abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59219265
Wat een onderwerp, ben blij dat ik niet meer zit te lunchen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59219516
Kan je beter celbiologie hebben iig.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59219554
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:23 schreef -marz- het volgende:
Niet zo sarcastisch
Het mooi kotsende meisje.
pi_59219632
Zo was het niet bedoeld
Vroegah (voordat bleek dat ik te dom was) wilde ik altijd biologie of geneeskunde studeren. Lijkt me heel interessant.
pi_59219725
Is ook leuk hoor!
Maar de (toch wel een beetje) bijbehorende baan lijkt me leuker bij geneeskunde
pi_59220609
Hallo allemaal
Vanmiddag nog statistiek opdrachten gemaakt met mijn vriendje, het gaat tot nu toe nog goed
pi_59220628
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:23 schreef -marz- het volgende:
Ook niet mijn favoriete onderwerp, maar het is in elk geval minder onsmakelijk.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59221032
Is statistiek opdrachten maken een ander woord voor neuken of hebben jullie gewoon een hele saaie zondagmiddag?
pi_59221095
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:18 schreef -marz- het volgende:
Is statistiek opdrachten maken een ander woord voor neuken of hebben jullie gewoon een hele saaie zondagmiddag?
Proessssst (gelukkig was 't maar water....)
pi_59221119
quote:
Ik moet een statistiek tentamen maken, en aangezien ik nooit echt wiskunde heb gehad helpt mijn vriend me daar mee
En je kan het saai noemen maar ik ben wel weer meer verliefd op hem geworden
pi_59221269
quote:
Grinnik

Ik zit al de hele middag te wachten totdat de Mr eindelijk thuiskomt... Ik wil ook 'statistiek-opdrachten' doen
pi_59221285
Voor de duidelijkheid we hebben nog geen sex dus het was ook echt geen ander woord ervoor
  zondag 8 juni 2008 @ 16:41:26 #63
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59221689
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:29 schreef Miss_S het volgende:
Voor de duidelijkheid we hebben nog geen sex dus het was ook echt geen ander woord ervoor
Zeg, we zijn je ouders niet hoor. Je hoeft bij ons geen verhalen op te hangen.
  zondag 8 juni 2008 @ 16:42:22 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59221721
quote:
_!!
Niet meer actief op Fok!
pi_59221750
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:41 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik moest lachen
  zondag 8 juni 2008 @ 16:44:14 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59221773
quote:
Dat wordt ook eens tijd dan.

Ik ga koken. Straks nog even lekker een stukje fietsen en bij Marks pa langs om gras te maaien.

(en nee, dat is geen codewoord ).
Niet meer actief op Fok!
pi_59221790
Hoezo heb je nog geen sex??
pi_59221791
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:41 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Geen verhalen ik meld hier gewoon altijd wat ik doe of juist niet
pi_59221812
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:44 schreef conleche het volgende:
Hoezo heb je nog geen sex??
Lang verhaal ik wacht er altijd een tijdje mee
pi_59221863
quote:
En jullie hebben 6 maanden?
pi_59221888
En hoe vindt híj dat, dat wachten?

* conleche stelt haar visie op de jeugd van tegenwoordig weer enigszins bij
pi_59221963
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:47 schreef conleche het volgende:
En hoe vindt híj dat, dat wachten?

* conleche stelt haar visie op de jeugd van tegenwoordig weer enigszins bij
Ik heb het hem van te voren uitgelegd en hij heeft er nu geen problemen mee, natuurlijk zou hij er ook geen probleem mee hebben als ik zei dat we het nu deden
En verder valt er natuurlijk genoeg te doen, en heel eerlijk gezegd vind ik 6 maanden nog helemaal niet lang maarja ik zal nu eenmaal nooit iemand van de one night stands worden
pi_59222022
Maar tussen een one night en 6 maanden zitten 182 nachten, roughly!!!
pi_59222036
Ben je gereformeerd? (Dat zou wel verklaren waarom je zoveel rokken draagt ook!)
pi_59222071
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:51 schreef conleche het volgende:
Maar tussen een one night en 6 maanden zitten 182 nachten, roughly!!!
Ja maar ik ben nog jong ik zie niet waarom ik zou haasten
En ik weet dat het niet vaak meer voorkomt maar ik ben een raar kind en er trots op
pi_59222102
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ben je gereformeerd? (Dat zou wel verklaren waarom je zoveel rokken draagt ook!)
Nee ik ben katholiek maar kan niet zeggen dat ik geloof
Het heeft gewoon met mij en mijn kijk op dingen te maken
pi_59222145
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ja maar sommige ander kledingstukken die ze draagt zou ik toch niet het predikaat gereformeerd meergeven!

Het is ook niets om je voor te schamen, maar ik vraag me dan altijd af of de hormonen dan niet all over the place vliegen......
pi_59222185
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja maar sommige ander kledingstukken die ze draagt zou ik toch niet het predikaat gereformeerd meergeven!

Het is ook niets om je voor te schamen, maar ik vraag me dan altijd af of de hormonen dan niet all over the place vliegen......
Ik heb ook een hele andere kant inderdaad, ben ook wel een seksueel persoon en zeker niet saai in bed
Maar zolang ik nog jong ben wil ik er voorzichtig mee omgaan
En moet zeggen dat het nu ook wel moeilijk word voor me dus denk ook niet dat het nog maanden zal duren
pi_59222193
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Note the P.I.
En als je al het andere wel doet is het maar vreemd (vind ik) om daar zo'n heisa rond te maken.

Ik vond dat ik lang gewacht had deze keer, een maand maar liefst, dat was in het kader van rebound of niet
  zondag 8 juni 2008 @ 17:02:36 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59222349
* Viking84 voelt zich best een slettebak temidden van al deze lang wachtende dames .

Nee, maar serieus: iedereen moet lekker zelf weten hoe lang 'ie wacht. Ik zie er het nut niet van in. Als ik zin heb, heb ik zin en dan denk ik niet: "Goh, mensen mochten me wel eens een slet gaan vinden!". Bovendien zie ik seks niet als iets 'heiligs' wat je moet bewaren voor een speciaal persoon.
Daarin zie ik de invloed van het christendom en tegen die invloed probeer ik me al jaren met hand en tand te wapenen .

Overigens ben ik ook niet iemand voor one night stands, hoor. Het moet ook op andere vlakken klikken. Ik zou niet zomaar met iemand kunnen gaan, exclusief voor de seks.
Niet meer actief op Fok!
pi_59222387
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:02 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 voelt zich best een slettebak temidden van al deze lang wachtende dames .

Nee, maar serieus: iedereen moet lekker zelf weten hoe lang 'ie wacht. Ik zie er het nut niet van in. Als ik zin heb, heb ik zin en dan denk ik niet: "Goh, mensen mochten me wel eens een slet gaan vinden!". Bovendien zie ik seks niet als iets 'heiligs' wat je moet bewaren voor een speciaal persoon.
Daarin zie ik de invloed van het christendom en tegen die invloed probeer ik me al jaren met hand en tand te wapenen .
Ik vind anderen ook echt niet een slet, en vind dat zelfs nog geen negatieve term eigenlijk
pi_59222393
Dus je bènt ook helemaal geen lesbische slettebak, het is alleen om je af te zetten tegen de kerk!

Dit was dus een grapje hè, eigenlijk

[ Bericht 23% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 08-06-2008 17:11:54 ]
  zondag 8 juni 2008 @ 17:06:08 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59222457
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dus je bènt ook helemaal geen lesbische slettebak, het is alleen om je af te zetten tegen de kerk!
Nou, dat is weer wat puberaal geformuleerd, maar het speelt zeker mee, ja .
Ik draag liever het antieke gedachtengoed uit .

(niet dat mijn lesbisch-zijn slechts een filosofische stellingname is natuurlijk ).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 juni 2008 @ 17:08:52 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59222537
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vind anderen ook echt niet een slet, en vind dat zelfs nog geen negatieve term eigenlijk
Volgens mij zei je na je vakantie in Griekland (?) toch echt iets anders... Maar ik ga niet terugzoeken .
Niet meer actief op Fok!
pi_59222572
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens mij zei je na je vakantie in Griekland (?) toch echt iets anders... Maar ik ga niet terugzoeken .
Hmm dat is alweer een jaar geleden, op deze leeftijd kan dat nog wel eens veranderen
Maar vraag me af wat toen de context was want toen was ik zelf behoorlijk bezig geweest
  zondag 8 juni 2008 @ 17:23:01 #86
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59222906
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:02 schreef Viking84 het volgende:

Overigens ben ik ook niet iemand voor one night stands, hoor. Het moet ook op andere vlakken klikken. Ik zou niet zomaar met iemand kunnen gaan, exclusief voor de seks.
Het nut ervan.. ach er zijn natuurlijk van die mannen die maar voor 1 nachtje willen. Al ben ik zelf ook niet zo van het wachten. Maar ik duik niet met de eerste de beste het bed in. Ik moet er wel verliefd op zijn.

Volgens mij zei Miss_S ooit in dit topic dat op vakantie in Griekenland dat haar favo oefening met haar benen wijd was (iets met yoga ofzo...)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 8 juni 2008 @ 17:24:19 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59222955
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het nut ervan.. ach er zijn natuurlijk van die mannen die maar voor 1 nachtje willen. Al ben ik zelf ook niet zo van het wachten. Maar ik duik niet met de eerste de beste het bed in. Ik moet er wel verliefd op zijn.

Volgens mij zei Miss_S ooit in dit topic dat op vakantie in Griekenland dat haar favo oefening met haar benen wijd was (iets met yoga ofzo...)
Ze heeft destijds iets gezegd in de trant van dat ze wel met jongens had liggen rommelen, maar niet all the way, want 'ik ben niet zo' oid.

Ooit dacht ik er ook zo over, hoor. Maar ik heb nu eenmaal volstrekt geen zelfbeheersing .
Niet meer actief op Fok!
pi_59223218
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze heeft destijds iets gezegd in de trant van dat ze wel met jongens had liggen rommelen, maar niet all the way, want 'ik ben niet zo' oid.

Ooit dacht ik er ook zo over, hoor. Maar ik heb nu eenmaal volstrekt geen zelfbeheersing .
Ik ben ook niet zo maar vind het niet erg als iemand dat wel is

En ik geloof vast dat ik over 10 jaar ook anders ben daarmee hoor
pi_59223286
6 maanden ?? En die arme jongen maar lief statistiek opdrachten maken in de hoop dat hij er dan eindelijk een keer overheen mag

Ik zou ook "wachten" met mijn lief, in de trant van, hij moet niet denken dat ik een slet ben die zomaar met jan en alleman de koffer induikt en we moeten elkaar laten zien dat het niet om de seks te doen is (ofzoiets). Dat heeft denk ik toch wel 48 uur geduurd
pi_59223322
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:36 schreef -marz- het volgende:
6 maanden ?? En die arme jongen maar lief statistiek opdrachten maken in de hoop dat hij er dan eindelijk een keer overheen mag

Ik zou ook "wachten" met mijn lief, in de trant van, hij moet niet denken dat ik een slet ben die zomaar met jan en alleman de koffer induikt en we moeten elkaar laten zien dat het niet om de seks te doen is (ofzoiets). Dat heeft denk ik toch wel 48 uur geduurd
Er zijn mensen die aan meer dingen denken dan alleen sex
En verder ben ik een heel lief vriendinnetje
pi_59223356
Ja ik niet, en hij heeft me alleen voor vieze neukseks.
pi_59223368
Ik ben Cast Away aan het kijken, maar nu ff pauze om te koken. Heb ondanks de warmte toch wel honger ineens!
  zondag 8 juni 2008 @ 17:41:27 #93
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59223403
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb ooit zelfs gedacht om te wachten met seks tot na het huwelijk

Needless to say dat ik dát niet heb volgehouden
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59223485
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:41 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb ooit zelfs gedacht om te wachten met seks tot na het huwelijk

Needless to say dat ik dát niet heb volgehouden
Ik wil graag trouwen maar nee zo lang heb ik nooit willen wachten
pi_59223554
En hebben jullie dan al een datum gepland ofzo, voor het moment supreme? Of zien jullie wel? Wat is nou een geschikt moment? Het lijk me zo dat de verwachtingen steeds hoger gespannen raken enzo. Straks valt het nog tegen
pi_59223559
Buurman update:

Ik kwam thuis en hij is in ieder geval ook weer gewoon thuis, want de heavy metal klinkt weer luid en duidelijk! De bovenbovenbuuf (dus die woont weer boven de dramaking) is er ook, maar we kunnen niet echt erover kletsen, omdat hij dat kan horen. Ik vond wel een groot mes in m'n achtertuin. Ik weet niet of hij m'n tomatenplant niet lief vond of het had voorzien op de grindtegels (die idd oerlelijk zijn)
pi_59223611
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik wil graag trouwen maar nee zo lang heb ik nooit willen wachten
Maar heb je het sowieso nooit gedaan, of alleen met de huidige meneer nog niet?
  zondag 8 juni 2008 @ 17:49:20 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59223632
Ik trouw niet, dus dat zou betekenen dat ik m'n hele leven maagd zou moeten blijven .
Misschien dat ik, als ik hetero was, er toch wat minder makkelijk over zou denken, hoor. Ik vind dat de grens tussen knuffelen en seks bij m-v (en m-m) duidelijker is dan de grens tussen knuffelen en seks bij v-v.
Bij m-v en m-m zou ik zeggen: "Er is sprake van echte seks als er gepenetreerd wordt" (en dan dus niet met handen oid), maar ik zou niet weten hoe dat bij v-v zit.
En eigenlijk boeit het ook niet zo hoe je het noemt, alleen is het soms een beetje lastig om te bepalen of je nu echt seks hebt gehad of niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_59223659
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar heb je het sowieso nooit gedaan, of alleen met de huidige meneer nog niet?
Ik ben geen maagd meer en daar heb ik ook geen spijt van
Het is niet alsof ik maar sex met 1 persoon zou willen
  zondag 8 juni 2008 @ 17:50:45 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59223672
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:46 schreef -marz- het volgende:
En hebben jullie dan al een datum gepland ofzo, voor het moment supreme? Of zien jullie wel? Wat is nou een geschikt moment? Het lijk me zo dat de verwachtingen steeds hoger gespannen raken enzo. Straks valt het nog tegen
Mijn moeder is ook verrassend progressief op dat vlak. Zij en mijn vader 'voelden' alleen maar wat voor ze trouwden, maar ze zei dat ze, als ze nu jong was geweest, wel voor het trouwen gaan met mijn vader zou gaan seksen, omdat het toch ook wel erg belangrijk is dat het klikt in bed .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')