quote:Rachel Hazes wil 'bloedbonje' niet bijleggen
Uitgegeven: 19 november 2008 12:50
Laatst gewijzigd: 19 november 2008 13:45
AMSTERDAM - Rachel Hazes denkt niet dat het ooit nog goedkomt tussen haar en haar ouders. "Ik heb bloedbonje met mijn ouders, ze zoeken het maar uit", zo zegt de weduwe van volkszanger André Hazes woensdag tegen Story.nl.
Op de vraag of er in de toekomst nog een verzoening in zit, zegt ze: "Ik weet het niet, het zal heel moeilijk worden."
Hazes staat op voet van oorlog met haar ouders sinds zij bekendmaakten dat ze een onthullend boek over hun dochter willen uitbrengen. Of dat boek er ooit gaat komen, is nog maar de vraag.
Smartengeld
In september liet Hazes weten een ton smartengeld te eisen op het moment dat haar familie de plannen doorzet. Het gerucht gaat nu dat de ouders van Hazes het boek toch niet gaan uitbrengen.
Het maakt Hazes niet meer uit of het boek er nou komt of niet. Volgens haar is het kwaad al geschied. "Ze zouden zo'n boek niet moeten willen schrijven. Het doet me echt pijn wat mijn ouders doen. Ze steken drie messen in mijn hart", zo zegt ze op de website van het weekblad.
Doodzondes
Hazes vraagt zich daarnaast af wat haar ouders zo graag willen onthullen over haar. "Ik heb misschien niet het meest standaard leven geleid, maar het zijn geen doodzondes die ik heb begaan. Ik heb geen bank overvallen en niemand vermoord."
Voorlopig niks.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:04 schreef Ole het volgende:
Ik vraag me toch wel af of dat boek er uberhaupt gaat komen
Het laatste natuurlijk en ze hopen zo op een verzoening met Roggel. Roggel was echter zéér stellig: ze wenst geen verzoening met haar ouders.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:20 schreef Ole het volgende:
Ja, dat zal het zijn![]()
Ik denk dat ze te weinig dirt hebben over hun dochter.
Of zou dan toch tot ze zijn doorgedrongen dat dit op zijn minst niet bevordelijk is voor de relatie met hun kleinkinderen?
quote:Rachel Hazes vreest boek van ouders niet.
Rachel Hazes blikt terug op een roerig 2008. "Het allermooiste moment was dat Rox en Dreetje tijdens het Samen met Dré-concert in de voetsporen van hun vader traden”, vertelt de weduwe van volkszanger André Hazes trots. Het slechtste moment? Met een reactie op het boek dat Rachels ouders over haar zouden schrijven, neemt ze een voorschot op 2009: "Ik ben er niet bang voor. Tenminste, als ze de waarheid schrijven.”
Haar missie is nog altijd: Andrés erfgoed met toewijding en liefde bewaken. „Samen met Dré was prachtig om te doen, maar niet altijd makkelijk”, herinnert Rachel zich. „Het kostte veel tijd, energie en emotie. Maar als je ziet hoe dankbaar de fans reageerden, ben ik trots dat we dit met elkaar hebben kunnen realiseren.”
Ze glimlacht: „Wát de mensen ook zeggen, ik handel zoals Dré het gewild zou hebben. Tijdens de feestdagen, waar hij zoveel van hield, kijk ik tevreden terug. Ik weet zeker dat Dré vindt dat Rox, Dreetje en ik het goed hebben gedaan. Voor Dré stond in deze periode zijn gezin centraal. André wilde graag véél versiering en dat deden we dan ook altijd. En nu nog: thuis en op de zaak hebben we een kerstboom en ontelbare lichtjes.”
Rachel, die nog altijd zielsveel van haar in 2004 overleden echtgenoot houdt, vervolgt: „Alle dagen van het jaar brand ik een kaarsje voor André. Daarnaast steek ik er ook eentje op voor mensen die een steuntje in de rug nodig hebben, zoals Mary Borsato. Ze moet binnenkort voor de derde keer onder het mes met haar heup. Ik hoop dat ze daarna eindelijk van haar pijnen zal zijn verlost. Ik vind dat zo’n mooie, positieve vrouw.”
quote:Rachel had zeker contact met moeder
Geen koude kikker
De moeder van Rachel Hazes is dinsdag geopereerd aan longkanker. Volgens de bladen laat Rachel dit alles koud. Haar vader laat aan RTL Boulevard weten dat Rachel wél contact heeft gezocht.
De roddelbladen laten deze week weten dat Rachel zich niet zou bekommeren om het lot van haar moeder. Er is enigszins sprake van een ruzie tussen Rachel en haar ouders. Dit alles door een boek dat Jan en Friedel van Galen over hun dochter willen uitbrengen.
RTL Boulevard sprak met de vader van Rachel en die laat weten dat de weduwe van volkszanger André Hazes weldegelijk contact heeft gehad met haar ouders. Dit ondanks de verslechterde relatie.
Jan vertelt ook dat het behoorlijk slecht gaat met zijn vrouw. Gisteren is een long van Friedel verwijderd.
Ik zat dat vanmiddag ook te lezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:20 schreef Elounda het volgende:
Ik zit het net te lezen in de Privaat.
Treurig...
En dat zou best eens kunnen. Op Shownieuws wordt gezegd dat de band tussen Raggel en mams altijd goed is geweest, zelfs 2 handen op één buik. Alleen paps is klaar met z'n dochter, hij heeft haar niets meer te zeggen. Hij wilde het boek schrijven, en Mams zat alleen maar tussen Raggel en hem, ach gut. Lijkt er erg op dat alles vet is overdreven, mogelijk misschien ter promotie van uh, tja...hoe zal ik het zeggen....Raggel? Ik hou het 't maar op dat mams ziek is en kan Raggel daarom voluit via de media 'los' over mams (die vond het zo erg dat mams tegen haar zei dat als ze misschien chemo krijgt of bestraald wordt ze haar haar verliest, pffff alsof dát het ergste is) haar toyboy, haar kids, en de rest is flauwe kul. En dat boek (als het waar is en dat ga ik nu ook dus betwijfelen), best mogelijk dat ze er met z'n drietjes mee bezig zijn, als mams weer boven Jan is, publiciteit genoeg gehad en zal nog wel even duren. . Leugenachtig labiel zooitje...quote:
Ik 'vrees' het ook, als er maar over ze geluld wordt kennelijk, wat kan het schelen. Echte kommer en kwel, dáár gaat 't om, als ze dan in de spotlights willen geef het volk dan ook waar voor het geld. In de goot liggen, rechtszaken, onthullingen...weet je veel, misshien komt paps nog met een 'exclusive' maar ik denk 't niet, of lover Niccola blijkt een maffiosi, neu, voorlopig hebben ze gewoon niks te melden!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Hebben ze geen ruzie?
Shit
Ole, dat hoe-overleef-ik-de-soresloze-showbizz-topic kan weer open geloof ik.![]()
Ja ik ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Hebben ze geen ruzie?
Shit
Ole, dat hoe-overleef-ik-de-soresloze-showbizz-topic kan weer open geloof ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |