abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65137840
Het vorige deel: Slank vol zelfvertrouwen #481: Sassy dames en monoleggings!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:30:18 #2
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65137851
fipo?

[edit] fipo!!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:30:30 #3
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65137858
Is het nog van belang hoe je je totale kcal op de dag verdeelt? Meer/minder in de ochtend? Niet het meest pas om of na 18.00 uur?

Bedankt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65137867
nog even mijn vraag:

SHE? (of anderen! mag natuurlijk ook! graag zelfs )
Ik wil morgen spinazie-zalm-lasagne maken.

Ik ga zelf het deeg maken en haal gerookte zalm en een flinke zak spinazie.

Heb jij nog een idee/recept wat ik er voor slanks/redelijks als 'bindmiddel' tussen kan gooien?

Vorige keer had ik ricotta, maar dat vond ik niet een heel groot succes, en wil nu 's wat anders proberen
Ja doei.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:31:10 #5
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65137880
ik eet zelf vrij veel s avonds, omdat ik overdag vaak druk ben n minder trek heb, maar ik kan me zo voorstellen dat het beter is om overdag wat meer te eten en s avonds niet te veel...
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:31:24 #6
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65137893
Goeiemorgenmiddag.

Wat een beroerde kutnacht zeg. Maar alles is wel weer oke nu. Heb wel medelijden met m'n , want die heeft echt een hele zware week voor de boeg .

Anyhow. Vandaag veel rijst! En eigenlijk wil ik een broek kopen bij de H&M, maar ik heb niet echt het geld...
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:32:14 #7
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65137926
Mo; waarom niet gewoon bechamel? Dat is veel minder vet en machtig dan ricotta en vind ik zelf veel lekkerder in die combinatie.
Ik vind zelf altijd dat ricotta de spinazie helemaal overschreeuwt. ( en da's zonde, tenminste, als je van spinazie houd )
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:37:48 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65138058
Hoi .

Cake staat in de oven. Alleen heb ik het idee dat er iets niet helemaal goed is gegaan (vond het beslag wel erg zacht), maar ik weet niet wat . We zullen het over een dik uur weten .

En ja, ik ben echt een culinaire miskleun. Ik ben allang blij als zo'n cake lukt .
Niet meer actief op Fok!
pi_65138088
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:32 schreef SHE het volgende:
Mo; waarom niet gewoon bechamel? Dat is veel minder vet en machtig dan ricotta en vind ik zelf veel lekkerder in die combinatie.
Ik vind zelf altijd dat ricotta de spinazie helemaal overschreeuwt. ( en da's zonde, tenminste, als je van spinazie houd )
ik had het toen in een opwelling gedaan, die ricotta en het was idd erg zonde van de spinazie

zou ik dan gewoon een flinke lading bedachmel kunnen maken en dat er lekker tussen vrotten? totaal niet héél schadelijk, als ik me de rest van de dag inhoud met Kcals?

Bechamel en spinazie

rauwe spinaziesalade met pijnboompitjes en rode uien en rauwe tonijn
Ja doei.
pi_65138106
Nu heb ik trek in lasagne en cake...

Gaat maar een crackertje met filet A. smeren
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:40:14 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65138119
En o ja, de rits van m'n winterjas sluit niet goed meer en ik heb maar één winterjas. Net met een trui en een vest naar de supermarkt geweest, maar ik was echt een propje .
Heb al even met een potlood eroverheen gesmeerd, maar dat hielp niet echt . En verder lijken nergens losse draadjes of scheve tandjes te zitten. Probeer het straks ook nog even met boter denk ik.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:40:26 #12
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65138122
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Goeiemorgenmiddag.

Wat een beroerde kutnacht zeg. Maar alles is wel weer oke nu. Heb wel medelijden met m'n , want die heeft echt een hele zware week voor de boeg .
Ik heb vast iets gemist Wattisur?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65138128
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:39 schreef conleche het volgende:
Nu heb ik trek in lasagne en cake...

Gaat maar een crackertje met filet A. smeren
die cake klinkt idd ook heel aantrekkelijk

maar ik zit nu ook aan een cracker filet A. met halfzacht gekookt eitje erop
Ja doei.
pi_65138134
Ook weer 4 topics bijgelezen! En veel om op te reageren, maar dan is het al te laat. Gelukkig maar, want ik moet vandaag de hele dag aan de slag.

Het lijstje gisteren was:
O: frambozen magere yoghurt, grapefruitsap
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
L: 2 boterhammen pindakaas
T: 3 chocoladekoekjes en ons zoete heksehyldrop
D: guacemole met nacho-chilichips, pompoensoep, chili con carne (magere ), koffie met chocolaadjes, 3 glazen witte wijn.

Mr Hyde kwam dus pas 's middags tevoorschijn. Vandaag blijft hij helemaal weg
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:40:52 #15
236335 neen
schone schijn
pi_65138136
Ik ga even een ontbijt zoeken.
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:42:14 #16
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65138174
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:40 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb vast iets gemist Wattisur?
Niets dat ik verteld heb hoor. We zitten allebei nu even in een extreem stressvolle periode en dat heeft soms z'n effecten op de thuissituaie . Maar dat ik medelijden met 'm heb heeft er meer mee te maken dat 'ie weer eens te veel hooi op z'n vork heeft genomen en nu weer geen enkele vrije dag heeft deze week en dagen moet maken van 6 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds . Gekkenwerk.
pi_65138233
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:40 schreef neen het volgende:
Ik ga even een ontbijt zoeken.

succes!
Ja doei.
pi_65138310

Lang verwacht, toch gekomen. Aanschouw het zwarte gat.

14,90, ik kan het niet genoeg herhalen. Veel leuker als iets leuk is en niks kost.

O en die bobbel op m'n schouder is de capuchon, dat jullie niet denken dat ik gebocheld ben.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:47:24 #19
33954 ElisaB
pi_65138314
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Niets dat ik verteld heb hoor. We zitten allebei nu even in een extreem stressvolle periode en dat heeft soms z'n effecten op de thuissituaie . Maar dat ik medelijden met 'm heb heeft er meer mee te maken dat 'ie weer eens te veel hooi op z'n vork heeft genomen en nu weer geen enkele vrije dag heeft deze week en dagen moet maken van 6 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds . Gekkenwerk.
Ik heb dat ook

Ik doe gewoon drie bedrijven en als iedereen maar doet wat ie moet doen, dan red ik dat redelijk, maar als er zieken zijn, of onverwachte tegenvallers, dan werk ik gewoon 14 uur per dag, 7 dagen per week. En dat ben ik soms ineens ff zó zat. En dat was vannacht dus
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:48:04 #20
33954 ElisaB
pi_65138334
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]

14,90, ik kan het niet genoeg herhalen. Veel leuker als iets leuk is en niks kost.

O en die bobbel op m'n schouder is de capuchon, dat jullie niet denken dat ik gebocheld ben.
Wat zie je er mooi uit in dat strakke zwart!
pi_65138371
quote:
[ afbeelding ]

*zucht*

ik vind jou zo mooi

het jurkje is ook leuk
Ja doei.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:49:55 #22
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65138392
Echt héél herkenbaar... Hij is manager van twee bedrijven hier in de stad. En inderdaad, als er niemand ziek of overspannen is of als er niet zoals deze week opeens 5 familieleden overlijden ( ), dan gaat 't redelijk prima. Maar nu is z'n rechterhand (figuurlijk .) al bijna een jaar overspannen en is iedereen opeens ziek of naar een begrafenis.. En als we dan ook thuis niet helemaal 100% zijn, dan is 't opeens teveel .
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:54:07 #23
33954 ElisaB
pi_65138502
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Echt héél herkenbaar... Hij is manager van twee bedrijven hier in de stad. En inderdaad, als er niemand ziek of overspannen is of als er niet zoals deze week opeens 5 familieleden overlijden ( ), dan gaat 't redelijk prima. Maar nu is z'n rechterhand (figuurlijk .) al bijna een jaar overspannen en is iedereen opeens ziek of naar een begrafenis.. En als we dan ook thuis niet helemaal 100% zijn, dan is 't opeens teveel .
Soms lijkt het ook allemaal zo nutteloos; hoe harder je werkt, hoe hoger de stapel wordt. Meestal vermaak ik me er prima mee, maar af en toe heb ik gewoon zin om een baantje te zoeken en het denken en regelen aan anderen over te laten. Lijkt me heerlijk soms.

Aan de andere kant: dit is de manier waarop ik leef en werk. Het is nooit anders geweest, dus het hoort ook gewoon bij me
pi_65138524
Ik was nog even op zoek gegaan naar een mooie voorbeeldfoto voor PF, d.w.z. een voorbeeld van een stijl die ik tof vind. Moeilijk. Ik houd eigenlijk helemaal niet van die typische fotoreportages. Daarvan denk ik al gauw: Doe even normaal!

Als ik me ooit zou laten fotograferen, dan zou ik voor één van de volgende opties gaan:

- een mooie portretfoto, zwart-wit, grove korrel, beetje overbelicht en goede contrasten, zoiets als dit;
- me in my natural surroundings, zoiets als dit, dit of dit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:55:37 #25
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65138548
Ik hoop en denk dat hij dit niet de rest van z'n leven wil doen.. Maargoed, we zien het allemaal wel. Je hebt zo de moeilijke periodes . Gelukkig hebben we een leuke vakantie over 2 weken om naar uit te kijken.

Ik ga maar even aan de slag met m'n Japanse rijst voor vandaag! En daarna moet ik wat gaan doen. Heb geen zin om de hele dag op m'n luie kont te gaan zitten.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:56:53 #26
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65138583
quote:
[ afbeelding ]

Ik zit alleen maar naar je laarzen te staren . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65138627
quote:
[ afbeelding ]

Mooi! Issie ook lekker warm?

(Ik ben zelf al een tijd zoek naar zoiets, maar dan én warm én nauwsluitend én zonder capuchon. Dat lijkt een soort onmogelijke combinatie te zijn.)

Allejezus wat een troep! Ik krijg er jeuk van.
pi_65138628
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:56 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik zit alleen maar naar je laarzen te staren . .
Daar heb ik in de foto-emmer nog wel een pica van. Wanna??

Serieus: ze lopen heerlijk!! Je moet even kijken of je ze nu kan scoren in de uitverkoop!! Je hebt ze ook in een mooie zandkleur!
pi_65138677
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mooi! Issie ook lekker warm?

(Ik ben zelf al een tijd zoek naar zoiets, maar dan én warm én nauwsluitend én zonder capuchon. Dat lijkt een soort onmogelijke combinatie te zijn.)
Ja hij is echt warm en hij zit niet heel strak of zo, maar loopt met je lijf mee. Maar ja wel met capuchon dus.

Ik loop echt vreselijk te woggen
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:01:34 #30
14746 k_i_m
pi_65138713
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Daar heb ik in de foto-emmer nog wel een pica van. Wanna??

Serieus: ze lopen heerlijk!! Je moet even kijken of je ze nu kan scoren in de uitverkoop!! Je hebt ze ook in een mooie zandkleur!
Ja natuurlijk!

Ik durf niet zo goed te passen aangezien ik in 17 dagen niet roken gewoon 2kg ben aangekomen waardoor ik nu op het gewicht zit dat mijn kuiten nét te dik zijn om de rits comfortabel dicht te trekken. En ik wil niet in huilen uitbarsten in de winkel .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:03:02 #31
14746 k_i_m
pi_65138745
Speaking of which; ik ga even met mijn Xco's zwaaien. Ik heb geen spierpijn meer vandaag, dus ik moet er maar weer aan geloven .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:05:44 #32
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65138817
Leuk jurkje, Conleche! Staat mooi!

Claudia, ik ben nog steeds heel blij met onze trouwfoto's, die ook helemaal niet cliché zijn (vind ik). Gewoon leuke, mooie foto's.

Zoals deze:

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65138852
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:01 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja natuurlijk!

Ik durf niet zo goed te passen aangezien ik in 17 dagen niet roken gewoon 2kg ben aangekomen waardoor ik nu op het gewicht zit dat mijn kuiten nét te dik zijn om de rits comfortabel dicht te trekken. En ik wil niet in huilen uitbarsten in de winkel .

Onder die riempjes zit elastiek!! Dus behoorlijk wat speelruimte!!

SSShht, niet zeggen van dat aankomen, anders durft Greys niet meer te stoppen met roken!!
pi_65138875
wow, zelfs ik vind ze mooi!
Ja doei.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:08:21 #35
33954 ElisaB
pi_65138892
Ik ga zo de derde gitaar van de maand kopen

Picture this... ElisaB heeft drie gitaren; een kleintje, een nylonsnarige en een staalsnarige. Miniatuurtje (1:86m inmiddels) vindt gitaarspelen ineens leuk. Dus ElisaB besloot drie weken geleden er twee gistaren bij te kopen, zodat we samen konden spelen: een extra nylonsnarige en een extra staalsnarige. Miniatuurtje vond gitaarspelen zo leuk, dat hij een nylonsnarige kreeg van ElisaB, zodat ie die mee naar huis (zijn vader) kon nemen.

Nu hebben we wéér een gitaar te kort om samen te spelen, want staalsnarig houden we beiden nog niet langer dan een paar minuten uit...

Muziekmaken is coool!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:08:27 #36
14746 k_i_m
pi_65138894
*kwijl*
In my life
Why do I smile
pi_65138907
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:06 schreef conleche het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SSShht, niet zeggen van dat aankomen, anders durft Greys niet meer te stoppen met roken!!
ooh Hmpf, mss volgend jaar (zijn dat UGG's? Ik had laatst ergens gezien/gelezen dat ze die met hak hadden)
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:09:09 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65138919
Ja, mijn cake is gefucked denk ik (ik weet ook waarom het zo zacht was: omdat ik geen mixer heb wilde ik de boter ff een beetje zachter maken in de magnetron, maar ik had het er iets te lang in laten staan ).
Mark wil hem wel hebben als 'ie mislukt is, mits gaar .

Leuk jurkje, Co! Ik zie helemaal geen bochel? Je bent echt superslank .
Niet meer actief op Fok!
pi_65138931
faal
Ja doei.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:09:45 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65138937
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:06 schreef conleche het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

O ja, die zijn zo prachtig! .
Maar ook duur . > 300 euro toch? .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:09:48 #41
14746 k_i_m
pi_65138940
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:08 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga zo de derde gitaar van de maand kopen

Picture this... ElisaB heeft drie gitaren; een kleintje, een nylonsnarige en een staalsnarige. Miniatuurtje (1:86m inmiddels) vindt gitaarspelen ineens leuk. Dus ElisaB besloot drie weken geleden er twee gistaren bij te kopen, zodat we samen konden spelen: een extra nylonsnarige en een extra staalsnarige. Miniatuurtje vond gitaarspelen zo leuk, dat hij een nylonsnarige kreeg van ElisaB, zodat ie die mee naar huis (zijn vader) kon nemen.

Nu hebben we wéér een gitaar te kort om samen te spelen, want staalsnarig houden we beiden nog niet langer dan een paar minuten uit...

Muziekmaken is coool!
.

Hebben jullie al blaren op je vingers?
In my life
Why do I smile
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:10:23 #42
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65138953
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik had het toen in een opwelling gedaan, die ricotta en het was idd erg zonde van de spinazie

zou ik dan gewoon een flinke lading bedachmel kunnen maken en dat er lekker tussen vrotten? totaal niet héél schadelijk, als ik me de rest van de dag inhoud met Kcals?

Bechamel en spinazie

rauwe spinaziesalade met pijnboompitjes en rode uien en rauwe tonijn
Welnee, fijne van bechamel is dat je zelf behoorlijk wat controle hebt over wat er in gaat.
Je kan natuurlijk ook cheaten met wat magere melk.
Die combi zal je wel bevallen denk ik, dan proef je tenminste de spinazie en zalm nog.

Volgens mij is die combi met ricotta veel gebruikt hoor ( al vind ik 'm echt niet lekker ) maar ik ben ook niet zo'n ricotta fan. Ik vind het eigenlijk alleen lekker met iets zoets er doorheen.

@ Co: Wat een pose!

Marlon kijkt goedkeurend.
pi_65138976
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:05 schreef Sugar het volgende:

Claudia, ik ben nog steeds heel blij met onze trouwfoto's, die ook helemaal niet cliché zijn (vind ik). Gewoon leuke, mooie foto's.

Zoals deze:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze gister gezien omdat ik via je signature op je site kwam. Ze zijn fantastisch! Mooi licht. Je lief ziet er stoer uit met die zonnebril en jij bent beeldschoon. Dat picknicken in die winkelstraat is ook leuk bedacht en pakt goed uit. Wie heeft die foto's gemaakt?
pi_65138987
quote:

Zoals deze:
*foto's*
Hele mooie foto's Je hebt er zo'n zachte uitstraling op.
psst, is dat Eindhoven?
pi_65139008
Haiii
pi_65139018
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was nog even op zoek gegaan naar een mooie voorbeeldfoto voor PF, d.w.z. een voorbeeld van een stijl die ik tof vind. Moeilijk. Ik houd eigenlijk helemaal niet van die typische fotoreportages. Daarvan denk ik al gauw: Doe even normaal!

Als ik me ooit zou laten fotograferen, dan zou ik voor één van de volgende opties gaan:

- een mooie portretfoto, zwart-wit, grove korrel, beetje overbelicht en goede contrasten, zoiets als dit;
- me in my natural surroundings, zoiets als dit, dit of dit.
Grappig, die laatste foto, van Cate, daar lijkt ze heel erg op Conleche! (afgaande op wat ik zo vanaf mijn beeldscherm van Co heb gezien tenminste)
pi_65139025
ik vnd bijvoorbeeld canneloni met ricotta dan weer wel lekker, maar ik vond dat het in de lasagne de boel dood maakte O- De Zilveren Lepel heeft gefaald Normaal improviseer ik zelfs de eerste keer dat ik een recept maak, maar had me er toen helemaal aan gehouden geloof ik?

Bechamel en magere melk it is

even een boodschappenlijstje maken, anders kom ik weer met veel te veel thuis
Ja doei.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:12:48 #48
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65139026
quote:

Zoals deze:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniaal!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gewoon een bruids picknick midden op straat. Ik ga stuk hier ! Love it!!

ps: ik begrijp niet hoe zo'n lekker wijf zo onzeker kan zijn

En je man is ook cute
pi_65139053
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:12 schreef SHE het volgende:

[..]

Geniaal!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gewoon een bruids picknick midden op straat. Ik ga stuk hier ! Love it!!

ps: ik begrijp niet hoe zo'n lekker wijf zo onzeker kan zijn

En je man is ook cute
wat zij zegt al had ik de foto's al een keer gezien, de picknick blijft briljant
Ja doei.
pi_65139083
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:07 schreef SHE het volgende:

Verder wil ik iedereen een hele fijne morgen/middag toe wensen. Dat iedereen maar fit & friendly de dag doorkomt.

Wat lief
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:14:55 #51
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65139089
Ja, is Eindhoven!

En dankjullie, ik ben er -zoals gezegd- ook heel blij mee.
Geertjan Cornelissen heeft ze gemaakt. Zie: www.dijdelenco.nl
pi_65139103
En stop eens met posten ik ben nog aan het bijlezen ja
en ik moet alweer allemaal foto's bekijken want jullie maken me nieuwsgierig en daar ben ik nog niet
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:15:45 #53
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65139116
Zelfs Ollie is ervan gecharmeerd ( en hij vind je bloedje mooi )

En hij HAAT bruidsfoto's. Alle bruidsfoto's. U heeft de primeur!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:16:00 #54
33954 ElisaB
pi_65139126
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:09 schreef k_i_m het volgende:
.

Hebben jullie al blaren op je vingers?
Blaren niet, maar ik heb de eerste eelt-vervelling inmiddels weer achter de rug
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:19:36 #55
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65139263
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:15 schreef SHE het volgende:

Mijn bloedje? Eerst las ik mijn hoedje (hihi, ik heb geen hoedje op, kejjenagaan) en nu denk ik mijn bloedje?

Maar heel leuk dat hij ze leuk vindt ook! Bedankt jullie.
pi_65139278
oh ja, voor een lasagneschaal: een liter of een halve liter bechamelsaus? Wat denken jullie?

heb net ook nog champignonbechamel gezien in de Zilveren Lepel, vorige keer had ik er ook champignonnetjes bij fijn gesneden (bij de spinazie en de zalm) en vond dat ook erg lekker
Ja doei.
pi_65139279
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:14 schreef Sugar het volgende:
Ja, is Eindhoven!

Hele mooie, heldere foto's! Met subtiele details, humor zonder 'lolligheid', lichte sfeer....volgens mij waren dit ook zo'n beetje de enige huwelijksfoto's die ik echt kon waarderen in het trouwtopic herinner ik me.
In die auto lijken het wel stills uit een roadmovie, met happy end natuurlijk
pi_65139324
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:19 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hele mooie, heldere foto's! Met subtiele details, humor zonder 'lolligheid', lichte sfeer....volgens mij waren dit ook zo'n beetje de enige huwelijksfoto's die ik echt kon waarderen in het trouwtopic herinner ik me.
In die auto lijken het wel stills uit een roadmovie, met happy end natuurlijk
euh.. er was nog een serie die ik wel kon waarderen, waarbij ze lekker een puntzakje patat aan het eten waren enzo
Ja doei.
pi_65139332
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:15 schreef SHE het volgende:

Ja, dat doe ik ook meestal. Vooral als ze romantisch moeten doen in een park!
pi_65139350
Leuke foto's Sugar!! En nice guy, daar naast je!!!
pi_65139438
Ik schiet zo in de stress als ik denk aan trouwen. Hoe ga ik ooit een zaal vullen met mensen die ik kan verdragen? Hoe zorg ik ervoor dat er een goede speech komt? Mijn familie heeft geen humor en geen taalgevoel.

Dan maar niet trouwen.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:24:28 #62
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65139448
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:21 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik ook meestal. Vooral als ze romantisch moeten doen in een park!
Van die opgedirkte trutto's in zo'n gekunsteld kasteeltuintje, waarbij ze zoenend worden gefotografeerd.

Mij kun je echt niet verdrietiger maken
pi_65139455
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

euh.. er was nog een serie die ik wel kon waarderen, waarbij ze lekker een puntzakje patat aan het eten waren enzo
Waren dat geen foto's van jerney?
pi_65139458
Sugar wat een leuke foto's!!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:24:51 #65
33954 ElisaB
pi_65139461
quote:
Ja, is Eindhoven!

Je lijkt op Julia Roberts!
pi_65139479
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die ken ik niet, doe eens een linkje? Het is al jaren geleden dat ik dat bruidstopic eens heb doorgelezen namelijk...
pi_65139484
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je lijkt op Julia Roberts!
Maar dan zonder die enorme mond En kaak.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:25:33 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65139487
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik schiet zo in de stress als ik denk aan trouwen. Hoe ga ik ooit een zaal vullen met mensen die ik kan verdragen? Hoe zorg ik ervoor dat er een goede speech komt? Mijn familie heeft geen humor en geen taalgevoel.

Dan maar niet trouwen.
Ik zou persoonlijk al in de stress schieten van de woorden ' zaal ' , ' speech ' en 'mensen'
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:25:41 #69
33954 ElisaB
pi_65139493
quote:

Dan maar niet trouwen.
Tsja, of je trouwt gewoon lekker in besloten kring (lees: samen). De rest hoort het later wel
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:25:54 #70
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65139500
Hehehe, dát heb ik vaker gehoord, Elisab! Wel alleen op heeeeeeeeel gunstige momenten.
pi_65139503
quote:
Ja, is Eindhoven!

Ik herkende het ijskraampje Waar ik natuurlijk braaf nooit ijs ga halen maar het staat er wel altijd
Maar stoer zeg
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:27:00 #72
33954 ElisaB
pi_65139529
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef Sugar het volgende:
Hehehe, dát heb ik vaker gehoord, Elisab! Wel alleen op heeeeeeeeel gunstige momenten.
Ook Julia Robert heeft minder gunstige momenten hoor
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:27:22 #73
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65139542
wat is deze smellie toch hysterisch. Bah.
pi_65139549
O en die portretfoto van Claudia is ook mooi! Alleen heb ik niet zo een subtiel/krachtig gezicht.
pi_65139560
quote:

Dan maar niet trouwen.
Doe zoals ik. Ik ben alleen met de getuigen en hun partners in een luxe hotel gaan zitten. (Lauswolt in Beetsterszwaag) Even snel getrouwd, champagne, heerlijk gegeten, prachtige suites. En de volgende dag allemaal spa-behandelingen. (meisjes) op boot weg en golfen (jongens) en die avond kwamen er nog wat vrienden die ook meeaten en 1 nachtje bleven slapen. Zo ontzettend relaxed

(en bij elkaar iets van 4000 euro, dus dat is ook goed te doen!)
pi_65139562
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef Laureline het volgende:

[..]

Die ken ik niet, doe eens een linkje? Het is al jaren geleden dat ik dat bruidstopic eens heb doorgelezen namelijk...
ik ga ff zoeken
ah: Trouwen enzo.. deel 43

de foto's van Tessie
Ja doei.
pi_65139568
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:27 schreef SHE het volgende:
Doe je toch gewoon die
pi_65139573
quote:
Ik vind het vooral zo naar dat hij geen tanden/van die oranje tanden heeft Daarom gebruik ik liever deze:
pi_65139586
quote:
Ja, eigenlijk wel Zo van "bwaaaaaaaaaah". Maar dat ben ik natuurlijk niet.
All time favourite:
pi_65139592
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Doe zoals ik. Ik ben alleen met de getuigen en hun partners in een luxe hotel gaan zitten. (Lauswolt in Beetsterszwaag) Even snel getrouwd, champagne, heerlijk gegeten, prachtige suites. En de volgende dag allemaal spa-behandelingen. (meisjes) op boot weg en golfen (jongens) en die avond kwamen er nog wat vrienden die ook meeaten en 1 nachtje bleven slapen. Zo ontzettend relaxed

Ik had helemaal niet verwacht dat jij getrouwd zou zijn! Wat tof!
pi_65139619
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Tsja, of je trouwt gewoon lekker in besloten kring (lees: samen). De rest hoort het later wel
Het is allemaal al leuker en beter gedaan door andere mensen. Mijn schoonzus is getrouwd in een fantastisch zaaltje in Amsterdam, aan het eind van de middag. Hij in wit pak met sneakers, zij in een niet-standaard jurkje. Met z'n allen naar hun huis gelopen voor het feestje achteraf. Een vriend had een geweldige speech en barstte voortdurend in janken uit. Geweldig. Pas zijn onze benedenburen in besloten kring getrouwd en hebben ze de hele avond zigeunermuziek zitten spelen (hij is trompettist van beroep). Dat kan ik helemaal niet beter. En ik wil ook niet zonder mensen erbij trouwen, want dat zou m'n lief vreselijk vinden.

Waar maak ik me druk om? Hij gaat me toch nooit ten huwelijk vragen.
pi_65139668
Mijn schoonzusje is op haar verjaardag eindelijk ten huwelijk gevraagd, na 12 jaar samen

dat was in juni en ze hebben nu nog steeds geen datum: ze zoeken een locatie die ze graag willen en kiezen dan een dag dat deze nog vrij is: hoeven ook geen speciale datum ofzo

maar, als zij getrouwd zijn, 'mogen' wij ook
Ja doei.
pi_65139673
Uhw, die van mij vind dat trouwen overbodig is, want als je van elkaar houdt blijf je toch wel bij elkaar, daar hoef je niet voor te trouwen. En toen werd ik boos omdat hij m'n dag/jurk/ring niet gunde En dat hij niet per se hoefde te komen, het is toch een beetje all eyes on me
pi_65139703
quote:

[..]

Dat heeft mijn tante al een half jaar geleden gedaan.

Het klinkt geweldig.
pi_65139729
Kijk! Een bureau met handenmodellen! http://www.euromodel.nl/models/index_HW.html
pi_65139757
Pauze. . Even een tvp om ooit bij te lezen. Vanavond gaan we gezellig weer eens naar de film.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65139766
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:32 schreef P.F het volgende:
En toen werd ik boos omdat hij m'n dag/jurk/ring niet gunde En dat hij niet per se hoefde te komen, het is toch een beetje all eyes on me
Precies!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:35:36 #88
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65139778
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:28 schreef Laureline het volgende:

[..]

Doe je toch gewoon die
Die hebben de dames hier al voor mij verpest, aangezien het nu ineens de fellatio-smiley is.
pi_65139785
Bruiloften zijn meestal wel saai De laatste bruiloft, die van mijn neef, was mij gevraagd of ik de gasten wou begroeten, etc etc.. Nou prima.. Alleen stond ik wel vrij in de buurt van de champagne tafel en bruiloften zijn kut en saai en ik ben nog nooit zo bezopen geweest en m'n ouders vonden het zo niet grappig

Maar ik wel En ik ben achteraf nog bedankt en de bruid had haar dag en ik vermaakte mij wel achter de schermen
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:36:49 #90
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65139801
Conleche, wij waren ook niet zó duur uit met onze bruiloft. Na de ceremonie gingen we bij een leuk restaurantje borrelen met hapjes en live zigeunermuziekje en daarna hadden we daar een ver-ruk-ke-lij-ke bbq voor alle gasten (80-100 mensen). En om tien uur naar onze hotelsuite en het geld tellen!
pi_65139811
Oeh, 1337! leeeeet!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:37:42 #92
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65139829
Welke film ga je zien, DaD?
pi_65139835
O, ik was ook eens op een bruiloft voor een verblijfsvergunning, dolle boel!!
pi_65139847
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Precies!
Waarschijnlijk was dat dan ook zijn bezwaar
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:40:58 #95
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65139905
quote:

Zoals deze:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Complimenten voor de fotograaf die even in een paar plaatjes het out of the box denken uitlegt!

* zwahiel is net terug van een ritje stad.
De kaarten voor het feest voor mijn broertje zijn weer binnen.
Kom je met je ongeschoren gare, half slapende hoofd met zwiepende haren in de stad. Blik op spreek me niet aan ik heb een missie en wil weer z.s.m. hier weg zijn. Kom je om de 100 meter bekenden tegen die je al een hele poos niet gezien hebt

Wel leuk enzo eigenlijk, maar ik zag er echt niet uit

Ga zo eens een oude jas zoeken en mijn auto'tje een mini beurt geven, schoonmaken en uitzuigen en 's kijken of er onder de kap nog wat schoon te maken / uit te spuiten valt. Eigenlijk heb ik daar best wel zin in gewoon, heel vreemd. Zin in schoonmaken Maar eerst:
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:41:54 #96
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65139923
er springt hier net een hond in mn vijver!
pi_65139961
quote:

[..]

Wat deden jullie dan met de (schoon-)ouders? Het klinkt nu leuk met vrienden onder elkaar, maar als ik me de verhalen over je lieftallige schoonmoeder goed herinner...? Krijg een visioen van een gezellig gesprek tussen jullie in de spa naast elkaar op de behandeltafel
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:44:04 #98
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65139984
ik hoor een grote plons buiten, kijk door 't raam en zie nog net een grote zwarte hond om de hoek wegrennen
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:45:17 #99
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65140028
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:44 schreef kaasplankje het volgende:
ik hoor een grote plons buiten, kijk door 't raam en zie nog net een grote zwarte hond om de hoek wegrennen
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:46:11 #100
33954 ElisaB
pi_65140053
Hoi,

Ik was zojuist 0,3kg zwaarder dan vorige week

(tijd van de maand; geen paniek; lig keurig op koers)
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:46:52 #101
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65140068
quote:

Dan maar niet trouwen.
Ik heb meer het probleem van.. mijn kant van het bezoek zal ongeveer 1/10 zijn van wat m'n vriend meeneemt .
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:47:16 #102
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65140081
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:45 schreef zwahiel het volgende:

[..]

wat een maf beest man 't regent pijpenstelen hier
pi_65140143
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:43 schreef Laureline het volgende:

[..]

Wat deden jullie dan met de (schoon-)ouders? Het klinkt nu leuk met vrienden onder elkaar, maar als ik me de verhalen over je lieftallige schoonmoeder goed herinner...? Krijg een visioen van een gezellig gesprek tussen jullie in de spa naast elkaar op de behandeltafel
Die waren er dus niet!!! Mijn ouders zijn gescheiden en kunnen echt niet door 1 deur en de gedachte aan die hysterica van een schoonmoeder op die dag bracht mij ook niet al teveel levensvreugde!! Dus we hebben ze gewoon thuisgelaten.

We hebben het wel een maand later, met mijn vader en zijn nieuwe vrouw, nog eens dunnetjes overgedaan in een ander hotel. Vonden ze toch wel leuk!!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 13:49:53 #104
163650 Greys
pi_65140145
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
er springt hier net een hond in mn vijver!
Per ongeluk of expres?

Mogguh allemaal!
De trouwfoto's van Suug heb ik al 14 keer bekeken in het verleden, die blijven tof!

Trouwen is aan mij ook niet besteed, precies om de reden die Claudia noemt.
Het lijkt me meer stressen dan lol op die manier!
ALS we ooit trouwen, dan doen we niet aan recepties en handjes schudden en speeches en lollig bedoelde sketches ( ) waarbij je met je tenen krom de boel zit aan te horen. Dan huren we een groot houten blokhut-achtig restaurant af hier in het bos bij het water (met uitzicht op Schotse Hooglanders die er los lopen ) en dan hebben we gewoon een feest met band waarbij Heer G af en toe lekker mee kan drummen, anders is hij ongelukkig En dan komt er op een gegeven moment een meneer van de Burgerlijke Stand en die gaat ons dan even snel tussendoor officieel trouwen en dan feesten we weer verder. Zoiets lijkt ons wel wat!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:51:26 #105
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65140189
de bruiloft van mn nicht was ook heel leuk:

Dezelfde groep gasten, vrienden en familie, de hele dag. s ochtends voor koffie verzameld op de feestlocatie (zeilclubhuis aan een plas bij haren/groningen), daarna in ded ubbeldekker naar t gemeentehuis in groningen, trouwen, foto's, met de bus weer terug, allemaal een ballon en in bootjes naar een eilandje. daar taart met champagne, weer terug met de boot.

ntussen was op de feestlocatie alles opgebouwd: barbecue verzorgd door t restaurant, buffet met lekkere salades en bbq vlees was ook sjiek, lekker eten en drinken, muziek erbij, eind van de avond dansen.

mn nicht wilde geen stukjes en speeches, maar haar vader heeft een klein praatje gehouden bij de champagne en taart, en haar beste vriendin een mooie emotionele speech bij het diner (mn nicht had gezegd, ik zou wel een speech van mn beste vriendin willen, maar ik ga t niet vragen, en die vriendin had gezegd, ik doe t alleen als je me vraagt, maar uiteindelijk heeft ze t dus toch gedaan)

het was vooral heel relaxed, en gezellig, en niet te veel gedoe.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:52:03 #106
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65140209
Ik heb een lied gezongen voor mijn lief. Tijdens de ceremonie, helemaal zonder muziek, zomaar een lied. Ben er nog trots op, zoals je merkt.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:52:31 #107
236335 neen
schone schijn
pi_65140222
Mijn ouders hebben niet eens ringen en m'n moeder heeft haar eigen achternaam nog. Het enige wat ze hadden was een groot feest

Ik ga niet trouwen.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:52:41 #108
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65140227
Geen idee Greysie ik ga weg nu ik moet trainen en mn jas kopen
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:53:36 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65140249
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Per ongeluk of expres?

Mogguh allemaal!
De trouwfoto's van Suug heb ik al 14 keer bekeken in het verleden, die blijven tof!

Trouwen is aan mij ook niet besteed, precies om de reden die Claudia noemt.
Het lijkt me meer stressen dan lol op die manier!
ALS we ooit trouwen, dan doen we niet aan recepties en handjes schudden en speeches en lollig bedoelde sketches ( ) waarbij je met je tenen krom de boel zit aan te horen. Dan huren we een groot houten blokhut-achtig restaurant af hier in het bos bij het water (met uitzicht op Schotse Hooglanders die er los lopen ) en dan hebben we gewoon een feest met band waarbij Heer G af en toe lekker mee kan drummen, anders is hij ongelukkig En dan komt er op een gegeven moment een meneer van de Burgerlijke Stand en die gaat ons dan even snel tussendoor officieel trouwen en dan feesten we weer verder. Zoiets lijkt ons wel wat!
Wij mogen wel komen toch? .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 13:55:35 #110
163650 Greys
pi_65140313
Veel plezier en succes Kaas!

Suug, dat had ik nooit gedurfd, dan zou ik krom liggen van de zenuwen tot het moment van zingen voorbij zou zijn. Dat, en ik kan niet zingen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65140356
Mijn ouders zijn getrouwd op een maandagochtend in het gemeentehuis. Mijn moeder had een roze zigeuner pakje aan en wat mijn vader aanhad weet ik niet meer want de foto's zijn grotendeels mislukt Van de vier zussen van mijn moeder hing er altijd zo een bruiloft stasi portret (witte jurk, cliche pose) in de woonkamer van mijn oma maar mijn moeder hing er niet bij
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:57:34 #112
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65140363
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:46 schreef ElisaB het volgende:
Hoi,

Ik was zojuist 0,3kg zwaarder dan vorige week

(tijd van de maand; geen paniek; lig keurig op koers)
hier ook zwaarder Snap d'r niks van. Zie mijn buik echt een andere vorm krijgen en voel me beter enzo en de schaal bij mijn ouders gaf gewoon 82,5 aan, terwijl ik vorige week op mijn eigen schaal nog op 80,9 zat. Vreemde zaak. Zal maandag 's op mijn eigen gaan staan want volgens mij zit ik nog steeds tussen de 80 en de 81 in. Zeker gezien de verandering van mijn buikvorm. Nu wel al een hele week niet getraind dat is wel slecht eigenlijk.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 13:57:42 #113
163650 Greys
pi_65140368
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wij mogen wel komen toch? .
Charming Cyborgs zijn altijd welkom Vik!

Een van mijn beste vriendinnen van jaren en jaren gaat naar Schotland verhuizen hoor ik net!
Voor haar helemaal fantastisch natuurlijk, dat heeft ze altijd gewild en ze is helemaal gelukkig met haar nieuwe Schotse lover Maar het zal wel even wennen zijn. Jeetje. Gek idee.
Wel leuk om haar op vakantie daar op te gaan zoeken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65140373
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:52 schreef Sugar het volgende:
Ik heb een lied gezongen voor mijn lief. Tijdens de ceremonie, helemaal zonder muziek, zomaar een lied. Ben er nog trots op, zoals je merkt.
dat zou ik ook wel willen...

deze bijvoorbeeld
Ja doei.
pi_65140379
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:37 schreef P.F het volgende:
O, ik was ook eens op een bruiloft voor een verblijfsvergunning, dolle boel!!
Oh ik ook, dat was echt een van de leukste bruiloften waar ik bij was. Nou ben ik niet bij veel bruiloften geweest, maar toch.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:58:49 #116
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65140388
Ik ben nog nooit op een bruiloft geweest.

Of een begrafenis.
pi_65140418
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ik ook, dat was echt een van de leukste bruiloften waar ik bij was. Nou ben ik niet bij veel bruiloften geweest, maar toch.
Nou ja dit was een beetje sneu, omdat ze allemaal zeiden van niet En het was in een scouting kantine In België.
pi_65140436
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben nog nooit op een bruiloft geweest.

Of een begrafenis.
1. Wees gelukkig
2. Of mocht je niet komen?
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:01:01 #119
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65140444
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat zou ik ook wel willen...

deze bijvoorbeeld
Ik zong 'Iemand als jij' van Huub vd Lubbe.

BlaatschaaP, bruiloften komen vanzelf. Begrafenissen ook waarschijnlijk, maar dat hoop ik niet voor je.
pi_65140446
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:52 schreef neen het volgende:
Mijn ouders hebben niet eens ringen en m'n moeder heeft haar eigen achternaam nog. Het enige wat ze hadden was een groot feest

Ik ga niet trouwen.
Ik heb ook m'n eigen achternaam nog!!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:01:45 #121
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65140465
Ik wil dus echt wel de achternaam van m'n vriend. Die van mij is stom en die van hem is leuk .
pi_65140481
Ik zei dat ook altijd, maar zijn achternaam is wel statig

Mijn ex zijn achternaam was Jansen..
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:02:57 #123
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65140502
Ik heb de achternaam van mijn man aangenomen. Ik hou van alliteratie!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65140504
En zijn voornaam was de enige jongensnaam die ik voor ik hem kende al verschrikkelijk vond

Mijn vriendje zijn voor en achternaam zijn tof! Net als die van mij! HA!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:03:35 #125
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65140516
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ja dit was een beetje sneu, omdat ze allemaal zeiden van niet En het was in een scouting kantine In België.
Euj! Dus!?
pi_65140521
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:02 schreef Sugar het volgende:
Ik heb de achternaam van mijn man aangenomen. Ik hou van alliteratie!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65140535
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Bij deze bruiloft wist iedereen ervan, behalve de ambtenaar. De wederzijdse wederhelften waren er ook bij en de complete Groningse krakersscene en hun honden. Wat de bruidegom droeg weet ik niet meer maar de bruid was allerliefst in twee of drie soorten vitrage.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65140550
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:03 schreef P.F het volgende:

[..]
SPOILER
pi_65140552
Ik gebruik zijn achternaam nu al.
pi_65140556
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:03 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Euj! Dus!?
Veel huizen in België zijn een beetje naar In ieder geval wel die van de vrienden van m'n ouders
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:05:20 #131
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65140570
PF! Heb het net in een spoiler gezet, kun je even editten? Dankuwel!
pi_65140576
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik gebruik zijn achternaam nu al.
Bij het kerst diner stonden er bordjes met
Meneer *zijn achternaam*
En Mevrouw *zijn achternaam*

En die bordjes waren tof dus die heb ik meegenomen
pi_65140579
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:05 schreef Sugar het volgende:
PF! Heb het net in een spoiler gezet, kun je even editten? Dankuwel!
Wat bedoelt u
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:06:07 #134
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65140580
Aaaah, je was veel sneller dan het geluid!
pi_65140597
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:06 schreef Sugar het volgende:
Aaaah, je was veel sneller dan het geluid!
Dat zou je over mij kunnen zeggen. Maar wat zeggen we dan over jou
pi_65140609
ik krijg pas een MoBlo@<achternaamvanvriendje>.nl als we getrouwd zijn
Ja doei.
pi_65140645
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:05 schreef P.F het volgende:

[..]

Bij het kerst diner stonden er bordjes met
Meneer *zijn achternaam*
En Mevrouw *zijn achternaam*

En die bordjes waren tof dus die heb ik meegenomen
Op een gegeven moment ga je mensen gewoon niet meer tegenspreken. "Spreek ik met mevrouw Zijn Achternaam?" "Vooruit." Voor je het weet ga je de naam zelf ook maar gebruiken.

Als ik zijn naam aanneem, dan ben ik een contaminatie tussen twee supermodellen. En ik heb de Baywatchnaam van Pam als initialen.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:09:35 #138
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65140666
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:04 schreef P.F het volgende:

[..]

Veel huizen in België zijn een beetje naar In ieder geval wel die van de vrienden van m'n ouders
Hum ja, dat is wel zo ja.

Ondanks deze crisis in mijn financiële huishouden heb ik gisteren toch mijn wintersport geboekt.
En ik heb d'r zo'n zin in, niet normaal. Dutchweek 2009 here I come. 't Is gelukkig pas 25 april dus dat scheelt enorm. Heb besloten om maandag mijn spullen op te halen bij mij in Antwerpen en dan terug te gaan naar mijn ouders om daar te leren enzo de rest van de week. En dan probeer ik overdag gewoon te werken. Maar of dat laatste gaat lukken weet ik niet. Ik sport ook wel graag eigenlijk. Beetje een dilemma. Of ik ga werken in Roosendaal, maar dan moet ik eerst even werk daar gaan vinden dichtbij het station...
pi_65140719
Mijn -inmiddels 200 jaar alweer gescheiden- ouders zijn op zijn 70's getrouwd. Moeder in een strakke zwarte coltrui en leren broek, vader met lange zwarte krullen, in spijkerpak met soulpijpen. Met alleen hun 2 beste vrienden als getuigen. Die zagen er per ongeluk vanwege het trouwen veel netter uit, vandaar dat de ambtenaar van de burgelijke stand ook in eerste instantie dacht dat zij het bruidspaar waren
pi_65140727
Ik weet niet, misschien ben ik te onafhankelijk ingesteld, maar ik heb er niet eens over nagedacht!! Evenals dat we nog steeds gescheiden bankrekeningen hebben.

En dat is best stom, want ik geloof dat hij wel 10x meer verdient dan ik
Maar hee, ik vind het belangrijk om te weten dat ik mijn eigen boontjes kan doppen.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:11:44 #141
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65140728
Ik heb ook ZO ONTZETTEND veel zin in de vakantie.. Echt, deze maand is een hel. Na 30 januari is het weer pais en vree maar nu .

.
pi_65140731
Maar is het niet een beetje voorbarig om een wintersport te boeken als je geen geld hebt ?
pi_65140787
Haay moterbloempje.

(TVP)
pi_65140809
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet, misschien ben ik te onafhankelijk ingesteld, maar ik heb er niet eens over nagedacht!! Evenals dat we nog steeds gescheiden bankrekeningen hebben.

Maar hee, ik vind het belangrijk om te weten dat ik mijn eigen boontjes kan doppen.
Mwah, maar geld is ook maar geld

Stel jullie hadden samen 1(!!) huis. Met 1(!!) auto. En twee kinderen en een golden retriever. En geen katten. En samen een rekening. En jullie zouden ieder een huishoud budget hebben. En je ging iedere keer weer door het lint als hij een boot/iets gekocht had. Dat zou ook niet tof zijn toch

En dan gingen jullie scheiden... Jij moet maar een ander huis zoeken, *ergens* en de hond mag je ook al niet mee net als de auto En je moet opeens weer een eigen rekening aanvragen en je hebt geen idee hoe je administratie werkt want dat deed hij/iemand die jullie inhuurde altijd.

Noes
pi_65140830
Mijn tante stuurt altijd ergens in juni? een kaartje met: Gefeliciteerd!!! 28 jaar getrouwd!!! En dan zeggen m'n ouders altijd: Ooo het is vandaag onze trouwdag als ze het kaartje openmaken
pi_65140841
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:14 schreef P.F het volgende:

[..]

Mwah, maar geld is ook maar geld

Stel jullie hadden samen 1(!!) huis. Met 1(!!) auto. En twee kinderen en een golden retriever. En geen katten. En samen een rekening. En jullie zouden ieder een huishoud budget hebben. En je ging iedere keer weer door het lint als hij een boot/iets gekocht had. Dat zou ook niet tof zijn toch

En dan gingen jullie scheiden... Jij moet maar een ander huis zoeken, *ergens* en de hond mag je ook al niet mee net als de auto En je moet opeens weer een eigen rekening aanvragen en je hebt geen idee hoe je administratie werkt want dat deed hij/iemand die jullie inhuurde altijd.

Noes
You get my drift honey!!
pi_65140848
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef conleche het volgende:

er is niets mis met gescheiden bankrekeningen toch?

ok, wij hebben er ook een samen, zodat we daar de gezamelijke lasten van kunnen betalen, zoals huur, gas/water/electriciteit en dat soort meuk, maar verder betalen we onze eigen dingen van ons eigen geld op onze eigen rekening, en dat zal ook niet snel veranderen denk ik
Ja doei.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:17:12 #148
236335 neen
schone schijn
pi_65140868
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:15 schreef P.F het volgende:
Mijn tante stuurt altijd ergens in juni? een kaartje met: Gefeliciteerd!!! 28 jaar getrouwd!!! En dan zeggen m'n ouders altijd: Ooo het is vandaag onze trouwdag als ze het kaartje openmaken
Dat is hier ook zo, ze weten wel altijd hoeveel jaar omdat ze een paar maand nadat m'n zus was geboren zijn getrouwd
pi_65140906
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:17 schreef neen het volgende:

[..]

Dat is hier ook zo, ze weten wel altijd hoeveel jaar omdat ze een paar maand nadat m'n zus was geboren zijn getrouwd
Hun trouwdatum staat ook niet eens op de kalender/in een agenda Ik heb geen idee Wat erg!

Oeh, ik ga met moederdag/vaderdag/hun trouwdag wel weer iets leuks doen
Want we vieren geen verjaardagen/sinterklaas/kerst meer

en dat is juist zo tof !!!!!!!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:21:21 #150
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65140966
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef P.F het volgende:
Maar is het niet een beetje voorbarig om een wintersport te boeken als je geen geld hebt ?
jup, maar tegen het einde van de maand gaat de IB kraan weer open. Dus dan heb ik weer een vast inkomen. Daarbij ben ik nu redelijk bezig om dan maar in Nederland te werken. Ga maandag contact opnemen met Servex om evt. railcatering te gaan doen, die trein komt ten slotte lekker makkelijk aan mijn huis voorbij. Wellicht zijn daar vaste mogelijkheden dan. Het lijkt me best leuk eigenlijk om te doen en 't schijnt nog wel ok te betalen en is flexibel. Verder ga ik kijken of ik dat horeca baantje kan scoren. Dat wordt betaald via Start People, nu sta ik daar in Nederland al bij ingeschreven vanwege mijn docentenbaan dat ik had. HU werkt via Start People. Via mijn beste vriend die daar nu werkt kreeg ik te horen dat ik eventueel ook via mijn Nederlandse inschrijving betaald kon krijgen. Dat kon ik dan met Start in België regelen. Zo zou ik dan gedetacheerd worden in België als het ware. Zou ik ongeveer 50 cent per uur minder verdienen, maar dat heb ik er wel voor over.

Ben dus wel in de weer om de centen te krijgen. Nu nog alleen de rekeningen van deze maand zien te betalen en dan is 't weer ok. Ik loop gelukkig maar bij een rekening echt achter, de anderen moeten gewoon betaald worden en met 't geld van de IB lukt dat nét, maar ze moeten natuurlijk weer nét daarvoor betaald worden
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:25:51 #151
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65141092
Eetlijstje maar weerrrrrrrrrr

O: volkorencracker + ei
T magere yoghurt
L: salade met tonijn, rode ui, kidneybonen, komkommer en tomaatjes
T magere yoghurt
D: bio biefstukje met sperzieboontjes en rauwe ham en gekruide zwarte rijst.

misschien nog wat noten vanavond. Mijn lijf schreeuwt om proteinen lately.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:31:58 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65141276
Hewwooo!

Sugar, wat een mooie foto's En wat ben je mooooooi Zo'n puur gezichtje!

<dagboekpost> Wat betreft huisje: we hebben een bod gedaan! Een echte! Nee maar srsly, het zag er netjes uit en we willen het hebben en dit keer had niet iemand het al voor onze neus weg gekaapt! Als het goed is horen we maandag of het door gaat, en dan kunnen we de hypotheek gaan regelen Spanneuuuund! Ik hoooop het! Ik wil een eigen huisje, een echt thuis! </dagboekpost>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65141322
wat stoer

ik hoop voor je dat het geaccepteerd wordt Maria!
Ja doei.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:34:37 #154
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65141335
Oh, da's inderdaad spannend, Maria! Ik duim dat ze akkoord gaan met jullie bod! Heb je een foto ervan?

SHE, even mijn vraag herhalen: maakt het uit hoe je je totale kcal op een dag verdeelt over de dag? Ik heb nu (vanaf 7 uur 's ochtends) 600 kcal op. Dankjewel alvast!
pi_65141351
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hewwooo!

<dagboekpost> Wat betreft huisje: we hebben een bod gedaan! Een echte! Nee maar srsly, het zag er netjes uit en we willen het hebben en dit keer had niet iemand het al voor onze neus weg gekaapt! Als het goed is horen we maandag of het door gaat, en dan kunnen we de hypotheek gaan regelen Spanneuuuund! Ik hoooop het! Ik wil een eigen huisje, een echt thuis! </dagboekpost>

Duimt voor Maria dat het lukken gaat!!

Mijn lunch was 3 crackers met filet A. Vanavond maar een restje kalkoen, met een nog nader te bepalen groente.
pi_65141386
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Duimt voor Maria dat het lukken gaat!!

Mijn lunch was 3 crackers met filet A. Vanavond maar een restje kalkoen, met een nog nader te bepalen groente.
broccoli!

of spinaziesalade!
Ja doei.
pi_65141405
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:34 schreef Sugar het volgende:
Oh, da's inderdaad spannend, Maria! Ik duim dat ze akkoord gaan met jullie bod! Heb je een foto ervan?

SHE, even mijn vraag herhalen: maakt het uit hoe je je totale kcal op een dag verdeelt over de dag? Ik heb nu (vanaf 7 uur 's ochtends) 600 kcal op. Dankjewel alvast!
Volgens mij zei SHE niet teveel als ontbijt en eet zoveel als je doet ('s avonds sporten, 's avonds veel eten en 's middags minder en andersom)

Welke ik heb gehoord is
ontbijt: veel
lunch: redelijk veel
diner: weinig
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:37:39 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65141416
Dank jullies!

Kijk, het heeft een vloer! En een tuin! De meeste appartementjes waar we zijn wezen kijken hadden alleen een balkon, en merendeel in ons budget is ook nog eens kleiner!
pi_65141428
Mooie vloer

Nog 2 nachtjes slapen dan kan ik ook foto's laten zien. Omg!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:38:26 #160
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65141433
Dat ziet er goed uit.
Hoeveel ruimte is het en hoeveel kamers?

PF, dankjewel!
pi_65141511
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:38 schreef Sugar het volgende:
Dat ziet er goed uit.
Hoeveel ruimte is het en hoeveel kamers?

PF, dankjewel!
Vraag het voor de zekerheid maar even na, ik wil het natuurlijk niet verkeerd uitleggen/onthouden.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:41:12 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65141515
Ja er is eigenlijk weinig te zien bedenk ik me, op geen van de foto's Maar de vloer is idd mooi, en ik zie de potentie van wat het kan worden!
Het is 58 m2 woonoppervlak, 2 kamers en mogelijkheid de berging tot een 3e te maken - genoeg voor 2 personen dus!

PF, ik ben ook erg benieuwd naar jouw toekomstige kamer!
pi_65141527
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja er is eigenlijk weinig te zien bedenk ik me, op geen van de foto's Maar de vloer is idd mooi, en ik zie de potentie van wat het kan worden!
Het is 58 m2, 2 kamers en mogelijkheid de berging tot een 3e te maken - genoeg voor 2 personen dus!

PF, ik ben ook erg benieuwd naar jouw toekomstige kamer!
Maar jij was toch helemaal niet zo heel oud??
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:43:36 #164
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65141583
Klinkt echt goed, Maria!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:43:46 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65141587
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:41 schreef P.F het volgende:

[..]

Maar jij was toch helemaal niet zo heel oud??
Eh hangt er vanaf wat je oud vindt Ik ben 22, en vriend is 24 (met fulltime baan ). We zijn al bijna 6 jaar samen (op 6 februari!) dus we vonden het wel tijd worden om samen te wonen eigenlijk

Nee serieus, ik heb er echt zin in
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:44:10 #166
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65141596
Hoe je je kcals verdeelt is afhankelijk van je dagbesteding.

Wel is het zwaar ontbijten behoorlijk achterhaald. Vanuit puur fysiek oogpunt ook niet handig. Je lichaam is de hele nacht bezig geweest met het afvoeren van rommel en dan prop je het s' ochtends weer helemaal vol.
Het is gewoon niet goed voor het verteringsproces. Je lichaam in alle rust in gang brengen zorgt ervoor dat die motor goed op gang komt. Denk aan een koude auto; daar ga je ook eerst rustig mee rijden om 'm warm te laten worden. Vol op het gas trappen is nooit een goed idee.

Toch zijn er mensen die zweren met een zwaar ontbijt en die afbouwen naar de avond. Als dat voor je werkt, dan werkt het voor je.

Ik gooi mijn dag alleen om als ik s' avonds echt geen flikker uitvoer, dan wil ik ook niet te heftig eten.
Als je echter netjes om de 2 uur iets kleins eet, dan werkt het nog het beste. Zoveel mogelijk pieken en dalen vermijden is nog altijd het minst intrusive voor je lichaam.
pi_65141615
tvp
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:45:06 #168
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65141617
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dank jullies!

Kijk, het heeft een vloer! En een tuin! De meeste appartementjes waar we zijn wezen kijken hadden alleen een balkon, en merendeel in ons budget is ook nog eens kleiner!
[ afbeelding ]
Felicidades!
pi_65141621
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Eh hangt er vanaf wat je oud vindt Ik ben 22, en vriend is 24 (met fulltime baan ). We zijn al bijna 6 jaar samen (op 6 februari!) dus we vonden het wel tijd worden om samen te wonen eigenlijk

Nee serieus, ik heb er echt zin in
Hm.. Ja ik ben 21 en ik woon (nog) thuis en m'n ouders vinden het geloof ik nu al een grote stap Maar ik loop dan misschien ook 3-4 jaar achter..

Hmz. Ik dacht dat je
1. oud moest zijn
2. heel veel geld moet verdienen voor een eigen huis!
pi_65141637
dan waren mijn lief en ik er wel snel bij, met na een jaar al samenwonen
Ja doei.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:45:49 #171
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65141642
Aha, dankjewel voor je antwoord! Ik denk dat ik het nu heel gewoon doe, niet heel zwaar en regelmatig iets tussendoor.
pi_65141645
Die vloer is echt mooi
En een tuin !!!!!
pi_65141698
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
Maar jij hebt ook eerst op jezelf gewoon toch? Lijkt mij wel heel noodzakelijk, stel dat ik nu zou gaan samenwonen (en dat kan op zich in z'n nieuwe huisje..) dan heb ik toch het idee dat hij een beetje papa2 is (Wat hij nu al een beetje is Mijn ouders vinden dat ik alles wel zelf uit kan zoeken, mijn mr helpt mij met belastingaangifte en gaat mee naar de woningbouw omdat ik dat alleen een beetje spannend vind en hij het leuk vindt om mij te helpen)
pi_65141745
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:47 schreef P.F het volgende:

[..]

Maar jij hebt ook eerst op jezelf gewoon toch? Lijkt mij wel heel noodzakelijk, stel dat ik nu zou gaan samenwonen (en dat kan op zich in z'n nieuwe huisje..) dan heb ik toch het idee dat hij een beetje papa2 is (Wat hij nu al een beetje is Mijn ouders vinden dat ik alles wel zelf uit kan zoeken, mijn mr helpt mij met belastingaangifte en gaat mee naar de woningbouw omdat ik dat alleen een beetje spannend vind en hij het leuk vindt om mij te helpen)
ja, ok

ik woon al sinds mijn 19e op mezelf en heb dus 3 jaar op mezelf gewoond voordat we écht samen gingen wonen dat scheelt al wel een hoop denk ik..

daarbij waren we het ook allebei niet van plan, dat snelle samenwonen, maar inmiddels ben ik de burgerlijkheid zelve en zou ik niet anders meer willen
Ja doei.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:50:19 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65141749
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:45 schreef SHE het volgende:

[..]

Felicidades!
Fenks! Ik durf alleen nog niet te blij te zijn want zometeen gaat het helemaal niet door, maar stiekem ben ik wel al zenuwachtig enzo! Ik liep gisteren het makelaarskantoor uit en begon I'm so exciiiiiited!! te zingen I can't contain myself.
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Hm.. Ja ik ben 21 en ik woon (nog) thuis en m'n ouders vinden het geloof ik nu al een grote stap Maar ik loop dan misschien ook 3-4 jaar achter..

Hmz. Ik dacht dat je
1. oud moest zijn
2. heel veel geld moet verdienen voor een eigen huis!
Nah kweenie. Bij mezelf heb ik het idee dat vriend en ik goed op elkaar afgesteld zijn na al 6 jaar samen te zijn, en vanwege mijn wazige thuissituatie vroeger zie ik er gewoon ERG naar uit om écht een eigen plekje te hebben, een écht thuis Ik krijg idd vaak wel de reactie "nu al samenwonen? Jullie zijn nog zo jong!" maar waarom wachten als het goed gaat!
Ik studeer zelf idd nog, maar vriendje verdient genoeg voor een eigen appartement, dus gaan we het samen doen! En ja, dit is natuurlijk een vrij klein huis, het is geen eengezinswoning ofzo, dus echt superveel hoef je dan niet te verdienen
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:51:26 #176
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65141779
Iemand nog een leuke eettip voor vanavond? We hebben veel gewone dagelijkse spullen wel in huis!
pi_65141791
whehe

een huis kopen... dat lijkt me echt geweldig
ik neus regelmatig op Funda rond, gewoon, om te neuzen.... en dan word ik heel hebberig...

maargoed: wij blijven in dit huur-appartementje zitten tot na de wereldreis zoals het er nu naar uit ziet en daarna op zoek naar werk en een koophuis
Ja doei.
pi_65141800
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Fenks! Ik durf alleen nog niet te blij te zijn want zometeen gaat het helemaal niet door, maar stiekem ben ik wel al zenuwachtig enzo! Ik liep gisteren het makelaarskantoor uit en begon I'm so exciiiiiited!! te zingen I can't contain myself.
Ik ooook Ik moet ook nog tekenen en zo!! Maar dat lied spookt ook al dagen door MIJN hoofd. AAAAH
pi_65141842
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:51 schreef Sugar het volgende:
Iemand nog een leuke eettip voor vanavond? We hebben veel gewone dagelijkse spullen wel in huis!
ik weet niet of je het volgende ook in huis hebt, maar wij gaan het eten en het is altijd mega-lekker:

Voor twee personen is dit ruim genoeg, dus recept keer anderhalf voor inclusief kids?

kipfilet (2 stuks)
gele paprika (1 grote)
rode paprika(1 grote)
rode ui(1 grote)
peultjes half 'bakje'

de eerste 3 in repen snijden en de rode ui in grove stukken

marinade maken van: limoensap (anderhalve limoen ongeveer op 2 kipfilets + groentes), oregano, chilivlokken en zwarte peper

Kip-groentemeuk grillen in de grillpan en serveren met zure room en tortilla's met eventueel wat sla en chilisaus erbij!

Ja doei.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:55:15 #180
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65141874
Oh, ik moet trouwens een bril of contactlenzen. Ik heb met rechts +3,25 én een cilinder van -2.75!
Ik neem wel lenzen, want ik denk dat een bril echt niet leuk is.
pi_65141916
De eerste x dat ik ging samenwonen was ik ook net 19, maar toen woonde ik al 4 jaar op mezelf. Ik vond mezelf natuurlijk mega-volwassen, maar ik was eigenlijk maar een kind natuurlijk.....
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:57:02 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65141929
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:52 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ooook Ik moet ook nog tekenen en zo!! Maar dat lied spookt ook al dagen door MIJN hoofd. AAAAH
I'm so exciiiiited
And I just can't hiiiiiide it!
I'm about to lose control and I think I like it!
I'm so exciiiiiiiiiiiiited, I just can't hiiiiiiiiiiiiiiiiide it,
I know, I know, I know, I want to, I want to!

*houdt zich weer even in*

*Zen* *rustig* *keeps it cool*

so exciiiited...!
pi_65141948
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

I'm so exciiiiited
And I just can't hiiiiiide it!
I'm about to lose control and I think I like it!
I'm so exciiiiiiiiiiiiited, I just can't hiiiiiiiiiiiiiiiiide it,
I know, I know, I know, I want to, I want to!

*houdt zich weer even in*

*Zen* *rustig* *keeps it cool*

so exciiiited...!
Schatje ben je ook!!
pi_65141978
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:56 schreef conleche het volgende:
De eerste x dat ik ging samenwonen was ik ook net 19, maar toen woonde ik al 4 jaar op mezelf. Ik vond mezelf natuurlijk mega-volwassen, maar ik was eigenlijk maar een kind natuurlijk.....
Vanaf je 15e.. Oei, ik ben wel meer volwassen dan toen ik 15 was, snap een beetje beter hoe de wereld werkt.. Maar niet heel veel meer dan op mijn 17e! Ik heb eergister voor het eerst belastingaangifte gedaan bijvoorbeeld..
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:00:23 #185
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65142038
He, jammer, dat klinkt heerlijk, maar dat hebben we niet in huis, al die kruiden en tortilladingen!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:00:34 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65142043
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Schatje ben je ook!!
MWAHHH!

Oh en nu ga ik even boodschappen doen!

Dank u voor al het enthousiasme met betrekking tot 'ons' huisje
pi_65142075
Maria waar woon je dan nu en waar woont je vriend?
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:03:11 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65142110
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:01 schreef P.F het volgende:
Maria waar woon je dan nu en waar woont je vriend?
Dit zag ik nog voor ik de deur uit ging: in Alkmaar en ik woon al voor drie kwart van de tijd bij hem, voor het overige deel bij momma @ Lelijkgat!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 15:03:19 #189
163650 Greys
pi_65142113
Maria, ik ga enorm voor je duimen!
Ik gun het je zo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65142125
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:00 schreef Sugar het volgende:
He, jammer, dat klinkt heerlijk, maar dat hebben we niet in huis, al die kruiden en tortilladingen!
de supermarkten zijn nog open!

het is echt heerlijk fris, gezond en lekker! Dus die kruiden zijn een goede inverstering: gewoon silvopotjes kopen

heb het vorige keer voor mn ouders gemaakt, die nogal eenkennig zijn soms, vooral m'n pa
Maar het is heel erg in de smaak gevallen! Dit na een paar dagen ongezond eten, zowel bij hun als op vakantie, toen ik snakte naar lekker en gezond voer

helaas hadden ze geen grillpan, dus ging het daar in de koekenpan
Ja doei.
pi_65142258
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dit zag ik nog voor ik de deur uit ging: in Alkmaar en ik woon al voor drie kwart van de tijd bij hem, voor het overige deel bij momma @ Lelijkgat!
Aah okee, ja zo iets dacht ik al!!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:08:58 #192
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65142288
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:58 schreef P.F het volgende:

[..]

Vanaf je 15e.. Oei, ik ben wel meer volwassen dan toen ik 15 was, snap een beetje beter hoe de wereld werkt.. Maar niet heel veel meer dan op mijn 17e! Ik heb eergister voor het eerst belastingaangifte gedaan bijvoorbeeld..
heldin! haha! De belasting doe ik al een jaartje of 4 nu zelf. En sinds dat ik 't doe zijn mijn teruggaven gestegen van 60 euro naar vorig jaar 900 euro en dit jaar wordt 't een monster teruggave van rond de 2100 euro voorlopig erg karig geteld. Het kan maximaal 3500 euro worden. Maar hou voor mezelf zo'n 1500 euro wel aan. Heb echt teveel belasting betaald als student.

Sinds ik de belasting ook zelf doe heb ik een nieuw talent ontdekt, creatief boekhouden en effectief boekhouden. En ik ben al gecontroleerd door de B-dienst en bleek alles 100% in orde te hebben toen ik vorig jaar mijn centen terug kreeg

@Maria, ziet er goed uit, zie 't topique wel in K&W komen
pi_65142356
Mja ik hoefde het nooit eerder te doen dacht ik? Ik kreeg nu een brief dat ik waarschijnlijk 60 euro terug kreeg over 2007
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:12:07 #194
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65142381
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
Wij woonden na 3 maanden al samen .
pi_65142391
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:12 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Wij woonden na 3 maanden al samen .
wow! zelfde huis of zelfde studentenhuis?
Ja doei.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:17:01 #196
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65142525
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wow! zelfde huis of zelfde studentenhuis?
Zelfde huis (zijn huis). Het is een beetje raar gegaan . We hebben wat gekregen toen ik op reis was (maar we vonden elkaar daarvoor al leuk). Dus officieel is het aangegaan via MSN ( . ) Twee weken voor ik terugkwam liet hij weten dat hij op zoek zou gaan naar een huurder omdat 'ie de hypotheekkosten niet meer alleen op kon brengen.. En toen hebben we besloten dat ik die huurder zou worden . Hele rare reden, maar uiteindelijk boeit het allemaal niet meer want het gaat echt super goed en ik zou niets anders meer willen .
pi_65142562
whehe
nou, lekker toch

ik ga maar 's even douchen en boodschapjes doen

tot strakkies
Ja doei.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:18:21 #198
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65142564
Overigens heb ik dus officieel nooit op kamers of op mezelf gewoond. Maar gezien mijn bizarre (en verschillende) thuissituaties, durf ik te wedden dat ik toen zelfstandiger was dan de helft van de mensen die dat wel deden .
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:19:33 #199
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65142601
Lijstje:
O: Japanse rijst

.

Straks nog maar een keer. En dan vanavond lekkere een Marokkaanse schijf met spruitjes en bloemkool . Maar zometeen eerst even naar de stad .
pi_65142923

Wat een ge-wel-di-ge kast
Alleen kan ik hem niet betalen

Bluh.
pi_65143410
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hewwooo!

Oooooooh wat spannend en leuk en lief en ... Ik ga ook duimen voor jullie hoor!
quote:
[ afbeelding ]

Leuk!

Suug, je foto's zijn echt leuk en mooi enzo! Heerlijk, niet standaard en mooie kleuren.

Ik geloof niet dat ik ooit ga trouwen . Mijn vriend vindt het niet nodig en onzin om een groot feest te geven voor mensen waarvan je driekwart niet echt mag. En hij houdt (net als ik) helemaal niet van grote groepen mensen en feesten. En hij wil geen pak, en ik ga niet in een jurk naast iemand in zn spijkerbroek staan. En trouwen is duur. Dus we gaan wel gewoon samenwonen, misschien geregistreerd partnerschap en anders trouwen we wel op maandagochtend . Gratissss. "Ja dat feest hoeft van mij allemaal niet hoor, maar ik wil best een ring voor je kopen". Als ie dr zelf maar geen om hoeft.
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:56 schreef conleche het volgende:
En bedankt
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65143481
Chico, ik bedoelde toen ik 15 was!!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:51:07 #203
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65143495
jeuj! met verjaardagscentjes en boekenbonnen de stad in geweest en nu een reisgids van new york, een reisgids van new england een all-in-one scanner/printer en toebehoren, en een skype/chat/webcam setje voor op reis en thuis rijker. en t kostte me niks extra's dan wat er in mn envelopje zat!
pi_65143555
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:50 schreef conleche het volgende:
Chico, ik bedoelde toen ik 15 was!!
Oh ja vast . Gelukkig voel ik me ook nog niet echt volwassen, dat scheelt.

Even juichen, ik was bij H&M en heb nog meer ( ) nieuwe kleren gevonden voor weinig geld. Ben mijn garderobe aan het vervangen, wil van de skatezooi met teksten af, en aan de wat normalere kleding. Dus een blauwe trui, broek (gister al gekocht, maar nu in goede lengtemaat!), shirtje (ook gister) en blauw ondergoed rijker. Voor totaal ... 45 euro ofzo? Waarvan 20 voor de trui .
pi_65143581
Volgens mij staat het je heel tof Chico! Nieuwe levensfase, woohoo!
pi_65143593
En: fotoooo's!
pi_65143648
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:54 schreef P.F het volgende:
En: fotoooo's!
Het zit al in de was . Foto's op zn vroegst maandag .
pi_65143678
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het zit al in de was . Foto's op zn vroegst maandag .
Van de h&m site dan?
pi_65143734
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:57 schreef P.F het volgende:

[..]

Van de h&m site dan?
Oh ja, even zoeken .
  zaterdag 17 januari 2009 @ 16:00:17 #210
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65143772
vanuit Twente.

Elisa, ik heb vandaag nog even aan je gedaqcht, want ik was wederom op schiphol, en ook op de toiletten. Maar, nu wacht ik even op dinsdag hoor!

Hoe is het hier?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65143828
We moesten eigenlijk een toiletten-meet doen, op Schiphol!
pi_65143857
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:59 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh ja, even zoeken .
Het staat er allemaal niet in . Dat wordt foto's maken, als alles uit de was is .
  zaterdag 17 januari 2009 @ 16:04:49 #213
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65143906
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:01 schreef Laureline het volgende:
We moesten eigenlijk een toiletten-meet doen, op Schiphol!
lijkt me tof!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65143987
Ik heb vier ontbijtbordjes van mijn moeders gehad

pi_65143991
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:48 schreef Chicolate het volgende:

Ik geloof niet dat ik ooit ga trouwen . Mijn vriend vindt het niet nodig en onzin om een groot feest te geven voor mensen waarvan je driekwart niet echt mag. En hij houdt (net als ik) helemaal niet van grote groepen mensen en feesten. En hij wil geen pak, en ik ga niet in een jurk naast iemand in zn spijkerbroek staan. En trouwen is duur. Dus we gaan wel gewoon samenwonen, misschien geregistreerd partnerschap en anders trouwen we wel op maandagochtend . Gratissss. "Ja dat feest hoeft van mij allemaal niet hoor, maar ik wil best een ring voor je kopen". Als ie dr zelf maar geen om hoeft.

Ik wil graag dat hij mijn erfgenaam wordt als ik doodga. Helaas is naar een notaris gaan vrij prijzig, dus trouwen is in ieder geval een goedkopere optie.

Ik begrijp niet waarom je voor een geregistreerd partnerschap zou kiezen, want dat komt gewoon neer op trouwen (het klinkt alleen zakelijker).
pi_65143998
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:07 schreef P.F het volgende:

[ afbeelding ]
Die zijn van de Hema.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 16:08:58 #217
236335 neen
schone schijn
pi_65144022
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:07 schreef P.F het volgende:

[ afbeelding ]
Tof! Ik heb er pas 2 gekregen van m'n zus met een opdruk van een boterham met hagelslag

O ja, ik heb vanavond een feestje en daarna eventjes naar de kroeg, niet vergeten een bierglas mee te nemen
pi_65144033
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Die zijn van de Hema.
Ja klopt!
pi_65144085
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:09 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja klopt!
pi_65144214
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wil graag dat hij mijn erfgenaam wordt als ik doodga. Helaas is naar een notaris gaan vrij prijzig, dus trouwen is in ieder geval een goedkopere optie.

Ik begrijp niet waarom je voor een geregistreerd partnerschap zou kiezen, want dat komt gewoon neer op trouwen (het klinkt alleen zakelijker).
Nou, dan kunnen ouders en familie hoop houden dat er ooit een grote bruiloft met feest komt . Komt inderdaad op hetzelfde neer verder.
pi_65144259
En ik heb braaf zegeltjes gespaard van de c1000 dus nu heb ik vier keer dit setje

-edit-

Dit had ik beter in PFje gaat op kamers kunnen posten geloof ik
  zaterdag 17 januari 2009 @ 16:18:41 #222
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65144328
Jij hebt idd mooie handen, PF!
pi_65144412
Jep, mooie handen!

Mijn handenmodelcarrière wordt niks. Ik heb wel redelijk lange en dunne vingers, maar twee vingers van mijn rechterhand zijn verdraaid door het duimen, en ik heb een litteken op mijn linkerduim door onhandig omgaan met een kaasschaaf.
pi_65144516
Hehe, ik geloof dat ik echt wat met mijn handen moet gaan doen! Ik heb alleen wel een litteken (sigaret) op m'n arm Fugly!

Ik ga dat bureau van Toeps (link die ik eerder postte) benaderen, of is het beter zo hoog mogelijk in te zetten??
pi_65145338
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef Laureline het volgende:
Mijn -inmiddels 200 jaar alweer gescheiden- ouders zijn op zijn 70's getrouwd. Moeder in een strakke zwarte coltrui en leren broek, vader met lange zwarte krullen, in spijkerpak met soulpijpen. Met alleen hun 2 beste vrienden als getuigen. Die zagen er per ongeluk vanwege het trouwen veel netter uit, vandaar dat de ambtenaar van de burgelijke stand ook in eerste instantie dacht dat zij het bruidspaar waren
Mijn ouders zijn helemaal niet getrouwd. Ik ben nu 15 jaar met mijn lief, waarvan 14 jaar samenwonend.

Ik ga niet trouwen hoor. Ik heb het er niet zo op dat de overheid iets te zeggen heeft over mijn relatie . We moeten nog wel eens een testament maken, eigenlijk.
pi_65145408
Hoi!

Sugar: Wat een mooie en toffe, originele foto;s! Wat ben je mooi!
Maria: Ik hoooop en duim voor je huisje, lekker hoor je eigen thuis! Hoe oud ben jij eigenlijk?
Conleche: Leuk zwart dingetje, je ziet er fantastisch uit!

Zo en nu ben ik moe en moet alweer bijna weg. (heb de hele dag training gehad, en ga zo bij vriendinnen eten)
Lijstje:
O: geblenderde banaan, sinaasappel, kiwi, magere yoghurt
T: 1 mueslibol pindakaas
L: 1 mueslibol pindakaas, 1 bruin bolletje appel/kaas en de rest van de appel
T:1 mueslobol pindakaas
T2: cracker met speculoos en nog een hap speculoos
D: straks bij vrienden, zonder alcohol want ben nog steeds niet helemaal beter, maar met Kcal rijk toetje
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:02:51 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65145572
Zo, even tijd gehad om bij te lezen. Ik duim natuurlijk ook voor Maria .
Ga straks in de stad eten . Niet gereserveerd, dus hopelijk is er nog ergens een tafeltje vrij .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:08:40 #228
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65145766
Thanks Chico, Fietsmeisje en Viking!

Ik ben 22 trouwens

Lijstje!
T: kiwi (want is niet echt ontbijt te noemen )
O/L: brood met rosbief, want vrij laat op
T: jodenkoek en glas cola Weekend en bijna-die-tijd, hoezee!
T-to-da-two: knackebrotje met rosbief
D: lof met ham/kaas

Morgen weer normaal doen

[ Bericht 6% gewijzigd door MariaEtcetera op 17-01-2009 17:19:10 ]
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:09:00 #229
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65145778
Lekker, viking!
En cyclechick, wat voor training had je? Veel plezier vanavond.
pi_65145792
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn helemaal niet getrouwd. Ik ben nu 15 jaar met mijn lief, waarvan 14 jaar samenwonend.

Ik ga niet trouwen hoor. Ik heb het er niet zo op dat de overheid iets te zeggen heeft over mijn relatie . We moeten nog wel eens een testament maken, eigenlijk.
Hier ook een in zonde levend stel! Met bastaardkindje, dus. Of noem je dat zo als het kind dan weer van een andere relatie is? Dan hebben we een illegale liefdesbaby (= vast ook iemands meest gehate woord) En alle concepten van contracten, testamenten etc. liggen al vijf jaar bij de notaris op kladblaadjes..
Mijn ouders zijn inmiddels allebei 2 x getrouwd. Die haal ik toch niet meer in
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:12:35 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65145879
Uitgwerkt..
Straks nog koken (bloemkool, spinazie, gekookte aardappelen (niet voor mij) en een tartaartje.
Ik ben dit weekend weer een stiefmoeder en moet morgen ook weer werken dus het is druk.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:12:55 #232
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65145891
Ik ben eruit. We eten vanavond een spruitjesovenschitel!
pi_65145911
Mijn ouders gebruikten 'liefdesbaby' als eufemisme voor 'ongelukje'.

Mensen, wat ontzettend stom om niet een testament te laten maken. Het kan zomaar ineens afgelopen zijn. En ja, dat kan ook jou overkomen.
pi_65145964
Ik heb geen testament! Maar ik heb ook geen waardevolle spullen! Behalve mijn laptop maar die is voor Koekie!
pi_65145996
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:09 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hier ook een in zonde levend stel! Met bastaardkindje, dus. Of noem je dat zo als het kind dan weer van een andere relatie is? Dan hebben we een illegale liefdesbaby (= vast ook iemands meest gehate woord)
Een onecht kind is dat. Zoals ik, wat me zelfs nog wel eens op problemen is komen te staan .
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:18:19 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65146053
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:15 schreef P.F het volgende:
Ik heb geen testament! Maar ik heb ook geen waardevolle spullen! Behalve mijn laptop maar die is voor Koekie!

Wat zal Koekie blij zijn! *ziet het voor zich: Koekie op facebook en hyves*
pi_65146064
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:13 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn ouders gebruikten 'liefdesbaby' als eufemisme voor 'ongelukje'.

Mensen, wat ontzettend stom om niet een testament te laten maken. Het kan zomaar ineens afgelopen zijn. En ja, dat kan ook jou overkomen.
Uiteraard. Maar de grote zaken staan op beider naam, ook als een van ons zomaar omkomt houdt de ander huis en haard wel. En onze onroerende goederen zijn niet zoveel geld waard dat er familie op gaat azen.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:20:22 #238
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65146117
Maria was ook een 'onecht kind'. We trouwden met z'n drietjes.
pi_65146118
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Een onecht kind is dat. Zoals ik, wat me zelfs nog wel eens op problemen is komen te staan .
Wat voor problemen kunnen er dan van komen? Ons kind heeft gewoon mijn achternaam, en is wel erkend door de vader. Maar ik ben benieuwd wat er mis kan gaan hiermee.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:21:04 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65146142
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar de grote zaken staan op beider naam, ook als een van ons zomaar omkomt houdt de ander huis en haard wel. En onze onroerende goederen zijn niet zoveel geld waard dat er familie op gaat azen.
<iets heel anders> vroeger noemden mijn zus en ik dat 'ontroerend goed' Echt, zo goed, cachai! *pinkt traantje weg* Maarja, zuslief noemde een condoom een econoom </iets heel anders>
pi_65146197
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Het lijkt mij wel een fijn idee dat als mij iets overkomt het vanzelfsprekend is dat mijn lief alle beslissingen neemt. Formeel komen mijn moeder en broertje hiervoor in aanmerking. Ik kan er natuurlijk ook op vertrouwen dat het allemaal wel goedkomt, maar het is beter om een mogelijk vervelende situatie voor te zijn.
pi_65146248
Ik noem het nog steeds ontroerend goed ?!!!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:25:03 #243
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65146253
Maiaenzo, feli met huisje!
EN testament; heb ik wel alleen staat daar nog in dat kindjes alsi k dood ben en mijn ouders ook naar vriendin gaan...alleen vriendin is er neit meer! Moet ik nog veranderen
Prrrrr
pi_65146373
testament heb ik niet, heb ook niet echt iets van waarde

ben alleen donor, en de rest van mijn spullen verdeelt men maar, net als mn organen, zeg maar

terug van boodschapjes in ieder geval
Ja doei.
pi_65146490
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:20 schreef Laureline het volgende:

[..]

Wat voor problemen kunnen er dan van komen? Ons kind heeft gewoon mijn achternaam, en is wel erkend door de vader. Maar ik ben benieuwd wat er mis kan gaan hiermee.
Heel lang geleden, toen de Turkjes nog gastarbeider heten, kwam ik eens op een school terecht waar bijna alleen maar Turkse kinderen op zaten. Toen die ontdekten dat ik een onecht kind was bleek dat onaanvaardbaar. Ik kreeg een vertegenwoordigster van de schooljeugd op me af gestuurd die mij toen, overigens niet onvriendelijk, voor de keus stelde:
  • of mijn ouders waren toch getrouwd
  • of ik bestond niet.

Aangezien ik zeker wist dat ik bestond en die optie me dus niet reeel voorkwam, en ik zeker wist dat mijn ouders ongetrouwd waren, heb ik laten weten dat ik erbij bleef. Daarna bleek ik niet te bestaan, vrij surrealistisch.

Tegenwoordig wordt er een hoop gejammerd over niet geintegreerde moslims, maar het lijkt me toch stug dat jouw kind dit nog treft. (Of jij een dokter die weigert een spiraaltje te verwijderen, zoals mijn moeder overkwam. Ze had immers al een onecht kind. Die dokter was geen Turk trouwens )
  • ik moet verrassend weinig
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 17:34:52 #246
    163650 Greys
    pi_65146515
    Wij hebben ook vast laten leggen dat indien ik bv *afklop* dood ga, dat mijn ouders dan niet mijn deel van ons huis kunnen opeisen en andersom natuurlijk. Het zal wel niet, we hebben lieve ouders allebei, maar toch. Als je daarover niets laat vastleggen kan het wél dat ze het doen.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_65146562
    Ik heb een award zag ik of nouja, daar moest mijn zus me op wijzen

Wij gaan zo naar de bios, misschien tot later vanavond!
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_65146665
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
    Wij hebben ook vast laten leggen dat indien ik bv *afklop* dood ga, dat mijn ouders dan niet mijn deel van ons huis kunnen opeisen en andersom natuurlijk. Het zal wel niet, we hebben lieve ouders allebei, maar toch. Als je daarover niets laat vastleggen kan het wél dat ze het doen.
    Is dat goed of slecht?
    pi_65146682
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Heel lang geleden, toen de Turkjes nog gastarbeider heten, kwam ik eens op een school terecht waar bijna alleen maar Turkse kinderen op zaten. Toen die ontdekten dat ik een onecht kind was bleek dat onaanvaardbaar. Ik kreeg een vertegenwoordigster van de schooljeugd op me af gestuurd die mij toen, overigens niet onvriendelijk, voor de keus stelde:
  • of ik bestond niet.
  • Op de Veluwe zou het vast niet veel anders geweest zijn. Mijn moeder had een zogenaamde 'tere huid'. Haar moeder had aan de schoolleiding gevraagd of ze dan een broek naar school aan mocht, zodat ze niet elke dag met bloedblaren thuis zou komen. Dat mocht uiteindelijk, maar dan moest ze er wel een rok overheen dragen.

Later werd het mode.
      zaterdag 17 januari 2009 @ 17:46:41 #250
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_65146807
    Ik was super gewenst, een nakomertje na veel miskramen.

Bummer.. eigenlijk had het van mij niet echt gehoeven
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_65146810
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Op de Veluwe zou het vast niet veel anders geweest zijn.
    Dat kon meevallen; ik kom niet van de Veluwe maar wel van de Groningse biblebelt; een Artikel-31 dorp. Daar ben ik geboren, en m'n broertje en zusje ook; ondanks die dokter dus.
    pi_65146849
    Eerste les van Evy gelopen
    Wat is het treurig gesteld met mijn conditie
    pi_65146854
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
    Ik was super gewenst, een nakomertje na veel miskramen.

Bummer.. eigenlijk had het van mij niet echt gehoeven
    Jij bent een rare . Je doet me vaak denken aan mijn enige vriendin .
      zaterdag 17 januari 2009 @ 17:48:45 #254
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_65146855
    PF coole kast zeg en leuke borden, hier kwam met Snikelaas een mooie gietijzeren wok, ovenschotel (heb alleen geen oven nog ) mooie theekoppen en nog wat gewone mokken. Prima en ik kon 't goed gebruiken

Zojuist klaar met 't wassen van mijn auto, hij is helemaal glimmend mooi nu. Heb d'r ook maar meteen krassen met meuk afgeschuurd en de binnenkant helemaal schoon gezogen. Hij glimt weer als nieuw!

Komt een of andere ouwe vent voorbij roept ie: "Dat helpt toch niet bij die lelijke bak!!!"
    STFU!
    pi_65146888
    Die kast heb ik niet hoor Maar ik zou hem wel willen
      zaterdag 17 januari 2009 @ 17:50:34 #256
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_65146908
    * zwahiel heeft een half testament en een hele uitvaartverzekering met extra's.

Mijn ouders schrokken ervan toe ik 't zei.
    pi_65146912
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:33 schreef sigme het volgende:

[..]

• of ik bestond niet.

Aangezien ik zeker wist dat ik bestond en die optie me dus niet reeel voorkwam, en ik zeker wist dat mijn ouders ongetrouwd waren, heb ik laten weten dat ik erbij bleef. Daarna bleek ik niet te bestaan, vrij surrealistisch.

Tegenwoordig wordt er een hoop gejammerd over niet geintegreerde moslims, maar het lijkt me toch stug dat jouw kind dit nog treft. (Of jij een dokter die weigert een spiraaltje te verwijderen, zoals mijn moeder overkwam. Ze had immers al een onecht kind. Die dokter was geen Turk trouwens )
  • Voorlopig zal ons kind dit niet overkomen, we zijn in onze eigen stad geëmigreerd naar een witte kakwijk, heel politiek incorrect. Dus de enige buitenlandse kindjes op school zijn van Japanse diplomaten of Arabische zakenlieden. En veel gescheiden ouders, dat ook.

Dat verhaal van die dokter is wel heel erg jaren '50! Griezelig, zo'n rechter spelend mannetje. Tegenwoordig is het wel iets beter, behalve met bevallingen geloof ik. Dat gaat vaak echt nog op de 'kom toch mevrouwtje'-manier. Als ik dat topic wel eens lees in OUD rijzen de haren me soms te berge.
    pi_65146922
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:48 schreef SiTuSavais het volgende:
    Ik vond al die beginlessen niet meevallen, maar braaf doorgedaan en morgen ben ik bij les 19:
    5,6,7,8 minuten rennen met 1 of 2 minuten wandelen ertussen.

Dus gewoon doen wat Evy zegt, dan wordt / blijft ze fier op jou!
    pi_65146933
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:50 schreef zwahiel het volgende:
    * zwahiel heeft een half testament en een hele uitvaartverzekering met extra's.

Mijn ouders schrokken ervan toe ik 't zei.
    Een slimme meid is voorbereid
      zaterdag 17 januari 2009 @ 17:52:26 #260
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_65146954
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij bent een rare . Je doet me vaak denken aan mijn enige vriendin .
    Mjoh, ik ben gewoon ontzettend makkelijk en ik hecht me helemaal niet graag aan mensen.
    Ik woon wel dicht bij jou in de buurt. Mindermutsig woont daar ook
      zaterdag 17 januari 2009 @ 17:53:36 #261
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_65146983
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:51 schreef P.F het volgende:

[..]

Een slimme meid is voorbereid
    Alleen ben ik geen meid
    pi_65147011
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vond al die beginlessen niet meevallen, maar braaf doorgedaan en morgen ben ik bij les 19:
    5,6,7,8 minuten rennen met 1 of 2 minuten wandelen ertussen.

Dus gewoon doen wat Evy zegt, dan wordt / blijft ze fier op jou!
    Ondanks dat dit eigenlijk totaal niet 'mijn' muziek is om op te rennen, is het wel superhandig. Met een stopwatch rondrennen vind ik op de een of andere manier toch vermoeiender
    En dat Evy 'fier' ( ) is, is natuurlijk mooi meegenomen
    Ik was deze zomer al een keer fanatiek begonnen, maar net toen ik op het punt was waarop het leuk wordt (na een weekje of 2, 3) ging ik twee weken op vakantie en daarna hoefde het van mij niet meer Faalhaas.
    pi_65147201
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mjoh, ik ben gewoon ontzettend makkelijk en ik hecht me helemaal niet graag aan mensen.
    Ik woon wel dicht bij jou in de buurt. Mindermutsig woont daar ook
    Een van mijn officieel favoriete fokkers! Ik weet trouwens nu niet waar je woont, alleen in welke hoek ongeveer. Maar vermoedelijk weet je van mij ook niet meer dan dat
    pi_65147312
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:54 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Ondanks dat dit eigenlijk totaal niet 'mijn' muziek is om op te rennen, is het wel superhandig. Met een stopwatch rondrennen vind ik op de een of andere manier toch vermoeiender
    Klotemuziek, zou ik zeggen. Boze negers en rare covers. Ook nog een keer een wel zeeeer expliciete tekst (daar kan je toch geen brave huisvaders/moeders mee op pad sturen?). Ze heeft ook een keer een lesje met the Cure en Depeche Mode. Betere muziek maar het rent niet .

Toevallig surfte ik vanochtend hier even voorbij: http://www.hardloopmuziek.com/
    Ik had geen zin in uitzoeken wat 't kost enzo, maar misschien zijn er wel betere loopmuziekjes te plukken. Maar ja, ze zijn er vast niet fier..
    pi_65147328
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:48 schreef SiTuSavais het volgende:
    doorzetten hoor! Ik ging ook bij de eerste les van Evy dood en heb in november de 15 km gelopen, terwijl ik vorig jaar januari met die Evy was begonnen
    Ja doei.
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 18:11:21 #266
    163650 Greys
    pi_65147483
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:41 schreef P.F het volgende:

[..]

Is dat goed of slecht?
    Hoe bedoel je, is dat goed of slecht?
    Als ik kom te overlijden, zouden mijn ouders mijn 'deel' van het huis mogen opeisen. Dat betekent dat Heer G dan het huis moet verkopen en er uit moet, om mijn ouders dat geld te kunnen geven. Omgekeerd ook, als hem iets gebeurt, kunnen zijn ouders zijn deel opeisen van ons huis. En dat willen wij dus allebei niet.
    Om dit soort ellende te voorkomen hebben we het bij de notaris vast laten leggen dat dat niet kan. Dat kan dus ons inziens veel ellende voorkomen (werd ons ook aangeraden van diverse kanten). Als je niets vast laat leggen en er gebeurt iets, dan kan het dus gebeuren dat je nog veel meer ellende over je heen krijgt dan alleen het verliezen van je partner. Dus ja, ik vind het goed dat we het hebben laten vastleggen
    Die keuze is voor iedereen anders natuurlijk wat hij of zij goed of niet vindt.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_65147498
    Ah, op die manier! Ik wist niet dat dat kon (huis opeisen..)
    pi_65147514
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

doorzetten hoor! Ik ging ook bij de eerste les van Evy dood en heb in november de 15 km gelopen, terwijl ik vorig jaar januari met die Evy was begonnen
    Ja, dat vind ik echt knap van je Het lijkt me echt een overwinning om zoiets te kunnen.
    Dit is hét moment, want ik heb een superhandig rooster komend blok Dan hoef ik niet in het donker te rennen (ben een watje). *zelf peptalk geeft*
    pi_65147541
    Vanavond was het witloftaart uit de oven, ofzo. Wel aardig, maar rauw toch een stuk lekkerder.

Ik heb trouwens geen testament. Niets van mijn spullen is ook maar íets waard. Nouja, alleen mn pc en camera. Dat verdelen ze maar lekker onder elkaar.
    pi_65147578
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
    Mijn ouders hebben ook ergens zoiets laten vastleggen: als een van beiden overlijdt, gaan ál zijn bezittingen naar de partner. Om dat soort situaties te voorkomen.
    pi_65147661
    Ik ben nu 2.5 week heel stipt geweest met m'n pil, maar nu ben ik heb vrijdag & woensdag alweer vergeten terwijl ik wel een pilalarm zet! Iemand nog tips??
      zaterdag 17 januari 2009 @ 18:18:04 #272
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_65147666
    Ladies; halp!

Ik ben op zoek naar een online natuurwinkel; biowinkel. Die dus overal levert en dingen verkoopt als suikervrije pindakaas en gojibessen en zulks.
    Ik word er namelijk doodziek van om de halve stad door te moeten elke week op zoek naar normale producten.

Iemand die het weet? Miijn google skills doen het niet
      zaterdag 17 januari 2009 @ 18:19:01 #273
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_65147691
    quote:
    als een huis op twee namen staat, en die twee zijn niet getrouwd, dan erft de partner in principe niet, maar eerst ouders of kinderen...tenzij je dat laat vastleggen...

'navond!

Ik word steeds beter in onderuit gaan op ski's!!
    Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
    pi_65147744
    pi_65147752
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik echt knap van je Het lijkt me echt een overwinning om zoiets te kunnen.
    Dit is hét moment, want ik heb een superhandig rooster komend blok Dan hoef ik niet in het donker te rennen (ben een watje). *zelf peptalk geeft*
    ik ga met je meedoen.

Ik heb mijn vriend geschopt en we gaan vanaf maandag weer 3 dagen in de week hardlopen
    We beginnen weer in serie een, ergens bij les 15 in de buurt gok ik zo, om zo ons tempo wat op te gaan schroeven én er weer in te komen, want ik heb na de Zeven Heuvelenloop niet meer gelopen

Maandagochtend ga ik even nieuwe koptelefoon halen en dan lopen
    Ja doei.
      zaterdag 17 januari 2009 @ 18:21:29 #276
    33954 ElisaB
    pi_65147758
      zaterdag 17 januari 2009 @ 18:21:37 #277
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_65147763
    M'n vriend en ik gaan er binnenkort ook even naar kijken. Want het laatste dat ik wil is dat m'n ouders iets over me gaan beslissen als ik overlijd . Verder heb ik niets van waarde ofzo. Overigens wil ik dan ook meteen een duidelijk overzicht hebben van of ik begraven/gecremeerd wil worden en hoe, etc. Better safe than sorry.

En ik heb net een broek gekocht . En een blouse . Geen geld voor, maar ik verdien het. Vind ik .
      zaterdag 17 januari 2009 @ 18:21:57 #278
    236335 neen
    schone schijn
    pi_65147778
    Als ik doodga krijgen m'n ouders al m'n spullen en geld zij geven het dan lekker weg want ik heb veel rommel.
    pi_65147792
    http://www.ladisfruteria.nl/shop/

http://www.ekodis.nl/main/index.php?page=01.Home.php Hiervan is de online shop nog in de maak, maar komt er dus wel

http://natuurvoeding.startpagina.be/ en hier staat een heel kopje met 'online natuurvoeding winkels'
    pi_65147795
    Misschien een stomme vraag: Maar waar laat je zo een testament maken? Bij "de" notaris??
    pi_65147834
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 18:24:04 #283
    163650 Greys
    pi_65147837
    quote:
    Ik wist helemaal níets van dat al, dat leer je vanzelf allemaal als je ooit een huis koopt, dat soort geneuzel
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_65147845
    ik heb net als een echte vrouw naar de Xfactor gekeken

en nu vind ik dat ook ook minstens net zo goed kan zingen als iedereen die door is

maar ik ga nooit meedoen
    Ja doei.
      zaterdag 17 januari 2009 @ 18:25:09 #285
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_65147868
    X-factor . Ik kijk echt nooit dat soort programma's. Sowieso kijk bijna nooit programma's, alleen films en soms een serie.
    pi_65147921
    quote:
    Als je trouwt, en je gaat uit elkaar, dan kan de overheid je verplichten om de kosten die de gemeenschap maakt voor jouw ex te vergoeden.
    pi_65147926
    oh ja, dat vind ik ook mooi aan mezelf!
    Dan heb ik 3 dingen

mn ogen
    mn lach
    mn stem

Ja doei.
    pi_65148013
    Je haar ook wel dacht ik, Mo?
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 18:34:52 #289
    163650 Greys
    pi_65148132
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 18:19 schreef Abbadon het volgende:

[..]

als een huis op twee namen staat, en die twee zijn niet getrouwd, dan erft de partner in principe niet, maar eerst ouders of kinderen...tenzij je dat laat vastleggen...

'navond!

Ik word steeds beter in onderuit gaan op ski's!!
    Zijn er al beelden van?
    Was het wel leuk? Heb je het idee dat het toch wel al wat beter gaat?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_65148151
    Ik denk dat ik alles wel mooi vind, het meeste boven gemiddeld mooi,
    behalve:
    m'n tanden
    m'n glimlach
    m'n tenen
    m'n voeten maar die zijn op zich ook wel oké
    m'n benen omdat ze iets te gespierd zijn.

Vroegerrr vond ik alles lelijk en wist ik over alles wel 8 kritiek punten te noemen, maar toen dacht ik: waar ben ik mee bezigg! Ik wou heel graag blond haar en blauwe ogen en grote borsten en niet meer zo eng mager zijn. Toen stonden m'n handen. voeten en tanden op 1! Vandaar dat ik 't eerst niet geloofde dat mensen mijn handen mooi zouden kunnen vinden, het ideee alleen al!

Oké maar even een echte top 5..
    Ik kan alleen niet kiezen
    - M'n haar heeft een geweldige kleur, verschillende tinten bruin en is heel erg mooi dik en vol en binnenkort ook nog erg lang
    - M'n huid, ik heb een hele mooie (niet roze) tint, met echt hele schattige zomersproetjes en ik heb bijna nooit puistjes of vlekjes.
    - M'n ogen hebben geweldige tinten, een zwarte pupil, een goud rondje met een groene basis met daardoorheen lichtval net als in een bos in de lente, daaromheen een heel donkergrijs/blauw randje. Geweldig!
    - M'n wenkbrauwen, mooi donker, de haartjes zitten dicht bij elkaar, mooie natuurlijke vorm.
    - M'n onderlip is ook geweldig vol
    - M'n benen zijn heel mooi lang en m'n bil is ook echt geweldig gevormd, ik kan er echt uren naar kijken
    - Mijn bescheidenheid & dat ik zo goed in tellen ben..

Ik weet niet hoe die omslag zo is gekomen Maar ik kan nog wel uren doorgaan
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 18:39:58 #291
    163650 Greys
    pi_65148256
    Geeft niets hoor PF, lekker zo houden! Alleen maar goed als je zo'n goed zelfbeeld hebt!
    Hoe is het met je andere bil, is die net zo mooi als die ene?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_65148262
    Ik wilde wachten op het volgende topic, en dan naar vriendje gaan, maar het duurt me te lang dus ik ga gewoon lekker nu meteen. Tot morgenavond allemaal!

@PF: tevreden met jezelf zijn goehoed! Ik weet bij al mn lichaamsdelen ook wel iets te noemen, maar het is bijna altijd een puntje van kritiek (ogen, ongelijk, oren, staat eentje wat naar voren, bovenbenen, te dik, onderbenen, littekens, kont, putjes, lippen, onderlip net iets te dik, wangen, te bol, wenkbrauwen, bijna monobrauw etc), mijn omslag moet nog komen .
      zaterdag 17 januari 2009 @ 18:42:17 #293
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_65148325
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 18:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Zijn er al beelden van?
    Was het wel leuk? Heb je het idee dat het toch wel al wat beter gaat?
    beelden? neuh...al dreigt er volgende week een fototoestel meegenomen te worden

het was erg leuk! gaat ook echt steeds beter, maar het is niet zo'n grote baan, en het is best druk, dus het is soms behoorlijk lastig, zeker als je je ski's nog niet helemaal onder controle hebt...maar goed, nog 2 lessen te gaan ben pas halverwege, en er zit zeker verbetering in!!
    Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
    pi_65148337
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 18:39 schreef Greys het volgende:
    Geeft niets hoor PF, lekker zo houden! Alleen maar goed als je zo'n goed zelfbeeld hebt!
    Hoe is het met je andere bil, is die net zo mooi als die ene?
    Ik maak geen onderscheid in mijn billen, hij is zo compact dat het er gewoon 1 is Nee echt, soms sta ik in de spiegel te loeren en denk ik jeetje. Niet te groot, niet te klein, niet te rond, niet te plat, ik zou mij doen

Oja ik heb ook striae en putjes, maar dat ontken ik En kleine borsten, maar 't laatste jaar vind ik die ook heel erg tof!! En toen ik zag dat mijn mr ook striae had (maar dan horizontaal) en toen vond ik dat ook al helemaal geen issue meer

Hehe, je moet gewoon tegen jezelf zeggen dat je normaal moet doen en door een roze bril naar jezelf kijken
    pi_65148377
    O maar je bril moet niet van matglas zijn, want voor je het weet zie je er niet uit omdat je aan zelfoverschatting lijdt en denkt dat al die lichaamsverzorging overbodig is geworden!!
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 18:45:43 #296
    163650 Greys
    pi_65148432
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 18:42 schreef Abbadon het volgende:

[..]

beelden? neuh...al dreigt er volgende week een fototoestel meegenomen te worden

het was erg leuk! gaat ook echt steeds beter, maar het is niet zo'n grote baan, en het is best druk, dus het is soms behoorlijk lastig, zeker als je je ski's nog niet helemaal onder controle hebt...maar goed, nog 2 lessen te gaan ben pas halverwege, en er zit zeker verbetering in!!
    Vond/vind je het eng? Of wacht, dat gaat een man niet toegeven natuurlijk.
    Hoewel, jij durfde ook toe te geven dat je huppelfilms leuk vindt

Ik vond het wel eng namelijk, vooral dat gevoel dat je het eigenlijk niet zo goed onder controle hebt allemaal wat er met je benen gebeurt zo nu en dan
    Had altijd de angst voor verdraaide knieën en enkels enzo
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_65148440
    Weet iemand het adres van die site waar je je BMI kon uitrekenen, maar ook je onderhoudsdosis qua calorieen enzo? Ik heb 'm niet opgeslagen en mijn lief maakt zich ineens zorgen over z'n BMI (hij zit EenVandaag te kijken )
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 18:46:27 #298
    163650 Greys
    pi_65148454
    En nu ga ik een kapsalonnetje eten en Mamma Mia op DVD kijken!
    Over huppelfilm gesproken!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_65148479
    Veel plezier!!
    Mama Mia !!
    pi_65148508
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 18:46 schreef Syrena het volgende:
    Weet iemand het adres van die site waar je je BMI kon uitrekenen, maar ook je onderhoudsdosis qua calorieen enzo? Ik heb 'm niet opgeslagen en mijn lief maakt zich ineens zorgen over z'n BMI (hij zit EenVandaag te kijken )
    http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm
    You make me dizzy, Miss Lizzy,
    The way you rock'n'roll
    Ik heb je lief mijn hele leven
    pi_65148514
    fajiiiiiiiiiiiiiiiiita's, precies op tijd voor Dakar
    Ja doei.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')