ik had het toen in een opwelling gedaan, die ricottaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:32 schreef SHE het volgende:
Mo; waarom niet gewoon bechamel? Dat is veel minder vet en machtig dan ricotta en vind ik zelf veel lekkerder in die combinatie.
Ik vind zelf altijd dat ricotta de spinazie helemaal overschreeuwt. ( en da's zonde, tenminste, als je van spinazie houd )
Ik heb vast iets gemistquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Goeiemorgenmiddag.
Wat een beroerde kutnacht zeg. Maar alles is wel weer oke nu. Heb wel medelijden met m'n, want die heeft echt een hele zware week voor de boeg
.
die cake klinkt idd ook heel aantrekkelijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:39 schreef conleche het volgende:
Nu heb ik trek in lasagne en cake...![]()
Gaat maar een crackertje met filet A. smeren
Niets dat ik verteld heb hoor. We zitten allebei nu even in een extreem stressvolle periode en dat heeft soms z'n effecten op de thuissituaiequote:
Ik heb dat ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Niets dat ik verteld heb hoor. We zitten allebei nu even in een extreem stressvolle periode en dat heeft soms z'n effecten op de thuissituaie. Maar dat ik medelijden met 'm heb heeft er meer mee te maken dat 'ie weer eens te veel hooi op z'n vork heeft genomen en nu weer geen enkele vrije dag heeft deze week en dagen moet maken van 6 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds
. Gekkenwerk.
Wat zie je er mooi uit in dat strakke zwart!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Lang verwacht, toch gekomen. Aanschouw het zwarte gat.![]()
14,90, ik kan het niet genoeg herhalen. Veel leuker als iets leuk is en niks kost.![]()
O en die bobbel op m'n schouder is de capuchon, dat jullie niet denken dat ik gebocheld ben.
*zucht*quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
14,90, ik kan het niet genoeg herhalen. Veel leuker als iets leuk is en niks kost.![]()
O en die bobbel op m'n schouder is de capuchon, dat jullie niet denken dat ik gebocheld ben.
Soms lijkt het ook allemaal zo nutteloos; hoe harder je werkt, hoe hoger de stapel wordt. Meestal vermaak ik me er prima mee, maar af en toe heb ik gewoon zin om een baantje te zoeken en het denken en regelen aan anderen over te laten. Lijkt me heerlijk soms.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Echt héél herkenbaar... Hij is manager van twee bedrijven hier in de stad. En inderdaad, als er niemand ziek of overspannen is of als er niet zoals deze week opeens 5 familieleden overlijden (), dan gaat 't redelijk prima. Maar nu is z'n rechterhand (figuurlijk
.) al bijna een jaar overspannen en is iedereen opeens ziek of naar een begrafenis.. En als we dan ook thuis niet helemaal 100% zijn, dan is 't opeens teveel
.
Ik zit alleen maar naar je laarzen te starenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi! Issie ook lekker warm?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb ik in de foto-emmer nog wel een pica van. Wanna??quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zit alleen maar naar je laarzen te staren.
.
Ja hij is echt warm en hij zit niet heel strak of zo, maar loopt met je lijf mee. Maar ja wel met capuchon dus.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mooi! Issie ook lekker warm?
(Ik ben zelf al een tijd zoek naar zoiets, maar dan én warm én nauwsluitend én zonder capuchon. Dat lijkt een soort onmogelijke combinatie te zijn.)
Ja natuurlijk!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar heb ik in de foto-emmer nog wel een pica van. Wanna??
Serieus: ze lopen heerlijk!! Je moet even kijken of je ze nu kan scoren in de uitverkoop!! Je hebt ze ook in een mooie zandkleur!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
Ik durf niet zo goed te passen aangezien ik in 17 dagen niet roken gewoon 2kg ben aangekomen waardoor ik nu op het gewicht zit dat mijn kuiten nét te dik zijn om de rits comfortabel dicht te trekken. En ik wil niet in huilen uitbarsten in de winkel.
oohquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Onder die riempjes zit elastiek!! Dus behoorlijk wat speelruimte!!
[ afbeelding ]
SSShht, niet zeggen van dat aankomen, anders durft Greys niet meer te stoppen met roken!!
O ja, die zijn zo prachtig!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Onder die riempjes zit elastiek!! Dus behoorlijk wat speelruimte!!
[ afbeelding ]
SSShht, niet zeggen van dat aankomen, anders durft Greys niet meer te stoppen met roken!!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:08 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga zo de derde gitaar van de maand kopen
Picture this... ElisaB heeft drie gitaren; een kleintje, een nylonsnarige en een staalsnarige. Miniatuurtje (1:86m inmiddels) vindt gitaarspelen ineens leuk. Dus ElisaB besloot drie weken geleden er twee gistaren bij te kopen, zodat we samen konden spelen: een extra nylonsnarige en een extra staalsnarige. Miniatuurtje vond gitaarspelen zo leuk, dat hij een nylonsnarige kreeg van ElisaB, zodat ie die mee naar huis (zijn vader) kon nemen.
Nu hebben we wéér een gitaar te kort om samen te spelen, want staalsnarig houden we beiden nog niet langer dan een paar minuten uit...
Muziekmaken is coool!
Welnee, fijne van bechamel is dat je zelf behoorlijk wat controle hebt over wat er in gaat.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had het toen in een opwelling gedaan, die ricottaen het was idd erg zonde van de spinazie
zou ik dan gewoon een flinke lading bedachmel kunnen maken en dat er lekker tussen vrotten?totaal niet héél schadelijk, als ik me de rest van de dag inhoud met Kcals?
Bechamelen spinazie
rauwe spinaziesalade met pijnboompitjes en rode uienen rauwe tonijn
Ik heb ze gister gezien omdat ik via je signature op je site kwam. Ze zijn fantastisch! Mooi licht. Je lief ziet er stoer uit met die zonnebril en jij bent beeldschoon. Dat picknicken in die winkelstraat is ook leuk bedacht en pakt goed uit. Wie heeft die foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:05 schreef Sugar het volgende:
Leuk jurkje, Conleche! Staat mooi!![]()
Claudia, ik ben nog steeds heel blij met onze trouwfoto's, die ook helemaal niet cliché zijn (vind ik). Gewoon leuke, mooie foto's.
Zoals deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele mooie foto'squote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:05 schreef Sugar het volgende:
Claudia, ik ben nog steeds heel blij met onze trouwfoto's, die ook helemaal niet cliché zijn (vind ik). Gewoon leuke, mooie foto's.
Zoals deze:
*foto's*
Grappig, die laatste foto, van Cate, daar lijkt ze heel erg op Conleche! (afgaande op wat ik zo vanaf mijn beeldscherm van Co heb gezien tenminste)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was nog even op zoek gegaan naar een mooie voorbeeldfoto voor PF, d.w.z. een voorbeeld van een stijl die ik tof vind. Moeilijk. Ik houd eigenlijk helemaal niet van die typische fotoreportages. Daarvan denk ik al gauw: Doe even normaal!
Als ik me ooit zou laten fotograferen, dan zou ik voor één van de volgende opties gaan:
- een mooie portretfoto, zwart-wit, grove korrel, beetje overbelicht en goede contrasten, zoiets als dit;
- me in my natural surroundings, zoiets als dit, dit of dit.
Geniaal!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:05 schreef Sugar het volgende:
Zoals deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat zij zegtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Geniaal!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Gewoon een bruids picknick midden op straat. Ik ga stuk hier ! Love it!!![]()
ps: ik begrijp niet hoe zo'n lekker wijf zo onzeker kan zijn
En je man is ook cute
Wat liefquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:07 schreef SHE het volgende:
Verder wil ik iedereen een hele fijne morgen/middag toe wensen. Dat iedereen maar fit & friendly de dag doorkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |