Avond stappen in Rotterdam. Beginnend in Big Ben. Na een uurtje waren we het zat en gingen we richting de zien-en-gezien-worden tent van Rotterdam, Sorbonne. Ik en maatje betalen en lopen naar binnen. ik ga pissen en wanneer ik weer boven kom blijkt dat we nog steeds met zn 2en zijn. Wat blijkt...1 van de groep had nikes aan en kwam dus niet binnen. Waren wel nike air's, maar ze waren gewoon zwart. Als ze niet van nike waren waren het gewoon normale zwarte schoenen
Vervolgens gingen we naar de creme de la creme van de horeca in Rotterdam...'t Fust!.
Nadat we daar een minuut of 10 stonden te wachten voor de poortjes zonder dat die gozer uberhaupt iemand binnen liet, ging de uitsmijter even iemand op straat aanspreken samen met zijn mede uitsmijter. Andere mensen wisten niet hoe gauw ze binnen moesten komen, maar wij hadden niet zo'n haast en wachtten dus nog even. Daarna komt die uitsmijter terug en ik zeg, op de normaalste toon "We staan hier nou 10 minuten ofzo, zouden we nog een x naar binnen kunnen?" En ipv de uitmsijter de zin "Oh sorry man we hadden jullie niet gezien..telefoon en andere voorwerpen op dat plankje neerleggen en je kan doorlopen" uitspreekt presteert hij het om te zeggen"eh JIJ komt dus niet meer binnen nu. De anderen kunnen binnen komen, jij niet; ook al blijf je staan tot 5 uur snachts, je komt niet binnen"

WTF, der was echt 0 agressie of wat dan ook of een andere reden om te weigeren.
Uiteindelijk zijn we toen maar weer (

) teruggegaan naar Big Ben en ewl een vette avond gehad, maar toch...

die anabolen staan er voor ons, wij staan er niet voor hun.
Klacht 1: achterlijke kledingvoorschriften en de handhaving daarvan
Klacht 2: uitsmijters die niet tegen een, nog vrij heldere, stapper kunnen
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen