Ook niet mijn favoriete onderwerp, maar het is in elk geval minder onsmakelijk.quote:
Proessssstquote:Op zondag 8 juni 2008 16:18 schreef -marz- het volgende:
Is statistiek opdrachten maken een ander woord voor neuken of hebben jullie gewoon een hele saaie zondagmiddag?
Ik moet een statistiek tentamen maken, en aangezien ik nooit echt wiskunde heb gehad helpt mijn vriend me daar meequote:Op zondag 8 juni 2008 16:18 schreef -marz- het volgende:
Is statistiek opdrachten maken een ander woord voor neuken of hebben jullie gewoon een hele saaie zondagmiddag?
Grinnikquote:Op zondag 8 juni 2008 16:18 schreef -marz- het volgende:
Zeg, we zijn je ouders niet hoor. Je hoeft bij ons geen verhalen op te hangen.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:29 schreef Miss_S het volgende:
Voor de duidelijkheid we hebben nog geen sex dus het was ook echt geen ander woord ervoor
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:18 schreef -marz- het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zeg, we zijn je ouders niet hoor. Je hoeft bij ons geen verhalen op te hangen.
Dat wordt ook eens tijd dan.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:29 schreef Miss_S het volgende:
Voor de duidelijkheid we hebben nog geen sex dus het was ook echt geen ander woord ervoor
Geen verhalen ik meld hier gewoon altijd wat ik doequote:Op zondag 8 juni 2008 16:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zeg, we zijn je ouders niet hoor. Je hoeft bij ons geen verhalen op te hangen.
En jullie hebben 6 maanden?quote:Op zondag 8 juni 2008 16:29 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb het hem van te voren uitgelegd en hij heeft er nu geen problemen mee, natuurlijk zou hij er ook geen probleem mee hebben als ik zei dat we het nu dedenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:47 schreef conleche het volgende:
En hoe vindt híj dat, dat wachten?![]()
* conleche stelt haar visie op de jeugd van tegenwoordig weer enigszins bij
Ja maar ik ben nog jongquote:Op zondag 8 juni 2008 16:51 schreef conleche het volgende:
Maar tussen een one night en 6 maanden zitten 182 nachten, roughly!!!
Nee ik ben katholiek maar kan niet zeggen dat ik geloofquote:Op zondag 8 juni 2008 16:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ben je gereformeerd? (Dat zou wel verklaren waarom je zoveel rokken draagt ook!)
Ja maar sommige ander kledingstukken die ze draagt zou ik toch niet het predikaat gereformeerd meergeven!quote:Op zondag 8 juni 2008 16:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ben je gereformeerd? (Dat zou wel verklaren waarom je zoveel rokken draagt ook!)
Ik heb ook een hele andere kant inderdaad, ben ook wel een seksueel persoon en zeker niet saai in bedquote:Op zondag 8 juni 2008 16:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar sommige ander kledingstukken die ze draagt zou ik toch niet het predikaat gereformeerd meergeven!
Het is ook niets om je voor te schamen, maar ik vraag me dan altijd af of de hormonen dan niet all over the place vliegen......
Note the P.I.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar sommige ander kledingstukken die ze draagt zou ik toch niet het predikaat gereformeerd meergeven!
Het is ook niets om je voor te schamen, maar ik vraag me dan altijd af of de hormonen dan niet all over the place vliegen......
Ik vind anderen ook echt niet een slet, en vind dat zelfs nog geen negatieve term eigenlijkquote:Op zondag 8 juni 2008 17:02 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 voelt zich best een slettebak temidden van al deze lang wachtende dames.
Nee, maar serieus: iedereen moet lekker zelf weten hoe lang 'ie wacht. Ik zie er het nut niet van in. Als ik zin heb, heb ik zin en dan denk ik niet: "Goh, mensen mochten me wel eens een slet gaan vinden!". Bovendien zie ik seks niet als iets 'heiligs' wat je moet bewaren voor een speciaal persoon.
Daarin zie ik de invloed van het christendom en tegen die invloed probeer ik me al jaren met hand en tand te wapenen.
Nou, dat is weer wat puberaal geformuleerd, maar het speelt zeker mee, jaquote:Op zondag 8 juni 2008 17:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dus je bènt ook helemaal geen lesbische slettebak, het is alleen om je af te zetten tegen de kerk!
Volgens mij zei je na je vakantie in Griekland (?) toch echt iets anders... Maar ik ga niet terugzoekenquote:Op zondag 8 juni 2008 17:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vind anderen ook echt niet een slet, en vind dat zelfs nog geen negatieve term eigenlijk
Hmm dat is alweer een jaar geleden, op deze leeftijd kan dat nog wel eens veranderenquote:Op zondag 8 juni 2008 17:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij zei je na je vakantie in Griekland (?) toch echt iets anders... Maar ik ga niet terugzoeken.
Het nut ervan.. ach er zijn natuurlijk van die mannen die maar voor 1 nachtje willen. Al ben ik zelf ook niet zo van het wachten. Maar ik duik niet met de eerste de beste het bed in. Ik moet er wel verliefd op zijn.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:02 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 voelt zich best een slettebak temidden van al deze lang wachtende dames.
Nee, maar serieus: iedereen moet lekker zelf weten hoe lang 'ie wacht. Ik zie er het nut niet van in. Als ik zin heb, heb ik zin en dan denk ik niet: "Goh, mensen mochten me wel eens een slet gaan vinden!". Bovendien zie ik seks niet als iets 'heiligs' wat je moet bewaren voor een speciaal persoon.
Daarin zie ik de invloed van het christendom en tegen die invloed probeer ik me al jaren met hand en tand te wapenen.
Overigens ben ik ook niet iemand voor one night stands, hoor. Het moet ook op andere vlakken klikken. Ik zou niet zomaar met iemand kunnen gaan, exclusief voor de seks.
Ze heeft destijds iets gezegd in de trant van dat ze wel met jongens had liggen rommelen, maar niet all the way, want 'ik ben niet zo' oid.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het nut ervan.. ach er zijn natuurlijk van die mannen die maar voor 1 nachtje willen. Al ben ik zelf ook niet zo van het wachten. Maar ik duik niet met de eerste de beste het bed in. Ik moet er wel verliefd op zijn.
Volgens mij zei Miss_S ooit in dit topic dat op vakantie in Griekenland dat haar favo oefening met haar benen wijd was(iets met yoga ofzo...)
Ik ben ook niet zo maar vind het niet erg als iemand dat wel isquote:Op zondag 8 juni 2008 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze heeft destijds iets gezegd in de trant van dat ze wel met jongens had liggen rommelen, maar niet all the way, want 'ik ben niet zo' oid.
Ooit dacht ik er ook zo over, hoor. Maar ik heb nu eenmaal volstrekt geen zelfbeheersing.
Er zijn mensen die aan meer dingen denken dan alleen sexquote:Op zondag 8 juni 2008 17:36 schreef -marz- het volgende:
6 maanden ?? En die arme jongen maar lief statistiek opdrachten maken in de hoop dat hij er dan eindelijk een keer overheen mag![]()
Ik zou ook "wachten" met mijn lief, in de trant van, hij moet niet denken dat ik een slet ben die zomaar met jan en alleman de koffer induikt en we moeten elkaar laten zien dat het niet om de seks te doen is (ofzoiets). Dat heeft denk ik toch wel 48 uur geduurd
Ik heb ooit zelfs gedacht om te wachten met seks tot na het huwelijkquote:Op zondag 8 juni 2008 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze heeft destijds iets gezegd in de trant van dat ze wel met jongens had liggen rommelen, maar niet all the way, want 'ik ben niet zo' oid.
Ooit dacht ik er ook zo over, hoor. Maar ik heb nu eenmaal volstrekt geen zelfbeheersing.
Ik wil graag trouwen maar nee zo lang heb ik nooit willen wachtenquote:Op zondag 8 juni 2008 17:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb ooit zelfs gedacht om te wachten met seks tot na het huwelijk
Needless to say dat ik dát niet heb volgehouden
Maar heb je het sowieso nooit gedaan, of alleen met de huidige meneer nog niet?quote:Op zondag 8 juni 2008 17:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik wil graag trouwen maar nee zo lang heb ik nooit willen wachten
Ik ben geen maagd meer en daar heb ik ook geen spijt vanquote:Op zondag 8 juni 2008 17:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar heb je het sowieso nooit gedaan, of alleen met de huidige meneer nog niet?
Mijn moeder is ook verrassend progressief op dat vlak. Zij en mijn vader 'voelden' alleen maar wat voor ze trouwden, maar ze zei dat ze, als ze nu jong was geweest, wel voor het trouwen gaan met mijn vader zou gaan seksen, omdat het toch ook wel erg belangrijk is dat het klikt in bedquote:Op zondag 8 juni 2008 17:46 schreef -marz- het volgende:
En hebben jullie dan al een datum gepland ofzo, voor het moment supreme? Of zien jullie wel? Wat is nou een geschikt moment? Het lijk me zo dat de verwachtingen steeds hoger gespannen raken enzo. Straks valt het nog tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |