Ik ooookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Fenks!Ik durf alleen nog niet te blij te zijn want zometeen gaat het helemaal niet door, maar stiekem ben ik wel al zenuwachtig enzo! Ik liep gisteren het makelaarskantoor uit en begon I'm so exciiiiiited!! te zingen
I can't contain myself.
ik weet niet of je het volgende ook in huis hebt, maar wij gaan het eten en het is altijd mega-lekker:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:51 schreef Sugar het volgende:
Iemand nog een leuke eettip voor vanavond? We hebben veel gewone dagelijkse spullen wel in huis!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ooookIk moet ook nog tekenen en zo!! Maar dat lied spookt ook al dagen door MIJN hoofd. AAAAH
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
I'm so exciiiiited
![]()
And I just can't hiiiiiide it!
I'm about to lose control and I think I like it!
I'm so exciiiiiiiiiiiiited, I just can't hiiiiiiiiiiiiiiiiide it,
I know, I know, I know, I want to, I want to!
*houdt zich weer even in*
*Zen**rustig* *keeps it cool*
so exciiiited...!
Vanaf je 15e.. Oei, ik ben wel meer volwassen dan toen ik 15 was, snap een beetje beter hoe de wereld werkt.. Maar niet heel veel meer dan op mijn 17e! Ik heb eergister voor het eerst belastingaangifte gedaan bijvoorbeeld..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:56 schreef conleche het volgende:
De eerste x dat ik ging samenwonen was ik ook net 19, maar toen woonde ik al 4 jaar op mezelf. Ik vond mezelf natuurlijk mega-volwassen, maar ik was eigenlijk maar een kind natuurlijk.....
quote:
Dit zag ik nog voor ik de deur uit ging: in Alkmaar en ik woon al voor drie kwart van de tijd bij hem, voor het overige deel bij momma @ Lelijkgat!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:01 schreef P.F het volgende:
Maria waar woon je dan nu en waar woont je vriend?
de supermarkten zijn nog open!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:00 schreef Sugar het volgende:
He, jammer, dat klinkt heerlijk, maar dat hebben we niet in huis, al die kruiden en tortilladingen!
Aah okee, ja zo iets dacht ik al!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dit zag ik nog voor ik de deur uit ging: in Alkmaar en ik woon al voor drie kwart van de tijd bij hem, voor het overige deel bij momma @ Lelijkgat!
heldin! haha! De belasting doe ik al een jaartje of 4 nu zelf. En sinds dat ik 't doe zijn mijn teruggaven gestegen van 60 euro naar vorig jaar 900 euro en dit jaar wordt 't een monster teruggave van rond de 2100 euro voorlopig erg karig geteld. Het kan maximaal 3500 euro worden. Maar hou voor mezelf zo'n 1500 euro wel aan. Heb echt teveel belasting betaald als student.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Vanaf je 15e.. Oei, ik ben wel meer volwassen dan toen ik 15 was, snap een beetje beter hoe de wereld werkt.. Maar niet heel veel meer dan op mijn 17e! Ik heb eergister voor het eerst belastingaangifte gedaan bijvoorbeeld..
Wij woonden na 3 maanden al samenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
dan waren mijn lief en ik er wel snel bij, met na een jaar al samenwonen
wow!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Wij woonden na 3 maanden al samen.
Zelfde huis (zijn huis). Het is een beetje raar gegaanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wow!zelfde huis of zelfde studentenhuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |