quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:Hewwooo!
Sugar, wat een mooie foto's

En wat ben je mooooooi

Zo'n puur gezichtje!
<dagboekpost> Wat betreft huisje: we hebben een bod gedaan!

Een echte!

Nee maar srsly, het zag er netjes uit en we willen het hebben en dit keer had niet iemand het al voor onze neus weg gekaapt! Als het goed is horen we maandag of het door gaat, en dan kunnen we de hypotheek gaan regelen

Spanneuuuund! Ik hoooop het! Ik wil een eigen huisje, een echt thuis!

</dagboekpost>
Oooooooh wat spannend en leuk en lief en ...

Ik ga ook duimen voor jullie hoor!
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:47 schreef conleche het volgende:[
afbeelding ]
Lang verwacht, toch gekomen. Aanschouw het zwarte gat.
14,90, ik kan het niet genoeg herhalen. Veel leuker als iets leuk is en niks kost.
O en die bobbel op m'n schouder is de capuchon, dat jullie niet denken dat ik gebocheld ben.
Leuk!
Suug, je foto's zijn echt leuk en mooi enzo! Heerlijk, niet standaard en mooie kleuren.
Ik geloof niet dat ik ooit ga trouwen

. Mijn vriend vindt het niet nodig en onzin om een groot feest te geven voor mensen waarvan je driekwart niet echt mag. En hij houdt (net als ik) helemaal niet van grote groepen mensen en feesten. En hij wil geen pak, en ik ga niet in een jurk naast iemand in zn spijkerbroek staan. En trouwen is duur. Dus we gaan wel gewoon samenwonen, misschien geregistreerd partnerschap en anders trouwen we wel op maandagochtend

. Gratissss. "Ja dat feest hoeft van mij allemaal niet hoor, maar ik wil best een ring voor je kopen". Als ie dr zelf maar geen om hoeft.
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:56 schreef conleche het volgende:De eerste x dat ik ging samenwonen was ik ook net 19, maar toen woonde ik al 4 jaar op mezelf. Ik vond mezelf natuurlijk mega-volwassen, maar ik was eigenlijk maar een kind natuurlijk.....
En bedankt
Op
maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)