Nu overschat je haar woordenschat, vermoed ik.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Kan ze over een tijdje fijn bij Pauw & Witteman vertellen dat ze niet snapt hoe ze zo naïef heeft kunnen zijn.
das wel erg iddquote:
Oh vandaar dat haar dochter ook al op haar 13e "bezig" wasquote:Op donderdag 24 september 2009 14:22 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Maar ja, ze was ook nog maar 14 jaar toen ze al een affaire had met André he.
Toch heb ik wel een woord geleerd dankzij Rachel, namelijk het woord "bloedbonje". Ze gebruikte dat woord om de ruzie met haar ouders te omschrijven. Ik had er daarvoor nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nu overschat je haar woordenschat, vermoed ik.
Dat denk ik ook ja..Ze had het niet gemakkelijk met Hazes.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das wel erg idd
maar ja, dat krijg je he van zo'n keihard leven met zoveel leed
Yepsquote:Op donderdag 24 september 2009 14:22 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Maar ja, ze was ook nog maar 14 jaar toen ze al een affaire had met André he.
Misschien zij en Dries een leuk koppel?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:57 schreef DarkElf het volgende:
zoveel mensen hebben een zwaar leven maar die zien er niet allemaal uit alsof ze 20 jaar ouder zijn dan ze zijn...
ze moet denk ik wat minder onder de zonnebank
Dat denk ik ook, zonnebank en kettingrokenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:57 schreef DarkElf het volgende:
zoveel mensen hebben een zwaar leven maar die zien er niet allemaal uit alsof ze 20 jaar ouder zijn dan ze zijn...
ze moet denk ik wat minder onder de zonnebank
Ja!!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:37 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Misschien zij en Dries een leuk koppel?
quote:30-09-2009 13:50:46
HUWELIJKSAANZOEK VOOR RACHEL!
Op de kop af een jaar nadat de vonk tussen hen oversprong, is Rachel Hazes (39) door haar Italiaanse minnaar Niccolò (32) ten huwelijk gevraagd.
De weduwe van volkszanger André aarzelde geen moment en zei... NEE! Waarom weigert Rachel te trouwen met de man die haar onlangs opnieuw verleidde?
"Hij vroeg of ik zijn vrouw wil worden. Ik kreeg er helemaal kippenvel van toen hij dat zei. Ik ben stapelgek op Niccolò en wat is er dan mooier dan dat hij mij ten huwelijk vraagt? Toch heb ik ‘nee' moeten zeggen. Want ik kan het gewoonweg niet!"
Rachel ziet André nog steeds als haar man en zo noemt ze hem zelfs nog steeds! "Ondanks dat hij er nu niet meer is en ik al een jaar met Niccolò ben, voel ik mij nog steeds getrouwd met André."
Binnenkort zegt ze vast 'ja', zodra André als bruidsuiker aan haar is verschenen of zo. En dan wordt het de gelukkigste dag van Rucola's leven, die trouwerij. In gemeenschap van goederen... wedden?quote:
dANK U VOOR DEZE BiJDRAGe!!!111quote:Op woensdag 30 september 2009 19:58 schreef Suko het volgende:
\IK GELOOF ER NIKS VAN. HIJ IL hIJ WILHAAR NIEMEERDENK IK. eN DE NAAAM HAZES IS COMMERCIEEL TE AANTREKKELIJK NATUURLIJK.
OCH MISCHIEN IS JOUW THRORIE MEER FENKBAAR, WEET IK VEEL, MET rACHEL IS ALLES MOGELIJK.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
dANK U VOOR DEZE BiJDRAGe!!!111
JEEtjuh! wat is er in suko gevaren?!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:43 schreef Suko het volgende:
[..]
OCH MISCHIEN IS JOUW THRORIE MEER FENKBAAR, WEET IK VEEL, MET rACHEL IS ALLES MOGELIJK.
hUH?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
JEEtjuh! wat is er in suko gevaren?!
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
JEEtjuh! wat is er in suko gevaren?!
NDU, IK BEN VAN DEN BLAUWE KNOOP!quote:Op woensdag 30 september 2009 21:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Misschien neemt JEEtjuh af en toe bezit van haar!
Maar ik denk drank.![]()
Metr een laptop gaat dat toch niet?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:34 schreef Ole het volgende:
Tijd voor een nieuw toetsenbord? Al voor 6 euro bij de Kijkshop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |