abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:56:53 #26
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65138583
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]

Lang verwacht, toch gekomen. Aanschouw het zwarte gat.

14,90, ik kan het niet genoeg herhalen. Veel leuker als iets leuk is en niks kost.

O en die bobbel op m'n schouder is de capuchon, dat jullie niet denken dat ik gebocheld ben.
Ik zit alleen maar naar je laarzen te staren . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65138627
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]

Lang verwacht, toch gekomen. Aanschouw het zwarte gat.

14,90, ik kan het niet genoeg herhalen. Veel leuker als iets leuk is en niks kost.

O en die bobbel op m'n schouder is de capuchon, dat jullie niet denken dat ik gebocheld ben.
Mooi! Issie ook lekker warm?

(Ik ben zelf al een tijd zoek naar zoiets, maar dan én warm én nauwsluitend én zonder capuchon. Dat lijkt een soort onmogelijke combinatie te zijn.)

Allejezus wat een troep! Ik krijg er jeuk van.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_65138628
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:56 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik zit alleen maar naar je laarzen te staren . .
Daar heb ik in de foto-emmer nog wel een pica van. Wanna??

Serieus: ze lopen heerlijk!! Je moet even kijken of je ze nu kan scoren in de uitverkoop!! Je hebt ze ook in een mooie zandkleur!
pi_65138677
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mooi! Issie ook lekker warm?

(Ik ben zelf al een tijd zoek naar zoiets, maar dan én warm én nauwsluitend én zonder capuchon. Dat lijkt een soort onmogelijke combinatie te zijn.)
Ja hij is echt warm en hij zit niet heel strak of zo, maar loopt met je lijf mee. Maar ja wel met capuchon dus.

Ik loop echt vreselijk te woggen
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:01:34 #30
14746 k_i_m
pi_65138713
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Daar heb ik in de foto-emmer nog wel een pica van. Wanna??

Serieus: ze lopen heerlijk!! Je moet even kijken of je ze nu kan scoren in de uitverkoop!! Je hebt ze ook in een mooie zandkleur!
Ja natuurlijk!

Ik durf niet zo goed te passen aangezien ik in 17 dagen niet roken gewoon 2kg ben aangekomen waardoor ik nu op het gewicht zit dat mijn kuiten nét te dik zijn om de rits comfortabel dicht te trekken. En ik wil niet in huilen uitbarsten in de winkel .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:03:02 #31
14746 k_i_m
pi_65138745
Speaking of which; ik ga even met mijn Xco's zwaaien. Ik heb geen spierpijn meer vandaag, dus ik moet er maar weer aan geloven .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:05:44 #32
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65138817
Leuk jurkje, Conleche! Staat mooi!

Claudia, ik ben nog steeds heel blij met onze trouwfoto's, die ook helemaal niet cliché zijn (vind ik). Gewoon leuke, mooie foto's.

Zoals deze:

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65138852
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:01 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja natuurlijk!

Ik durf niet zo goed te passen aangezien ik in 17 dagen niet roken gewoon 2kg ben aangekomen waardoor ik nu op het gewicht zit dat mijn kuiten nét te dik zijn om de rits comfortabel dicht te trekken. En ik wil niet in huilen uitbarsten in de winkel .

Onder die riempjes zit elastiek!! Dus behoorlijk wat speelruimte!!

SSShht, niet zeggen van dat aankomen, anders durft Greys niet meer te stoppen met roken!!
pi_65138875
wow, zelfs ik vind ze mooi!
Ja doei.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:08:21 #35
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65138892
Ik ga zo de derde gitaar van de maand kopen

Picture this... ElisaB heeft drie gitaren; een kleintje, een nylonsnarige en een staalsnarige. Miniatuurtje (1:86m inmiddels) vindt gitaarspelen ineens leuk. Dus ElisaB besloot drie weken geleden er twee gistaren bij te kopen, zodat we samen konden spelen: een extra nylonsnarige en een extra staalsnarige. Miniatuurtje vond gitaarspelen zo leuk, dat hij een nylonsnarige kreeg van ElisaB, zodat ie die mee naar huis (zijn vader) kon nemen.

Nu hebben we wéér een gitaar te kort om samen te spelen, want staalsnarig houden we beiden nog niet langer dan een paar minuten uit...

Muziekmaken is coool!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:08:27 #36
14746 k_i_m
pi_65138894
*kwijl*
In my life
Why do I smile
pi_65138907
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:06 schreef conleche het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SSShht, niet zeggen van dat aankomen, anders durft Greys niet meer te stoppen met roken!!
ooh Hmpf, mss volgend jaar (zijn dat UGG's? Ik had laatst ergens gezien/gelezen dat ze die met hak hadden)
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:09:09 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65138919
Ja, mijn cake is gefucked denk ik (ik weet ook waarom het zo zacht was: omdat ik geen mixer heb wilde ik de boter ff een beetje zachter maken in de magnetron, maar ik had het er iets te lang in laten staan ).
Mark wil hem wel hebben als 'ie mislukt is, mits gaar .

Leuk jurkje, Co! Ik zie helemaal geen bochel? Je bent echt superslank .
Niet meer actief op Fok!
pi_65138931
faal
Ja doei.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:09:45 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65138937
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:06 schreef conleche het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

O ja, die zijn zo prachtig! .
Maar ook duur . > 300 euro toch? .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:09:48 #41
14746 k_i_m
pi_65138940
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:08 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga zo de derde gitaar van de maand kopen

Picture this... ElisaB heeft drie gitaren; een kleintje, een nylonsnarige en een staalsnarige. Miniatuurtje (1:86m inmiddels) vindt gitaarspelen ineens leuk. Dus ElisaB besloot drie weken geleden er twee gistaren bij te kopen, zodat we samen konden spelen: een extra nylonsnarige en een extra staalsnarige. Miniatuurtje vond gitaarspelen zo leuk, dat hij een nylonsnarige kreeg van ElisaB, zodat ie die mee naar huis (zijn vader) kon nemen.

Nu hebben we wéér een gitaar te kort om samen te spelen, want staalsnarig houden we beiden nog niet langer dan een paar minuten uit...

Muziekmaken is coool!
.

Hebben jullie al blaren op je vingers?
In my life
Why do I smile
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:10:23 #42
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65138953
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik had het toen in een opwelling gedaan, die ricotta en het was idd erg zonde van de spinazie

zou ik dan gewoon een flinke lading bedachmel kunnen maken en dat er lekker tussen vrotten? totaal niet héél schadelijk, als ik me de rest van de dag inhoud met Kcals?

Bechamel en spinazie

rauwe spinaziesalade met pijnboompitjes en rode uien en rauwe tonijn
Welnee, fijne van bechamel is dat je zelf behoorlijk wat controle hebt over wat er in gaat.
Je kan natuurlijk ook cheaten met wat magere melk.
Die combi zal je wel bevallen denk ik, dan proef je tenminste de spinazie en zalm nog.

Volgens mij is die combi met ricotta veel gebruikt hoor ( al vind ik 'm echt niet lekker ) maar ik ben ook niet zo'n ricotta fan. Ik vind het eigenlijk alleen lekker met iets zoets er doorheen.

@ Co: Wat een pose!

Marlon kijkt goedkeurend.
pi_65138976
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:05 schreef Sugar het volgende:

Claudia, ik ben nog steeds heel blij met onze trouwfoto's, die ook helemaal niet cliché zijn (vind ik). Gewoon leuke, mooie foto's.

Zoals deze:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze gister gezien omdat ik via je signature op je site kwam. Ze zijn fantastisch! Mooi licht. Je lief ziet er stoer uit met die zonnebril en jij bent beeldschoon. Dat picknicken in die winkelstraat is ook leuk bedacht en pakt goed uit. Wie heeft die foto's gemaakt?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_65138987
quote:

Zoals deze:
*foto's*
Hele mooie foto's Je hebt er zo'n zachte uitstraling op.
psst, is dat Eindhoven?
pi_65139008
Haiii
pi_65139018
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was nog even op zoek gegaan naar een mooie voorbeeldfoto voor PF, d.w.z. een voorbeeld van een stijl die ik tof vind. Moeilijk. Ik houd eigenlijk helemaal niet van die typische fotoreportages. Daarvan denk ik al gauw: Doe even normaal!

Als ik me ooit zou laten fotograferen, dan zou ik voor één van de volgende opties gaan:

- een mooie portretfoto, zwart-wit, grove korrel, beetje overbelicht en goede contrasten, zoiets als dit;
- me in my natural surroundings, zoiets als dit, dit of dit.
Grappig, die laatste foto, van Cate, daar lijkt ze heel erg op Conleche! (afgaande op wat ik zo vanaf mijn beeldscherm van Co heb gezien tenminste)
pi_65139025
ik vnd bijvoorbeeld canneloni met ricotta dan weer wel lekker, maar ik vond dat het in de lasagne de boel dood maakte O- De Zilveren Lepel heeft gefaald Normaal improviseer ik zelfs de eerste keer dat ik een recept maak, maar had me er toen helemaal aan gehouden geloof ik?

Bechamel en magere melk it is

even een boodschappenlijstje maken, anders kom ik weer met veel te veel thuis
Ja doei.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:12:48 #48
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65139026
quote:

Zoals deze:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniaal!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gewoon een bruids picknick midden op straat. Ik ga stuk hier ! Love it!!

ps: ik begrijp niet hoe zo'n lekker wijf zo onzeker kan zijn

En je man is ook cute
pi_65139053
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:12 schreef SHE het volgende:

[..]

Geniaal!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gewoon een bruids picknick midden op straat. Ik ga stuk hier ! Love it!!

ps: ik begrijp niet hoe zo'n lekker wijf zo onzeker kan zijn

En je man is ook cute
wat zij zegt al had ik de foto's al een keer gezien, de picknick blijft briljant
Ja doei.
pi_65139083
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:07 schreef SHE het volgende:

Verder wil ik iedereen een hele fijne morgen/middag toe wensen. Dat iedereen maar fit & friendly de dag doorkomt.

Wat lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')