Ik denk dat ik alles wel mooi vind, het meeste boven gemiddeld mooi,
behalve:
m'n tanden
m'n glimlach
m'n tenen
m'n voeten maar die zijn op zich ook wel oké
m'n benen omdat ze iets te gespierd zijn.
Vroegerrr vond ik alles lelijk en wist ik over alles wel 8 kritiek punten te noemen, maar toen dacht ik: waar ben ik mee bezigg! Ik wou heel graag blond haar en blauwe ogen en grote borsten en niet meer zo eng mager zijn. Toen stonden m'n handen. voeten en tanden op 1! Vandaar dat ik 't eerst niet geloofde dat mensen mijn handen mooi zouden kunnen vinden, het ideee alleen al!
Oké maar even een echte top 5..
Ik kan alleen niet kiezen

- M'n haar heeft een geweldige kleur, verschillende tinten bruin en is heel erg mooi dik en vol en binnenkort ook nog erg lang
- M'n huid, ik heb een hele mooie (niet roze) tint, met echt hele schattige zomersproetjes en ik heb bijna nooit puistjes of vlekjes.
- M'n ogen hebben geweldige tinten, een zwarte pupil, een goud rondje met een groene basis met daardoorheen lichtval net als in een bos in de lente, daaromheen een heel donkergrijs/blauw randje. Geweldig!
- M'n wenkbrauwen, mooi donker, de haartjes zitten dicht bij elkaar, mooie natuurlijke vorm.
- M'n onderlip is ook geweldig vol

- M'n benen zijn heel mooi lang en m'n bil is ook echt geweldig gevormd, ik kan er echt uren naar kijken
- Mijn bescheidenheid & dat ik zo goed in tellen ben..
Ik weet niet hoe die omslag zo is gekomen

Maar ik kan nog wel uren doorgaan