abonnement Unibet Coolblue
pi_59223688
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:46 schreef -marz- het volgende:
En hebben jullie dan al een datum gepland ofzo, voor het moment supreme? Of zien jullie wel? Wat is nou een geschikt moment? Het lijk me zo dat de verwachtingen steeds hoger gespannen raken enzo. Straks valt het nog tegen
Die jongen is straks zò verheugd dat ie d'r echt op mag...

Een soort v. collega wacht ook met seksen en samenwonen tot ze getrouwd is. Het huis is echter al wel gekocht, dus gaan ze zeven maanden hypotheek betalen, terwijl ze nog bij de ouders wonen, puur omdat ze in december pas gaan trouwen
Volgens mij schiet dat zijn doel voorbij. Als je verloofd bent, heb je elkaar eigenlijk toch al de exclusiviteit beloofd die je verwacht binnen het huwelijk? Waarom zou je nog wachten als je toch gaat trouwen...
Het mooi kotsende meisje.
pi_59223714
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn moeder is ook verrassend progressief op dat vlak. Zij en mijn vader 'voelden' alleen maar wat voor ze trouwden, maar ze zei dat ze, als ze nu jong was geweest, wel voor het trouwen gaan met mijn vader zou gaan seksen, omdat het toch ook wel erg belangrijk is dat het klikt in bed .
Maar ben ik dan nu sowieso al niet progressief op dat vlak?
Ik ben net 20, oke ik weet dat je dan al minstens 20 bedpartners gehad moet hebben
Maar ik vind mezelf er gewoon nog jong voor om er zo 'los' me om te gaan
pi_59223737
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Die jongen is straks zò verheugd dat ie d'r echt op mag...
Jullie spreken wel met veel respect over ons he
pi_59223756
Ik heb ook niet echt morele bezwaren tegen sex. Wel ben ik niet van de one nightstands, omdat ik wel op iemand moet vallen en daar de Brad Pitts dungezaaid zijn, val ik meestal op innerlijke kenmerken en die zie je vaak pas na een tijdje. Ik heb het hier nu over het verleden hè, want ik ben wel trouw als een hond.
  zondag 8 juni 2008 @ 17:54:33 #105
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59223774
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:47 schreef conleche het volgende:
Buurman update:

Ik kwam thuis en hij is in ieder geval ook weer gewoon thuis, want de heavy metal klinkt weer luid en duidelijk! De bovenbovenbuuf (dus die woont weer boven de dramaking) is er ook, maar we kunnen niet echt erover kletsen, omdat hij dat kan horen. Ik vond wel een groot mes in m'n achtertuin. Ik weet niet of hij m'n tomatenplant niet lief vond of het had voorzien op de grindtegels (die idd oerlelijk zijn)
Scary!

Kun je niet gewoon even naar de bovenbuuf lopen en gewoon even kletsen met alle ramen en deuren dicht? Het lijkt me dat zijn heavy metal iig hard genoeg staat om elk conservatieniveau te overstemmen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 8 juni 2008 @ 17:54:36 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59223778
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar ben ik dan nu sowieso al niet progressief op dat vlak?
Ik ben net 20, oke ik weet dat je dan al minstens 20 bedpartners gehad moet hebben
Maar ik vind mezelf er gewoon nog jong voor om er zo 'los' me om te gaan
Waar ben je eigenlijk bang voor? . Waaróm wacht je. Waarom zou je er voorzichtig mee omgaan als je jong bent en niet als je ouder bent?

Overigens heb ik zelf ook niet talloze bedpartners gehad, hoor. Een stuk of 4 mannen, denk ik en slechts 2 vrouwen, dus dat is een heel bescheiden score . Ik ben nu eenmaal vrij kritisch en ik ben heel vaak afgewezen, omdat ik te jong was .
Niet meer actief op Fok!
pi_59223828
Waarom zou dat respectloos zijn?
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:52 schreef Miss_S het volgende:

Maar ben ik dan nu sowieso al niet progressief op dat vlak?
Ik ben net 20, oke ik weet dat je dan al minstens 20 bedpartners gehad moet hebben
Maar ik vind mezelf er gewoon nog jong voor om er zo 'los' me om te gaan
Het geeft heus niet als je zgn. conservatief ingesteld bent hoor.
En je tweede punt is onzin, je moet niets. Het is maar net waar je je fijn bij voelt.
Maar het kan gewoon gebeuren dat je vrij snel weet dat iemand niet zomaar een scharrel is en dat het wederzijds is, waarom zou je dan wachten met zoiets.
Het mooi kotsende meisje.
pi_59223829
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waar ben je eigenlijk bang voor? . Waaróm wacht je. Waarom zou je er voorzichtig mee omgaan als je jong bent en niet als je ouder bent?

Overigens heb ik zelf ook niet talloze bedpartners gehad, hoor. Een stuk of 4 mannen, denk ik en slechts 2 vrouwen, dus dat is een heel bescheiden score . Ik ben nu eenmaal vrij kritisch en ik ben heel vaak afgewezen, omdat ik te jong was .
Volgens mij begon ik dit verhaal met dat het een lang verhaal was dus niet allemaal hier neer ga zetten
Maar er zijn redenen
Laten we nu maar weer ontopic gaan
pi_59223875
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom zou dat respectloos zijn?
[..]

Het geeft heus niet als je zgn. conservatief ingesteld bent hoor.
En je tweede punt is onzin, je moet niets. Het is maar net waar je je fijn bij voelt.
Maar het kan gewoon gebeuren dat je vrij snel weet dat iemand niet zomaar een scharrel is en dat het wederzijds is, waarom zou je dan wachten met zoiets.
Het tweede punt is misschien onzin maar het is wel wat je tegenwoordig om je heen ziet
pi_59224107
Die mannen in "man in bed" in de Viva hebben ook altijd 300 bedpartners en 40 one night stands gehad, daar verbaas ik mij altijd over
What's the name of the game?
pi_59224190
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:05 schreef -marz- het volgende:
Die mannen in "man in bed" in de Viva hebben ook altijd 300 bedpartners en 40 one night stands gehad, daar verbaas ik mij altijd over
Dat doen ze expres. Dan kunnen de meiden tijdens het wekelijks theeleut-uurtje waarin de viva besproken wordt, zeuren dat mannen allemaal van die sletten zijn.
Dan voelen ze zichzelf van die lieve preutse, schattige meisjes
Het mooi kotsende meisje.
pi_59224282
SEXY DING MoBlo !!!11jurkje staat je super goed

verkapte MoBlo-terug-naar-dit-topic-lok-post
What's the name of the game?
  zondag 8 juni 2008 @ 18:16:59 #113
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59224374
Ik geloof niet dat ik ooit aan de 20 bedpartners ga komen, zeker niet als ik daar nog maar 1,5 jaar de tijd voor heb .

Onverwachte BBQ, besloten spontaan dat het wel leuk was. En dus geen typisch BBQ eten in huis, maar heerlijke vispakketjes, kipfilet en veel verse groentes . Kijk, zo kan ik nog van de BBQ gaan houden, dat vette vlees (hamburgers/worstjes/drumsticks) hou ik helemaal niet van .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59224413
Ik ga voortaan ook vis/groente pakketjes bbq' en

* -marz- gaat met een klein wodkaatje verder naar de film kijken
What's the name of the game?
pi_59224449
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:18 schreef -marz- het volgende:
Ik ga voortaan ook vis/groente pakketjes bbq' en

* -marz- gaat met een klein wodkaatje verder naar de film kijken
Die heb ik ook net gedronken en toen bedacht ik me pas dat ik zou hardlopen. Zou dat gaan???
pi_59224722
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Die heb ik ook net gedronken en toen bedacht ik me pas dat ik zou hardlopen. Zou dat gaan???
Denk dat dat eraan ligt hoe goed je tegen drank kan, denk dat het geen probleem moet zijn
pi_59225162
Wat een leuk gesprek. Ik ben ook altijd te laat.
pi_59225219
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:49 schreef Inderdaad het volgende:
Wat een leuk gesprek. Ik ben ook altijd te laat.
Je kan altijd je mening nog geven hoor
Dat is zo handig aan messagesboards
pi_59225280
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je kan altijd je mening nog geven hoor
Dat is zo handig aan messagesboards
Ah, gelukkig maar.
Ik zou er sowieso niet veel over kunnen zeggen, slechts een keer een relatie gehad voor 3/4 weken ofzo.
pi_59225326
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:54 schreef Inderdaad het volgende:

[..]

Ah, gelukkig maar.
Ik zou er sowieso niet veel over kunnen zeggen, slechts een keer een relatie gehad voor 3/4 weken ofzo.
Met sex of zonder?
pi_59225379
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Met sex of zonder?
1 hele keer ja. \o/ Toch wel prettig te weten hoe het is etc.
pi_59225527
Ik kook gezond vanavond ben nu zilvervliesrijst aan het stomen (voor het eerst in de nieuwe stoomkoker dus ik ben benieuwd) en straks gaat daar nog scharfilet, lenteuitjes, paprika en taugé bij in. Lekker met sojasaus, limoensap en gember . Heb er nu al zin in.
pi_59225547
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kook gezond vanavond ben nu zilvervliesrijst aan het stomen (voor het eerst in de nieuwe stoomkoker dus ik ben benieuwd) en straks gaat daar nog scharfilet, lenteuitjes, paprika en taugé bij in. Lekker met sojasaus, limoensap en gember . Heb er nu al zin in.
Stomen. Klinkt wel gezond idd! Eet smakelijk alvast.
pi_59225601
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kook gezond vanavond ben nu zilvervliesrijst aan het stomen (voor het eerst in de nieuwe stoomkoker dus ik ben benieuwd) en straks gaat daar nog scharfilet, lenteuitjes, paprika en taugé bij in. Lekker met sojasaus, limoensap en gember . Heb er nu al zin in.
Klinkt heerlijk!

Heb gerend, weliswaar maar 3 km. maar het ging best. Ik had meer last van de warmte dan van de wodka....
pi_59225652
Wat goed dat je bent gaan rennen! Ik moet eerlijk en met grote schaamte toegeven dat ik nu officieel alweer drie maanden niet heb gesport . Ik weet dat ik het moet oppakken, maar ik schuif het steeds voor me uit met allerlei flauwe excuses. Deze week heb ik mezelf als doel gezet dat ik tenminste één avond naar de sportschool ga. Misschien dat klein beginnen me weer op weg kan helpen.
pi_59225708
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat goed dat je bent gaan rennen! Ik moet eerlijk en met grote schaamte toegeven dat ik nu officieel alweer drie maanden niet heb gesport . Ik weet dat ik het moet oppakken, maar ik schuif het steeds voor me uit met allerlei flauwe excuses. Deze week heb ik mezelf als doel gezet dat ik tenminste één avond naar de sportschool ga. Misschien dat klein beginnen me weer op weg kan helpen.
Ja, of doe je sportschoenen aan en ga gewoon een eind wandelen 's avonds na het eten. Het is hartstikke lang licht, dus dat is best lekker en dan flink doorstappen, dan krijg je volgens mij vanzelf zin om weer te gaan sporten.
pi_59225759
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, of doe je sportschoenen aan en ga gewoon een eind wandelen 's avonds na het eten. Het is hartstikke lang licht, dus dat is best lekker en dan flink doorstappen, dan krijg je volgens mij vanzelf zin om weer te gaan sporten.
Ja, da's ook een goeie! Evy durf ik niet meer aan te beginnen, na twee keer tot les 10 te zijn gekomen kreeg ik steeds meer last van m'n knieen, en voor de klas kan ik dat er niet bij hebben. Maar gewoon lekker wandelen en fietsen is natuurlijk een goed begin.

Ik moet gewoon eens van m'n aartsluie kont afkomen.. En ik houd mezelf steeds voor dat dat makkelijker wordt als ik eenmaal afgestudeerd ben, maar daarna ga ik natuurlijk werken en het is niet alsof ik het dan ineens minder druk krijg ofzo slaat nergens op dus.
pi_59225771
Hello mensen,

ik ben terug en doodmoe, maar voel me wel lekker. Net gedoucht en ik had geloof ik heel het strand meegenomen Ik weet niet wat ik hier allemaal gemist heb, ook geen fut meer om door te lezen.

Morgen ga ik denk ik even naar de kapper, mijn haar laten knippen tot een korte krullenbos
pi_59225817
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:15 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, da's ook een goeie! Evy durf ik niet meer aan te beginnen, na twee keer tot les 10 te zijn gekomen kreeg ik steeds meer last van m'n knieen, en voor de klas kan ik dat er niet bij hebben. Maar gewoon lekker wandelen en fietsen is natuurlijk een goed begin.

Ik moet gewoon eens van m'n aartsluie kont afkomen.. En ik houd mezelf steeds voor dat dat makkelijker wordt als ik eenmaal afgestudeerd ben, maar daarna ga ik natuurlijk werken en het is niet alsof ik het dan ineens minder druk krijg ofzo slaat nergens op dus.
Ik herken het hoor! Vooral na het eten 's avonds doe ik ook niet veel meer terwijl als ik het wél doe ik me veel beter voel. Al is het maar de was wegstrijken of zo.
pi_59226523
Ik weet niet hoe jij woont Razztwizzle, maar ik ga weleens te voet naar de stad om iets te drinken en dan weer terug. Dat is toch 2 keer een uurtje lopen. Ik ben meestal ook te lui om te gaan sporten, maar wandelen in de buitenlucht vind ik leuker omdat je dan nog wat te zien hebt onderweg. Ik loop dan wel samen met mijn vriendje, alleen iets gaan drinken is natuurlijk wel een beetje saai.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59226599
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik weet niet hoe jij woont Razztwizzle, maar ik ga weleens te voet naar de stad om iets te drinken en dan weer terug. Dat is toch 2 keer een uurtje lopen. Ik ben meestal ook te lui om te gaan sporten, maar wandelen in de buitenlucht vind ik leuker omdat je dan nog wat te zien hebt onderweg. Ik loop dan wel samen met mijn vriendje, alleen iets gaan drinken is natuurlijk wel een beetje saai.
Hmm, ik woon een kwartier van het centrum af . Maar ik zou best naar een ander dorp hier in de buurt kunnen lopen nu vriendje nog paaien.

M'n gestoomde eten is bijna klaar, ik ben echt benieuwd!
pi_59226736
Wat denken jullie, is het heel erg suf om naar het werk (20 km) heen en weer te rijden om een usb stick op te halen?

Ik moet morgen een eind rijden en luister in de auto altijd muziek vanaf die usb stick, ben er redelijk aan verknocht
What's the name of the game?
pi_59226789
Heb je geen autoradio?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59226810
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:44 schreef -marz- het volgende:
Wat denken jullie, is het heel erg suf om naar het werk (20 km) heen en weer te rijden om een usb stick op te halen?

Ik moet morgen een eind rijden en luister in de auto altijd muziek vanaf die usb stick, ben er redelijk aan verknocht
Nee hoor. Lekker gaan fietsen dan is 't nog nuttig ook.
pi_59226855
Jawel, die speelt de mp3s via usb. Ik vind radio niet leuk en de laatste cd die ik kocht was in 1990 ofzo.

Ik zou een mp3 cd kunnen branden, maar dat skipt niet handig. Jemig ik ben heel erg verwend.

Fietsen, dan ben ik vannacht om 12 uur wel thuis denk ik dat is me iets te gortig, toch.
What's the name of the game?
pi_59226877
Hehe, dan zit er niets anders op.
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 8 juni 2008 @ 19:48:21 #137
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59226890
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:44 schreef -marz- het volgende:
Wat denken jullie, is het heel erg suf om naar het werk (20 km) heen en weer te rijden om een usb stick op te halen?

Ik moet morgen een eind rijden en luister in de auto altijd muziek vanaf die usb stick, ben er redelijk aan verknocht
Nee, vooral doen. Anders zit je je morgen maar te ergeren. Ik word zelf altijd bloedchagrijnig als ik 's ochtends geen muziek heb kunnen luisteren terwijl ik dat wel wilde
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59226933
Ik heb al wel een wodkaatje in m'n mik een kleine weliswaar.

Ik denk er nog heel even over na, om 20.00 uur neem ik een besluit !
What's the name of the game?
pi_59227000
Iedereen gaat opeens maar aan de wodka!

En ik heb nog steeds geen rum dus ook geen mojito.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59227390
Ik heb nog wel munt, citroen, 7up/spa rood en rum, waar woon je
What's the name of the game?
  zondag 8 juni 2008 @ 20:02:53 #141
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59227422
Hoe lang blijft dat spul eigenlijk goed ik drink het nooit maar heb ooit een keer een fles meegenomen die dus nog onaangebrken is
Bernie en ik zijn tof.
pi_59227486
In Utrecht, of course.
Ik heb ook alles behalve rum. Maarja, gisteren had ik een variant gemaakt met wijn en die was ook best lekker. Voor vanavond heb ik frambozen ingevroren, kijken hoe dat smaakt.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59227562
Nu krijg ik ook zin in alcohol gister op het feestje echt maar weinig gedronken (voor mijn doen dan)
2 wijntjes maar

Morgen shoppen in Eindhoven
pi_59227668
Oohh mini, het is dat ik net besloten heb om niet kinderachtig te doen over mn usb stick, anders kwam ik 'm brengen (ik werk in Utrecht) !!

/edit: die rum dus, niet de usb stick. heb 3 flessen rum staan.
What's the name of the game?
pi_59227759
Dat snapte ik ja. Hoe kom je aan zoveel rum?
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 8 juni 2008 @ 20:13:50 #146
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59227799
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:47 schreef -marz- het volgende:
Fietsen, dan ben ik vannacht om 12 uur wel thuis denk ik dat is me iets te gortig, toch.
Neejoh! 20 km is een uurtje fietsen. Doe ik ook dagelijks.

Ow, en Rattzwizzle, gefeliciteerd!
pi_59227918
Vriend neemt vaak tax free spul mee uit het buitenland. Het is dan ook heuse cubaanse rum enzo.

Nou ja Liejannuh, om 1 of andere reden denk ik dat het geen succes wordt om naar mijn werk te fietsen. Ik zou wel willen. Maar met de auto doe ik er 3 kwartier over dus het zal misschien meer dan 20 km zijn

Ik dacht dat ANWB een fietsrouteplanner had? Het blijkt met de auto 26km te zijn, dus ben nu wel benieuwd of het te fietsen is.
What's the name of the game?
pi_59228039
Thanks Liejannuh!

Oh, en v.w.b. 't stomen: M'n gestoomde groenten/rijst/vis waren echt heerlijk! Er zit ineens een veel lekkerder smaakje aan de rijst, veel voller (ofzo). De groenten waren lekker knapperig en de vis was heel stevig en viel niet uit elkaar (wat mij meestal gebeurt bij 't bakken van vis).

En dus helemaal hartstikke gezond op deze manier .

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2008 20:21:36 ]
pi_59228113
O ja jij bent jarig vandaag!! Waarom zeg je dan ook niks, muts!!
Gefeliciteerd
pi_59228155
GEFELI razz!

Nog even het eten laten zakken en dan een rondje rustig aan rennen
Het mooi kotsende meisje.
pi_59228223
O ja gefeli Razz !!!!!

De oplettende lezer had het moeten weten natuurlijk.

Naar mijn werk blijkt 24km fietsen te zijn, op zich wel een ideetje om een keer te proberen. Het is jammer dat mijn werkkleding niet echt geschikt is om mee te fietsen (rokjes, pumps, ellende) dus dan zou ik me moeten omkleden op het werk ofzo? Zie het ook niet echt zitten om bezweet op het werk aan te komen. Maar het zou wel fijn zijn (en volgens de fietsersbond 453kcal).
What's the name of the game?
  zondag 8 juni 2008 @ 20:27:05 #152
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59228236
Er zijn niet zo heel veel fietsrouteplanners te vinden Marz. Weet wel dat de provincie zuid holland er eentje op de site heeft staan. Maar het voordeel van fietsen is wel dat je overal tussendoor schiet en vaak behoorlijk af kunt snijden.
Mijn werk is een km of 20 bij mijn huis vandaan, maar als ik met de auto ga, dan ben ik minstens een half uur onderweg. Als het geen 45 minuten is.
Nou, dan ga ik wel lekker fietsen. Muziekje erbij, lekker frisse lucht, heerlijk!
pi_59228255
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:23 schreef conleche het volgende:
O ja jij bent jarig vandaag!! Waarom zeg je dan ook niks, muts!!
Gefeliciteerd
Nouja ik vier 't vandaag ook niet, m'n ouders zijn gisteren al langsgeweest met hun cadeautjes, en ik zit vandaag voornamelijk voor school en studie te werken, dus ik voel me niet echt jarig behalve de slingers dan.
pi_59228281
En de kilo's vliegen eraf natuurlijk
Heb jij dan niet dat je bezweet op het werk aankomt? Dat had ik al toen het werk nog geen 10km fietsen was.

Ik vond dat zo lief van die slingers!!

Mijn lief had de nacht voor mijn verjaardag ook stiekem slingers opgehangen en overdreven veel ballonnen overal opgehangen. Woonkamer vol ballonnen, hele badkuip lag vol ballonnen, zelfs de slaapkamer waar ik lag te slapen was vol met ballonnen
Ik heb op de verjaardag van m'n lief onze tent (we waren op vakantie) versierd met rode hartjesballonnen. Lijkt wel of we een ballonnenfetisj hebben
What's the name of the game?
  zondag 8 juni 2008 @ 20:29:28 #155
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59228296
Marz, ik kan me gewoon douchen op mn werk. Misschien kan dat bij jou ook?
pi_59228333
Omkleden op je werk, tenminste zo deed ik het op school altijd

Gefeliciteerd Razz
pi_59228371
Nee geen douche. Zou wel ultiem relaxt zijn een douche op het werk, dan zou ik daar meer te vinden zijn dan op kantoor
What's the name of the game?
pi_59228392
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:30 schreef Miss_S het volgende:
Omkleden op je werk, tenminste zo deed ik het op school altijd

Jep, doe ik ook altijd. Gewoon een sportshirtje aan voor 't fietsen en dan je "echte" kleding even snel aanschieten als je op je werk bent. Broek hoef ik nooit te wisselen want daar zweet ik nooit zo in.
pi_59228501
Ik moet er op het werk een nette dame uitzien enzo. Zie mezelf al in panty's wurmen op het toilet
Moet er maar ff goed over nadenken. Het lijkt me heerlijk om 's ochtends te fietsen door de bossen hier ipv in die stinkauto zitten (met usb radio, dat wel).
Alleen 's avonds wil ik graag "snel" naar huis kunnen, dat is dan minder.
What's the name of the game?
pi_59228587
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:35 schreef -marz- het volgende:
Ik moet er op het werk een nette dame uitzien enzo. Zie mezelf al in panty's wurmen op het toilet
Moet er maar ff goed over nadenken. Het lijkt me heerlijk om 's ochtends te fietsen door de bossen hier ipv in die stinkauto zitten (met usb radio, dat wel).
Alleen 's avonds wil ik graag "snel" naar huis kunnen, dat is dan minder.
Je kan ook gewoon zeggen dat je het niet wil doen he
pi_59228831
Ik wil het niet doen.

En nu? Ik moet er ff over nadenken, dingen zoals hoe ga ik mijn rokje ongekreukt meenemen en waar ga ik die pumps laten op de fiets. Hoe voorkom ik een nasty zweetlucht. Hoe laat ben ik thuis als ik moet overwerken. Schijnbaar triviale zaken die toch wel belangrijk zijn !
Maar hey, plannen maken is de eerste stap naar gedragsverandering. Liejannuuhhh bedankt
What's the name of the game?
pi_59229012
Ik zie weleens meneren fietsen 's ochtends met zo'n stomerijzak met hangertje eraan. Waarschijnlijk zit daar hun pak in.
Het mooi kotsende meisje.
pi_59229089
Gefeliciteerd Razztwizzle
  zondag 8 juni 2008 @ 20:50:25 #164
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59229153
Fietstassen en bussen deo zijn de oplossing!
Owja, en graag gedaan Marz.
pi_59229184
Hmmm..

Voordelen fietsen:
- besparen op brandstofkosten
- geen files
- bosgeur snuiven/ontstressen
- kcal verbranden
- conditie opbouwen

Nadelen fietsen:
- zweet
- kleding wisselen @werk
- kleding meenemen op de fiets, samen met andere dingen die ik nu meeneem (lunch enzo)
- bij regen nat worden
- bij lekke band komt ANWB niet
- langer onderweg
- kan niet zelfstandig naar klant/iets anders rijden (kan echter meestal wel meerijden)

Fietstassen check! Alleen vooralsnog heb ik meer nadelen dan voordelen, hoewel de voordelen wel erg goed klinken en sommige nadelen lijken vrij gemakkeljik te overwinnen.
What's the name of the game?
pi_59229233
Je kan ook soms fietsen. Zo te horen is dat al een verbetering.
Kan je de regen als nadeel wegstrepen.
Het mooi kotsende meisje.
pi_59229353
Ja ik was ook nog niet van plan om mijn auto te verkopen idd een paar keer proberen, wanneer het lekker weer is en er geen klanten komen op het werk

Samen met het eetschema wat ik van SHE heb gekregen zouden dat wel hele heftige veranderingen zijn, wat nooit zo goed is om in een keer te doen. Alleen dat eetschema is al moeilijk
What's the name of the game?
pi_59229703
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:55 schreef -marz- het volgende:
Ja ik was ook nog niet van plan om mijn auto te verkopen idd een paar keer proberen, wanneer het lekker weer is en er geen klanten komen op het werk

Samen met het eetschema wat ik van SHE heb gekregen zouden dat wel hele heftige veranderingen zijn, wat nooit zo goed is om in een keer te doen. Alleen dat eetschema is al moeilijk
Gezonderen hoort niet moeiljk te zijn, dat was toch de sleutel tot het succes?
pi_59229720
Wat hebben we slecht opgelet met z'n allen!

Gefeliciteerd Razztwizzle!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59229868
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:55 schreef -marz- het volgende:
Ja ik was ook nog niet van plan om mijn auto te verkopen idd een paar keer proberen, wanneer het lekker weer is en er geen klanten komen op het werk

Samen met het eetschema wat ik van SHE heb gekregen zouden dat wel hele heftige veranderingen zijn, wat nooit zo goed is om in een keer te doen. Alleen dat eetschema is al moeilijk
Wat is er dan zo moeilijk aan het eetschema? Schrijft het echt precies voor wat je moet eten en hoeveel enzo?

Mag ik trouwens vragen wat je voor werk doet, als je er zo netjes uit moet zien?
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 8 juni 2008 @ 21:11:56 #171
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59229909
Razz!!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59229911
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Gezonderen hoort niet moeiljk te zijn, dat was toch de sleutel tot het succes?
Says who?

Ik denk dat de sleutel tot succes voor iedereen anders is.
What's the name of the game?
pi_59229956
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:11 schreef -marz- het volgende:

[..]

Says who?

Ik denk dat de sleutel tot succes voor iedereen anders is.
Klopt maar als je nu al 'klaagt' lijkt het me niet de manier voor jou
Maar dat kan ik verkeerd zien
pi_59230076
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:10 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat is er dan zo moeilijk aan het eetschema? Schrijft het echt precies voor wat je moet eten en hoeveel enzo?
Niet hoeveel, maar wel wat. En vooral: wat niet en de tijden waarop je mag eten zijn voor mij ook even wennen.
quote:
Mag ik trouwens vragen wat je voor werk doet, als je er zo netjes uit moet zien?
Ik werk voor een assessment center achtig iets.
What's the name of the game?
pi_59230106
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Klopt maar als je nu al 'klaagt' lijkt het me niet de manier voor jou
Maar dat kan ik verkeerd zien
Ja weet ik niet. Daar ga ik achter komen. Ik denk dat ik mijn manier nog moet vinden, op zich sta ik nu open voor vanalles.
What's the name of the game?
pi_59230566
Mijn witte broek had het feestje trouwens overleefd en de dag erna ook ik kan het dus wel
pi_59230649
Marz, omdat je niet in het lijstje staat en ik het dus niet af en toe kan opzoeken ben ik weer vergeten hoe lang je bent, hoe oud en hoeveel je weegt en hoeveel je eraf moet hebben. Ik weet niet wat het schema van SHE precies inhoudt, ik ben er wel vrij zeker van dat het gaat werken, wat afvallen betreft, maar ik zit een beetje met hoe lang je het vol kan houden en dat je misschien dan daarna gaat terugvallen. En of het niet gewoon beter gaat werken als je veel gaat sporten en gewoon gezond gaat eten?
pi_59230722
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:31 schreef conleche het volgende:
Marz, omdat je niet in het lijstje staat en ik het dus niet af en toe kan opzoeken ben ik weer vergeten hoe lang je bent, hoe oud en hoeveel je weegt en hoeveel je eraf moet hebben. Ik weet niet wat het schema van SHE precies inhoudt, ik ben er wel vrij zeker van dat het gaat werken, wat afvallen betreft, maar ik zit een beetje met hoe lang je het vol kan houden en dat je misschien dan daarna gaat terugvallen. En of het niet gewoon beter gaat werken als je veel gaat sporten en gewoon gezond gaat eten?
Dat vroeg ik me ook af
Ookal zou het leuk zijn als er een echte SHE succesverhaal hier zou zijn en dan voor lange termijn
  zondag 8 juni 2008 @ 21:35:15 #179
36616 Clayton1
Sláinte
pi_59230832
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:29 schreef Miss_S het volgende:
Mijn witte broek had het feestje trouwens overleefd en de dag erna ook ik kan het dus wel
Zoals in eerdere quote, Jij in een broek.
#35.
pi_59230838
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af
Ookal zou het leuk zijn als er een echte SHE succesverhaal hier zou zijn en dan voor lange termijn
Ik denk wel dat het kan, maar je zal er een ijzeren discipline voor moeten hebben.
pi_59230961
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk wel dat het kan, maar je zal er een ijzeren discipline voor moeten hebben.
Maar met een ijzeren disicpline kan je met elk goed dieet afvallen, dus ik geloof ook zeker dat het kan maar als er na een paar dagen al gezegd wordt dat het (te) moeiljik is zie ik het een beetje somber in

En Clayton wil je bewijs hebben?
pi_59231015
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar met een ijzeren disicpline kan je met elk goed dieet afvallen, dus ik geloof ook zeker dat het kan maar als er na een paar dagen al gezegd wordt dat het (te) moeiljik is zie ik het een beetje somber in

En Clayton wil je bewijs hebben?
Ik wil ook wel een foto van jou in broek!
pi_59231068
Dames en heer in mijn fobo staat een foto van mij in spijkerbroek hoor
  zondag 8 juni 2008 @ 21:41:24 #184
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59231074
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik wil ook wel een foto van jou in broek!
Dus: foto's
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 8 juni 2008 @ 21:45:30 #185
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59231236
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:55 schreef -marz- het volgende:
Ja ik was ook nog niet van plan om mijn auto te verkopen idd een paar keer proberen, wanneer het lekker weer is en er geen klanten komen op het werk

Samen met het eetschema wat ik van SHE heb gekregen zouden dat wel hele heftige veranderingen zijn, wat nooit zo goed is om in een keer te doen. Alleen dat eetschema is al moeilijk
Als je daar al moeite mee hebt, dan wil je niet weten op welke schema's ik modellen zet.
Dan ga je huilen, schreeuwen, tieren, janken. Dit is nog de minst erge!

Kom op dame; een beetje kloten kweken jij.
pi_59231302
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:45 schreef SHE het volgende:

[..]

Als je daar al moeite mee hebt, dan wil je niet weten op welke schema's ik modellen zet.
Dan ga je huilen, schreeuwen, tieren, janken. Dit is nog de minst erge!

Kom op dame; een beetje kloten kweken jij.
Hmm, nu maak je me nieuwsgierig, zou ik het ook mogen zien?
pi_59231315
Mogen wij het schema ook weten Marz of is het geheim?
  zondag 8 juni 2008 @ 21:51:45 #188
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59231477
Ik weet niet hoe laat je doorgaans ontbijt, dus heb het voor het gemak op 8 uur gezet.

Elke werkdag:
08.00 : 1 of 2 gekookte eitjes; indien gewenst boterhammetje ( volkoren ) erbij
10.00 : bakje magere yoghurt of vitalinea ( is fruityoghurt zit in 8 kleine bakjes, geen suiker/vet )
12.00 : lunch met kip of salade of 2 volkoren boterhammen pindakaas of een soepje met een volkorenbol.
14.00 : wat ongezouten nootjes; liefst amandelen. Neem tot je genoeg hebt.
16.00 : boterham appelstroop of een fruitsalade of 2 stuks fruit( in elk geval iets met natuurlijke suikers ) Vermijd bananen, die leveren teveel energie.
18.00 : avondeten; wat voornamelijk moet bestaan uit groenten en vlees/vis .Alleen groenten kan natuurlijk ook . Denk aan een salade met gegrilde groenten, een groentensoep of groentenschotel.
NIET DOEN: Aardappels, pasta, dingen die uit pakjes komen. Tevens alles wat geen vis, groente of mager vlees is.
20.00 : laatste snack; wat alleen uit eiwitten mag bestaan; dus echt geen suiker of fruit meer.
Dit kan zijn een handje noten; wat yoghurt , kwark, een eitje of een stukje magere kaas.

Drank :
Wodka mag je drinken. In wodka zitten geen koolhydraten of suikers. Let wel op dat er flink wat alcohol in zit en uiteindelijk gaat ook dat naar je buik. Alle andere dranksoorten zijn verboden. Ook in het weekend. (Rode) wijn kun je weer drinken als je op gewicht bent.
Verder alleen water, koffie of thee zonder suiker.

Weekend ( elke zaterdag en zondag )

10.00 : Japanse rijst
12.00: Japanse rijst
14.00: Japanse rijst
15.00: Fruit naar keuze ( ex bananen )
17.00: Japanse rijst
19.00: Avondeten. Wederom keuze uit groenten+vlees/vis
21.00/22.00: Snack bestaande uit handje popcorn; noten of gerookte kip met chili-dip ( uit flesje )


Recept Japanse rijst:

Rijst die je lekker vind
Paprika ( rood )
Lente/Bos-ui
2 eitjes
2 teentjes knoflook
Zoute sojasaus
Beetje zonnebloem/arachide olie

Het beste is om meteen een flinke hoeveelheid te maken voor het weekend. Je doet het in een tupperware bak en kunt dan elke 2 uur iets nemen.

Kook de rijst en laat deze ijskoud worden. Snijd de paprika, knoflook en lente-ui flinterdun.
Klop 2 eitjes met een garde, en giet een beetje olie in een wok. Giet de eiermassa erin en wacht rustig tot de onderkant gaar is. Omdraaien en afbakken.
Omelet eruit halen, laten afkoelen en in reepjes snijden.
Ondertussen de groenten+knoflook in de wok doen, paar minuutjes wokken, dan de rijst erbij. 5 minuten goed heet wokken en afblussen met zoute soja.
Schep de omelet reepjes erdoor.
Klaar.


• Drinken: water, thee,, suikervrije siroop ( reform ). Lipton heeft nu groene thee in pak, is heel fris en zit alleen invertsuiker in en dat mag met mate.
• Geen margarine meer. Kun je echt niet zonder boter, dan roomboter nemen.
• Alles in olie bakken, liefst arachide anders olijf of zonnebloem ( ook goed om in te frituren )


Hou het s’avonds simpel; stukje kip of rund met groenten; veel gegrild of rauw. Dat behoud vitaminen. Eet zoveel mogelijk groene groenten; sperzieboontjes, kool, brocolli, doperwten, kikkererwten, sla. Die hebben een lage glycemische index ( weinig suiker /koolhydraten)

WAT MAG NIET:

Aardappels
Pasta
Wit brood
Voorverpakte rommel; zelfs vleeswaren uit de supermarkt niet, behalve de kipfilet en de rosbief.
( in de vleeswaren van de super zit veel suiker, check voor de lol de verpakking maar eens )
Likeurs/mixdrankjes
Frisdranken
Light producten waar ipv vet, heel veel suiker in zit. LEES DE VERPAKKINGEN!
Margarines. Alles weggooien, kutspul. Roomboter mag wel.
Melk
Suiker ( koop een pot zoetstof )


Boodschappen standaard:
Veel noten; pecan noten, amandelen ( mag je onbeperkt ) hazelnoten,
Vis, kip, rund ( mager )
Groenten ( zoveel mogelijk groen )
Fruit : appels, citrusvruchten, ananas ( heeel slim ) Ananas is een natuurlijk vetverbrander. Dagelijks eten is een must.
Olie/Azijn ( zelf dressings maken dus )
Kruiden
Brood: volkoren of zuurdesem
Magere yoghurt/kwark
Eieren ( veel! )
Knoflook
Zeezout. Keukenzout weggooien graag
Molen voor zeezout
Wodka


Sidenote: Je zal waarschijnlijk de eerste weken veranderingen merken in je ontlasting. Ook kun je knallende kop pijn krijgen. Dat is normaal.
Het duurt ongeveer een week, tot in het ergste geval 3 weken voor je lichaam afgekickt is van de suikers. Dit proces is een soort ontgifting en kan best heftig aanvoelen. Laat je er niet door weerhouden. Vlak daarna krijg je namelijk een energie-stoot waar je eng van wordt. Op dat moment ga je dus sporten. ( wandelen, zwemmen, fietsen )

Wil je wel meteen erbij sporten; dan 5 dagen per week graag.
Begin sowieso elke dag ( 7 dagen dus ) met een kleine work-out. Dat kan zijn een rondje wandelen, een stukje hardlopen, wat yoga-oefeningen of tai-chi. ( check youtube voor oefeningen )
Zorg voor minimaal 4 dagen krachttrainen ( gewichten en machines )
Zorg 1 dag voor uitsluitend Cardio-training. Hardlopen of zwemmen of dansen.

Specifiek sportschema: Kun je bij me opvragen, maar kun je ook prima laten maken door je eigen sportschool. Daar zit altijd wel een kundige begeleider.
Nooit langer dan 1 uur sporten. Na een uur beweging stijgt je cortisol spiegel en dat doet je work-out een beetje teniet. 45-60 minuten sporten, 5 dagen per week is meer dan genoeg.


Vragen over recepten? Kom je er niet uit met avondeten? Lukt iets niet? Gelijk mailen!
Kan naar : *************

Ps; zoals je ziet doe ik niet aan afwegen . Je moet zelf leren om normale hoeveelheden te eten en dat stimuleer je door elke 2 uur iets te eten. Zorg dat je je eten goed kauwt. Kauw bewust op alles wat je in je mond stopt. Dat is de helft van je verbranding


Dit is een voorbeeld van een basis-dieet. Uitgangspunt voor een gemiddeld verlies van 10kg per 3 maanden.
Er zijn mensen die dit een leven lang volhouden, maar mij lijkt het wat saai.
Zoals u ziet, geen rocket science, niets wereldschokkends.
pi_59231521
Je krijgt er ook nog een SHE bij die je posts leest en je komt vertellen dat je kloten moet kweken. En als je die eenmaal hebt komt ze diezelfde kloten ook nog bont en blauw slaan als je je er niet aan houdt, vrees ik.
What's the name of the game?
  zondag 8 juni 2008 @ 21:54:58 #190
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59231601
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:53 schreef -marz- het volgende:
Je krijgt er ook nog een SHE bij die je posts leest en je komt vertellen dat je kloten moet kweken. En als je die eenmaal hebt komt ze diezelfde kloten ook nog bont en blauw slaan als je je er niet aan houdt, vrees ik.
Je krijgt wel een kusje voor elke kilo die je verliest ..maakt dat het beter?
pi_59231664
Klinkt al beter dan alleen maar pijnlijke ballen
What's the name of the game?
  zondag 8 juni 2008 @ 21:57:03 #192
36616 Clayton1
Sláinte
pi_59231667
Dan heeft Miss_S nog wat tegoed.
#35.
pi_59231703
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:57 schreef Clayton1 het volgende:
Dan heeft Miss_S nog wat tegoed.
Van wie/wat?
  zondag 8 juni 2008 @ 21:59:10 #194
36616 Clayton1
Sláinte
pi_59231749
Van SHE,
Je krijgt wel een kusje voor elke kilo die je verliest ..maakt dat het beter?
#35.
  zondag 8 juni 2008 @ 21:59:52 #195
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59231765
Het klinkt heel goed haalbaar eigenlijk, lijkt me heerlijk om na een paar weken te merken dat je echt discipline hebt gekregen . Suiker afkicken is inderdaad best heftig, maar je krijgt er zoveel energie door . * bedenkt welke soorten broodbeleg er dan nog overblijven gaat lastig worden, maar ik wil het nu, spontaan, toch wel weer gaan proberen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59231772
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:59 schreef Clayton1 het volgende:
Van SHE,
Je krijgt wel een kusje voor elke kilo die je verliest ..maakt dat het beter?
Ik heb meer aan een goede beurt als ik jullie geloof
  zondag 8 juni 2008 @ 22:00:04 #197
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59231775
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:59 schreef Clayton1 het volgende:
Van SHE,
Je krijgt wel een kusje voor elke kilo die je verliest ..maakt dat het beter?
Je bent toch niet dronken he?
pi_59231804
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:59 schreef Chicolate het volgende:
Het klinkt heel goed haalbaar eigenlijk, lijkt me heerlijk om na een paar weken te merken dat je echt discipline hebt gekregen . Suiker afkicken is inderdaad best heftig, maar je krijgt er zoveel energie door . * bedenkt welke soorten broodbeleg er dan nog overblijven gaat lastig worden, maar ik wil het nu, spontaan, toch wel weer gaan proberen .
Discipline krijg je niet door dat schema, dat moet toch wel al een beetje in je zitten
  zondag 8 juni 2008 @ 22:01:45 #199
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59231830
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:59 schreef Chicolate het volgende:
Het klinkt heel goed haalbaar eigenlijk, lijkt me heerlijk om na een paar weken te merken dat je echt discipline hebt gekregen . Suiker afkicken is inderdaad best heftig, maar je krijgt er zoveel energie door . * bedenkt welke soorten broodbeleg er dan nog overblijven gaat lastig worden, maar ik wil het nu, spontaan, toch wel weer gaan proberen .
Dat is makkelijk; rosbief en fricandeau..die zijn suikervrij. Lekker he?
  zondag 8 juni 2008 @ 22:02:41 #200
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59231870
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Discipline krijg je niet door dat schema, dat moet toch wel al een beetje in je zitten
Onzin, discipline is door elke mongool aan te leren. Door herhaling en structuur.
Zo doen we dat met honden ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')