ik had het toen in een opwelling gedaan, die ricottaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:32 schreef SHE het volgende:
Mo; waarom niet gewoon bechamel? Dat is veel minder vet en machtig dan ricotta en vind ik zelf veel lekkerder in die combinatie.
Ik vind zelf altijd dat ricotta de spinazie helemaal overschreeuwt. ( en da's zonde, tenminste, als je van spinazie houd )
Ik heb vast iets gemistquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Goeiemorgenmiddag.
Wat een beroerde kutnacht zeg. Maar alles is wel weer oke nu. Heb wel medelijden met m'n, want die heeft echt een hele zware week voor de boeg
.
die cake klinkt idd ook heel aantrekkelijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:39 schreef conleche het volgende:
Nu heb ik trek in lasagne en cake...![]()
Gaat maar een crackertje met filet A. smeren
Niets dat ik verteld heb hoor. We zitten allebei nu even in een extreem stressvolle periode en dat heeft soms z'n effecten op de thuissituaiequote:
Ik heb dat ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Niets dat ik verteld heb hoor. We zitten allebei nu even in een extreem stressvolle periode en dat heeft soms z'n effecten op de thuissituaie. Maar dat ik medelijden met 'm heb heeft er meer mee te maken dat 'ie weer eens te veel hooi op z'n vork heeft genomen en nu weer geen enkele vrije dag heeft deze week en dagen moet maken van 6 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds
. Gekkenwerk.
Wat zie je er mooi uit in dat strakke zwart!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Lang verwacht, toch gekomen. Aanschouw het zwarte gat.![]()
14,90, ik kan het niet genoeg herhalen. Veel leuker als iets leuk is en niks kost.![]()
O en die bobbel op m'n schouder is de capuchon, dat jullie niet denken dat ik gebocheld ben.
*zucht*quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
14,90, ik kan het niet genoeg herhalen. Veel leuker als iets leuk is en niks kost.![]()
O en die bobbel op m'n schouder is de capuchon, dat jullie niet denken dat ik gebocheld ben.
Soms lijkt het ook allemaal zo nutteloos; hoe harder je werkt, hoe hoger de stapel wordt. Meestal vermaak ik me er prima mee, maar af en toe heb ik gewoon zin om een baantje te zoeken en het denken en regelen aan anderen over te laten. Lijkt me heerlijk soms.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Echt héél herkenbaar... Hij is manager van twee bedrijven hier in de stad. En inderdaad, als er niemand ziek of overspannen is of als er niet zoals deze week opeens 5 familieleden overlijden (), dan gaat 't redelijk prima. Maar nu is z'n rechterhand (figuurlijk
.) al bijna een jaar overspannen en is iedereen opeens ziek of naar een begrafenis.. En als we dan ook thuis niet helemaal 100% zijn, dan is 't opeens teveel
.
Ik zit alleen maar naar je laarzen te starenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi! Issie ook lekker warm?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb ik in de foto-emmer nog wel een pica van. Wanna??quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zit alleen maar naar je laarzen te staren.
.
Ja hij is echt warm en hij zit niet heel strak of zo, maar loopt met je lijf mee. Maar ja wel met capuchon dus.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mooi! Issie ook lekker warm?
(Ik ben zelf al een tijd zoek naar zoiets, maar dan én warm én nauwsluitend én zonder capuchon. Dat lijkt een soort onmogelijke combinatie te zijn.)
Ja natuurlijk!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar heb ik in de foto-emmer nog wel een pica van. Wanna??
Serieus: ze lopen heerlijk!! Je moet even kijken of je ze nu kan scoren in de uitverkoop!! Je hebt ze ook in een mooie zandkleur!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
Ik durf niet zo goed te passen aangezien ik in 17 dagen niet roken gewoon 2kg ben aangekomen waardoor ik nu op het gewicht zit dat mijn kuiten nét te dik zijn om de rits comfortabel dicht te trekken. En ik wil niet in huilen uitbarsten in de winkel.
oohquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Onder die riempjes zit elastiek!! Dus behoorlijk wat speelruimte!!
[ afbeelding ]
SSShht, niet zeggen van dat aankomen, anders durft Greys niet meer te stoppen met roken!!
O ja, die zijn zo prachtig!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Onder die riempjes zit elastiek!! Dus behoorlijk wat speelruimte!!
[ afbeelding ]
SSShht, niet zeggen van dat aankomen, anders durft Greys niet meer te stoppen met roken!!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:08 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga zo de derde gitaar van de maand kopen
Picture this... ElisaB heeft drie gitaren; een kleintje, een nylonsnarige en een staalsnarige. Miniatuurtje (1:86m inmiddels) vindt gitaarspelen ineens leuk. Dus ElisaB besloot drie weken geleden er twee gistaren bij te kopen, zodat we samen konden spelen: een extra nylonsnarige en een extra staalsnarige. Miniatuurtje vond gitaarspelen zo leuk, dat hij een nylonsnarige kreeg van ElisaB, zodat ie die mee naar huis (zijn vader) kon nemen.
Nu hebben we wéér een gitaar te kort om samen te spelen, want staalsnarig houden we beiden nog niet langer dan een paar minuten uit...
Muziekmaken is coool!
Welnee, fijne van bechamel is dat je zelf behoorlijk wat controle hebt over wat er in gaat.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had het toen in een opwelling gedaan, die ricottaen het was idd erg zonde van de spinazie
zou ik dan gewoon een flinke lading bedachmel kunnen maken en dat er lekker tussen vrotten?totaal niet héél schadelijk, als ik me de rest van de dag inhoud met Kcals?
Bechamelen spinazie
rauwe spinaziesalade met pijnboompitjes en rode uienen rauwe tonijn
Ik heb ze gister gezien omdat ik via je signature op je site kwam. Ze zijn fantastisch! Mooi licht. Je lief ziet er stoer uit met die zonnebril en jij bent beeldschoon. Dat picknicken in die winkelstraat is ook leuk bedacht en pakt goed uit. Wie heeft die foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:05 schreef Sugar het volgende:
Leuk jurkje, Conleche! Staat mooi!![]()
Claudia, ik ben nog steeds heel blij met onze trouwfoto's, die ook helemaal niet cliché zijn (vind ik). Gewoon leuke, mooie foto's.
Zoals deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele mooie foto'squote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:05 schreef Sugar het volgende:
Claudia, ik ben nog steeds heel blij met onze trouwfoto's, die ook helemaal niet cliché zijn (vind ik). Gewoon leuke, mooie foto's.
Zoals deze:
*foto's*
Grappig, die laatste foto, van Cate, daar lijkt ze heel erg op Conleche! (afgaande op wat ik zo vanaf mijn beeldscherm van Co heb gezien tenminste)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was nog even op zoek gegaan naar een mooie voorbeeldfoto voor PF, d.w.z. een voorbeeld van een stijl die ik tof vind. Moeilijk. Ik houd eigenlijk helemaal niet van die typische fotoreportages. Daarvan denk ik al gauw: Doe even normaal!
Als ik me ooit zou laten fotograferen, dan zou ik voor één van de volgende opties gaan:
- een mooie portretfoto, zwart-wit, grove korrel, beetje overbelicht en goede contrasten, zoiets als dit;
- me in my natural surroundings, zoiets als dit, dit of dit.
Geniaal!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:05 schreef Sugar het volgende:
Zoals deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat zij zegtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Geniaal!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Gewoon een bruids picknick midden op straat. Ik ga stuk hier ! Love it!!![]()
ps: ik begrijp niet hoe zo'n lekker wijf zo onzeker kan zijn
En je man is ook cute
Wat liefquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:07 schreef SHE het volgende:
Verder wil ik iedereen een hele fijne morgen/middag toe wensen. Dat iedereen maar fit & friendly de dag doorkomt.
Blaren niet, maar ik heb de eerste eelt-vervelling inmiddels weer achter de rugquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:09 schreef k_i_m het volgende:.
Hebben jullie al blaren op je vingers?
Mijn bloedje? Eerst las ik mijn hoedje (hihi, ik heb geen hoedje op, kejjenagaan) en nu denk ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:15 schreef SHE het volgende:
Zelfs Ollie is ervan gecharmeerd ( en hij vind je bloedje mooi)
En hij HAAT bruidsfoto's. Alle bruidsfoto's. U heeft de primeur!
Hele mooie, heldere foto's! Met subtiele details, humor zonder 'lolligheid', lichte sfeer....volgens mij waren dit ook zo'n beetje de enige huwelijksfoto's die ik echt kon waarderen in het trouwtopic herinner ik me.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:14 schreef Sugar het volgende:
Ja, is Eindhoven!
En dankjullie, ik ben er -zoals gezegd- ook heel blij mee.
Geertjan Cornelissen heeft ze gemaakt. Zie: www.dijdelenco.nl
euh.. er was nog een serie die ik wel kon waarderen, waarbij ze lekker een puntzakje patat aan het eten waren enzoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:19 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hele mooie, heldere foto's! Met subtiele details, humor zonder 'lolligheid', lichte sfeer....volgens mij waren dit ook zo'n beetje de enige huwelijksfoto's die ik echt kon waarderen in het trouwtopic herinner ik me.
In die auto lijken het wel stills uit een roadmovie, met happy end natuurlijk
Ja, dat doe ik ook meestal. Vooral als ze romantisch moeten doen in een park!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:15 schreef SHE het volgende:
Zelfs Ollie is ervan gecharmeerd ( en hij vind je bloedje mooi)
En hij HAAT bruidsfoto's. Alle bruidsfoto's. U heeft de primeur!
Van die opgedirkte trutto's in zo'n gekunsteld kasteeltuintje, waarbij ze zoenend worden gefotografeerd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook meestal. Vooral als ze romantisch moeten doen in een park!
Waren dat geen foto's van jerney?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh.. er was nog een serie die ik wel kon waarderen, waarbij ze lekker een puntzakje patat aan het eten waren enzo
Je lijkt op Julia Roberts!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:14 schreef Sugar het volgende:
Ja, is Eindhoven!
Die ken ik niet, doe eens een linkje? Het is al jaren geleden dat ik dat bruidstopic eens heb doorgelezen namelijk...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh.. er was nog een serie die ik wel kon waarderen, waarbij ze lekker een puntzakje patat aan het eten waren enzo
Ik zou persoonlijk al in de stress schieten van de woorden ' zaal ' , ' speech ' en 'mensen'quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik schiet zo in de stress als ik denk aan trouwen. Hoe ga ik ooit een zaal vullen met mensen die ik kan verdragen? Hoe zorg ik ervoor dat er een goede speech komt? Mijn familie heeft geen humor en geen taalgevoel.
Dan maar niet trouwen.
Tsja, of je trouwt gewoon lekker in besloten kring (lees: samen). De rest hoort het later welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik schiet zo in de stress als ik denk aan trouwen. Hoe ga ik ooit een zaal vullen met mensen die ik kan verdragen? Hoe zorg ik ervoor dat er een goede speech komt? Mijn familie heeft geen humor en geen taalgevoel.
Dan maar niet trouwen.
Ik herkende het ijskraampjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:14 schreef Sugar het volgende:
Ja, is Eindhoven!
Ook Julia Robert heeft minder gunstige momenten hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef Sugar het volgende:
Hehehe, dát heb ik vaker gehoord, Elisab! Wel alleen op heeeeeeeeel gunstige momenten.
Doe zoals ik. Ik ben alleen met de getuigen en hun partners in een luxe hotel gaan zitten. (Lauswolt in Beetsterszwaag) Even snel getrouwd, champagne, heerlijk gegeten, prachtige suites. En de volgende dag allemaal spa-behandelingen. (meisjes) op boot weg en golfen (jongens) en die avond kwamen er nog wat vrienden die ook meeaten en 1 nachtje bleven slapen. Zo ontzettend relaxedquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Dan maar niet trouwen.
ik ga ff zoekenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef Laureline het volgende:
[..]
Die ken ik niet, doe eens een linkje? Het is al jaren geleden dat ik dat bruidstopic eens heb doorgelezen namelijk...
Doe je toch gewoon diequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:27 schreef SHE het volgende:
wat is deze smellietoch hysterisch. Bah.
Ik vind het vooral zo naar dat hij geen tanden/van die oranje tanden heeftquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:27 schreef SHE het volgende:
Ja, eigenlijk welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:27 schreef SHE het volgende:
Ik had helemaal niet verwacht dat jij getrouwd zou zijn! Wat tof!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe zoals ik. Ik ben alleen met de getuigen en hun partners in een luxe hotel gaan zitten. (Lauswolt in Beetsterszwaag) Even snel getrouwd, champagne, heerlijk gegeten, prachtige suites. En de volgende dag allemaal spa-behandelingen. (meisjes) op boot weg en golfen (jongens) en die avond kwamen er nog wat vrienden die ook meeaten en 1 nachtje bleven slapen. Zo ontzettend relaxed![]()
(en bij elkaar iets van 4000 euro, dus dat is ook goed te doen!)
Het is allemaal al leuker en beter gedaan door andere mensen. Mijn schoonzus is getrouwd in een fantastisch zaaltje in Amsterdam, aan het eind van de middag. Hij in wit pak met sneakers, zij in een niet-standaard jurkje. Met z'n allen naar hun huis gelopen voor het feestje achteraf. Een vriend had een geweldige speech en barstte voortdurend in janken uit. Geweldig.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja, of je trouwt gewoon lekker in besloten kring (lees: samen). De rest hoort het later wel
Dat heeft mijn tante al een half jaar geleden gedaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe zoals ik. Ik ben alleen met de getuigen en hun partners in een luxe hotel gaan zitten. (Lauswolt in Beetsterszwaag) Even snel getrouwd, champagne, heerlijk gegeten, prachtige suites. En de volgende dag allemaal spa-behandelingen. (meisjes) op boot weg en golfen (jongens) en die avond kwamen er nog wat vrienden die ook meeaten en 1 nachtje bleven slapen. Zo ontzettend relaxed![]()
Precies!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:32 schreef P.F het volgende:
En toen werd ik boos omdat hij m'n dag/jurk/ring niet gundeEn dat hij niet per se hoefde te komen, het is toch een beetje all eyes on me
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:05 schreef Sugar het volgende:
Zoals deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat deden jullie dan met de (schoon-)ouders? Het klinkt nu leuk met vrienden onder elkaar, maar als ik me de verhalen over je lieftallige schoonmoeder goed herinner...? Krijg een visioen van een gezellig gesprek tussen jullie in de spa naast elkaar op de behandeltafelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:28 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:44 schreef kaasplankje het volgende:
ik hoor een grote plons buiten, kijk door 't raam en zie nog net een grote zwarte hond om de hoek wegrennen
Ik heb meer het probleem van.. mijn kant van het bezoek zal ongeveer 1/10 zijn van wat m'n vriend meeneemtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Dan maar niet trouwen.
Die waren er dus niet!!! Mijn ouders zijn gescheiden en kunnen echt niet door 1 deur en de gedachte aan die hysterica van een schoonmoeder op die dag bracht mij ook niet al teveel levensvreugde!! Dus we hebben ze gewoon thuisgelaten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wat deden jullie dan met de (schoon-)ouders? Het klinkt nu leuk met vrienden onder elkaar, maar als ik me de verhalen over je lieftallige schoonmoeder goed herinner...? Krijg een visioen van een gezellig gesprek tussen jullie in de spa naast elkaar op de behandeltafel
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
er springt hier net een hond in mn vijver!
Wij mogen wel komen toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]Per ongeluk of expres?
Mogguh allemaal!
De trouwfoto's van Suug heb ik al 14 keer bekeken in het verleden, die blijven tof!
Trouwen is aan mij ook niet besteed, precies om de reden die Claudia noemt.
Het lijkt me meer stressen dan lol op die manier!
ALS we ooit trouwen, dan doen we niet aan recepties en handjes schudden en speeches en lollig bedoelde sketches () waarbij je met je tenen krom de boel zit aan te horen. Dan huren we een groot houten blokhut-achtig restaurant af hier in het bos bij het water (met uitzicht op Schotse Hooglanders die er los lopen
) en dan hebben we gewoon een feest met band waarbij Heer G af en toe lekker mee kan drummen, anders is hij ongelukkig
En dan komt er op een gegeven moment een meneer van de Burgerlijke Stand en die gaat ons dan even snel tussendoor officieel trouwen en dan feesten we weer verder. Zoiets lijkt ons wel wat!
hier ook zwaarderquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:46 schreef ElisaB het volgende:
Hoi,
Ik was zojuist 0,3kg zwaarder dan vorige week
(tijd van de maand; geen paniek; lig keurig op koers)
Charming Cyborgs zijn altijd welkom Vik!quote:
dat zou ik ook wel willen...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:52 schreef Sugar het volgende:
Ik heb een lied gezongen voor mijn lief. Tijdens de ceremonie, helemaal zonder muziek, zomaar een lied. Ben er nog trots op, zoals je merkt.
Oh ik ook, dat was echt een van de leukste bruiloften waar ik bij was. Nou ben ik niet bij veel bruiloften geweest, maar toch.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:37 schreef P.F het volgende:
O, ik was ook eens op een bruiloft voor een verblijfsvergunning, dolle boel!!
Nou ja dit was een beetje sneu, omdat ze allemaal zeiden van nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ik ook, dat was echt een van de leukste bruiloften waar ik bij was. Nou ben ik niet bij veel bruiloften geweest, maar toch.
1. Wees gelukkigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben nog nooit op een bruiloft geweest.
Of een begrafenis.
Ik zong 'Iemand als jij' van Huub vd Lubbe.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel willen...
deze bijvoorbeeld
Ik heb ook m'n eigen achternaam nog!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:52 schreef neen het volgende:
Mijn ouders hebben niet eens ringen en m'n moeder heeft haar eigen achternaam nog. Het enige wat ze hadden was een groot feest
Ik ga niet trouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
Euj! Dus!?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja dit was een beetje sneu, omdat ze allemaal zeiden van nietEn het was in een scouting kantine
In België.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:02 schreef Sugar het volgende:
Ik heb de achternaam van mijn man aangenomen. Ik hou van alliteratie!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij deze bruiloft wist iedereen ervan, behalve de ambtenaar. De wederzijdse wederhelften waren er ook bij en de complete Groningse krakersscene en hun honden. Wat de bruidegom droeg weet ik niet meer maar de bruid was allerliefst in twee of drie soorten vitrage.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja dit was een beetje sneu, omdat ze allemaal zeiden van nietEn het was in een scouting kantine
In België.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:03 schreef P.F het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel huizen in België zijn een beetje naarquote:
Bij het kerst diner stonden er bordjes metquote:
Wat bedoelt uquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:05 schreef Sugar het volgende:
PF!Heb het net in een spoiler gezet, kun je even editten? Dankuwel!
Dat zou je over mij kunnen zeggen. Maar wat zeggen we dan over jouquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:06 schreef Sugar het volgende:
Aaaah, je was veel sneller dan het geluid!
Op een gegeven moment ga je mensen gewoon niet meer tegenspreken. "Spreek ik met mevrouw Zijn Achternaam?" "Vooruit." Voor je het weet ga je de naam zelf ook maar gebruiken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Bij het kerst diner stonden er bordjes met
Meneer *zijn achternaam*
En Mevrouw *zijn achternaam*
En die bordjes waren tof dus die heb ik meegenomen
Hum ja, dat is wel zo ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Veel huizen in België zijn een beetje naarIn ieder geval wel die van de vrienden van m'n ouders
Mwah, maar geld is ook maar geldquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet, misschien ben ik te onafhankelijk ingesteld, maar ik heb er niet eens over nagedacht!! Evenals dat we nog steeds gescheiden bankrekeningen hebben.
En dat is best stom, want ik geloof dat hij wel 10x meer verdient dan ik![]()
Maar hee, ik vind het belangrijk om te weten dat ik mijn eigen boontjes kan doppen.
You get my drift honey!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Mwah, maar geld is ook maar geld
Stel jullie hadden samen 1(!!) huis. Met 1(!!) auto. En twee kinderen en een golden retriever. En geen katten. En samen een rekening. En jullie zouden ieder een huishoud budget hebben. En je ging iedere keer weer door het lint als hij een boot/iets gekocht had. Dat zou ook niet tof zijn toch
En dan gingen jullie scheiden... Jij moet maar een ander huis zoeken, *ergens* en de hond mag je ook al niet mee net als de autoEn je moet opeens weer een eigen rekening aanvragen en je hebt geen idee hoe je administratie werkt want dat deed hij/iemand die jullie inhuurde altijd.
Noes
er is niets mis met gescheiden bankrekeningen toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet, misschien ben ik te onafhankelijk ingesteld, maar ik heb er niet eens over nagedacht!! Evenals dat we nog steeds gescheiden bankrekeningen hebben.
En dat is best stom, want ik geloof dat hij wel 10x meer verdient dan ik![]()
Maar hee, ik vind het belangrijk om te weten dat ik mijn eigen boontjes kan doppen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:15 schreef P.F het volgende:
Mijn tante stuurt altijd ergens in juni? een kaartje met: Gefeliciteerd!!! 28 jaar getrouwd!!! En dan zeggen m'n ouders altijd: Ooo het is vandaag onze trouwdagals ze het kaartje openmaken
Hun trouwdatum staat ook niet eens op de kalender/in een agendaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:17 schreef neen het volgende:
[..]Dat is hier ook zo, ze weten wel altijd hoeveel jaar omdat ze een paar maand nadat m'n zus was geboren zijn getrouwd
jup, maar tegen het einde van de maand gaat de IB kraan weer open. Dus dan heb ik weer een vast inkomen. Daarbij ben ik nu redelijk bezig om dan maar in Nederland te werken. Ga maandag contact opnemen met Servex om evt. railcatering te gaan doen, die trein komt ten slotte lekker makkelijk aan mijn huis voorbij. Wellicht zijn daar vaste mogelijkheden dan. Het lijkt me best leuk eigenlijk om te doen en 't schijnt nog wel ok te betalen en is flexibel. Verder ga ik kijken of ik dat horeca baantje kan scoren. Dat wordt betaald via Start People, nu sta ik daar in Nederland al bij ingeschreven vanwege mijn docentenbaan dat ik had. HU werkt via Start People. Via mijn beste vriend die daar nu werkt kreeg ik te horen dat ik eventueel ook via mijn Nederlandse inschrijving betaald kon krijgen. Dat kon ik dan met Start in België regelen. Zo zou ik dan gedetacheerd worden in België als het ware. Zou ik ongeveer 50 cent per uur minder verdienen, maar dat heb ik er wel voor over.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef P.F het volgende:
Maar is het niet een beetje voorbarig om een wintersport te boeken als je geen geld hebt?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hewwooo!
Sugar, wat een mooie foto'sEn wat ben je mooooooi
Zo'n puur gezichtje!
<dagboekpost> Wat betreft huisje: we hebben een bod gedaan!Een echte!
Nee maar srsly, het zag er netjes uit en we willen het hebben en dit keer had niet iemand het al voor onze neus weg gekaapt! Als het goed is horen we maandag of het door gaat, en dan kunnen we de hypotheek gaan regelen
Spanneuuuund! Ik hoooop het! Ik wil een eigen huisje, een echt thuis!
</dagboekpost>
broccoli!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Duimt voor Maria dat het lukken gaat!!![]()
Mijn lunch was 3 crackers met filet A. Vanavond maar een restje kalkoen, met een nog nader te bepalen groente.
Volgens mij zei SHE niet teveel als ontbijt en eet zoveel als je doet ('s avonds sporten, 's avonds veel eten en 's middags minder en andersom)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:34 schreef Sugar het volgende:
Oh, da's inderdaad spannend, Maria! Ik duim dat ze akkoord gaan met jullie bod! Heb je een foto ervan?
SHE, even mijn vraag herhalen: maakt het uit hoe je je totale kcal op een dag verdeelt over de dag? Ik heb nu (vanaf 7 uur 's ochtends) 600 kcal op. Dankjewel alvast!
Vraag het voor de zekerheid maar even na, ik wil het natuurlijk niet verkeerd uitleggen/onthouden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:38 schreef Sugar het volgende:
Dat ziet er goed uit.![]()
Hoeveel ruimte is het en hoeveel kamers?
PF, dankjewel!
Maar jij was toch helemaal niet zo heel oud??quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja er is eigenlijk weinig te zien bedenk ik me, op geen van de foto'sMaar de vloer is idd mooi, en ik zie de potentie van wat het kan worden!
Het is 58 m2, 2 kamers en mogelijkheid de berging tot een 3e te maken - genoeg voor 2 personen dus!
PF, ik ben ook erg benieuwd naar jouw toekomstige kamer!
Eh hangt er vanaf wat je oud vindtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar jij was toch helemaal niet zo heel oud??
Felicidades!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dank jullies!![]()
Kijk, het heeft een vloer!En een tuin! De meeste appartementjes waar we zijn wezen kijken hadden alleen een balkon, en merendeel in ons budget is ook nog eens kleiner!
[ afbeelding ]
Hm.. Ja ik ben 21 en ik woon (nog) thuis en m'n ouders vinden het geloof ik nu al een grote stapquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eh hangt er vanaf wat je oud vindtIk ben 22, en vriend is 24 (met fulltime baan
). We zijn al bijna 6 jaar samen (op 6 februari!) dus we vonden het wel tijd worden om samen te wonen eigenlijk
![]()
Nee serieus, ik heb er echt zin in
Maar jij hebt ook eerst op jezelf gewoon toch? Lijkt mij wel heel noodzakelijk, stel dat ik nu zou gaan samenwonen (en dat kan op zich in z'n nieuwe huisje..) dan heb ik toch het idee dat hij een beetje papa2 is (Wat hij nu al een beetje isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
dan waren mijn lief en ik er wel snel bij, met na een jaar al samenwonen
ja, okquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook eerst op jezelf gewoon toch? Lijkt mij wel heel noodzakelijk, stel dat ik nu zou gaan samenwonen (en dat kan op zich in z'n nieuwe huisje..) dan heb ik toch het idee dat hij een beetje papa2 is (Wat hij nu al een beetje isMijn ouders vinden dat ik alles wel zelf uit kan zoeken, mijn mr helpt mij met belastingaangifte en gaat mee naar de woningbouw omdat ik dat alleen een beetje spannend vind en hij het leuk vindt om mij te helpen)
Fenks!quote:
Nah kweenie. Bij mezelf heb ik het idee dat vriend en ik goed op elkaar afgesteld zijn na al 6 jaar samen te zijn, en vanwege mijn wazige thuissituatie vroeger zie ik er gewoon ERG naar uit om écht een eigen plekje te hebben, een écht thuisquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ja ik ben 21 en ik woon (nog) thuis en m'n ouders vinden het geloof ik nu al een grote stapMaar ik loop dan misschien ook 3-4 jaar achter..
Hmz. Ik dacht dat je
1. oud moest zijn
2. heel veel geld moet verdienen voor een eigen huis!
Ik ooookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Fenks!Ik durf alleen nog niet te blij te zijn want zometeen gaat het helemaal niet door, maar stiekem ben ik wel al zenuwachtig enzo! Ik liep gisteren het makelaarskantoor uit en begon I'm so exciiiiiited!! te zingen
I can't contain myself.
ik weet niet of je het volgende ook in huis hebt, maar wij gaan het eten en het is altijd mega-lekker:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:51 schreef Sugar het volgende:
Iemand nog een leuke eettip voor vanavond? We hebben veel gewone dagelijkse spullen wel in huis!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ooookIk moet ook nog tekenen en zo!! Maar dat lied spookt ook al dagen door MIJN hoofd. AAAAH
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
I'm so exciiiiited
![]()
And I just can't hiiiiiide it!
I'm about to lose control and I think I like it!
I'm so exciiiiiiiiiiiiited, I just can't hiiiiiiiiiiiiiiiiide it,
I know, I know, I know, I want to, I want to!
*houdt zich weer even in*
*Zen**rustig* *keeps it cool*
so exciiiited...!
Vanaf je 15e.. Oei, ik ben wel meer volwassen dan toen ik 15 was, snap een beetje beter hoe de wereld werkt.. Maar niet heel veel meer dan op mijn 17e! Ik heb eergister voor het eerst belastingaangifte gedaan bijvoorbeeld..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:56 schreef conleche het volgende:
De eerste x dat ik ging samenwonen was ik ook net 19, maar toen woonde ik al 4 jaar op mezelf. Ik vond mezelf natuurlijk mega-volwassen, maar ik was eigenlijk maar een kind natuurlijk.....
quote:
Dit zag ik nog voor ik de deur uit ging: in Alkmaar en ik woon al voor drie kwart van de tijd bij hem, voor het overige deel bij momma @ Lelijkgat!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:01 schreef P.F het volgende:
Maria waar woon je dan nu en waar woont je vriend?
de supermarkten zijn nog open!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:00 schreef Sugar het volgende:
He, jammer, dat klinkt heerlijk, maar dat hebben we niet in huis, al die kruiden en tortilladingen!
Aah okee, ja zo iets dacht ik al!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dit zag ik nog voor ik de deur uit ging: in Alkmaar en ik woon al voor drie kwart van de tijd bij hem, voor het overige deel bij momma @ Lelijkgat!
heldin! haha! De belasting doe ik al een jaartje of 4 nu zelf. En sinds dat ik 't doe zijn mijn teruggaven gestegen van 60 euro naar vorig jaar 900 euro en dit jaar wordt 't een monster teruggave van rond de 2100 euro voorlopig erg karig geteld. Het kan maximaal 3500 euro worden. Maar hou voor mezelf zo'n 1500 euro wel aan. Heb echt teveel belasting betaald als student.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Vanaf je 15e.. Oei, ik ben wel meer volwassen dan toen ik 15 was, snap een beetje beter hoe de wereld werkt.. Maar niet heel veel meer dan op mijn 17e! Ik heb eergister voor het eerst belastingaangifte gedaan bijvoorbeeld..
Wij woonden na 3 maanden al samenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
dan waren mijn lief en ik er wel snel bij, met na een jaar al samenwonen
wow!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Wij woonden na 3 maanden al samen.
Zelfde huis (zijn huis). Het is een beetje raar gegaanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wow!zelfde huis of zelfde studentenhuis?
Oooooooh wat spannend en leuk en lief en ...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hewwooo!
Sugar, wat een mooie foto'sEn wat ben je mooooooi
Zo'n puur gezichtje!
<dagboekpost> Wat betreft huisje: we hebben een bod gedaan!Een echte!
Nee maar srsly, het zag er netjes uit en we willen het hebben en dit keer had niet iemand het al voor onze neus weg gekaapt! Als het goed is horen we maandag of het door gaat, en dan kunnen we de hypotheek gaan regelen
Spanneuuuund! Ik hoooop het! Ik wil een eigen huisje, een echt thuis!
</dagboekpost>
Leuk!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
En bedanktquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:56 schreef conleche het volgende:
De eerste x dat ik ging samenwonen was ik ook net 19, maar toen woonde ik al 4 jaar op mezelf. Ik vond mezelf natuurlijk mega-volwassen, maar ik was eigenlijk maar een kind natuurlijk.....
Oh ja vastquote:
Het zit al in de wasquote:
Van de h&m site dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het zit al in de was. Foto's op zn vroegst maandag
.
Oh ja, even zoekenquote:
Het staat er allemaal niet inquote:
lijkt me tof!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:01 schreef Laureline het volgende:
We moesten eigenlijk een toiletten-meet doen, op Schiphol!
Ik wil graag dat hij mijn erfgenaam wordt als ik doodga. Helaas is naar een notaris gaan vrij prijzig, dus trouwen is in ieder geval een goedkopere optie.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:48 schreef Chicolate het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit ga trouwen. Mijn vriend vindt het niet nodig en onzin om een groot feest te geven voor mensen waarvan je driekwart niet echt mag. En hij houdt (net als ik) helemaal niet van grote groepen mensen en feesten. En hij wil geen pak, en ik ga niet in een jurk naast iemand in zn spijkerbroek staan. En trouwen is duur. Dus we gaan wel gewoon samenwonen, misschien geregistreerd partnerschap en anders trouwen we wel op maandagochtend
. Gratissss. "Ja dat feest hoeft van mij allemaal niet hoor, maar ik wil best een ring voor je kopen". Als ie dr zelf maar geen om hoeft.
Die zijn van de Hema.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:07 schreef P.F het volgende:
Ik heb vier ontbijtbordjes van mijn moeders gehad![]()
[ afbeelding ]
Tof! Ik heb er pas 2 gekregen van m'n zus met een opdruk van een boterham met hagelslagquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:07 schreef P.F het volgende:
Ik heb vier ontbijtbordjes van mijn moeders gehad![]()
[ afbeelding ]
Nou, dan kunnen ouders en familie hoop houden dat er ooit een grote bruiloft met feest komtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil graag dat hij mijn erfgenaam wordt als ik doodga. Helaas is naar een notaris gaan vrij prijzig, dus trouwen is in ieder geval een goedkopere optie.
Ik begrijp niet waarom je voor een geregistreerd partnerschap zou kiezen, want dat komt gewoon neer op trouwen (het klinkt alleen zakelijker).
Mijn ouders zijn helemaal niet getrouwd. Ik ben nu 15 jaar met mijn lief, waarvan 14 jaar samenwonend.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef Laureline het volgende:
Mijn -inmiddels 200 jaar alweer gescheiden- ouders zijn op zijn 70's getrouwd. Moeder in een strakke zwarte coltrui en leren broek, vader met lange zwarte krullen, in spijkerpak met soulpijpen. Met alleen hun 2 beste vrienden als getuigen. Die zagen er per ongeluk vanwege het trouwen veel netter uit, vandaar dat de ambtenaar van de burgelijke stand ook in eerste instantie dacht dat zij het bruidspaar waren
Hier ook een in zonde levend stel! Met bastaardkindje, dus. Of noem je dat zo als het kind dan weer van een andere relatie is? Dan hebben we een illegale liefdesbaby (= vast ook iemands meest gehate woord) En alle concepten van contracten, testamenten etc. liggen al vijf jaar bij de notaris op kladblaadjes..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn helemaal niet getrouwd. Ik ben nu 15 jaar met mijn lief, waarvan 14 jaar samenwonend.
Ik ga niet trouwen hoor. Ik heb het er niet zo op dat de overheid iets te zeggen heeft over mijn relatie. We moeten nog wel eens een testament maken, eigenlijk.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:09 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hier ook een in zonde levend stel! Met bastaardkindje, dus. Of noem je dat zo als het kind dan weer van een andere relatie is? Dan hebben we een illegale liefdesbaby (= vast ook iemands meest gehate woord)
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:15 schreef P.F het volgende:
Ik heb geen testament! Maar ik heb ook geen waardevolle spullen! Behalve mijn laptop maar die is voor Koekie!
Uiteraard. Maar de grote zaken staan op beider naam, ook als een van ons zomaar omkomt houdt de ander huis en haard wel. En onze onroerende goederen zijn niet zoveel geld waard dat er familie op gaat azen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:13 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn ouders gebruikten 'liefdesbaby' als eufemisme voor 'ongelukje'.![]()
Mensen, wat ontzettend stom om niet een testament te laten maken. Het kan zomaar ineens afgelopen zijn. En ja, dat kan ook jou overkomen.
Wat voor problemen kunnen er dan van komen? Ons kind heeft gewoon mijn achternaam, en is wel erkend door de vader. Maar ik ben benieuwd wat er mis kan gaan hiermee.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:16 schreef sigme het volgende:
[..]Een onecht kind is dat. Zoals ik, wat me zelfs nog wel eens op problemen is komen te staan
.
<iets heel anders> vroeger noemden mijn zus en ik dat 'ontroerend goed'quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar de grote zaken staan op beider naam, ook als een van ons zomaar omkomt houdt de ander huis en haard wel. En onze onroerende goederen zijn niet zoveel geld waard dat er familie op gaat azen.
Het lijkt mij wel een fijn idee dat als mij iets overkomt het vanzelfsprekend is dat mijn lief alle beslissingen neemt. Formeel komen mijn moeder en broertje hiervoor in aanmerking. Ik kan er natuurlijk ook op vertrouwen dat het allemaal wel goedkomt, maar het is beter om een mogelijk vervelende situatie voor te zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar de grote zaken staan op beider naam, ook als een van ons zomaar omkomt houdt de ander huis en haard wel. En onze onroerende goederen zijn niet zoveel geld waard dat er familie op gaat azen.
Heel lang geleden, toen de Turkjes nog gastarbeider heten, kwam ik eens op een school terecht waar bijna alleen maar Turkse kinderen op zaten. Toen die ontdekten dat ik een onecht kind was bleek dat onaanvaardbaar. Ik kreeg een vertegenwoordigster van de schooljeugd op me af gestuurd die mij toen, overigens niet onvriendelijk, voor de keus stelde:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wat voor problemen kunnen er dan van komen? Ons kind heeft gewoon mijn achternaam, en is wel erkend door de vader. Maar ik ben benieuwd wat er mis kan gaan hiermee.
Is dat goed of slecht?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
Wij hebben ook vast laten leggen dat indien ik bv *afklop* dood ga, dat mijn ouders dan niet mijn deel van ons huis kunnen opeisen en andersom natuurlijk. Het zal wel niet, we hebben lieve ouders allebei, maar toch. Als je daarover niets laat vastleggen kan het wél dat ze het doen.
Op de Veluwe zou het vast niet veel anders geweest zijn. Mijn moeder had een zogenaamde 'tere huid'. Haar moeder had aan de schoolleiding gevraagd of ze dan een broek naar school aan mocht, zodat ze niet elke dag met bloedblaren thuis zou komen. Dat mocht uiteindelijk, maar dan moest ze er wel een rok overheen dragen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Heel lang geleden, toen de Turkjes nog gastarbeider heten, kwam ik eens op een school terecht waar bijna alleen maar Turkse kinderen op zaten. Toen die ontdekten dat ik een onecht kind was bleek dat onaanvaardbaar. Ik kreeg een vertegenwoordigster van de schooljeugd op me af gestuurd die mij toen, overigens niet onvriendelijk, voor de keus stelde:of mijn ouders waren toch getrouwd of ik bestond niet.
Dat kon meevallen; ik kom niet van de Veluwe maar wel van de Groningse biblebelt; een Artikel-31 dorp. Daar ben ik geboren, en m'n broertje en zusje ook; ondanks die dokter dus.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Op de Veluwe zou het vast niet veel anders geweest zijn.
Jij bent een rarequote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik was super gewenst, een nakomertje na veel miskramen.
Bummer.. eigenlijk had het van mij niet echt gehoeven
Voorlopig zal ons kind dit niet overkomen, we zijn in onze eigen stad geëmigreerd naar een witte kakwijk, heel politiek incorrect. Dus de enige buitenlandse kindjes op school zijn van Japanse diplomaten of Arabische zakenlieden. En veel gescheiden ouders, dat ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Heel lang geleden, toen de Turkjes nog gastarbeider heten, kwam ik eens op een school terecht waar bijna alleen maar Turkse kinderen op zaten. Toen die ontdekten dat ik een onecht kind was bleek dat onaanvaardbaar. Ik kreeg een vertegenwoordigster van de schooljeugd op me af gestuurd die mij toen, overigens niet onvriendelijk, voor de keus stelde:of mijn ouders waren toch getrouwd of ik bestond niet.
Aangezien ik zeker wist dat ik bestond en die optie me dus niet reeel voorkwam, en ik zeker wist dat mijn ouders ongetrouwd waren, heb ik laten weten dat ik erbij bleef. Daarna bleek ik niet te bestaan, vrij surrealistisch.
Tegenwoordig wordt er een hoop gejammerd over niet geintegreerde moslims, maar het lijkt me toch stug dat jouw kind dit nog treft. (Of jij een dokter die weigert een spiraaltje te verwijderen, zoals mijn moeder overkwam. Ze had immers al een onecht kind. Die dokter was geen Turk trouwens)
Ik vond al die beginlessen niet meevallen, maar braaf doorgedaan en morgen ben ik bij les 19:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:48 schreef SiTuSavais het volgende:
Eerste les van Evy gelopen![]()
Wat is het treurig gesteld met mijn conditie
Een slimme meid is voorbereidquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:50 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel heeft een half testament en een hele uitvaartverzekering met extra's.
Mijn ouders schrokken ervan toe ik 't zei.
Mjoh, ik ben gewoon ontzettend makkelijk en ik hecht me helemaal niet graag aan mensen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij bent een rare. Je doet me vaak denken aan mijn enige vriendin
.
Alleen ben ik geen meidquote:
Ondanks dat dit eigenlijk totaal niet 'mijn' muziek is om op te rennen, is het wel superhandig. Met een stopwatch rondrennen vind ik op de een of andere manier toch vermoeienderquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vond al die beginlessen niet meevallen, maar braaf doorgedaan en morgen ben ik bij les 19:
5,6,7,8 minuten rennen met 1 of 2 minuten wandelen ertussen.
Dus gewoon doen wat Evy zegt, dan wordt / blijft ze fier op jou!
Een van mijn officieel favoriete fokkers! Ik weet trouwens nu niet waar je woont, alleen in welke hoek ongeveer. Maar vermoedelijk weet je van mij ook niet meer dan datquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mjoh, ik ben gewoon ontzettend makkelijk en ik hecht me helemaal niet graag aan mensen.
Ik woon wel dicht bij jou in de buurt. Mindermutsig woont daar ook
Klotemuziek, zou ik zeggen. Boze negers en rare covers. Ook nog een keer een wel zeeeer expliciete tekst (daar kan je toch geen brave huisvaders/moeders mee op pad sturen?). Ze heeft ook een keer een lesje met the Cure en Depeche Mode. Betere muziek maar het rent nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:54 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ondanks dat dit eigenlijk totaal niet 'mijn' muziek is om op te rennen, is het wel superhandig. Met een stopwatch rondrennen vind ik op de een of andere manier toch vermoeiender
doorzetten hoor! Ik ging ook bij de eerste les van Evy dood en heb in november de 15 km gelopen, terwijl ik vorig jaar januari met die Evy was begonnenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:48 schreef SiTuSavais het volgende:
Eerste les van Evy gelopen![]()
Wat is het treurig gesteld met mijn conditie
Hoe bedoel je, is dat goed of slecht?quote:
Ja, dat vind ik echt knap van jequote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
doorzetten hoor! Ik ging ook bij de eerste les van Evy dood en heb in november de 15 km gelopen, terwijl ik vorig jaar januari met die Evy was begonnen
Mijn ouders hebben ook ergens zoiets laten vastleggen: als een van beiden overlijdt, gaan ál zijn bezittingen naar de partner. Om dat soort situaties te voorkomen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
Ah, op die manier! Ik wist niet dat dat kon (huis opeisen..)
als een huis op twee namen staat, en die twee zijn niet getrouwd, dan erft de partner in principe niet, maar eerst ouders of kinderen...tenzij je dat laat vastleggen...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
ik ga met je meedoen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik echt knap van jeHet lijkt me echt een overwinning om zoiets te kunnen.
Dit is hét moment, want ik heb een superhandig rooster komend blokDan hoef ik niet in het donker te rennen (ben een watje). *zelf peptalk geeft*
Ik wist helemaal níets van dat al, dat leer je vanzelf allemaal als je ooit een huis koopt, dat soort geneuzelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
Als je trouwt, en je gaat uit elkaar, dan kan de overheid je verplichten om de kosten die de gemeenschap maakt voor jouw ex te vergoeden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als een huis op twee namen staat, en die twee zijn niet getrouwd, dan erft de partner in principe niet, maar eerst ouders of kinderen...tenzij je dat laat vastleggen...
'navond!
Ik word steeds beter in onderuit gaan op ski's!!
beelden? neuh...al dreigt er volgende week een fototoestel meegenomen te wordenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]Zijn er al beelden van?
Was het wel leuk? Heb je het idee dat het toch wel al wat beter gaat?
Ik maak geen onderscheid in mijn billen, hij is zo compact dat het er gewoon 1 isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:39 schreef Greys het volgende:
Geeft niets hoor PF, lekker zo houden! Alleen maar goed als je zo'n goed zelfbeeld hebt!
Hoe is het met je andere bil, is die net zo mooi als die ene?
Vond/vind je het eng? Of wacht, dat gaat een man niet toegeven natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
beelden? neuh...al dreigt er volgende week een fototoestel meegenomen te worden![]()
het was erg leuk! gaat ook echt steeds beter, maar het is niet zo'n grote baan, en het is best druk, dus het is soms behoorlijk lastig, zeker als je je ski's nog niet helemaal onder controle hebt...maar goed, nog 2 lessen te gaanben pas halverwege, en er zit zeker verbetering in!!
http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htmquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:46 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand het adres van die site waar je je BMI kon uitrekenen, maar ook je onderhoudsdosis qua calorieen enzo? Ik heb 'm niet opgeslagen en mijn lief maakt zich ineens zorgen over z'n BMI (hij zit EenVandaag te kijken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |