Zou ze die uh...peins....uhm....tja...kortom, siliconen-tits! Is ze meegeweest met Brard, die vult al jaren van alles en nog wat op. Hier staan nog meer 'gezellige' kiekjes.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad, ze deinst er niet naar wat andere van vinden..
Dat Rachel zich zo kleed..Dat is toch niet normaalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ze doet wát niet???
Ik zou me nogal schamen als mijn moeder er zo bijliep op mijn 16e verjaardagsfeestje. Zowel over haar absurde huidskleur als over haar absurde expositie van de kneedbommen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat Rachel zich zo kleedT..Dat is toch niet normaalEn ze trekt zich nergens IETS van aan dat ze zo loopT met haar blote boezem bij haar dochter dr verjaardag!!
quote:
die is jonger toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Het is dat 'niet naar deinsen' wat ik niet helemaal begrijp....
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.....
Is kleine Dré eigenlijk al 16? Heeft die ook zo'n fuif gehad?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef ElizabethR het volgende:
<knip>
Ik zou me nogal schamen als mijn moeder er zo bijliep op mijn 16e verjaardagsfeestje. Zowel over haar absurde huidskleur als over haar absurde expositie van de kneedbommen.
Yes. Krijg nou wat, de Hazes-clan kan nog even verder aan de fuif: André (Dré) Hazes jr (Amsterdam, 21 januari 1994) Morgen dus 15jr.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:50 schreef Ole het volgende:
[..]
die is jonger toch?
Eens even zoeken hoor
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is afleiding, zodat niemand meer naar dat hoofd kijkt
Inderdaad zeg! En dan zal grote Dré wel een jaar nuchter zijn geweest, want om een vrouw Raggel te bezwangeren daar moet je goeie kwaliteit sperma voor hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:27 schreef Ole het volgende:
Dan heeft Raggel dat 16 jaar geleden wel snel gedaan![]()
Binnen een maand of 3 weer zwanger P
Ik ga mee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Rucola gaat voor de lires, dames en heren.
Dit wordt een eenzame kerst voor Raggel en haar nieuwe jongens. Let maar op.
Heeft ze speciaal voor Rucola gedaan, échte liefde hoorquote:
Ik vermoed met grote overtuiging dat ze weer een teken van Dré heeft gezien en toen besloot dat De Vlieger eigenlijk betekende: De Balonnen. En zo is het allemaal gekomen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:08 schreef Ole het volgende:
Zou Roggel haar nieuwe jongens ook een naam hebben gegeven? Net als Sjors met haar Harries?
Uit mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Het is dat 'niet naar deinsen' wat ik niet helemaal begrijp....
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.....
Dat wel natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Heeft ze speciaal voor Rucola gedaan, échte liefde hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |