Vandaag naar de 6 weken dienst van mijn oma geweest, kon er totaal niets aandoen maar moest de hele tijd lachen om het valse eentonige onverstaanbare gezang van de misdienaar die een gebogelte had en sowieso vreemd eruit zag, niet keihard lachen maar gewoon lach-kicks die met moeite konden ingehouden worden die anderen konden zien. Ook nog eens 7 liederen die hij ten gehore bracht

Geen wiet gerookt of wat anders, ik hield het niet meer uit door dat hele toneelspel en dan ook nog het valse gezang. De priester die vervolgens uit Italie komt en met accent praat om vervolgens weer op de tong te moeten bijten bij het horen van.... " Lam Gods". Vond het allemaal droog overkomen ook, 4 van die geestelijken in aparte kleding bij het altaar die een komedie aan het opvoeren zijn.
Ben dus weer genoeg in de kerk geweest voor de komende jaren, pijn aan mijn tong van het bijten. Familie-lid naast me moest ook vaker lachen dus dat werkte ook niet echt mee. "Gaat allen heen in vrede" en toen snel naar huis gegaan.