quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef peterfan het volgende:
Hoe zou Dré het eigenlijk vinden dat zijn zoon gay is?
Grappig, dat ging van de week ook door mij heen toen ik Dreeeeetje zag bij Shownieuws..quote:
Hij ziet er op de foto's best keurig uit, met dat overhemd en die lamswollen trui om zijn schoudersquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:27 schreef Elounda het volgende:
Die Ricola. Die heeft werkelijk géén idee waar hij in terecht is gekomen...
Ik eet de restjes van Andres as op als het niet zo is!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:53 schreef Elounda het volgende:
[..]
Grappig, dat ging van de week ook door mij heen toen ik Dreeeeetje zag bij Shownieuws..
En mijn Gaydar werkt dus echt niet..
Zou het wezen denk je???
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik eet de restjes van Andres as op als het niet zo is!
Blufquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik eet de restjes van Andres as op als het niet zo is!
Ach, arme kleine Dreetje, die weet het waarschijnlijk zelf (nog) niet eens, misschien is het niet zo, laten we hem daarmee niet plagen, hij is nog zo jong....quote:
Ik weet het niet hoor, zou zo'n (vast wel vet Rooms) Italiaans ventje daar nou echt op 'vallen'? Het ontbreken van enig decorum én het feit dat ze haar dochter in de schaduw zet op d'r eigen verjaardag moet toch ook hem niet ontgaan zijn. Of het is soort zoekt soort natuurlijk, dat kan ook.quote:Het moest het ‘sweet sixteen’ feestje worden van dochter Roxeanne Hazes. Maar moeder Rachel ging er met de aandacht vandoor.
Tijdens de partij in de lokale Vinkeveense dico droeg ze een kinky korset waar de hele Hazes-handel dreigde uit te puilen. Het was onmogelijk om niet naar haar uitpuilborsten te kijken. Die arme Rox in haar zwarte jurkje viel er helemaal bij in het niet.
We zijn trouwens telkens weer verbaasd als we lezen dat Rachel nog geen 40 jaar is. Door haar getaande, teak-kleurige huid en weggeplukte wenkbrauwen zou je haar zó 50+ geven.
Party kopt vrolijk ‘ballonnenfeestje’ en dat was het in dit geval ook. Italiaanse lover Niccolo stond er bij en keek er –glunderend!- naar.
quote:
RACHEL HAZES: 'GEEN SEKS IN ANDRÉ'S BED!'
27-01-2009 08:28:37
RACHEL HAZES: 'GEEN SEKS IN ANDRÉ'S BED!'
Exclusief aan Story onthult Rachel Hazes (38) dat ze haar vriend Niccolò Armatoli (31) nog niet in haar eigen bed durft te beminnen.
De liefdesgevoelens die Rachel voor de Intaliaanse clubeigenaar Niccolò Armatoli koestert, zijn na de samen doorgebrachte feestdagen in Florence nog heviger geworden, vertelt de weduwe van André Hazes aan Story: 'Na ons laatste samenzijn bij hem thuis weet ik helemáál zeker dat hij de ware voor mij is! Ik weet heus wel dat je nooit kan voorspellen hoe een relatie zich ontwikkelt, maar Niccolò lijkt echt de man op wie ik ruim vier jaar lang gewacht heb. Hij is superlief en vreselijk charmant - ik mag zelf nog geen deur opendoen. En hij is zo leuk met Roxeanne en Dré. De kinderen zijn inmiddels even dol op hem als ik.'
Schoonmoeder
En ook Niccolò zou de relatie zeer serieus nemen. 'In Florence heeft Niccolò mij voorgesteld aan zijn moeder, die in het appartement onder hem woont. Zo'n leuke vrouw! Ik heb een échte Italiaanse schoonmoeder, die in grote pannen pastasaus staat te roeren. Ze gaf mij een warm welkom in haar familie.'
Seks
'Thuis in Almere is de situatie echter iets minder ontspannen,' vertelt Rachel openhartig verder. 'Het klint misschien gek, maar ik kan Noccolò niet beminnen in mijn eigen bed. Ik kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om in hetzelfde bed waarin ik jarenlang met Andrié sliep en vree, nu de liefde te bedrijven met mijn vriend. Dan zou ik het nare gevoel hebben dat André meekijkt. Ik kan het gewoon niet. Daarom logeren Niccolò en ik altijd in hotels, als hij bij mij is. Nee, een ander bed kopen wil ik nog niet. Daar ben ik nog niet aan toe. Het zou toch als verraad aan André voelen.'
"ik mag zelf nog geen deur opendoen." + "In Florence heeft Niccolò mij voorgesteld aan zijn moeder, die in het appartement onder hem woont. Zo'n leuke vrouw! Ik heb een échte Italiaanse schoonmoeder, die in grote pannen pastasaus staat te roeren. Ze gaf mij een warm welkom in haar familie."quote:
Ik vind het schokkend dat ik ouder ben dan Rachelquote:We zijn trouwens telkens weer verbaasd als we lezen dat Rachel nog geen 40 jaar is. Door haar getaande, teak-kleurige huid en weggeplukte wenkbrauwen zou je haar zó 50+ geven.
Het zou pas schokkend zijn wanneer je er ouder uit zou zienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik vind het schokkend dat ik ouder ben dan Rachel
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het zou pas schokkend zijn wanneer je er ouder uit zou zien
quote:EINDE ITALIAANS AVONTUUR? Geen bruiloft en geen baby voor Rachel Hazes
(25-2-2009) Ondanks dat Rachel Hazes opnieuw liefdesgeluk vond bij de Italiaanse Niccolò, zal ze nooit zijn achternaam aannemen. En een baby komt er ook niet! Is dit voor Rachel Hazes het voorspel van een Italiaans liefdesdrama of hebben Rachel en haar jonge minnaar een goed gesprek gehad?
"Het heeft niets te maken met gebrek aan vertrouwen in onze relatie, maar alles met mijn verleden met André", vertelt Rachel in weekblad Story. "Hij wilde zeker dat ik gelukkig zou worden met een andere man na zijn dood. Maar als ik een andere achternaam krijg... Hij zou gek worden! Ik mocht op mijn bankpasje al niet eens Rachel Hazes-van Galen zetten van hem!" Rachel bekijkt het allemaal van de positieve kant. "André was er zó trots op dat ik zijn achternaam droeg. Beschouw het dus maar als een eerbetoon dat ik mijn leven lang Hazes zal heten."
Ook een liefdesbaby zit er niet aan te komen. Rachel vertelt: "Daar hebben Niccolò en ikzelf geen behoefte meer aan." Haar dochter Roxanne (16) is wel bijna klaar voor een kleine: "Roxanne wil graag jong moeder worden, het liefst op haar negentiende. (...) Dus dan ben ik oma! En dat is misschien nog wel leuker dan zelf weer een kindje opvoeden..."
Op de een of andere manier manier vind ik de Veerkampjes sympathieker, die zijn zoals ze zijn, prints and all. Raggel & co doen zich meer voor dan dat ze zijn. Zij teren op de faam van man/paps, de Veerkampjes zijn met z'n 3-tjes bekend geworden. Uiteindelijk is het natuurlijk allemaal crap, maar er zijn verschilletjes...imo of course.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
t zijn net de veerkampjes
alleen het panterprintje ontbreekt
O dat had ik me niet eens gerealiseerd!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:17 schreef Ole het volgende:
Tjeemig dan heb je dus Roggel als oma en Friedel als overgrootmoeder
OMGquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:17 schreef Ole het volgende:
Tjeemig dan heb je dus Roggel als oma en Friedel als overgrootmoeder
Dan heet ze niet Hazes en dan kent niemand haar meerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
OMGVreemd dat zij niet de achternaam van Nicolo huppelpup mag dragen ! Als ze gaan trouwen.
Ik heb ooit ergens gelezen dat dat de reden is dat Priscilly Presley nog altijd Elvis' naam draagt al waren ze allang gescheiden toen hij stierf. Of het waar is weet ik natuurlijk niet maar het zou me niets verbazen wanneer Rachel zo redeneert.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan heet ze niet Hazes en dan kent niemand haar meer
Maar ze is weduwe. En ze was getrouwd op het moment van overlijden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:36 schreef computergirl het volgende:
maar Hazes is toch niet haar eigen naam?
Heb gewoon nu al te doen met dat kindquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat had ik me niet eens gerealiseerd!![]()
The horror! Kom je ter wereld, open je je oogjes en dan kijk je recht in de goudverbrande kraaienpoten van die twee. "Het heb Dré ze owge!! Ja tog???"
Dat kind kruipt eigenhandig terug in Roxanne, wedden?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Het blijft toch een prachtig verhaal, die raggel die als kindje al gaat met de vriend van haar vader, die zich weer dood zuipt met bier en knakworstjes toe, en raggel die zich dan 24/7 laat dekken door een zonnebank en een gladde Italiaan... en dan wil haar dochter van zestien al op jonge leeftijd kids...
Zoiets bedenk je toch niet?![]()
Om het verhaal compleet te maken stel ik voor dat Roxanna zich laat dekken door bv Rene Froger die vervolgens zijn vrouw voor haar verlaat of door Emile Ratelband die hetzelfde doet.
Kan iemand zich hier in vinden?
quote:Story > Nieuws & Gossip > MOEDER RACHEL HAZES OVERLEDEN
24-04-2009 13:30:22
MOEDER RACHEL HAZES OVERLEDEN
Friedel van Galen, de moeder van Rachel Hazes, is overleden, zo meldt story.nl.
Vorige week berichtte Story dat Friedel thuis herstellende was van twee chemokuren na haar longoperatie. Rachel vertelde toen nog optimistisch: "De kanker lijkt met het wegnemen van één long en deze kuren onder controle. Ze moet nog één chemokuur ondergaan."
In de afgelopen weken was Rachel zoveel mogelijk bij haar moeder, met wie ze lange tijd ruzie had. De verwijdering ontstond toen bekend werd dat Friedel en haar echtgenoot Jan een boek over het leven van Rachel en André Hazes zouden schrijven.
Maar Rachel zette al haar boosheid aan de kant toen ze vorig jaar hoorde hoe ziek haar moeder was. Alles werd uitgesproken en Friedel ontmoette ook Rachel's nieuwe liefde Niccolo Armaroli.
Vlak voor de dood van haar moeder verzoende Rachel zich ook weer met haar vader. Voor Friedel betekende dat heel veel. Niemand had echter verwacht dat zij zo snel zo komen te overlijden.
ze is al gerooktquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:32 schreef Duderella het volgende:
Die levert vast minder vuurpijlen op dan Dré.
Ik mag er eigenlijk niet mee spotten natuurlijkquote:
Omgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |