abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 januari 2009 @ 18:21:29 #276
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65147758
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 18:21:37 #277
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65147763
M'n vriend en ik gaan er binnenkort ook even naar kijken. Want het laatste dat ik wil is dat m'n ouders iets over me gaan beslissen als ik overlijd . Verder heb ik niets van waarde ofzo. Overigens wil ik dan ook meteen een duidelijk overzicht hebben van of ik begraven/gecremeerd wil worden en hoe, etc. Better safe than sorry.

En ik heb net een broek gekocht . En een blouse . Geen geld voor, maar ik verdien het. Vind ik .
  zaterdag 17 januari 2009 @ 18:21:57 #278
236335 neen
schone schijn
pi_65147778
Als ik doodga krijgen m'n ouders al m'n spullen en geld zij geven het dan lekker weg want ik heb veel rommel.
het lijkt niet wat het is
pi_65147792
http://www.ladisfruteria.nl/shop/

http://www.ekodis.nl/main/index.php?page=01.Home.php Hiervan is de online shop nog in de maak, maar komt er dus wel

http://natuurvoeding.startpagina.be/ en hier staat een heel kopje met 'online natuurvoeding winkels'
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65147795
Misschien een stomme vraag: Maar waar laat je zo een testament maken? Bij "de" notaris??
pi_65147834
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 18:24:04 #283
163650 Greys
pi_65147837
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
Ah, op die manier! Ik wist niet dat dat kon (huis opeisen..)
Ik wist helemaal níets van dat al, dat leer je vanzelf allemaal als je ooit een huis koopt, dat soort geneuzel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65147845
ik heb net als een echte vrouw naar de Xfactor gekeken

en nu vind ik dat ook ook minstens net zo goed kan zingen als iedereen die door is

maar ik ga nooit meedoen
Ja doei.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 18:25:09 #285
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65147868
X-factor . Ik kijk echt nooit dat soort programma's. Sowieso kijk bijna nooit programma's, alleen films en soms een serie.
pi_65147921
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
Ah, op die manier! Ik wist niet dat dat kon (huis opeisen..)
Als je trouwt, en je gaat uit elkaar, dan kan de overheid je verplichten om de kosten die de gemeenschap maakt voor jouw ex te vergoeden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65147926
oh ja, dat vind ik ook mooi aan mezelf!
Dan heb ik 3 dingen

mn ogen
mn lach
mn stem

Ja doei.
pi_65148013
Je haar ook wel dacht ik, Mo?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 18:34:52 #289
163650 Greys
pi_65148132
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:19 schreef Abbadon het volgende:

[..]

als een huis op twee namen staat, en die twee zijn niet getrouwd, dan erft de partner in principe niet, maar eerst ouders of kinderen...tenzij je dat laat vastleggen...

'navond!

Ik word steeds beter in onderuit gaan op ski's!!
Zijn er al beelden van?
Was het wel leuk? Heb je het idee dat het toch wel al wat beter gaat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65148151
Ik denk dat ik alles wel mooi vind, het meeste boven gemiddeld mooi,
behalve:
m'n tanden
m'n glimlach
m'n tenen
m'n voeten maar die zijn op zich ook wel oké
m'n benen omdat ze iets te gespierd zijn.

Vroegerrr vond ik alles lelijk en wist ik over alles wel 8 kritiek punten te noemen, maar toen dacht ik: waar ben ik mee bezigg! Ik wou heel graag blond haar en blauwe ogen en grote borsten en niet meer zo eng mager zijn. Toen stonden m'n handen. voeten en tanden op 1! Vandaar dat ik 't eerst niet geloofde dat mensen mijn handen mooi zouden kunnen vinden, het ideee alleen al!

Oké maar even een echte top 5..
Ik kan alleen niet kiezen
- M'n haar heeft een geweldige kleur, verschillende tinten bruin en is heel erg mooi dik en vol en binnenkort ook nog erg lang
- M'n huid, ik heb een hele mooie (niet roze) tint, met echt hele schattige zomersproetjes en ik heb bijna nooit puistjes of vlekjes.
- M'n ogen hebben geweldige tinten, een zwarte pupil, een goud rondje met een groene basis met daardoorheen lichtval net als in een bos in de lente, daaromheen een heel donkergrijs/blauw randje. Geweldig!
- M'n wenkbrauwen, mooi donker, de haartjes zitten dicht bij elkaar, mooie natuurlijke vorm.
- M'n onderlip is ook geweldig vol
- M'n benen zijn heel mooi lang en m'n bil is ook echt geweldig gevormd, ik kan er echt uren naar kijken
- Mijn bescheidenheid & dat ik zo goed in tellen ben..

Ik weet niet hoe die omslag zo is gekomen Maar ik kan nog wel uren doorgaan
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 18:39:58 #291
163650 Greys
pi_65148256
Geeft niets hoor PF, lekker zo houden! Alleen maar goed als je zo'n goed zelfbeeld hebt!
Hoe is het met je andere bil, is die net zo mooi als die ene?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65148262
Ik wilde wachten op het volgende topic, en dan naar vriendje gaan, maar het duurt me te lang dus ik ga gewoon lekker nu meteen. Tot morgenavond allemaal!

@PF: tevreden met jezelf zijn goehoed! Ik weet bij al mn lichaamsdelen ook wel iets te noemen, maar het is bijna altijd een puntje van kritiek (ogen, ongelijk, oren, staat eentje wat naar voren, bovenbenen, te dik, onderbenen, littekens, kont, putjes, lippen, onderlip net iets te dik, wangen, te bol, wenkbrauwen, bijna monobrauw etc), mijn omslag moet nog komen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 17 januari 2009 @ 18:42:17 #293
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65148325
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Zijn er al beelden van?
Was het wel leuk? Heb je het idee dat het toch wel al wat beter gaat?
beelden? neuh...al dreigt er volgende week een fototoestel meegenomen te worden

het was erg leuk! gaat ook echt steeds beter, maar het is niet zo'n grote baan, en het is best druk, dus het is soms behoorlijk lastig, zeker als je je ski's nog niet helemaal onder controle hebt...maar goed, nog 2 lessen te gaan ben pas halverwege, en er zit zeker verbetering in!!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_65148337
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:39 schreef Greys het volgende:
Geeft niets hoor PF, lekker zo houden! Alleen maar goed als je zo'n goed zelfbeeld hebt!
Hoe is het met je andere bil, is die net zo mooi als die ene?
Ik maak geen onderscheid in mijn billen, hij is zo compact dat het er gewoon 1 is Nee echt, soms sta ik in de spiegel te loeren en denk ik jeetje. Niet te groot, niet te klein, niet te rond, niet te plat, ik zou mij doen

Oja ik heb ook striae en putjes, maar dat ontken ik En kleine borsten, maar 't laatste jaar vind ik die ook heel erg tof!! En toen ik zag dat mijn mr ook striae had (maar dan horizontaal) en toen vond ik dat ook al helemaal geen issue meer

Hehe, je moet gewoon tegen jezelf zeggen dat je normaal moet doen en door een roze bril naar jezelf kijken
pi_65148377
O maar je bril moet niet van matglas zijn, want voor je het weet zie je er niet uit omdat je aan zelfoverschatting lijdt en denkt dat al die lichaamsverzorging overbodig is geworden!!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 18:45:43 #296
163650 Greys
pi_65148432
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:42 schreef Abbadon het volgende:

[..]

beelden? neuh...al dreigt er volgende week een fototoestel meegenomen te worden

het was erg leuk! gaat ook echt steeds beter, maar het is niet zo'n grote baan, en het is best druk, dus het is soms behoorlijk lastig, zeker als je je ski's nog niet helemaal onder controle hebt...maar goed, nog 2 lessen te gaan ben pas halverwege, en er zit zeker verbetering in!!
Vond/vind je het eng? Of wacht, dat gaat een man niet toegeven natuurlijk.
Hoewel, jij durfde ook toe te geven dat je huppelfilms leuk vindt

Ik vond het wel eng namelijk, vooral dat gevoel dat je het eigenlijk niet zo goed onder controle hebt allemaal wat er met je benen gebeurt zo nu en dan
Had altijd de angst voor verdraaide knieën en enkels enzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65148440
Weet iemand het adres van die site waar je je BMI kon uitrekenen, maar ook je onderhoudsdosis qua calorieen enzo? Ik heb 'm niet opgeslagen en mijn lief maakt zich ineens zorgen over z'n BMI (hij zit EenVandaag te kijken )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 18:46:27 #298
163650 Greys
pi_65148454
En nu ga ik een kapsalonnetje eten en Mamma Mia op DVD kijken!
Over huppelfilm gesproken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65148479
Veel plezier!!
Mama Mia !!
pi_65148508
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:46 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand het adres van die site waar je je BMI kon uitrekenen, maar ook je onderhoudsdosis qua calorieen enzo? Ik heb 'm niet opgeslagen en mijn lief maakt zich ineens zorgen over z'n BMI (hij zit EenVandaag te kijken )
http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')