whahahaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik was nog steeds niet naar bed en zie het voor me
humor over tieten en beha's kopen![]()
http://humortv.vara.nl/ca.12026.een-bh-kopen-een-ramp.html
hoi zwahiel! lekker even feesten he?
en NU ga ik wel naar bed.
Zolang jij een walgelijk platte buik hebt, skinny jeans kan hebben en helemaal fris, jong en fruitig bent zal ik ALTIJD blijven zoeken naar flaws.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:04 schreef P.F het volgende:
Jeetje, ik lees al die onzekerheden in dit topic, wat naarVroeger had ik dat ook wel, toen alles begon te groeien, maar nu, naah
Ik vind mezelf eigenlijk wel geweldig en geniaal en mooi en zoEn dat verberg ik eigenlijk ook nooit, maar waarom zou ik
Alleen komt er dan weer een SHE langs die mijn benen varkenspootjes of zo iets zijn
![]()
Jaloeziee
Het was gewoon de hoek mijn benen zijn de belichaming van sexyheidquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Zolang jij een walgelijk platte buik hebt, skinny jeans kan hebben en helemaal fris, jong en fruitig bent zal ik ALTIJD blijven zoeken naar flaws.
Dat moet. Anders word ik groen.
Dan kun je je rustig laten gaan. Trust mequote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Het was gewoon de hoek mijn benen zijn de belichaming van sexyheid![]()
Nee je hebt wel een punt hoor! Ik moet meer sporten en beter etenGespierde armen, dunne beentjes, Here I comeee! Maar ik wacht nog even op je fotoshoot dan weet ik hoe erg ik m'n best moet doen
Maar wordt ie echt zo vies door er op te zitten??quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:02 schreef Greys het volgende:
PF, van je wc doorspoelen wordt je bril niet schoon.
Maar vul het lekker zo in zoals je het zelf wilt.
Helemaal gelijk, ik stop ook niet, maar ik merk. Euhm dat ik tegen de grenzen van mijn kunnen op loop. En dat is nogal frustrerend. Ik ben nu eenmaal niet gemaakt om met cijfertjes te werken en een academische carrière ambieer ik al helemaal niet. Ik wil gewoon dat papiertje hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nóóit stoppen met je studie, grote kans dat je er later spijt van krijgt![]()
En geld is overrated. Fulltime werken ook. Achteraf vond ik mijn armoedige studententijd wel wat romantisch hebben. Lijden -maar wel zónder honger. En met véél tijd. Later in je leven verdwijnt de tijd.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik was nog steeds niet naar bed en zie het voor me
humor over tieten en beha's kopen![]()
http://humortv.vara.nl/ca.12026.een-bh-kopen-een-ramp.html
hoi zwahiel! lekker even feesten he?
en NU ga ik wel naar bed.
Definiëer 'de rest': ik ben vandaag gewoon vrij hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 07:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil slapen!.
Maar vroeg beginnen betekent wel dat ik vanmiddag om 5 uur al weer klaar ben met werken en dat de rest dan lekker nog een uur moet werken..
Gefeli Greys, je hebt ze echt verdiendquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemaal positieve!
Dus wat is daar danen
aan? Leuk toch?
Ik ben ook blij!
Liefste user:Greys
De vriendelijkste/ aardigste user:Greys 9
Wat kunnen we nu worden met deze awards?
Stoer? Rijk? What?
Ja, de rest van m'n collega's natuurlijk. Dat leek me duidelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 08:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Definiëer 'de rest': ik ben vandaag gewoon vrij hoor.
Goedemorgen. Drukke dag voor de boeg. Opruimen, boodschappen doen, cake bakken etc etc.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:58 schreef ElisaB het volgende:
Ow ja, vraagje dus...: doet cinnamongirl het nou met Ch0as?
quote:
Hm, wat zou meer energie hebben gekost?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 07:20 schreef sigme het volgende:3 topics doorgelezen 6 reeksen van 100x touwtjegesprongen
Niet altijd hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:36 schreef P.F het volgende:
Woah, ik heb eigenlijk wel zin om weer veel te sporten, dan slaap je zo lekker
Ik heb nu het hypermoderne computergestuurde springtouw van de lidl, die bijhoudt hoe lang ik spring en hoe vaak ik spring. En hoeveel calorien dat verbrandt. Als ik dat ding mag geloven van is 100 x springen zo'n 10 calorien. Dat klinkt mij niet als heel veelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[..]
Hm, wat zou meer energie hebben gekost?
Maar, knap hoor, dat touwtjespringen. Volgens mij verbrandt dat als een dolle.
Boksers springen ook vaak touwtje, maar ik weet niet of het is om op te warmen, om vet te verbranden of om spieren te kweken. Maar neem aan dat het wel goed voor je lijf isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb nu het hypermoderne computergestuurde springtouw van de lidl, die bijhoudt hoe lang ik spring en hoe vaak ik spring. En hoeveel calorien dat verbrandt. Als ik dat ding mag geloven van is 100 x springen zo'n 10 calorien. Dat klinkt mij niet als heel veel
Foooootoooooquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:11 schreef conleche het volgende:
Ik heb bij de H&M sale (online)een lang zwart vestjurkje met capuchon gekocht voor 14,90 en dat staat echt heel leuk! Heb het aan als mini-jurkje.
Ik had ook juist die formule gevondenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:04 schreef mspoez het volgende:
Mogguh altesaam.
Touwtjespringen is echt goed! Als je goed springt is het echt vét verbranden. Op mijn sportschool raden ze het aan als afsluitende cardio; 10 minuten 1,4 kcal per kilo aan lichaamsgewicht. Dus ik weet niet hoe snel je springt Sigme, maar ik gok, anderhalve minuur voor 100 keer springen? Zonder tussenhupje? Dan kom je op 6 x 1,5 x 60 (gokje) kilo x 0,14 = 75 calorieën. Das best veel, in tien minuutjes!
Ik ben in de galerie en daar heb ik wel webcam, maar ik moet dan zover staan dat het waarschijnlijk een zwart gat wordt. Momentje, let me try....quote:
Tof!!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:40 schreef kwakveense het volgende:
ohja, een ljstje voor vandaag:
O- kiprolletje (11 uur)
L- kiprolletjes (13 u)
T-kirpolletje (15 u)
T- kiprolletje of fruit (17 u)
D- nog even bedenken iets met vlees of vis en groente (19 u)
ennnn ik woog gisteren weer t gewicht in t lijstje, lichter dan voor de kerst, jeeej!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:32 schreef conleche het volgende:
Foto gemaakt, idd een zwart gat, wel een mooi silhouet, maar photobucket laadt niet up. Dusssss.
Ik moet weer aan de boekhouding, maar zit nu al aan mijn 4e kopje koffie, moed te verzamelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |