In een uur? dat kan nooit erg veelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
zow, ik ben ook uit bed
heerlijk nog een uur liggen keuvelen over 'als we gaan trouwen', motoren en de wereldreis, vakantie en
dat was weer 's lekker wakker worden!
Yupquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:51 schreef Chicolate het volgende:
Klinkt als lekkker wakker worden Moblo! Jij hebt vandaag ook een dagje 'vrij', of niet dan?
Zo, ga maar eens naar de stad om mijn vader aan een nieuwe trui, mn moeder aan een nieuwe broek en mezelf aan andere leuke dingen te helpen. Tot vanmiddag.
Hee, wat gezellig dat je weer terug bentquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
In een uur? dat kan nooit erg veelzijn geweest
het was geen seks, maar alles wat ik doe is van kwaliteit (en dat gaat boven kwantiteit), dus als het wel seks was geweest, dan was het nog steeds heel veelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
In een uur? dat kan nooit erg veelzijn geweest
kwaliteit heeft juist tijd nodigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was geen seks, maar alles wat ik doe is van kwaliteit (en dat gaat boven kwantiteit), dus als het wel seks was geweest, dan was het nog steeds heel veel![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kwaliteit heeft juist tijd nodigen de kwantiteit zou dan zijn hoevaak je het doet
En ik ben niet terug terug Vik, zoals ik al vertelde een week geleden zal ik alleen afentoe op dingen reageren
Al gekookt of rauw? Hier thuis liggen eieren wel vaker langer dan 3 weken rauw buiten de koelkast. Tip, breek er eentje in een glas, en ruik eraan/kijk of ie er niet gek uit ziet. Minder geschikt als je ze wil kokenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
[/zelfvertrouwen]
mijn eitjes staan al een tijdje in de koelkast, na 3 weken zijn die vast niet goed meer, bedenk ik me net?
weet eigenlijk niet eens hoe lang die dingen te bewaren zijn in de koelkast, iemand die het wel weet?
even in een bakje water doen, als ze heel hard gaan drijven dan zijn ze niet meer goed. een vers ei zinkt, een ei dat een beetje drijft of halverwege gaat zweven gaat meestal nog wel, maar dan wel weg doen als ze niet fris ruiken als je ze breektquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
[/zelfvertrouwen]
mijn eitjes staan al een tijdje in de koelkast, na 3 weken zijn die vast niet goed meer, bedenk ik me net?
weet eigenlijk niet eens hoe lang die dingen te bewaren zijn in de koelkast, iemand die het wel weet?
De herintrede van de feeks van babylon. Ik vraag me af of dat kind in staat is om 1 volzin te produceren waar geen lullige, vervelende of griezelige ondertoon in zit.quote:
ze zijn nog rauw iddquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Al gekookt of rauw? Hier thuis liggen eieren wel vaker langer dan 3 weken rauw buiten de koelkast. Tip, breek er eentje in een glas, en ruik eraan/kijk of ie er niet gek uit ziet. Minder geschikt als je ze wil koken.
uh huhquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:06 schreef conleche het volgende:
Een vluggertje is op zijn tijd ook wel kwaliteiterig wat mij betreft!!
Ja hoor heel goed zelfsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:07 schreef SHE het volgende:
[..]
De herintrede van de feeks van babylon. Ik vraag me af of dat kind in staat is om 1 volzin te produceren waar geen lullige, vervelende of griezelige ondertoon in zit.
Ik moest ff denken, maar kwartje is gevallen. Niks ernstigs dus. Pfiew smiley.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:07 schreef SHE het volgende:
[..]
De herintrede van de feeks van babylon. Ik vraag me af of dat kind in staat is om 1 volzin te produceren waar geen lullige, vervelende of griezelige ondertoon in zit.
Verder wil ik iedereen een hele fijne morgen/middag toe wensen. Dat iedereen maar fit & friendly de dag doorkomt.
Ik heb een award?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Feli met je awards, SHE!
En jij met de jouwe, Vivi, en natuurlijk ook Greys!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
heerlijk nog een uur liggen keuvelen over 'als we gaan trouwen', motoren en de wereldreis, vakantie en(nee, geen seks, hetgeen daarvóór was gewoon
en
![]()
![]()
)
Is het niet een beetje koud voor een mini-jurkjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:11 schreef conleche het volgende:
Ik heb bij de H&M sale (online)een lang zwart vestjurkje met capuchon gekocht voor 14,90 en dat staat echt heel leuk! Heb het aan als mini-jurkje.
Afgelopen dagen ben ik minder streng geweest, want ik kon mezelf niet meer aan of uitkledenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:13 schreef Sugar het volgende:
Lukt het een beetje met jouw strakke schema, SHE? Die alsmaar-aan-het-sporten-dagen?
Dikke wol en maillot eronder. Behaaglijk!! En schapewol onder in mijn laarzen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het niet een beetje koud voor een mini-jurkje
join the club moest om 12 uur in de stad zijn en heb echt net besloten dat ik niet met de fiets ga maar met de auto. Moet ff kijken of die van mij niet doodgevroren is, want ik bedacht me dat ik er eigenlijk nog nooit anti-vries in gedaan had en dat 't hier toch -22 is geweest... 't IJsklontje is nu wel ontdooit...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:11 schreef kwakveense het volgende:
ik weet dat soort dingen ook niet want ik woon alleen in slank
oh nu is t toch alweer 12 uur en ik heb dan wel de keuken gedaan, maar de woonkamer nog niet...en de financiele administratie oook nog niet.
en aankleden enzo. ok van vrij essentieel belang voor ik de stad in kan...
Ieeeh! Volgens mij was de vader van neen mijn eerste vriendje!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef neen het volgende:
[..]
Het is moeilijk bescheiden te blijven wanneer je zo goed bent als ik
m'n vader zingt het vaak
Dat klinkt lekker!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:16 schreef Sugar het volgende:
12 uur: salade van spinazie, klein beetje magere spekreepjes, 1 gekookt ei en zongedroogde tomaatjes
Nee, ik loop achter. Stelselmatig, chronisch ende doorlopendquote:
binnen nu en een jaar of 4 gaat 't als het goed is gebeurenquote:
Who, mequote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:13 schreef SHE het volgende:
Ik deel een award met mijn aanstaande
Alsof het zo had moeten zijn!
yupquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik loop achter. Stelselmatig, chronisch ende doorlopend
Ik zie jou posten over Slarioux. Is dat dé Slarioux? Die op 17 sept jarig is?
Oh, oei! Goed dat je dat hebt gedaan dan: rusten en suikers als dat helpt!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Afgelopen dagen ben ik minder streng geweest, want ik kon mezelf niet meer aan of uitkleden
Gisteren wat suikers gegeten en nu is de spierpijn weg!
Vandaag een rustdag en morgen weer verder.
Slari is mijn maagdgenootquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
yupvolgens mij wel ja
da's studiegenoot van me
Ik heb zo lang uitgekeken naar die fase van mijn leven dat het haast onwerkelijk voelt dat ik er gewoon ben. Ik ben afgestudeerd, slank, ik heb leuk werk, een vast vriendje, en we gaan op een plek wonen waar we oud kunnen worden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
heerlijk nog een uur liggen keuvelen over 'als we gaan trouwen', motoren en de wereldreis, vakantie en(nee, geen seks, hetgeen daarvóór was gewoon
en
![]()
![]()
)
[Users] Uitslagen FOK!awards Compleet!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Who, me
Of heb je nog meer aanstaanden
klinkt helemaal heerlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb zo lang uitgekeken naar die fase van mijn leven dat het haast onwerkelijk voelt dat ik er gewoon ben. Ik ben afgestudeerd, slank, ik heb leuk werk, een vast vriendje, en we gaan op een plek wonen waar we oud kunnen worden.
Veel meer hoef ik niet. Nou ja, het zou fijn zijn als mijn netbook eens binnenkwam.
Niet eens de slechtste Award om te winnenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:24 schreef SHE het volgende:
[..]
[Users] Uitslagen FOK!awards Compleet!
Dat we allebei op 17 sept jarig zijn en dus allebei Maagd zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
wil ik hier vragen: 'Leg eens uit?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |