Hier stopte k met lezenquote:
En toch, en toch, en toch... In de jaren 90 van de vorige eeuw kwam ik zeer regelmatig bij de roemruchte club 'Mazzo' aan de Rozengracht in Amsterdam.quote:
Dat was voor ons witneuzen vroeger een aardige indicator. Onbekende tent + veel negers + niet overduidelijk R'n'B = goede muziek binnen!quote:
Sowieso al in de rij staan om ergens naar binnen te mogenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:31 schreef Opperkwal het volgende:
Of de Marokkanen die je heel de tijd terug ziet lopen als je in de rij staat.
Heb dat één keer gedaan, toen weer héél snel terug naar Amsterdam. En Utrecht is ook nog wel te doen.quote:
Ja dat ook. Vooral als je op de terugweg de verkeerde metro neemt, uitstapt op station Maashaven en onder bedreiging van een wapen je portemonnee moet afgeven aan 3 Antillianenquote:
Aangezien je gefouilleerd wordt lijkt me dit vrij onmogelijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:44 schreef FastFox91 het volgende:
Wat zullen ze doen als je op sokken naar binnen gaat en dan daar de schoenen weer stiekem aandoet. Niet vergeten om bij het verlaten weer op sokken te lopen.
Jij hebt makkelijk praten.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:37 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Sowieso al in de rij staan om ergens naar binnen te mogen
So true.quote:
Doen alsof het uitgaan in Amsterdam veel verschilt met Rotterdamquote:Op zondag 18 januari 2009 17:37 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Heb dat één keer gedaan, toen weer héél snel terug naar Amsterdam. En Utrecht is ook nog wel te doen.
Hey daar heb ik een jaar gewoond en heb al mn spullen nogquote:Op zondag 18 januari 2009 17:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat ook. Vooral als je op de terugweg de verkeerde metro neemt, uitstapt op station Maashaven en onder bedreiging van een wapen je portemonnee moet afgeven aan 3 Antillianen.
In Amsterdam heb je in ieder geval niet het gevoel dat je door Almere loopt.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Doen alsof het uitgaan in Amsterdam veel verschilt met Rotterdam
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:56 schreef Rosbief het volgende:
Uitsmijters, waar zou je die normaal tegen moeten komen dan?
Ook nog zo zielig staan te doen als je naar buiten wil om een fooitje van een paar cent te krijgenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:07 schreef Agiath het volgende:
Uitsmijters
Gewoon at random mensen buitensluitenkankervolk, laagste van het laagste
We spugen meestal een tientje vol en geven dat ,met de plakkende kant onderquote:Op zondag 18 januari 2009 18:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ook nog zo zielig staan te doen als je naar buiten wil om een fooitje van een paar cent te krijgen. Echt triest...
Dat opgehouden handje inderdaad, ik geef nooit watquote:Op zondag 18 januari 2009 18:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ook nog zo zielig staan te doen als je naar buiten wil om een fooitje van een paar cent te krijgen. Echt triest...
Stoer hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef waterkip het volgende:
[..]
We spugen meestal een tientje vol en geven dat ,met de plakkende kant onder
en dan rennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Waarom? Als sla je ze in hun gezicht, ze mogen toch geen geweld gebruiken. Ze mogen je alleen maar vastpakken en verplaatsen.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef waterkip het volgende:
[..]
We spugen meestal een tientje vol en geven dat ,met de plakkende kant onder
en dan rennen
natuurlijk zong ali b eroverquote:
o god, jij bent nog nooit uitgeweest.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom? Als sla je ze in hun gezicht, ze mogen toch geen geweld gebruiken. Ze mogen je alleen maar vastpakken en verplaatsen.
No-liferquote:Op zondag 18 januari 2009 18:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom? Als sla je ze in hun gezicht, ze mogen toch geen geweld gebruiken. Ze mogen je alleen maar vastpakken en verplaatsen.
Wehehehe we hebben hier te maken met een kennerquote:Op zondag 18 januari 2009 18:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
jij hebt daarentegen ook met oud op nieuw stipt op 12 uur een topic geopend.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:26 schreef Renesite het volgende:
Ik had een aantal jaren geleden ook gitzwarte nikes!
Kwam gewoon overal binnen waar het leeftijdslimiet 16+ was. (Ik was toentertijd 16)
Dat doen ze ook allemaal, iddquote:Op zondag 18 januari 2009 18:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
kut tent beleidquote:dus wij denken, w egana naar ff naar een cafe, dus we lopen naar het Fust in rotterdam.
wij lopen daar naar binnen, iedereen mag gewoon naar binnen, behalve de achterste van de rij, die heeeel toevallig ook een ander kleurtje dan de rest had.
quote:we kwamen bij het Fust aan en we werden geweigerd door de uitsmijters omdat hij te bijdehand was, hierna liepen we naar de getback en kwamen de uitsmijters ons achterna en sloegen mijn vriend bewusteloos dit omdat hij volgens hun een flesje naar ze had gegooid
Dat is gewoon een dresscode.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:32 schreef behangplakker het volgende:
Sowieso mensen niet binnenlaten om kleding/schoenen die ze dragenNet of normale mensen nooit Nikes dragen
Ja, maar het idee erachter is om een bepaald soort volk te kunnen weigeren lijkt me. En daar zijn anderen weer de dupe vanquote:
Als je bij gewone zwarte sportschoenen het Nike logo zou vervangen door iets anders zou niemand er moeilijk over doen.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:32 schreef behangplakker het volgende:
Sowieso mensen niet binnenlaten om kleding/schoenen die ze dragenNet of normale mensen nooit Nikes dragen
Ja 1 keer wou ik naar buiten bij de plaatselijke dans/kroegquote:Op zondag 18 januari 2009 18:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
bewakers zijn alleen maar lastig.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja 1 keer wou ik naar buiten bij de plaatselijke dans/kroeg
Moest ik fooi geven, dat weigerde ik natuurlijk, gingen ze echt raar praten van "als je ons nodig hebt dalijk kan je wel eens een probleem krijgen oid"
Of dat ze mensen domweg tegenhouden tot ze fooi geven, zo kansloos.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja 1 keer wou ik naar buiten bij de plaatselijke dans/kroeg
Moest ik fooi geven, dat weigerde ik natuurlijk, gingen ze echt raar praten van "als je ons nodig hebt dalijk kan je wel eens een probleem krijgen oid"
Tja, genoeg gevallen waar ze gewoon mensen in elkaar beuken, of heel geniepig even een pijnlijk stootje in de lever geven waaraan uitwendig verder niets te merken is. Als het niet mag, dan is het extra leuk om te doen zeg maar... hebben ze toch nog ergens macht over.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ze blijven godsgruwelijk lelijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:33 schreef kalinho het volgende:
[ afbeelding ]
Zo apart is het toch niet onder een normale broek?
Koop dan lauwe.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:33 schreef kalinho het volgende:
[ afbeelding ]
Zo apart is het toch niet onder een normale broek?
Ooit een keer uit een café gezet omdat ik sportschoenen aan had en dat na 9 uur 's avonds blijkbaar niet mocht (ik zat er vanaf 8 uur). Alsof het publiek dan opeens zoveel anders wordt dat ik m'n kledingstijl moet aanpassen?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ben nog nooit ergens geweigerd, wel vragen ze bijna altijd mijn ID omdat ik er zo jong uitzie
Verbaast me niets.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ben nog nooit ergens geweigerd, wel vragen ze bijna altijd mijn ID omdat ik er zo jong uitzie
Leuk foto's van mn fobo hier neerzetten? Maar goed op die andere foto's lijk ik wel iets (niet veel) ouderquote:
Vooruit, ik zal hem weghalen.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Leuk foto's van mn fobo hier neerzetten? Maar goed op die andere foto's lijk ik wel iets (niet veel) ouder
Jij hebt geen eens een foto van jezelf in je eigen fotoboek, zegt genoeg![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:00 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Vooruit, ik zal hem weghalen.
En ik zet er idd geen foto's in zodat er geen misbruik van gemaakt kan worden.
Persoonlijk let ik er wel op, als ik ergens in een tent ben en ik zie daar iemand op Nikes lopen dan zullen ze mij daar niet snel terugzien.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:01 schreef ach het volgende:
Waar slaat zo'n schoenenbeleid eigenlijk op? Zijn er mensen die in zo'n club naar iedereens schoenen zitten te kijken? Laatst had ik ook ergens dat als je buiten wilde roken of na 23u wilde blijven je nette schoenen aanmoest
Werkt dat hier op het forum ook?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:03 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Persoonlijk let ik er wel op, als ik ergens in een tent ben en ik zie daar iemand op Nikes lopen dan zullen ze mij daar niet snel terugzien.
Ga je ook naar die hippe tenten in Rotterdam dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:03 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Persoonlijk let ik er wel op, als ik ergens in een tent ben en ik zie daar iemand op Nikes lopen dan zullen ze mij daar niet snel terugzien.
Nee Rosbief gaat niet uit, dit omdat hij denkt dat je bewakers kan spugen en slaan zonder daarna in mekaar gebeukt te worden.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga je ook naar die hippe tenten in Rotterdam dan?
Wat is dan de reden dat ze mensen op Nikes weigeren?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Air Max zijn net zo ingeburgerd als messen en vorken.
Daar nog een mening over hebben is redelijk belachelijk
Zo zou het wel horen, ze hebben een voorbeeldfunctie immers. Niet alles los je met geweld op.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Nee Rosbief gaat niet uit, dit omdat hij denkt dat je bewakers kan spugen en slaan zonder daarna in mekaar gebeukt te worden.
De bewakers beuken er meteen op als ze een ruzie zien, ik weet dat het niet zo hoort maar die mensen zijn niet voor reden vatbaar.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zo zou het wel horen, ze hebben een voorbeeldfunctie immers. Niet alles los je met geweld op.
Omdat ze nog steeds denken dat alles op Nikes iets te maken heeft met geweld, gabbers, hardcore, rellende Marokkanen en weet ik veel. Gek, want jongeren tijdschriften staan vol met jongeren die aangeprezen kleding dragen plus bijbehorende Nikes (Max, Dunks bla bla).quote:Op zondag 18 januari 2009 21:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat ze mensen op Nikes weigeren?
M'n post was niet serieus bedoeld btw, heb zelf ook nikes.![]()
Maar ik spreek het uit als naik!
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:33 schreef leolinedance het volgende:
Nike's aan met stappenNike's zijn er enkel om op de sporten.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:22 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
De bewakers beuken er meteen op als ze een ruzie zien, ik weet dat het niet zo hoort maar die mensen zijn niet voor reden vatbaar.
Gewoon per tent verschillend.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:45 schreef Rosbief het volgende:
Geldt dit beleid overigens specifiek voor Nikes of sportschoenen in het algemeen?
Hier in Groningen geldt t in de meeste tenten alleen voor Nikes. En dan vaak ook nog alleen voor air maxjes. Zo kansloos.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:45 schreef Rosbief het volgende:
Geldt dit beleid overigens specifiek voor Nikes of sportschoenen in het algemeen?
Beetje sneu inderdaad om iemand te weigeren op dat specifieke merk/type schoen, kijk gewoon wat de algehele indruk is van de persoon die voor je staat... gedrag, kledingstijl in z'n geheel... als portier zou je daar oog voor moeten hebben dacht ik zo.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hier in Groningen geldt t in de meeste tenten alleen voor Nikes. En dan vaak ook nog alleen voor air maxjes. Zo kansloos.
Niet dat ik air max draag, maar ik snap niet dat op grond daarvan mensen geweigerd worden
Volgens mij beuken die uitsmijters je al in elkaar als je hoofd ze niet aanstaat, dus ik kijk nergens van op hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Nee Rosbief gaat niet uit, dit omdat hij denkt dat je bewakers kan spugen en slaan zonder daarna in mekaar gebeukt te worden.
Inderdaad. Maar dunks blijven natuurlijk mooier dan die enorm lelijke nikes die hier eerder in dit topic zijn gepost.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:14 schreef Henno het volgende:
[..]
Beetje sneu inderdaad om iemand te weigeren op dat specifieke merk/type schoen, kijk gewoon wat de algehele indruk is van de persoon die voor je staat... gedrag, kledingstijl in z'n geheel... als portier zou je daar oog voor moeten hebben dacht ik zo.
Ze zitten het beste. En zwarte kun je zelfs naar kantoor dragen.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:33 schreef leolinedance het volgende:
Nike's aan met stappenNike's zijn er enkel om op de sporten.
Terecht. Ik vind dat zltijd smerig, je herkent dan ook gelijk dat het hollanders zijn. Met zo'n bruin rood verbrand buikje in een supermarkt lopenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Was trouwens ook wel vaag, ik was afgelopen zomer met een paar vrienden op vakantie in Spanje en toen werd 1 van hen uit de supermarkt gezet omdat hij geen shirt aan had maar alleen een short
Ja, alleen wanneer ik op m'n Nikes wel het FTV Café (van fashion channel jeweet) binnen kom, maar niet de lokale dancing in een random boerendorp, dan heb ik wel zoiets van, misschien schatten die eigenaren zichzelf toch iets te hoog in.quote:
Moah, mensen weigeren om het uiterlijk vind ik sowieso al te ver gaan. Als het verkeerd gaat pak je ze gewoon wat harder aan, want uitsmijters deinzen nooit ergens voor terug, hoeven ze het nu ook niet te doen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:14 schreef Henno het volgende:
[..]
Beetje sneu inderdaad om iemand te weigeren op dat specifieke merk/type schoen, kijk gewoon wat de algehele indruk is van de persoon die voor je staat... gedrag, kledingstijl in z'n geheel... als portier zou je daar oog voor moeten hebben dacht ik zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |