Ik heb meer het probleem van.. mijn kant van het bezoek zal ongeveer 1/10 zijn van wat m'n vriend meeneemtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik schiet zo in de stress als ik denk aan trouwen. Hoe ga ik ooit een zaal vullen met mensen die ik kan verdragen? Hoe zorg ik ervoor dat er een goede speech komt? Mijn familie heeft geen humor en geen taalgevoel.
Dan maar niet trouwen.
Die waren er dus niet!!! Mijn ouders zijn gescheiden en kunnen echt niet door 1 deur en de gedachte aan die hysterica van een schoonmoeder op die dag bracht mij ook niet al teveel levensvreugde!! Dus we hebben ze gewoon thuisgelaten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wat deden jullie dan met de (schoon-)ouders? Het klinkt nu leuk met vrienden onder elkaar, maar als ik me de verhalen over je lieftallige schoonmoeder goed herinner...? Krijg een visioen van een gezellig gesprek tussen jullie in de spa naast elkaar op de behandeltafel
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
er springt hier net een hond in mn vijver!
Wij mogen wel komen toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]Per ongeluk of expres?
Mogguh allemaal!
De trouwfoto's van Suug heb ik al 14 keer bekeken in het verleden, die blijven tof!
Trouwen is aan mij ook niet besteed, precies om de reden die Claudia noemt.
Het lijkt me meer stressen dan lol op die manier!
ALS we ooit trouwen, dan doen we niet aan recepties en handjes schudden en speeches en lollig bedoelde sketches () waarbij je met je tenen krom de boel zit aan te horen. Dan huren we een groot houten blokhut-achtig restaurant af hier in het bos bij het water (met uitzicht op Schotse Hooglanders die er los lopen
) en dan hebben we gewoon een feest met band waarbij Heer G af en toe lekker mee kan drummen, anders is hij ongelukkig
En dan komt er op een gegeven moment een meneer van de Burgerlijke Stand en die gaat ons dan even snel tussendoor officieel trouwen en dan feesten we weer verder. Zoiets lijkt ons wel wat!
hier ook zwaarderquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:46 schreef ElisaB het volgende:
Hoi,
Ik was zojuist 0,3kg zwaarder dan vorige week
(tijd van de maand; geen paniek; lig keurig op koers)
Charming Cyborgs zijn altijd welkom Vik!quote:
dat zou ik ook wel willen...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:52 schreef Sugar het volgende:
Ik heb een lied gezongen voor mijn lief. Tijdens de ceremonie, helemaal zonder muziek, zomaar een lied. Ben er nog trots op, zoals je merkt.
Oh ik ook, dat was echt een van de leukste bruiloften waar ik bij was. Nou ben ik niet bij veel bruiloften geweest, maar toch.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:37 schreef P.F het volgende:
O, ik was ook eens op een bruiloft voor een verblijfsvergunning, dolle boel!!
Nou ja dit was een beetje sneu, omdat ze allemaal zeiden van nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ik ook, dat was echt een van de leukste bruiloften waar ik bij was. Nou ben ik niet bij veel bruiloften geweest, maar toch.
1. Wees gelukkigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben nog nooit op een bruiloft geweest.
Of een begrafenis.
Ik zong 'Iemand als jij' van Huub vd Lubbe.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel willen...
deze bijvoorbeeld
Ik heb ook m'n eigen achternaam nog!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:52 schreef neen het volgende:
Mijn ouders hebben niet eens ringen en m'n moeder heeft haar eigen achternaam nog. Het enige wat ze hadden was een groot feest
Ik ga niet trouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
Euj! Dus!?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja dit was een beetje sneu, omdat ze allemaal zeiden van nietEn het was in een scouting kantine
In België.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:02 schreef Sugar het volgende:
Ik heb de achternaam van mijn man aangenomen. Ik hou van alliteratie!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij deze bruiloft wist iedereen ervan, behalve de ambtenaar. De wederzijdse wederhelften waren er ook bij en de complete Groningse krakersscene en hun honden. Wat de bruidegom droeg weet ik niet meer maar de bruid was allerliefst in twee of drie soorten vitrage.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja dit was een beetje sneu, omdat ze allemaal zeiden van nietEn het was in een scouting kantine
In België.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:03 schreef P.F het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel huizen in België zijn een beetje naarquote:
Bij het kerst diner stonden er bordjes metquote:
Wat bedoelt uquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:05 schreef Sugar het volgende:
PF!Heb het net in een spoiler gezet, kun je even editten? Dankuwel!
Dat zou je over mij kunnen zeggen. Maar wat zeggen we dan over jouquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:06 schreef Sugar het volgende:
Aaaah, je was veel sneller dan het geluid!
Op een gegeven moment ga je mensen gewoon niet meer tegenspreken. "Spreek ik met mevrouw Zijn Achternaam?" "Vooruit." Voor je het weet ga je de naam zelf ook maar gebruiken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Bij het kerst diner stonden er bordjes met
Meneer *zijn achternaam*
En Mevrouw *zijn achternaam*
En die bordjes waren tof dus die heb ik meegenomen
Hum ja, dat is wel zo ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Veel huizen in België zijn een beetje naarIn ieder geval wel die van de vrienden van m'n ouders
Mwah, maar geld is ook maar geldquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet, misschien ben ik te onafhankelijk ingesteld, maar ik heb er niet eens over nagedacht!! Evenals dat we nog steeds gescheiden bankrekeningen hebben.
En dat is best stom, want ik geloof dat hij wel 10x meer verdient dan ik![]()
Maar hee, ik vind het belangrijk om te weten dat ik mijn eigen boontjes kan doppen.
You get my drift honey!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Mwah, maar geld is ook maar geld
Stel jullie hadden samen 1(!!) huis. Met 1(!!) auto. En twee kinderen en een golden retriever. En geen katten. En samen een rekening. En jullie zouden ieder een huishoud budget hebben. En je ging iedere keer weer door het lint als hij een boot/iets gekocht had. Dat zou ook niet tof zijn toch
En dan gingen jullie scheiden... Jij moet maar een ander huis zoeken, *ergens* en de hond mag je ook al niet mee net als de autoEn je moet opeens weer een eigen rekening aanvragen en je hebt geen idee hoe je administratie werkt want dat deed hij/iemand die jullie inhuurde altijd.
Noes
er is niets mis met gescheiden bankrekeningen toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet, misschien ben ik te onafhankelijk ingesteld, maar ik heb er niet eens over nagedacht!! Evenals dat we nog steeds gescheiden bankrekeningen hebben.
En dat is best stom, want ik geloof dat hij wel 10x meer verdient dan ik![]()
Maar hee, ik vind het belangrijk om te weten dat ik mijn eigen boontjes kan doppen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:15 schreef P.F het volgende:
Mijn tante stuurt altijd ergens in juni? een kaartje met: Gefeliciteerd!!! 28 jaar getrouwd!!! En dan zeggen m'n ouders altijd: Ooo het is vandaag onze trouwdagals ze het kaartje openmaken
Hun trouwdatum staat ook niet eens op de kalender/in een agendaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:17 schreef neen het volgende:
[..]Dat is hier ook zo, ze weten wel altijd hoeveel jaar omdat ze een paar maand nadat m'n zus was geboren zijn getrouwd
jup, maar tegen het einde van de maand gaat de IB kraan weer open. Dus dan heb ik weer een vast inkomen. Daarbij ben ik nu redelijk bezig om dan maar in Nederland te werken. Ga maandag contact opnemen met Servex om evt. railcatering te gaan doen, die trein komt ten slotte lekker makkelijk aan mijn huis voorbij. Wellicht zijn daar vaste mogelijkheden dan. Het lijkt me best leuk eigenlijk om te doen en 't schijnt nog wel ok te betalen en is flexibel. Verder ga ik kijken of ik dat horeca baantje kan scoren. Dat wordt betaald via Start People, nu sta ik daar in Nederland al bij ingeschreven vanwege mijn docentenbaan dat ik had. HU werkt via Start People. Via mijn beste vriend die daar nu werkt kreeg ik te horen dat ik eventueel ook via mijn Nederlandse inschrijving betaald kon krijgen. Dat kon ik dan met Start in België regelen. Zo zou ik dan gedetacheerd worden in België als het ware. Zou ik ongeveer 50 cent per uur minder verdienen, maar dat heb ik er wel voor over.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef P.F het volgende:
Maar is het niet een beetje voorbarig om een wintersport te boeken als je geen geld hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |