jij snapt het principe: actie --> reactie.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:53 schreef Da_wizzZ het volgende:
Dus wij zoudne jou ook mogen slaan als jij bijdehand doet?
Dan ga ik je nu een paar virtuele klappen gevenquote:Op woensdag 14 december 2005 10:56 schreef clowncloon het volgende:
[..]
jij snapt het principe: actie --> reactie.
ik heb het verdiend * keert de andere wang toe *quote:Op woensdag 14 december 2005 11:00 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dan ga ik je nu een paar virtuele klappen geven![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:50 schreef clowncloon het volgende:
Ik ga je niet helpen. Hij is vervelend ergo verdient die klappen. Klaar. Zoek het zelf uit.
Ik denk niet dat jij je vriend kan aanklagen, hij heeft jou tenslotte niks gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:31 schreef Ferdi81 het volgende:
bedankt voor al jullie reacties, mijn vraag was dus, hoe ik juridische stappen kan nemen tegen die klootzak, evt een advocaat inschakelen en hem aanklagen wegens de geleden schade ??
de politie maakt een pv en klaar........die doen er toch niks mee
Trieste reacties weer hier.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:49 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij je vriend kan aanklagen, hij heeft jou tenslotte niks gedaan.
En ik denk ook niet dat die stomme acties van jouw vriend jou veel schade berokkend hebben.
Een klootzak is 't wel inderdaad, en ik geloof 'm voor geen meter als ie zegt dat ie die fles niet gegooid heeft.
En 't is inderdaad stom dat de politie niks doet, jouw vriend verdient het wel om ff flink gestraft te worden ja !
Dat is het probleem inderdaad. Zie maar eens hard te maken dat die uitsmijter zijn boekje te buiten is gegaan, als je dronken bent geweest. Aan de andere kant is zelfs een flesje gooien geen geldige reden voor een uitsmijter om jouw vriend helemaal de tifus in te rammen.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:10 schreef zatoichi het volgende:
Ja maar wat bereik je met aanklagen. Je was dronken, die vriend van je nog tig keer erger, zou het zo kunnen zijn dat je niet helemaal meer de controle had over jezelf? Misschien is er wel een flesje gegooid.
In het procesverbaal staat zeer waarschijnlijk dat jullie beschonken waren. Wat weten jullie nog helder van die avond? Misschien gaf die uitsmijter die vriend van je wel een duw, viel hij omdat hij dronken was toevallig erg ongelukkig. Was hij wel bewusteloos van de klap? Of was het misschien de alcohol.
Ik denk dat je het moeilijk gaat krijgen met aanklagen.....
Overigens is het zeker niet terecht dat een uitsmijter zomaar geweld gebruikt; die gasten sporen naar mijn idee sowieso nooit, altijd maar dat handje ophouden voor geld enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |