Friedelquote:Ouders Rachel Hazes komen met onthullend boek
Uitgegeven: 10 september 2008 16:48
AMSTERDAM - Jan en Friedel van Galen brengen dit najaar een boek uit waarin ze alles onthullen over hun dochter Rachel, de weduwe van André Hazes.
"We zijn vergevorderd en ik heb al een uitgever", vertelt Van Galen in weekblad Privé. "Het boek zal alles vertellen en niets verzwijgen. Schokkend, dat mag je van me aannemen, maar wel de enige echte waarheid." De relatie tussen Rachel en haar ouders is sinds het overlijden van Hazes in een neerwaartse spiraal terechtgekomen. "We leven op dit moment op voet van oorlog met Rachel en dat is nog zachtjes uitgedrukt", verklaart de vader van de weduwe.
De ruzie is volgens hem niet alleen te wijten aan de starre houding die Rachel aanneemt tegenover iedereen die de muziek van Hazes wil gebruiken. "Er is meer, veel meer", zegt Van Galen. "Zo erg dat ik er nauwelijks over kan praten."
Juridische maatregelen
Rachel vindt het belangrijk om de nalatenschap van haar man te beschermen en deinst niet terug voor juridische maatregelen.
De weduwe beschuldigde begin vorig jaar de fansite AndréHazesFan.nl ervan beeld- en geluidsmateriaal van Hazes onrechtmatig te hebben gebruikt.
Wat precies in het boek naar buiten gebracht zal worden is nog niet bekendgemaakt. "We hebben bij de uitgeverij moeten tekenen dat we niets over de inhoud zullen prijsgeven", stelt Van Galen. "Ook niet wanneer het uitkomt en waar het over gaat."
Verbaasd
De manager van Rachel reageert verbaasd op de uitlatingen van de ouders van haar cliënte. "O wat grappig", lacht ze.
"Rachel heeft het interview niet gelezen en dat gaat ze ook niet doen. Ze heeft dus ook geen behoefte om op het artikel te reageren."
(c) Novum
quote:Moeder Rachel Hazes wordt kunstmatig in slaap gehouden
(16-1-2009) Friedel van Galen, de moeder van Rachel Hazes, wordt kunstmatig in slaap gehouden omdat ze bij het aanzien van al de slangen rond haar bed een paniekaanval krijgt.
"Ik vind het heel naar om mijn moeder zo te zien", vertelde Rachel aan Shownieuws. Rachel zegt dat ze sinds een paar maanden weer contact met Friedel heeft. "Wij zijn als twee handen op één buik. We zijn altijd zo close geweest en nu nog steeds." Volgens weekblad Prive, het weekblad dat Friedel afgelopen weken interviewde, zou Rachel tot afgelopen zondag overigens geen contact met haar moeder hebben gehad.
Bij Friedel werd vrijdag haar linkerlong verwijderd. Op dit moment krijgt ze antibiotica toegediend omdat ze een infectie aan haar rechterlong long heeft opgelopen. De artsen hebben laten weten dat dit vaker voorkomt bij deze ingreep.
Friedel zal nog het hele weekend in slaap worden gehouden.
Dat is ook erg inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:40 schreef Elounda het volgende:
Je kan er van vinden wat je wil, maar het is toch heel erg.
Met leugenaars (en ook golddigers) maak ik korte metten, niets simpelers als gewoon vertellen hoe het zit als je toch de media opzoekt cq te woord staat. Overigens wens ik Friedel het beste, ook voor haar kleinkinderen, dat staat los van alles.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Suko, niet zo hard zijn om RaggelZoiets is toch wel vreselijk..
Ik heb ook met verbazing zitten kijken, vrolijk haar vriendje voorstellen tijdens de verjaardag van Roxanne. Ook nog vertellend dat mams (die ze sinds 4 maanden weer ziet, zegt ze) nog steeds slapend wordt gehouden, zij heeft nog een longontsteking er bij, niet goed. Maar Raggel geeft vriendje nog een omhelzing en neemt nog een slok. Tuurlijk is met een nieuwe vriend als weduwe of als je gescheiden niks mis, alleen zoals zij het doet, wat ze mist is klasse, ze is zo ordinair/simpel. En die kinderen, hebben ze mediatraining gehad of zo, zo rap en gladjes praten, de onschuld is daar ook wel vanaf.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:01 schreef Stansfield het volgende:
Tering rachel is net op boulevard met haar nieuwe lover. Wat een sloerie. Zonnebank bruin, tieten half uit haar jurk en met haar nieuwe vriend van 31 ofzo.
quote:\FOTO'S: De 16e verjaardag van Roxeanne Hazes
19 januari 2009, Maandag
Gisteren vierde Roxeanne Hazes haar 16e verjaardag en dat liet ze niet zomaar voorbij gaan. Veel bekende Nederlanders zoals Patrick Kluivert, Rossana Lima, Gerard Joling en Patty Brard kwamen opdraven om Roxeanne te feliciteren. Ook haar vriendje, met wie ze al drie jaar verkering heeft, was natuurlijk aanwezig.
De BN'ers waren echter niet de grootste aandachttrekkers van de avond. Moeder's nieuwe liefde Niccolò was er ook en stond naast Rachel Hazes als officiële nieuwe liefde. Rachel, aanwezig met een pittige decolleté, laat weten dat ze dolgelukkig is met haar Italian stallion. Ze verblijdde haar dochter die avond met een flink Breitling horloge.
quote:Rachel Hazes showt nieuwe vriend
Love is in the air
Roxeanne Hazes werd dit weekend zestien jaar. Het feestje was een mooi moment voor moeder Rachel om haar nieuwe Italiaanse vriend Nicollo te showen.
Roxeanne en Dre zijn in hun nopjes met de nieuwe vriend van moederlief. "Ik ben heel blij dat ze zo straalt. Dat kan maar door één ding komen. Ze lacht weer elke dag", aldus Dre.
Ondanks dat de vonk duidelijk is overgeslagen tussen Rachel en Nicollo, moest de weduwe van de grootste volkszanger van Nederland wel even over de streep gehaald worden. "Ze hield het eerst af. En ik vond dat ze dat wel moet doen. Vier jaar zonder man dat kan natuurlijk niet", zegt Roxeanne. "Ik heb mama echt aangemoedigd. 'Sms hem nou terug. Bel hem nou terug.'"
Toch zijn de zorgen van Rachel nog niet voorbij. Haar moeder Friedel heeft longkanker en ligt momenteel in het ziekenhuis. "Dat vind ik heel moeilijk. Hoe m'n moeder erbij ligt, heel naar. Ze ligt aan de beademing en heeft een buis door haar keel. Ja, dat was heel naar om te zien."
"Ik heb net weer contact gehad met het ziekenhuis. Het is stabiel. Maar de linkerlong van m'n moeder is verwijderd. En ze heeft er longontsteking overheen gekregen."
Maar de zestiende verjaardag van Roxeanna vooral een feestelijk aangelegenheid. Ook haar vriendje Enrico was aanwezig. RTL Boulevard sprak even met het jonge stelletje.
Inderdaad, ze deinst er niet naar wat andere van vinden..En trek dat gerust aanquote:Op maandag 19 januari 2009 21:40 schreef Suko het volgende:
Tja, die jurk, geen klasse dus, maar dat wisten we al.
Tering, wat een volk.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:22 schreef Ole het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ros en pat waren ook van de partij
[ afbeelding ]
vriendje van Rox?
[ afbeelding ]
Zou ze die uh...peins....uhm....tja...kortom, siliconen-tits! Is ze meegeweest met Brard, die vult al jaren van alles en nog wat op. Hier staan nog meer 'gezellige' kiekjes.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad, ze deinst er niet naar wat andere van vinden..
Dat Rachel zich zo kleed..Dat is toch niet normaalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ze doet wát niet???
Ik zou me nogal schamen als mijn moeder er zo bijliep op mijn 16e verjaardagsfeestje. Zowel over haar absurde huidskleur als over haar absurde expositie van de kneedbommen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat Rachel zich zo kleedT..Dat is toch niet normaalEn ze trekt zich nergens IETS van aan dat ze zo loopT met haar blote boezem bij haar dochter dr verjaardag!!
quote:
die is jonger toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Het is dat 'niet naar deinsen' wat ik niet helemaal begrijp....
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.....
Is kleine Dré eigenlijk al 16? Heeft die ook zo'n fuif gehad?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef ElizabethR het volgende:
<knip>
Ik zou me nogal schamen als mijn moeder er zo bijliep op mijn 16e verjaardagsfeestje. Zowel over haar absurde huidskleur als over haar absurde expositie van de kneedbommen.
Yes. Krijg nou wat, de Hazes-clan kan nog even verder aan de fuif: André (Dré) Hazes jr (Amsterdam, 21 januari 1994) Morgen dus 15jr.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:50 schreef Ole het volgende:
[..]
die is jonger toch?
Eens even zoeken hoor
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is afleiding, zodat niemand meer naar dat hoofd kijkt
Inderdaad zeg! En dan zal grote Dré wel een jaar nuchter zijn geweest, want om een vrouw Raggel te bezwangeren daar moet je goeie kwaliteit sperma voor hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:27 schreef Ole het volgende:
Dan heeft Raggel dat 16 jaar geleden wel snel gedaan![]()
Binnen een maand of 3 weer zwanger P
Ik ga mee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Rucola gaat voor de lires, dames en heren.
Dit wordt een eenzame kerst voor Raggel en haar nieuwe jongens. Let maar op.
Heeft ze speciaal voor Rucola gedaan, échte liefde hoorquote:
Ik vermoed met grote overtuiging dat ze weer een teken van Dré heeft gezien en toen besloot dat De Vlieger eigenlijk betekende: De Balonnen. En zo is het allemaal gekomen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:08 schreef Ole het volgende:
Zou Roggel haar nieuwe jongens ook een naam hebben gegeven? Net als Sjors met haar Harries?
Uit mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Het is dat 'niet naar deinsen' wat ik niet helemaal begrijp....
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.....
Dat wel natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Heeft ze speciaal voor Rucola gedaan, échte liefde hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |