Ik ken bootje langer dan vandaag hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij is een volwassen kerel met een gezond verstand, laat hem maar zoeken.
Wens hem succes, ik gok dat Glow al weer bezig is om ze te laten verwijderen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken bootje langer dan vandaag hoorDie zal niet rusten voordat hij die foto's heeft gevonden...
Bootje waarom wordt je geen paparazzi fotograaf
Ik heb mijn mening vooralsnog voor me gehouden omdat ik niet bij die discussie was.... Verder zijn de foto's erotisch getint... Prima als jij dat lekker wil... vind ik leuk voor je... Dat was mijn punt niet... Wel de foto's maken en plaatsen maar het wel erg vinden als klasgenoten op je foto's rukken?????quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij hebt vanaf dag 1 een vooroordeel gehad over mijn foto's blijkt. De foto's die hier te zien zijn zijn bedekt met stof/handen. Daar kun je hooguit uit op maken dat het licht erotische getinte foto's zijn. Jij doet net alsof ik de hoer ben die hier even in eva kostuum gaat staan.
Jij zoekt telkens de discussie op en blijkt nu dus nooit de stof die tot de discussie leid telkens bekeken te hebben. Dit noem ik absoluut hypocriet gedrag, want je hebt wel een mening over iets. Dit terwijl je hetgeen waar je een mening over hebt niet gezien hebt.
Ik heb geen ban gehad, enkel een laffe ontzegging tot de KPD gekregen. Hier heb ik een statement over gemaakt met het punt dat ik snap waarom, maar niet de manier waar op snap.
Ik zeg niet dat ik het erg vind als anderen er op rukken, ga maar terug lezen. Ik zeg enkel dat ik het erg vind zoals het op school gebeurt. Dat Bootje de foto;s wilt zien vind ik ook geen punt, maar hij hoeft niet mij als vraagbaak er voor te gebruiken. Hij is een volwassen kerel met een gezond verstand, laat hem maar zoeken.
Dat is maar goed ook, dan ben je meteen ook af van het gezeik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Wens hem succes, ik gok dat Glow al weer bezig is om ze te laten verwijderen.
en ik heb het over de foto's in kdpquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dit ging om de foto's in S&G schat
Pardon? Zijn het er nu ineens meerdere? Er stond er 1!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef Californium het volgende:
[..]
en ik heb het over de foto's in kdp
die zijn al weg en daar ging het dus niet over toenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef Californium het volgende:
[..]
en ik heb het over de foto's in kdp
Gelukkig wel ja, nu moet Cali alleen nog even leren om haar nagels in te houden en is het helemaal klaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, dan ben je meteen ook af van het gezeik.
Heb je een linkje?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Wens hem succes, ik gok dat Glow al weer bezig is om ze te laten verwijderen.
quote:Artikel 240b
1. Met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie wordt gestraft degene die een afbeelding - of een gegevensdrager, bevattende een afbeelding - van een seksuele gedraging, waarbij iemand die kennelijk de leeftijd van achttien jaar nog niet heeft bereikt, is betrokken of schijnbaar is betrokken, verspreidt, openlijk tentoonstelt, vervaardigt, invoert, doorvoert, uitvoert of in bezit heeft.
2. Met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie wordt gestraft degene die van het plegen van een van de misdrijven, omschreven in het eerste lid, een beroep of een gewoonte maakt.
ook goed.... wat jij wil... dat is mijn punt nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Pardon? Zijn het er nu ineens meerdere? Er stond er 1!
En jij ook! en dan vind ik het prima!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, nu moet Cali alleen nog even leren om haar nagels in te houden en is het helemaal klaar.
Je mening mag je wat mij betreft ook bij je houden, want die stroomt toch nooit met die van mij. Gezien ik niet meer doe aan taboe's en jij blijkbaar wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening vooralsnog voor me gehouden omdat ik niet bij die discussie was.... Verder zijn de foto's erotisch getint... Prima als jij dat lekker wil... vind ik leuk voor je... Dat was mijn punt niet... Wel de foto's maken en plaatsen maar het wel erg vinden als klasgenoten op je foto's rukken?????Dat snap ik niet... Nu ineens zeggen dat je het niet erg vind als bootje de foto's ziet....??? Dat is iets nieuws... je hebt hem geweigerd van hyvs omdat je niet wilt dat hij je gewone foto's kon zien
+ als je het niet erg vindt, help mij dan met een deeplink. Ik heb jou ook een beetje geholpen. Zie het als een simpele wederdienst..quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening vooralsnog voor me gehouden omdat ik niet bij die discussie was.... Verder zijn de foto's erotisch getint... Prima als jij dat lekker wil... vind ik leuk voor je... Dat was mijn punt niet... Wel de foto's maken en plaatsen maar het wel erg vinden als klasgenoten op je foto's rukken?????Dat snap ik niet... Nu ineens zeggen dat je het niet erg vind als bootje de foto's ziet....??? Dat is iets nieuws... je hebt hem geweigerd van hyvs omdat je niet wilt dat hij je gewone foto's kon zien
Zie pmquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Heb je een linkje?
Dit is trouwens het wetsartikel.
[..]
Jouw punt wil ik niet snappenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:06 schreef Californium het volgende:
[..]
ook goed.... wat jij wil... dat is mijn punt niet
Er is al gezegd, foksters sexy en gewaagd, ik kan er nu niet bij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
+ als je het niet erg vindt, help mij dan met een deeplink. Ik heb jou ook een beetje geholpen. Zie het als een simpele wederdienst..
Je moet ook niet heel maisveld in een popcorn machine gooienquote:
Wie zegt dat ik niet aan taboe's doe?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Je mening mag je wat mij betreft ook bij je houden, want die stroomt toch nooit met die van mij. Gezien ik niet meer doe aan taboe's en jij blijkbaar wel.
Daarnaast, mijn punt zul je niet snappen, want alles wat ik vertel geloof je toch niet en is bij voorbaat al gelogen volgens jou.
De weigering op hyves had meer voeten in aarde, maar hoeft hier niet besproken te worden.
mooiquote:
Denk dat die wel binnen de policy valtquote:
ik weet de link echt niet.... en ik zit op stage en om dan ongegeneerd te zoekenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
+ als je het niet erg vindt, help mij dan met een deeplink. Ik heb jou ook een beetje geholpen. Zie het als een simpele wederdienst..
Jamaar het blijft maar gaan hierquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet ook niet heel maisveld in een popcorn machine gooien
Je gelooft me nooit, dat post je. En ik zeg dat, dat lees je toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet aan taboe's doe?Daar gaat het niet om! dat is het punt niet! zoals ik al zei... doe het lekker, maar ga niet zeiken als je de consequencties moet ervaren....
En ik heb nooit gezegd dat alles wat je zegt is gelogen....je bent goed in woorden verdraaien...
dat zeg ik helemaal niet...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Je gelooft me nooit, dat post je. En ik zeg dat, dat lees je toch?
Wil ik dat je iets verwijderd, doe je het niet, wat heb ik nou aan jequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Denk dat die wel binnen de policy valt
Laat het allemaal ook maar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zeg ik helemaal niet...wanneer heb ik dat gezegd
wanneer heb ik dat gezegd????quote:
LINKquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Denk dat die wel binnen de policy valt
Ik zei alquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:12 schreef Californium het volgende:
[..]
wanneer heb ik dat gezegd????
serieus....![]()
ahaquote:
Wat een dooddoener..quote:
Kom je straks thuis, kan je zwemmen in het popcorn.. Toch wel zoete hoop ik....?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jamaar het blijft maar gaan hierBlij dat ik zometeen tentamen heb
zie mijn vorige postquote:
He jammer, ik had het bijna willen nomineren als beste topic everquote:
ik zei dat ik dat specifieke verhaal ongeloofwaardig vond klinkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:15 schreef Puala het volgende:
[..]
In het vorig topic zei je nog dat alles overdreven was en dat er niets van klopte of iets.
in combinatie met die vorigequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
He jammer, ik had het bijna willen nomineren als beste topic ever
Fuck no! Nummer 2 hooguit! NIEMAND stoot mij van de troon. Heeft me bloed, zweet en tranen gekost!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
He jammer, ik had het bijna willen nomineren als beste topic ever
moest jij niet lerenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:16 schreef Reflectionne het volgende:
Jongens, vinden jullie dit nou echt leuk?? Ik weet niet hoor, vind 't wel goed geweest..
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:16 schreef Reflectionne het volgende:
Jongens, vinden jullie dit nou echt leuk?? Ik weet niet hoor, vind 't wel goed geweest..
Ik zou het niet eens willenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fuck no! Nummer 2 hooguit! NIEMAND stoot mij van de troon. Heeft me bloed, zweet en tranen gekost!
Ik kwam hier voor wat ontspanning enzo.. Leuke dingen lezen ipv m'n tentamenstofquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
moest jij niet leren![]()
![]()
Genoeg popcorn gehad
wanneer moet jequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:18 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik kwam hier voor wat ontspanning enzo.. Leuke dingen lezen ipv m'n tentamenstof
Nah ik heb genoeg geleerd, 't wil niet meer, ik heb m'n boeken weggedaan..
Mocht 't van je mammie niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:18 schreef The_Dean het volgende:
Verse Italiaanse bol met kipkerrie
Op jezelf wonen heerscht
eensquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:18 schreef The_Dean het volgende:
Verse Italiaanse bol met kipkerrie
Op jezelf wonen heerscht
sorry, hij is al genomineerd. Door de SC oudste. Van StageSC thoughquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |