quote:Op zondag 8 juni 2008 20:23 schreef conleche het volgende:
O ja jij bent jarig vandaag!! Waarom zeg je dan ook niks, muts!!
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
Jep, doe ik ook altijd. Gewoon een sportshirtje aan voor 't fietsen en dan je "echte" kleding even snel aanschieten als je op je werk bent. Broek hoef ik nooit te wisselen want daar zweet ik nooit zo in.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:30 schreef Miss_S het volgende:
Omkleden op je werk, tenminste zo deed ik het op school altijd
Je kan ook gewoon zeggen dat je het niet wil doen hequote:Op zondag 8 juni 2008 20:35 schreef -marz- het volgende:
Ik moet er op het werk een nette dame uitzien enzo. Zie mezelf al in panty's wurmen op het toilet
Moet er maar ff goed over nadenken. Het lijkt me heerlijk om 's ochtends te fietsen door de bossen hier ipv in die stinkauto zitten (met usb radio, dat wel).
Alleen 's avonds wil ik graag "snel" naar huis kunnen, dat is dan minder.
Gezonderen hoort niet moeiljk te zijn, dat was toch de sleutel tot het succes?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:55 schreef -marz- het volgende:
Ja ik was ook nog niet van plan om mijn auto te verkopenidd een paar keer proberen, wanneer het lekker weer is en er geen klanten komen op het werk
Samen met het eetschema wat ik van SHE heb gekregen zouden dat wel hele heftige veranderingen zijn, wat nooit zo goed is om in een keer te doen. Alleen dat eetschema is al moeilijk![]()
Wat is er dan zo moeilijk aan het eetschema? Schrijft het echt precies voor wat je moet eten en hoeveel enzo?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:55 schreef -marz- het volgende:
Ja ik was ook nog niet van plan om mijn auto te verkopenidd een paar keer proberen, wanneer het lekker weer is en er geen klanten komen op het werk
Samen met het eetschema wat ik van SHE heb gekregen zouden dat wel hele heftige veranderingen zijn, wat nooit zo goed is om in een keer te doen. Alleen dat eetschema is al moeilijk![]()
Says who?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gezonderen hoort niet moeiljk te zijn, dat was toch de sleutel tot het succes?
Klopt maar als je nu al 'klaagt' lijkt het me niet de manier voor jouquote:Op zondag 8 juni 2008 21:11 schreef -marz- het volgende:
[..]
Says who?
Ik denk dat de sleutel tot succes voor iedereen anders is.
Niet hoeveel, maar wel wat. En vooral: wat nietquote:Op zondag 8 juni 2008 21:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is er dan zo moeilijk aan het eetschema? Schrijft het echt precies voor wat je moet eten en hoeveel enzo?
Ik werk voor een assessment center achtig iets.quote:Mag ik trouwens vragen wat je voor werk doet, als je er zo netjes uit moet zien?
Ja weet ik niet. Daar ga ik achter komen. Ik denk dat ik mijn manier nog moet vinden, op zich sta ik nu open voor vanalles.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klopt maar als je nu al 'klaagt' lijkt het me niet de manier voor jou
Maar dat kan ik verkeerd zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |