kunnen niet zomaar Nederland uit. Daar komt bij dat ze hier hun vrienden hebben en ook hun carrière aan het opbouwen zijn. Ik kan eigenlijk niet anders dan mijn eigen geluk opofferen voor mijn kinderen. Die zijn het allerbelangrijkste."
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
"Mijn kinderen zijn leerplichtig. Die kunnen niet zomaar Nederland uit.
Cin cin Suko!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:19 schreef Suko het volgende:
Mogelijk bleek z'n moder te dominant, die wont bijhem inof hr
eelelvlakbij of en die \ialiaanse mama's sijn niet mis.
he bah wat heeft ze een dikke kop gekregen en ze glimt helemaal bah bahquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:32 schreef Ole het volgende:
Niet nodig, op www.shownieuws.tv kun je alles terugzien!
asje
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=77582
Ja, die glimmende kop de laatste tijd viel mij ook al opquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
he bah wat heeft ze een dikke kop gekregen en ze glimt helemaal bah bah
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
he bah wat heeft ze een dikke kop gekregen en ze glimt helemaal bah bah
Van alcoholist naar drugsdealer. Die Roggel weet wel van opklimmen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:16 schreef Eef999 het volgende:
Ik zit ff "de bladen" te lezen; volgens Weekend is Rachel gedumpt door die Italiaan.
Maar volgens Prive is er een inval geweest in de nachtclub van Niccolo en 28 mensen gearresteerd wegens drugs. De zaak is gesloten en het onderzoek loopt. Hij is zelf niet gearresteerd, maar moet regelmatig voor verhoor op komen draven. Hier zou Rachel echt geen zin in hebben, ze is anti-drugs
Next target: de vader van Jantje Smit?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Van alcoholist naar drugsdealer. Die Roggel weet wel van opklimmen.
Nee, van terug naar start. Ze was voor grote liefde André immers met een na grootste liefde Marco Eyk die in drugstransporten deed. Waar Roggel volgens eigen zeggen niks van af wist.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Van alcoholist naar drugsdealer. Die Roggel weet wel van opklimmen.
voor wie?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:01 schreef Tharalom het volgende:
Arme Roggel, weer single... De jacht is geopend!
Die jurk is bijna net zo erg als t broekje van Wes op palinggate!!!Verschrikkelijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:46 schreef Suko het volgende:
\jurkje vsn Raqggl ook uitgklopt?je jeweet aar nooit....
[ afbeelding ]
Voor Andre? Ze was toch al met Andre vanaf haar 12e of zo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:04 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Nee, van terug naar start. Ze was voor grote liefde André immers met een na grootste liefde Marco Eyk die in drugstransporten deed. Waar Roggel volgens eigen zeggen niks van af wist.
Die steken wel eruit de borstenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:50 schreef MadGuy het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om dat jurkje. Ze wordt bijna gewurgd door die ballen!
Ja, ze had al een relatie met André toen zij nog minderjarig was. Daarvoor had ze dus ook nog iets gehad met een drugsdealer?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Voor Andre? Ze was toch al met Andre vanaf haar 12e of zo?
Het is 'wil', zonder die t. Je zegt ook niet: Rox kant ook jong moeder worden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
Rox wilt ook jong moeder worden, aldus Raggel
dat is rotterdams dude ik heb het ook af moeten lerenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is 'wil', zonder die t. Je zegt ook niet: Rox kant ook jong moeder worden.
Dat moest even hoor, anders klink je net als Roggel. Die zegt ook 'hij wilt'.
Ik zat in de Roggel-modus, snap dat danquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is 'wil', zonder die t. Je zegt ook niet: Rox kant ook jong moeder worden.
Dat moest even hoor, anders klink je net als Roggel. Die zegt ook 'hij wilt'.
Eow! Zegt dattan!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat in de Roggel-modus, snap dat dan
Ja je bent heel erg!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is rotterdams dude ik heb het ook af moeten leren
ben ik heel erg als ik zeg dat ik net in de allerhande zat te bladeren en bij een recept met rucola meteen aan dit topic dacht ?
"Hij is de beste vriend uit mijn leven", vertelt Rachel in RTL Boulevard over haar vriendschap met de topcrimineel. "Ik ken hem eigenlijk van het uitgaan in Rotterdam. Van het één komt natuurlijk het ander, en ik heb een hele leuke tijd met hem gehad. Van 1989 tot 1991 had ik iets met hem. In oktober trouwde ik met André. Daarna hebben we contact gehouden, maar dat heb ik met al mijn ex-vriendjes. Ik heb geen spijt van mijn omgang met Marco. Iedereen kan vanalles over hem zeggen, maar ik ga daar niet in mee."quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:10 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Ja, ze had al een relatie met André toen zij nog minderjarig was. Daarvoor had ze dus ook nog iets gehad met een drugsdealer?
Ze ging naar hem toe om hem de bons te gevenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik dacht dat het uit was met Rachel en haar vriend
nou gelukkig idd.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:23 schreef Copycat het volgende:
Maar dat maffiavriendje is nog aan haar zijde.
vast niet, dat bruint gewoon mee met de rest van die plamuurfacequote:Op maandag 20 juli 2009 19:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou gelukkig idd.
zou t gips er af gehaald worden 2 x per dag als ze onder de zonnebank gaat?
Bron: Showbiznewzquote:Rachel Hazes onder het mes
20 juli 2009, Maandag
Rachel Hazes heeft haar been op twee plekken gebroken. Zo meldt RTL Boulevard. Een kijker van het programma kwam haar tegen op het vliegveld van Florence, ze zat met haar been in 't gips in een rolstoel.
Weduwe Hazes is in een hotel van de trap gevallen en is maandagmorgen waarschijnlijk al aan haar been geopereerd. Een kijker van het RTL-programma mailde dat hij Rachel was tegengekomen op het vliegveld en dat ze daar haar hele verhaal deed.
Rachel was niet alleen op het vliegveld, dochter Roxeanne, zoon Dre en ex-vriendje Niccolo waren er ook bij. Volgens de kijker is het niet uit tussen Rachel en haar Italiaanse vriendje Niccolo. Ze waren de hele tijd aan het zoenen.
Kennen we deze nog?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:17 schreef Liejannuh het volgende:
"Van de trap gevallen"?!
Moeten we dat geloven?
quote:Ondanks dat Rachel Niccolo een moordvent vindt, heeft de relatie volgens haar eigen zeggen geen toekomst.
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:37 schreef Duderella het volgende:
Ik denk dat zijn maffia-vijanden haar in de knieschijf hebben geschoten! Want dat doen ze hoor!
Ik zit te lachenquote:Op maandag 20 juli 2009 21:37 schreef Duderella het volgende:
Ik denk dat zijn maffia-vijanden haar in de knieschijf hebben geschoten! Want dat doen ze hoor!
Volgens mij is ze gewoon van de trap GEDUWDquote:Op maandag 20 juli 2009 21:37 schreef Duderella het volgende:
Het zal toch nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon van de trap GEDUWD
Vledder lijkt met duwen en trappen of ramen niet zo handigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Het zal toch niet![]()
Moeten we Baantjer en Vledder er niet op afsturen?
Eef kan morgen weer scannenquote:22-09-2009 18:10:52
‘NICCOLO VERLEIDDE RACHEL HAZES’
Terwijl Rachel Hazes een eind wilde maken aan haar romance met Niccolò, wist hij haar ervan te overtuigen dat ze hun liefde een tweede kans moesten geven. Wekenlang zweeg Rachel over de doorstart van hun relatie. Maar nu wil ze exclusief aan STORY vertellen hoe haar minnaar haar opnieuw verleidde.
Het heen en weer reizen van Nederland naar Italië begon haar op te breken. Ze besloot dat ze geen andere keus had dan Niccolò te verlaten. "Ik kan het niet langer opbrengen om elke keernaar Florence te gaan en Rox en Dré alleen achter te laten."
"Ik legde hem uit dat ik mijn kinderen niet steeds alleen wilde laten. Toen zei hij: ‘Dan is het probleem toch snel opgelost. Ik vlieg met je mee terug naar Nederland, want ik wil je niet kwijt.' En toen smolt ik voor Niccolò."
quote:Liefde Rachel Hazes lijkt zich te vestigen in Nederland
Uitgegeven: 23 september 2009 10:38
Laatst gewijzigd: 23 september 2009 10:38
AMSTERDAM – De Italiaanse liefde van Rachel Hazes Niccolo lijkt zich definitief te gaan vestigen in Nederland. In Story vertelt Hazes dat Niccolo bekijkt of hij in Nederland een eigen zaak kan beginnen.
© ANP“Samen met mijn zoon Dré heeft hij een aantal horecazaken hier bekeken, dat doet hij niet voor niets!”, aldus Rachel.
De liefde tussen de twee kende al de nodige pieken en dalen. Na eens stormachtig begin besloot Hazes alsnog een einde te maken aan de relatie omdat het vele heen en weer reizen tussen Nederland en Italie haar opbrak.
“Ik legde hem uit dat ik mijn kinderen niet steeds alleen wilde laten. Toen zei hij: Dan is het probleem toch snel opgelost. Ik vlieg met je mee terug naar Nederland, want ik wil je niet kwijt. En toen smolt ik voor Niccolò”, vertelt Hazes aan Story.
In de tijd die de twee samen doorbrachten in Nederland werd de liefde alleen maar sterker en hoopt Hazes dat Niccolo zich definitief aan haar zijde gaat vestigen.
André Hazes
Precies vijf jaar geleden overleed haar ex-man André Hazes en woensdag is de dag dat verschillende instanties de volkszanger herdenken.
Zo komt TNT met een speciale postzegel. “Elk jaar herdenken de kinderen en ik onze André. En deze postzegel maakt dit jaar nog specialer.”
© NU.nl
Ja, echt en ze is volgens mij nog geen 40quote:Op woensdag 23 september 2009 17:02 schreef DarkElf het volgende:
wat een onzéttende ouwe kop heeft zij toch.
Dat verbaasd mij ook elke keer weerquote:Op woensdag 23 september 2009 17:02 schreef DarkElf het volgende:
wat een onzéttende ouwe kop heeft zij toch.
Omdat Raggel ervoor heeft gezorgd dat hij daarmee al snel gebrouilleerd was. De schat!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:32 schreef Paracelsus het volgende:
André heeft ook kinderen bij ex-vrouwen, waarom horen we daar eigenlijk nooit iets van?
En dat alles natuurlijk uit respect voor Dré!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Omdat Raggel ervoor heeft gezorgd dat hij daarmee al snel gebrouilleerd was. De schat!
Aan die indruk kan ik me ook niet onttrekken.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:24 schreef Duderella het volgende:
Ik denk dat Rucola een handig adresje zoekt om zijn centjes even te stallen en daarna wit te wassen. Om er vervolgens met alle rechten op Hazes' nalatenschap vandoor te gaan.
Vakwerk.quote:
Kan ze over een tijdje fijn bij Pauw & Witteman vertellen dat ze niet snapt hoe ze zo naïef heeft kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:47 schreef Copycat het volgende:
Aan die indruk kan ik me ook niet onttrekken.
Ik ga effe op wikipedia kijken hoe oud zij is.. Als erin staatquote:Op woensdag 23 september 2009 17:37 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ja, echt en ze is volgens mij nog geen 40
Nu overschat je haar woordenschat, vermoed ik.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Kan ze over een tijdje fijn bij Pauw & Witteman vertellen dat ze niet snapt hoe ze zo naïef heeft kunnen zijn.
das wel erg iddquote:
Oh vandaar dat haar dochter ook al op haar 13e "bezig" wasquote:Op donderdag 24 september 2009 14:22 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Maar ja, ze was ook nog maar 14 jaar toen ze al een affaire had met André he.
Toch heb ik wel een woord geleerd dankzij Rachel, namelijk het woord "bloedbonje". Ze gebruikte dat woord om de ruzie met haar ouders te omschrijven. Ik had er daarvoor nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nu overschat je haar woordenschat, vermoed ik.
Dat denk ik ook ja..Ze had het niet gemakkelijk met Hazes.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das wel erg idd
maar ja, dat krijg je he van zo'n keihard leven met zoveel leed
Yepsquote:Op donderdag 24 september 2009 14:22 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Maar ja, ze was ook nog maar 14 jaar toen ze al een affaire had met André he.
Misschien zij en Dries een leuk koppel?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:57 schreef DarkElf het volgende:
zoveel mensen hebben een zwaar leven maar die zien er niet allemaal uit alsof ze 20 jaar ouder zijn dan ze zijn...
ze moet denk ik wat minder onder de zonnebank
Dat denk ik ook, zonnebank en kettingrokenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:57 schreef DarkElf het volgende:
zoveel mensen hebben een zwaar leven maar die zien er niet allemaal uit alsof ze 20 jaar ouder zijn dan ze zijn...
ze moet denk ik wat minder onder de zonnebank
Ja!!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:37 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Misschien zij en Dries een leuk koppel?
quote:30-09-2009 13:50:46
HUWELIJKSAANZOEK VOOR RACHEL!
Op de kop af een jaar nadat de vonk tussen hen oversprong, is Rachel Hazes (39) door haar Italiaanse minnaar Niccolò (32) ten huwelijk gevraagd.
De weduwe van volkszanger André aarzelde geen moment en zei... NEE! Waarom weigert Rachel te trouwen met de man die haar onlangs opnieuw verleidde?
"Hij vroeg of ik zijn vrouw wil worden. Ik kreeg er helemaal kippenvel van toen hij dat zei. Ik ben stapelgek op Niccolò en wat is er dan mooier dan dat hij mij ten huwelijk vraagt? Toch heb ik ‘nee' moeten zeggen. Want ik kan het gewoonweg niet!"
Rachel ziet André nog steeds als haar man en zo noemt ze hem zelfs nog steeds! "Ondanks dat hij er nu niet meer is en ik al een jaar met Niccolò ben, voel ik mij nog steeds getrouwd met André."
Binnenkort zegt ze vast 'ja', zodra André als bruidsuiker aan haar is verschenen of zo. En dan wordt het de gelukkigste dag van Rucola's leven, die trouwerij. In gemeenschap van goederen... wedden?quote:
dANK U VOOR DEZE BiJDRAGe!!!111quote:Op woensdag 30 september 2009 19:58 schreef Suko het volgende:
\IK GELOOF ER NIKS VAN. HIJ IL hIJ WILHAAR NIEMEERDENK IK. eN DE NAAAM HAZES IS COMMERCIEEL TE AANTREKKELIJK NATUURLIJK.
OCH MISCHIEN IS JOUW THRORIE MEER FENKBAAR, WEET IK VEEL, MET rACHEL IS ALLES MOGELIJK.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
dANK U VOOR DEZE BiJDRAGe!!!111
JEEtjuh! wat is er in suko gevaren?!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:43 schreef Suko het volgende:
[..]
OCH MISCHIEN IS JOUW THRORIE MEER FENKBAAR, WEET IK VEEL, MET rACHEL IS ALLES MOGELIJK.
hUH?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
JEEtjuh! wat is er in suko gevaren?!
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
JEEtjuh! wat is er in suko gevaren?!
NDU, IK BEN VAN DEN BLAUWE KNOOP!quote:Op woensdag 30 september 2009 21:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Misschien neemt JEEtjuh af en toe bezit van haar!
Maar ik denk drank.![]()
Metr een laptop gaat dat toch niet?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:34 schreef Ole het volgende:
Tijd voor een nieuw toetsenbord? Al voor 6 euro bij de Kijkshop
Oh, dar heb ik geen verstand van.quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:59 schreef Ole het volgende:
maar je kunt wel een toetsenbord op je usb poort aansluiten
Dat weet ik niet eens meerquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik dacht dat rachel en andre gescheiden waren? ook nog toen hij dood ging bedoel ik.
of waren ze dat nog niet toen ze apart woonden?
ik kan ook niet alles meer bijhouden nu ik werk
ze hadden toch een dipje (getuige 'zij gelooft in mij') maar volgens mij waren ze nog samen toen hij dood ging. Waarschijnlijk voor haar precies op tijd, vraag me af hoe lang ze het anders nog vol hadden gehouden?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens meerVolgens mij woonden ze toch bij elkaar of niet
quote:In 1999 kende de carrière van Hazes de zoveelste opleving door zijn rol als altijd-gewoon-gebleven artiest in een reclamespotje voor knakworstjes en door een daar sterk op gelijkende documentaire van John Appel, getiteld Zij gelooft in mij. De film liet Hazes zien als een constant door onzekerheid geplaagde artiest die in tijden van spanning een grote belasting voor zijn omgeving vormde. De huwelijksperikelen die hiervan het gevolg waren, doken regelmatig op in de roddelpers, waarin Hazes nu behalve als drankorgel ook als slechte echtgenoot werd afgeschilderd.
Oke, thx, en ontopic maar weer i ndeed.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:18 schreef Ole het volgende:
gewoon toetsenbord kopen en in je usb poort pluggen (dat is een plat stekkertje!) . Niets moeilijks aan!
En nu weer On topic!
jezus zeg, neem nog een breezer, misschien dat je dan in één lettertype gaat werken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:50 schreef Suko het volgende:
[..]
Oke, thx, en ontopic maar weer i ndeed.Zou ook zomaar kunnen dat zijn moeder RAGGEL niet als SHOONDOHTER WIL HEBBEN, GEZIEN haar verleden. hIJ WOONT tenslotte nog steeds bij haar.
OK, ermoedelijk LliGt 't aan de bril en Verrot toetsenbord, ik zaL NIET MEER POSTEN TOTdat EEN En Ander is vervangen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jezus zeg, neem nog een breezer, misschien dat je dan in één lettertype gaat werken.
dit leest voor een niet-puber voor geen meter
start - uitvoeren - 'osk' - <enter>quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:00 schreef Suko het volgende:
[..]
OK, ermoedelijk LliGt 't aan de bril en Verrot toetsenbord, ik zaL NIET MEER POSTEN TOTdat EEN En Ander is vervangen.
quote:RACHEL BEVESTIGT HAAR LIEFDE VOOR EEUWIG MET NICCOLO
Gepost op 28 OKT 2009 (10:57)Reageer nuStuur door
Onlangs onthulde STORY dat Rachel Hazes het huwelijksaanzoek van haar vriend Niccolò afwees; ze ziet wijlen André nog steeds als haar man. Maar haar Italiaanse minnaar nam op romantische wijze revanche: hij maakte Rachel tijdens een familiediner in Florence alsnog de zijne!
"Iedereen vond het ook zo jammer dat ik niet met Niccolò wil trouwen. Dus wat heeft die lieverd gedaan? Hij is samen met zijn moeder een diamanten ring gaan uitzoeken. Op een feest waar we officieel in de familie werden opgenomen, heeft hij mij die ring gegeven. Als ik de ring zou aannemen, bevestigde ik daarmee aan hem dat onze liefde voor eeuwig is, en we in zijn ogen tóch man en vrouw worden."
Rachel was erg geëmotioneerd en schoot meteen vol. "Dat Niccolò dit allemaal voor mij voelt terwijl ik op veel momenten nog met André in mijn hoofd en hart leef. Ik voelde mij optimaal gelukkig die avond!"
Op hun eigen manier zijn Rachel en Niccolò nu dus toch verloofd. Wellicht krijgt de Italiaanse doorzetter haar ooit zo ver om ook officieel voor het altaar te staan...
quote:wo 28 okt 2009, 10:40 Rachel Hazes NIET verloofd van onze redactie
AMSTERDAM - UPDATE - Rachel Hazes is niet verloofd met haar Italiaanse vriend Niccolò.
Volgens het weekblad Story is Niccolò in de herfstvakantie op zijn knieën gegaan voor Rachel. De Italiaan zou samen met zijn moeder een diamanten ring hebben uitgezocht.
De 39-jarige weduwe van André Hazes heeft woensdagochtend echter aan De Telegraaf laten weten dat hier niks van waar is. "We zijn niet verloofd, er is geen bruiloft op komst en ik ben ook niet zwanger", aldus Rachel. Eerder liet ze al weten dat ze nooit meer wil trouwen. "Het jawoord geef ik maar eens in mijn leven. En dat moment heb ik met Dré beleefd. Mensen vragen me voortdurend of er nog stappen gaan worden genomen in mijn relatie met Niccolò, maar nee, daarin moet ik ze teleurstellen. Een liefdesbaby zit er bijvoorbeeld ook niet in. Ik heb twee kinderen, Roxeanne en Dré jr., en zo is het voor mij goed.”
quote:
juist ja!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:06 schreef DarkElf het volgende:
brrr wat een rimpelkop zeg
ze lijkt wel zo een sharpei:
[ afbeelding ]
En ze wordt ook steeds maar donkerderquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:50 schreef JaneDoe het volgende:
yikes!
bij dit artikel, de 5de foto![]()
wat zal raggel piccolo dankbaar zijn voor t exposen van dr rimpels
Eeks! Dat hij haar aan durft te raken met zijn blote handenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:50 schreef JaneDoe het volgende:
yikes!
bij dit artikel, de 5de foto![]()
wat zal raggel piccolo dankbaar zijn voor t exposen van dr rimpels
quote:Hij is samen met zijn moeder een diamanten ring gaan uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |