Eow! Zegt dattan!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat in de Roggel-modus, snap dat dan
Ja je bent heel erg!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is rotterdams dude ik heb het ook af moeten leren
ben ik heel erg als ik zeg dat ik net in de allerhande zat te bladeren en bij een recept met rucola meteen aan dit topic dacht ?
"Hij is de beste vriend uit mijn leven", vertelt Rachel in RTL Boulevard over haar vriendschap met de topcrimineel. "Ik ken hem eigenlijk van het uitgaan in Rotterdam. Van het één komt natuurlijk het ander, en ik heb een hele leuke tijd met hem gehad. Van 1989 tot 1991 had ik iets met hem. In oktober trouwde ik met André. Daarna hebben we contact gehouden, maar dat heb ik met al mijn ex-vriendjes. Ik heb geen spijt van mijn omgang met Marco. Iedereen kan vanalles over hem zeggen, maar ik ga daar niet in mee."quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:10 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Ja, ze had al een relatie met André toen zij nog minderjarig was. Daarvoor had ze dus ook nog iets gehad met een drugsdealer?
Ze ging naar hem toe om hem de bons te gevenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik dacht dat het uit was met Rachel en haar vriend
nou gelukkig idd.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:23 schreef Copycat het volgende:
Maar dat maffiavriendje is nog aan haar zijde.
vast niet, dat bruint gewoon mee met de rest van die plamuurfacequote:Op maandag 20 juli 2009 19:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou gelukkig idd.
zou t gips er af gehaald worden 2 x per dag als ze onder de zonnebank gaat?
Bron: Showbiznewzquote:Rachel Hazes onder het mes
20 juli 2009, Maandag
Rachel Hazes heeft haar been op twee plekken gebroken. Zo meldt RTL Boulevard. Een kijker van het programma kwam haar tegen op het vliegveld van Florence, ze zat met haar been in 't gips in een rolstoel.
Weduwe Hazes is in een hotel van de trap gevallen en is maandagmorgen waarschijnlijk al aan haar been geopereerd. Een kijker van het RTL-programma mailde dat hij Rachel was tegengekomen op het vliegveld en dat ze daar haar hele verhaal deed.
Rachel was niet alleen op het vliegveld, dochter Roxeanne, zoon Dre en ex-vriendje Niccolo waren er ook bij. Volgens de kijker is het niet uit tussen Rachel en haar Italiaanse vriendje Niccolo. Ze waren de hele tijd aan het zoenen.
Kennen we deze nog?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:17 schreef Liejannuh het volgende:
"Van de trap gevallen"?!
Moeten we dat geloven?
quote:Ondanks dat Rachel Niccolo een moordvent vindt, heeft de relatie volgens haar eigen zeggen geen toekomst.
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:37 schreef Duderella het volgende:
Ik denk dat zijn maffia-vijanden haar in de knieschijf hebben geschoten! Want dat doen ze hoor!
Ik zit te lachenquote:Op maandag 20 juli 2009 21:37 schreef Duderella het volgende:
Ik denk dat zijn maffia-vijanden haar in de knieschijf hebben geschoten! Want dat doen ze hoor!
Volgens mij is ze gewoon van de trap GEDUWDquote:Op maandag 20 juli 2009 21:37 schreef Duderella het volgende:
Het zal toch nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon van de trap GEDUWD
Vledder lijkt met duwen en trappen of ramen niet zo handigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Het zal toch niet![]()
Moeten we Baantjer en Vledder er niet op afsturen?
Eef kan morgen weer scannenquote:22-09-2009 18:10:52
‘NICCOLO VERLEIDDE RACHEL HAZES’
Terwijl Rachel Hazes een eind wilde maken aan haar romance met Niccolò, wist hij haar ervan te overtuigen dat ze hun liefde een tweede kans moesten geven. Wekenlang zweeg Rachel over de doorstart van hun relatie. Maar nu wil ze exclusief aan STORY vertellen hoe haar minnaar haar opnieuw verleidde.
Het heen en weer reizen van Nederland naar Italië begon haar op te breken. Ze besloot dat ze geen andere keus had dan Niccolò te verlaten. "Ik kan het niet langer opbrengen om elke keernaar Florence te gaan en Rox en Dré alleen achter te laten."
"Ik legde hem uit dat ik mijn kinderen niet steeds alleen wilde laten. Toen zei hij: ‘Dan is het probleem toch snel opgelost. Ik vlieg met je mee terug naar Nederland, want ik wil je niet kwijt.' En toen smolt ik voor Niccolò."
quote:Liefde Rachel Hazes lijkt zich te vestigen in Nederland
Uitgegeven: 23 september 2009 10:38
Laatst gewijzigd: 23 september 2009 10:38
AMSTERDAM – De Italiaanse liefde van Rachel Hazes Niccolo lijkt zich definitief te gaan vestigen in Nederland. In Story vertelt Hazes dat Niccolo bekijkt of hij in Nederland een eigen zaak kan beginnen.
© ANP“Samen met mijn zoon Dré heeft hij een aantal horecazaken hier bekeken, dat doet hij niet voor niets!”, aldus Rachel.
De liefde tussen de twee kende al de nodige pieken en dalen. Na eens stormachtig begin besloot Hazes alsnog een einde te maken aan de relatie omdat het vele heen en weer reizen tussen Nederland en Italie haar opbrak.
“Ik legde hem uit dat ik mijn kinderen niet steeds alleen wilde laten. Toen zei hij: Dan is het probleem toch snel opgelost. Ik vlieg met je mee terug naar Nederland, want ik wil je niet kwijt. En toen smolt ik voor Niccolò”, vertelt Hazes aan Story.
In de tijd die de twee samen doorbrachten in Nederland werd de liefde alleen maar sterker en hoopt Hazes dat Niccolo zich definitief aan haar zijde gaat vestigen.
André Hazes
Precies vijf jaar geleden overleed haar ex-man André Hazes en woensdag is de dag dat verschillende instanties de volkszanger herdenken.
Zo komt TNT met een speciale postzegel. “Elk jaar herdenken de kinderen en ik onze André. En deze postzegel maakt dit jaar nog specialer.”
© NU.nl
Ja, echt en ze is volgens mij nog geen 40quote:Op woensdag 23 september 2009 17:02 schreef DarkElf het volgende:
wat een onzéttende ouwe kop heeft zij toch.
Dat verbaasd mij ook elke keer weerquote:Op woensdag 23 september 2009 17:02 schreef DarkElf het volgende:
wat een onzéttende ouwe kop heeft zij toch.
Omdat Raggel ervoor heeft gezorgd dat hij daarmee al snel gebrouilleerd was. De schat!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:32 schreef Paracelsus het volgende:
André heeft ook kinderen bij ex-vrouwen, waarom horen we daar eigenlijk nooit iets van?
En dat alles natuurlijk uit respect voor Dré!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Omdat Raggel ervoor heeft gezorgd dat hij daarmee al snel gebrouilleerd was. De schat!
Aan die indruk kan ik me ook niet onttrekken.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:24 schreef Duderella het volgende:
Ik denk dat Rucola een handig adresje zoekt om zijn centjes even te stallen en daarna wit te wassen. Om er vervolgens met alle rechten op Hazes' nalatenschap vandoor te gaan.
Vakwerk.quote:
Kan ze over een tijdje fijn bij Pauw & Witteman vertellen dat ze niet snapt hoe ze zo naïef heeft kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:47 schreef Copycat het volgende:
Aan die indruk kan ik me ook niet onttrekken.
Ik ga effe op wikipedia kijken hoe oud zij is.. Als erin staatquote:Op woensdag 23 september 2009 17:37 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ja, echt en ze is volgens mij nog geen 40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |